Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Kijk aan! Nou ben je gelijk weer rustig
Mooi dat het op schema zit en hopen dat volgende week inderdaad het hartje klopt.
En nogmaals, Maak je niet zo druk. Die mensen zijn er om je zorgen weg te nemen ze laten je niet zomaar komen.
Mooi dat het op schema zit en hopen dat volgende week inderdaad het hartje klopt.
En nogmaals, Maak je niet zo druk. Die mensen zijn er om je zorgen weg te nemen ze laten je niet zomaar komen.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Kijk aan! Nou ben je gelijk weer rustig
Misschien zijn ze mijn gebel gewoon zat
Nee maar dat zei ze idd ook al. Ze vond het ook helemaal niet erg. Dan moet ik me idd maar niet meer zo druk maken haha.
Ik kijk enorm uit naar volgende week!! Hopelijk een mooi kloppende hartje dan
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend hoor Chocolate!!
Pfff hier vooral balen... heb ik t ene down under achter de rug.. HEB IK WEER EEN BLAASONTSTEKING!!
En t doet zeer
Pfff hier vooral balen... heb ik t ene down under achter de rug.. HEB IK WEER EEN BLAASONTSTEKING!!
En t doet zeer
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat fijn dat alles goed was chocolate! Ben je weer gerustgesteld. Spannend als je volgende week het hartje kan horen
Gast- Gast
Lejow schreef:Spannend hoor Chocolate!!
En t doet zeer
Wat vervelend zeg dat je blaasontsteking hebt! Hopelijk is het snel over.
Nou ik ben nog niet ongesteld zit nu op dag 33 en voel ook nog niks aankomen, ben benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat worden
Gast- Gast
Fijn dat alles goed was chocolate, gefeliciteerd.
Hier weinig nieuws verder. Vandaag dag 28, voordat ik de pil ging slikken was t altijd 28 dagen. Vorige maand 42. Ben dus benieuwd.....
Hier weinig nieuws verder. Vandaag dag 28, voordat ik de pil ging slikken was t altijd 28 dagen. Vorige maand 42. Ben dus benieuwd.....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hoihoi!
Chocolate ; tóch maar 1! Het belangrijkste is dat het gezond is, en ga voor je duimen dat je volgende week een mooi kloppend hartje ziet, en dat je wat minder klachtjes mag krijgen! Al is het natuurlijk voor het goede doel
Muppetje ; ben benieuwd naar je cyclus deze maand!
Lejow ; balen zeg, een blaasontsteking! Getverdemme, dat is echt verschrikkelijk (pijnlijk). Hoop dat je snel opknapt! Heb je antibiotica? Knuffel van mij!
Hier gaat het wel, ben wel echt ontzettend moe de laatste dagen, slaap het klokje rond dikwijls! Maar misschien komt dat omdat ik van het weekend flink op stap ben geweest, en gewoon een oude muts aan het worden ben en het niet zo goed meer trek haha
Ook heb ik nog steeds de krampen, en af en toe een soort gevoel dat ik vol zit! Maar ik gok dat dat 'ontpillen' is, helaas! Maandag moet ik ongesteld worden, dus ik wacht het af! We hope for the best natuurlijk, maar prepare for the worst!
Chocolate ; tóch maar 1! Het belangrijkste is dat het gezond is, en ga voor je duimen dat je volgende week een mooi kloppend hartje ziet, en dat je wat minder klachtjes mag krijgen! Al is het natuurlijk voor het goede doel
Muppetje ; ben benieuwd naar je cyclus deze maand!
Lejow ; balen zeg, een blaasontsteking! Getverdemme, dat is echt verschrikkelijk (pijnlijk). Hoop dat je snel opknapt! Heb je antibiotica? Knuffel van mij!
Hier gaat het wel, ben wel echt ontzettend moe de laatste dagen, slaap het klokje rond dikwijls! Maar misschien komt dat omdat ik van het weekend flink op stap ben geweest, en gewoon een oude muts aan het worden ben en het niet zo goed meer trek haha
Ook heb ik nog steeds de krampen, en af en toe een soort gevoel dat ik vol zit! Maar ik gok dat dat 'ontpillen' is, helaas! Maandag moet ik ongesteld worden, dus ik wacht het af! We hope for the best natuurlijk, maar prepare for the worst!
Gast- Gast
Spannend hoor Tamm!
Als ik ga stappen ben ik ook de rest van de week versleten hehehe
Ja ik heb antibiotica, 3 pillen.. dus een paardenmiddel
Als ik ga stappen ben ik ook de rest van de week versleten hehehe
Ja ik heb antibiotica, 3 pillen.. dus een paardenmiddel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hallo Meiden,
Pff wat een weer vandaag, Bah wordt je ook niet vrolijk van!
@ Chocolate, wat fijn dat de echo goed was, en heel begrijpelijk hoor dat je extra echo wou je wilt toch ook gewoon weten dat het goed is.
@ Lejow, Pfff het is je ook niet gegund, nu weer een blaasontsteking. Auw! Beterschap en hopelijk gaat het snel beter.
@ Muppetje, hopelijk voor jou wordt je cyclus nu wat regelmatiger.
@ Puggle, en voor jou hopelijk ook een regelmatige cyclus.
@ Tamm, nog een paar dagen en je weet meer. Ik heb ook sinds enkele dagen steeds krampen in mijn buik en een opgeblazen gevoel. Ik kon gisteren mijn spijkerbroek bijna niet aan hebben echt gek! Maar inderdaad kan ook andere oorzaken hebben. Misschien haal ik me wel van alles in mijn hoofd. Afwachten is het enigste wat we kunnen doen.
Pff wat een weer vandaag, Bah wordt je ook niet vrolijk van!
@ Chocolate, wat fijn dat de echo goed was, en heel begrijpelijk hoor dat je extra echo wou je wilt toch ook gewoon weten dat het goed is.
@ Lejow, Pfff het is je ook niet gegund, nu weer een blaasontsteking. Auw! Beterschap en hopelijk gaat het snel beter.
@ Muppetje, hopelijk voor jou wordt je cyclus nu wat regelmatiger.
@ Puggle, en voor jou hopelijk ook een regelmatige cyclus.
@ Tamm, nog een paar dagen en je weet meer. Ik heb ook sinds enkele dagen steeds krampen in mijn buik en een opgeblazen gevoel. Ik kon gisteren mijn spijkerbroek bijna niet aan hebben echt gek! Maar inderdaad kan ook andere oorzaken hebben. Misschien haal ik me wel van alles in mijn hoofd. Afwachten is het enigste wat we kunnen doen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nou, wat ik dus zei een tijd terug!
Ik heb het idee dat ik vocht vast houd, ik lijk niet echt dik, en voel me ook niet echt dik, maar de weegschaal zegt toch dat ik dik ben haha zaterdag ga ik naar mn moeder en zus, die zijn meestal nogal direct, dus ik zal zien wat zij erover zeggen! Wel raar, want ik hou al jaren mijn gewicht nauwlettend in de gaten, maar dit is me nog nooit overkomen
Ik heb het idee dat ik vocht vast houd, ik lijk niet echt dik, en voel me ook niet echt dik, maar de weegschaal zegt toch dat ik dik ben haha zaterdag ga ik naar mn moeder en zus, die zijn meestal nogal direct, dus ik zal zien wat zij erover zeggen! Wel raar, want ik hou al jaren mijn gewicht nauwlettend in de gaten, maar dit is me nog nooit overkomen
Gast- Gast
tamm86 schreef:Nou, wat ik dus zei een tijd terug!
Zou wat zijn als je moeder en zus wat aan je zien. haha!
Ja het is echt raar. Voel me ook vreemd, in ieder geval anders dan anders.
Het zou toch echt zoooo leuk zijn als het bij ons beide wel wat zou betekenen....
Maar ja laten we maar niet zo op de zaken voor uit lopen haha....
Amber-- Ratel
Nee joh ik denk eerder direct op de manier van 'zo! jij bent ook niet afgevallen de afgelopen tijd!' of 'zo! zou je dat taartje wel eten?' maar zij mogen het zeggen, want ik kan de bal terugkaatsen haha
Ik hoop van harte dat het wat betekend en het zou technisch gezien kunnen, maar de kans is zo klein!
Ik hoop van harte dat het wat betekend en het zou technisch gezien kunnen, maar de kans is zo klein!
Gast- Gast
tamm86 schreef:Nee joh ik denk eerder direct op de manier van 'zo! jij bent ook niet afgevallen de afgelopen tijd!' of 'zo! zou je dat taartje wel eten?' maar zij mogen het zeggen, want ik kan de bal terugkaatsen haha
Haha, oke!
Ja het zou inderdaad leuk zijn.. maar ga echt nergens vanuit, bedoel dit is voor mij nog maar de eerste ronde. Weet dan wel hoe mijn cyclus loopt en wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb. Maar toch meteen de eerste ronde raak zou echt zo super zijn maar de kans lijkt me klein.
Pfff wachten duurt lang.................................................................
Amber-- Ratel
spannend amber! zou erg leuk zijn als het gelijk al raak zou zijn maar idd die kans is niet zo groot maar toch
Gast- Gast
amber22 schreef:tamm86 schreef:Nee joh ik denk eerder direct op de manier van 'zo! jij bent ook niet afgevallen de afgelopen tijd!' of 'zo! zou je dat taartje wel eten?' maar zij mogen het zeggen, want ik kan de bal terugkaatsen haha
Haha, oke!
Ja het zou inderdaad leuk zijn.. maar ga echt nergens vanuit, bedoel dit is voor mij nog maar de eerste ronde. Weet dan wel hoe mijn cyclus loopt en wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb. Maar toch meteen de eerste ronde raak zou echt zo super zijn maar de kans lijkt me klein.
Pfff wachten duurt lang.................................................................
succes op het wachtbankje!! heeel erg spannend, zeker de eerste ronde! het is alleen al heel spannend, wat je lichaam gaat doen !
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:amber22 schreef:tamm86 schreef:Nee joh ik denk eerder direct op de manier van 'zo! jij bent ook niet afgevallen de afgelopen tijd!' of 'zo! zou je dat taartje wel eten?' maar zij mogen het zeggen, want ik kan de bal terugkaatsen haha
Haha, oke!
succes op het wachtbankje!! heeel erg spannend, zeker de eerste ronde! het is alleen al heel spannend, wat je lichaam gaat doen !
Meiden dankjewel!
Amber-- Ratel
Ha ladies!
Ik moet zoveel plassen de laatste dagen! Vanochtend was ik naar de wc geweest, even in bad, moest ik WEER naar de wc. En vannacht ook al 4x eruit geweest, dan word ik wakker van iets en dan denk ik dat ik moet plassen en kan ik niet weer gaan slapen zonder eerst naar de wc te zijn gegaan, pffff! Vind het nu toch wel echt heel spannend worden, nog steeds wel af en toe krampen maar niks zegt dat ik snel ongesteld ga worden ..
Al moet ik natuurlijk maandag pas ongesteld worden, ik hou er ook rekening mee dat het eerder kan komen! Mocht ik het wel pas maandag worden, dan heb ik een cyclus van 30 dagen. Best netjes toch
Gisteren vroeg een vriend via de telefoon aan mn vriend ; ja, maar als je huis nog niet af is, wat doe je dan als Tamaar zwanger is? Toen zeiden we alledrie (die vriend, mijn vriend en ik) tegelijk ; ja maar dan hebben we nog 9 maanden! Komt vast allemaal wel goed met ons, ik zit hard te duimen en te hopen, maar vrees toch het ergste .. het geluk is mij nooit zo goed gezind geweest
X
Ik moet zoveel plassen de laatste dagen! Vanochtend was ik naar de wc geweest, even in bad, moest ik WEER naar de wc. En vannacht ook al 4x eruit geweest, dan word ik wakker van iets en dan denk ik dat ik moet plassen en kan ik niet weer gaan slapen zonder eerst naar de wc te zijn gegaan, pffff! Vind het nu toch wel echt heel spannend worden, nog steeds wel af en toe krampen maar niks zegt dat ik snel ongesteld ga worden ..
Al moet ik natuurlijk maandag pas ongesteld worden, ik hou er ook rekening mee dat het eerder kan komen! Mocht ik het wel pas maandag worden, dan heb ik een cyclus van 30 dagen. Best netjes toch
Gisteren vroeg een vriend via de telefoon aan mn vriend ; ja, maar als je huis nog niet af is, wat doe je dan als Tamaar zwanger is? Toen zeiden we alledrie (die vriend, mijn vriend en ik) tegelijk ; ja maar dan hebben we nog 9 maanden! Komt vast allemaal wel goed met ons, ik zit hard te duimen en te hopen, maar vrees toch het ergste .. het geluk is mij nooit zo goed gezind geweest
X
Gast- Gast
tamm86 schreef:Ha ladies!
X
Oh wat spannend zeg! Ik hoop dat je niet ongesteld word!
Gast- Gast
Dames wat denken jullie, testen of wachten. Ik voel me gek, misselijk en buikpijn, als mn cyclus inmiddels weer normaal is ben ik overtijd, anders zit ik pas rond mn eisprong.....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Dames wat denken jullie, testen of wachten. Ik voel me gek, misselijk en buikpijn, als mn cyclus inmiddels weer normaal is ben ik overtijd, anders zit ik pas rond mn eisprong.....
Ik zou gewoon testen, dan heb je tenminste duidelijkheid, maarja, je vorige cyclus was natuurlijk wel heel lang...
Hoop voor je dat je positief test!
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
majo8782 schreef:Muppetje schreef:Dames wat denken jullie, testen of wachten. Ik voel me gek, misselijk en buikpijn, als mn cyclus inmiddels weer normaal is ben ik overtijd, anders zit ik pas rond mn eisprong.....
Ik zou gewoon testen, dan heb je tenminste duidelijkheid, maarja, je vorige cyclus was natuurlijk wel heel lang...
Hoop voor je dat je positief test!
Ja precies, daarom. Maar voor de pil was t altijd 28 dagen...
Muppetje- Ratel
Jullie kletsen lekker door!!
Bedankt voor alle lieve reacties!!
@ Lejow: Oh wat vervelend! Hopelijk helpt de antibiotica heel snel!
Pfff ja ik vind het doodeng...
@ Amber & Tamm: Spannend!! Wanneer gaan jullie testen?
Oh en in 9 maanden moet dat vast wel lukken Tamm
@ Muppetje: Testen!! En al helemaal met deze kwaaltjes en als je normaal overtijd zou zijn!
@ All: Ik heb weer wat bloedverlies gehad. Het zijn echt maar kleine beetjes en het loopt er niet uit. Houd het nu bij met inlegkruisjes en die blijven gewoon wit. Ook heb ik geen krampen of pijn. Denk ook niet dat er iets ergs aan de hand is, maar het is toch altijd ff schrikken!
Ik denk erover om morgen nog maar eens naar het ziekenhuis te bellen. Ik hoef niet per sé een echo, maar wil even mijn verhaal kwijt. Dit is toch niet leuk
Vanavond ben ik alleen thuis en ik mis man echt enorm. Ben echt heel emotioneel, had 'm straks aan de lijn en moest gewoon huilen...stomme hormonen
Ben vandaag de stad ingeweest en heb het boek van Kluun "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" voor 'm gekocht
Bedankt voor alle lieve reacties!!
@ Lejow: Oh wat vervelend! Hopelijk helpt de antibiotica heel snel!
Pfff ja ik vind het doodeng...
@ Amber & Tamm: Spannend!! Wanneer gaan jullie testen?
Oh en in 9 maanden moet dat vast wel lukken Tamm
@ Muppetje: Testen!! En al helemaal met deze kwaaltjes en als je normaal overtijd zou zijn!
@ All: Ik heb weer wat bloedverlies gehad. Het zijn echt maar kleine beetjes en het loopt er niet uit. Houd het nu bij met inlegkruisjes en die blijven gewoon wit. Ook heb ik geen krampen of pijn. Denk ook niet dat er iets ergs aan de hand is, maar het is toch altijd ff schrikken!
Ik denk erover om morgen nog maar eens naar het ziekenhuis te bellen. Ik hoef niet per sé een echo, maar wil even mijn verhaal kwijt. Dit is toch niet leuk
Vanavond ben ik alleen thuis en ik mis man echt enorm. Ben echt heel emotioneel, had 'm straks aan de lijn en moest gewoon huilen...stomme hormonen
Ben vandaag de stad ingeweest en heb het boek van Kluun "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" voor 'm gekocht
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Heb getest, vooralsnog negatief
Maarja, dat is dus het frustrerende, dat zegt nu helemaal niets, want ik kan net zo goed nu mn ei hebben en een cyclus van 42 dagen hebben. Dus we doen gewoon nog even gezellig ons best en dan zien we wel
Maarja, dat is dus het frustrerende, dat zegt nu helemaal niets, want ik kan net zo goed nu mn ei hebben en een cyclus van 42 dagen hebben. Dus we doen gewoon nog even gezellig ons best en dan zien we wel
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Heb getest, vooralsnog negatief
Idd gewoon lekker jullie best doen! Hopelijk heb je nu je ei, spannend!
Gast- Gast
@ chocolate: wat vervelend dat je wat bloed verliest. Ik zou gewoon het ziekenhuis bellen als je je daar prettig bij voelt dat is zeker niet erg. Ik hoop dat het niks is maar dat zal wel niet hoor, niet te druk maken!
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: