Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 12 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  chocolate di 28 dec 2010 - 4:42

@ Tamm: Dank je wel!! Very Happy
Poeh ja die kilo's er weer af...Oh maak je niet te druk, de eerste weken heb je denk ik geen behoefte aan een hele zak tumtummetjes Wink
Moet er niet aan denken!
De weken daarna dan waarschijnlijk weer wel. Misschien maar heel hard gaan sporten na de zwangerschap haha.

@ Lagom: Denk dat je dan het beste na de 12 weken kunt gaan reizen, omdat je heel misselijk kunt zijn haha. Maar dan ook weer voor de 7 maanden terug zijn, want denk idd dat je niet aan boord wil bevallen. Dat wordt dan even plannen met zwanger worden :P

@ Aimee: Haha ik heb vanmorgen getest bij de huisarts en die was natuurlijk ook positief en denk dat nu een beetje het besef begint te komen.
We hebben 7 januari de eerste echo. Ik kijk er enorm naar uit en vind het ook wel spannend. Hopelijk is alles goed smile
Aan de kwaaltjes zal het niet liggen :P
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- di 28 dec 2010 - 8:01

Hallo Allemaal!

Hebben jullie de kerstdagen allemaal overleeft ? Wink
Pff zou bijna denken dat ik nu al zwanger ben, ben zo opgezet door al dat eten haha!!

@Chocolate, kan me zo goed voorstellen dat je zoveel testen hebt hebt gedaan, ik zou volgens mij precies hetzelfde doen!
@ Tamm inderdaad, bijna beginnen. Ik zie in je ticker staan dat jouw ovulatie over 3 dagen is, spannend :- )

@ All, Ik ben dus afgelopen weekend ongesteld geworden, en heb maar een nieuwe ticker aangemaakt. Over 1 week en 3 dagen is mij ovulatie.. Whaah echt snel haha!! Zo'n raar idee dat heeel misschien het dan al wel raak kan zijn! Spannend!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:09

amber22 schreef:Hallo Allemaal!

Pff zou bijna denken dat ik nu al zwanger ben, ben zo opgezet door al dat eten haha!!

@Chocolate, kan me zo goed voorstellen dat je zoveel testen hebt hebt gedaan, ik zou volgens mij precies hetzelfde doen!
@ Tamm inderdaad, bijna beginnen. Ik zie in je ticker staan dat jouw ovulatie over 3 dagen is, spannend :- )

@ All, Ik ben dus afgelopen weekend ongesteld geworden, en heb maar een nieuwe ticker aangemaakt. Over 1 week en 3 dagen is mij ovulatie.. Whaah echt snel haha!! Zo'n raar idee dat heeel misschien het dan al wel raak kan zijn! Spannend!

dat is zeker spannend amber! veel succes hopelijk is het snel raak. je hebt wel een mooie cyclus in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 28 dec 2010 - 9:18

Ik ben vandaag in de prenatal geweest, met Alex..
Ik kan je vertellen, dat is niet grappig..
En dan was er ook nog eens 15 % korting op alles... Ik had bijna vanalles gekocht, alleen om het vast te houden hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:22

Lejow schreef:Ik ben vandaag in de prenatal geweest, met Alex..
En dan was er ook nog eens 15 % korting op alles... Ik had bijna vanalles gekocht, alleen om het vast te houden hahaha

haha ik ken het gevoel Wink verleidelijk he

Gast
Gast

Bericht  Aimee di 28 dec 2010 - 9:24

Haha herkenbaar! Vrienden van ons verwachtten een kindje (helaas is dat misgegaan rond de 10 weken), maar wij hadden net voordat het misging een pakje voor hen gekocht bij de prenatal. Nu staat dat hier in huis te wachten tot ze weer zwanger is. En zolang het hier staat pak ik het elke dag even om te kijken hoe klein en schattig het ook alweer is... (Hahah en nu lijkt ik echt een ziekelijke psycho, hopelijk is ze snel weer zwanger, kan het hier weg Wink )
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Amber- di 28 dec 2010 - 9:27

Puggle schreef:
amber22 schreef:Hallo Allemaal!

dat is zeker spannend amber! veel succes hopelijk is het snel raak. je hebt wel een mooie cyclus in ieder geval.

Dankjewel Puggle!! Ja mag niet klagen over mijn cyclus.. regelmatiger kan bijna niet Very Happy
Hoe is het met jou? Je zit nu in de eerste maand sinds je gestopt ben met de pil toch? Hoe voel je je?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 28 dec 2010 - 9:28

hahah!! Ben ook al vaak aan het kijken naar kleertjes en van alles!! Zo leuk :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:31

Ha ladies!
Lejow, ik liep vandaag ook in de stad en was ook bijna de Prenatal ingelopen haha maar kon er net voorbij lopen! Wil mezelf niet 'pijnigen' zeg maar totdat ik ook echt het recht heb om daar te lopen zeg maar! Was je trouwens in Do? Ik weet dat Alex daar in de buurt woont ..

Nou ik ben weer aan mijn zak tumtummetjes begonnen hoor! Heb echt een vreetbui vandaag, vreet alles wat los en vast zit .. maar goed, 1 januari beginnen we weer he! Er mag echt wel weer wat af .. ik moet alleen niet zo klagen, maar er eens wat aan doen, vind het in de winter alleen altijd zo moeilijk!

Amber, raar idee is dat he? In principe zijn wij natuurlijk half/half maar bezig, maar het idee dat het echt wel eens raak kan zijn over een tijdje vind ik zo raar! Zie het ook nog niet echt voor me zeg maar .. Ik ben zo iemand die met het idee moet groeien.

Ik moest gisteravond wel lachen, ik probeerde mn vriend te verleiden en die zei ; niks ervan, jij zit alleen maar te rekenen! Haha wat een sukkel zeg :P Voor de rest ben ik vandaag weer aan het werk geweest, geen hele lange dag, en het is rustig op het kdv dus het is lekker inkomen smile Jullie een leuke dag gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:32

amber: ja klopt ik zit nu in mijn eerste maand zonder pil, als ik een mooie cyclus heb zou ik rond 7 januari ongesteld moeten worden, dus ben heel benieuwd. wij zijn nog niet bezig ik wil eerst even ontpillen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 28 dec 2010 - 9:34

Nee, Rdam Alexander, daar woon ik in de buurt! smile

Geloof wel dat ik een hoop moet ophalen aan info.. Hoe het ook alweer werkt met ontpillen/cyclussen/ovulaties enz enz
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Amber- di 28 dec 2010 - 9:39

tamm86 schreef:Ha ladies!
Lejow, ik liep vandaag ook in de stad en was ook bijna de Prenatal ingelopen haha maar kon er net voorbij lopen! Wil mezelf niet 'pijnigen' zeg maar totdat ik ook echt het recht heb om daar te lopen zeg maar! Was je trouwens in Do? Ik weet dat Alex daar in de buurt woont ..

Nou ik ben weer aan mijn zak tumtummetjes begonnen hoor! Heb echt een vreetbui vandaag, vreet alles wat los en vast zit .. maar goed, 1 januari beginnen we weer he! Er mag echt wel weer wat af .. ik moet alleen niet zo klagen, maar er eens wat aan doen, vind het in de winter alleen altijd zo moeilijk!

Amber, raar idee is dat he? In principe zijn wij natuurlijk half/half maar bezig, maar het idee dat het echt wel eens raak kan zijn over een tijdje vind ik zo raar! Zie het ook nog niet echt voor me zeg maar .. Ik ben zo iemand die met het idee moet groeien.

Ik moest gisteravond wel lachen, ik probeerde mn vriend te verleiden en die zei ; niks ervan, jij zit alleen maar te rekenen! Haha wat een sukkel zeg :P Voor de rest ben ik vandaag weer aan het werk geweest, geen hele lange dag, en het is rustig op het kdv dus het is lekker inkomen smile Jullie een leuke dag gehad?

Ja het is echt zo raar.. Vooral inderdaad het idee dat ik over een maand zwanger zou kunnen zijn vind ik gewoon zo gek en eigenlijk onwerkelijk! Maar ook iets waar ik al zo lang naar uit kijk! en dan is het nu gewoon bijna zo ver!

Haha echt lachen hoe je vriend reageerde.. maar het klopte wel wat hij zegt want je ben nu wel vruchtbaar hahaha! :-) Is het verleiden gelukt Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 28 dec 2010 - 9:40

Puggle schreef:amber: ja klopt ik zit nu in mijn eerste maand zonder pil, als ik een mooie cyclus heb zou ik rond 7 januari ongesteld moeten worden, dus ben heel benieuwd. wij zijn nog niet bezig ik wil eerst even ontpillen.

Hopen dat je een mooie cyclus hebt!! Wanneer willen jullie beginnen?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:56

amber22 schreef:
Puggle schreef:amber: ja klopt ik zit nu in mijn eerste maand zonder pil, als ik een mooie cyclus heb zou ik rond 7 januari ongesteld moeten worden, dus ben heel benieuwd. wij zijn nog niet bezig ik wil eerst even ontpillen.

ja ik hoop het ook! ik wil zoiezo 2 maanden ontpillen en daarna beginnen denk ik smile

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 28 dec 2010 - 10:02

Puggle schreef:
amber22 schreef:

ja ik hoop het ook! ik wil zoiezo 2 maanden ontpillen en daarna beginnen denk ik smile

Spannend!! Voor je het weet zitten we in Maart :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:21

amber22 schreef:
Puggle schreef:
amber22 schreef:

daarom! de tijd gaat zo hard he :-) wel spannend allemaal he

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 28 dec 2010 - 10:30

Puggle schreef:
amber22 schreef:
Puggle schreef:
amber22 schreef:

daarom! de tijd gaat zo hard he :-) wel spannend allemaal he

Jaaa pfff.. haha!! Meiden ik ga naar bed.. morgen weer werken! Gelukkig daarna lang weekend :-)
Welterusten!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:35

amber22 schreef:
tamm86 schreef:Ha ladies!

Ja het is echt zo raar.. Vooral inderdaad het idee dat ik over een maand zwanger zou kunnen zijn vind ik gewoon zo gek en eigenlijk onwerkelijk! Maar ook iets waar ik al zo lang naar uit kijk! en dan is het nu gewoon bijna zo ver!

Haha echt lachen hoe je vriend reageerde.. maar het klopte wel wat hij zegt want je ben nu wel vruchtbaar hahaha! :-) Is het verleiden gelukt Wink

Nee, het is niet meer gelukt!
Vanavond maar weer een keer haha
Ik ben fris gedoucht en ready to gooooo! hahaha
Ik wil op zijn minst 1 kans in mijn vruchtbare week haha

Ga ook slapen! Check morgenochtend weer in smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 11:16

chocolate schreef:@ Lagom: Denk dat je dan het beste na de 12 weken kunt gaan reizen, omdat je heel misselijk kunt zijn haha. Maar dan ook weer voor de 7 maanden terug zijn, want denk idd dat je niet aan boord wil bevallen. Dat wordt dan even plannen met zwanger worden :P

Je mag niet eens vliegen bij 7 maanden hoor. Verschilt een beetje per maatschappij maar dat is wel redelijk gemiddeld. Maar dit is verder geen probleem. Ik kan nog geen 7 maanden zwanger zijn als ik op reis ga Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 11:24

Ik wil ook zo graag meepraten
maar goed nog een poosje geduld haha

Gast
Gast

Bericht  chocolate di 28 dec 2010 - 20:52

@ Amber: Spannend is dat he! Ik duim voor je dat het ook bij jullie meteen raak is! Pfff ja van al dat eten kan je buik heel erg opgezet raken haha.
Het is gewoon zo vreemd om dat 2de streep ineens in dat venster te zien. Heel onwerkelijk. Ik dacht dat het aan mijn testen lag. Heb ook een aantal merken geprobeerd na die van testjezelf Embarassed

@ Lejow: Moeilijk is dat he om er vanaf te blijven. Ik ontwijk bewust de prenatal. Ik wil eerst de echo afwachten. Misschien dat ik wel alvast een boek ga kopen.

@ Aimee: Oh wat vervelend dat dat mis is gegaan, en dan ook nog met 10 weken, dan verwacht je zoiets al bijna niet meer.
Is niet ziekelijk hoor. Kan het me heel goed voorstellen!

@ Tamm: Gewoon dooreten! Moet deze maand nog kunnen he Wink
Haha ik moest lachen om die opmerking van je vriend Laughing
Herkenbaar!! Alleen had man (en ik ook) niet gedacht dat het ook daadwerkelijk in ronde 1 zou gebeuren en vond ie het wel goed.

@ Puggle: Eigenlijk is het idd wel fijner om eerst te ontpillen, weet je ook hoe lang je cyclus ongeveer wordt en wanneer je vruchtbare dagen zijn.

@ Lagom: Gelukkig mag dat niet. Zou het wel gemogen hebben dan zie ik het gebeuren dat er mensen zijn die gewoon gaan vliegen. Zó onverantwoord!
Gelukkig ben je dan nog geen 7 maanden haha.

@ Anoush: Wanneer beginnen jullie? Tijd vliegt hoor! Voor je het weet is het zover.

@ All: Zoals jullie zien heb ik een digitale test van CB gedaan en volgens de test ben ik nu 1-2 weken zwanger. Ook wel wat ik gedacht had. Ben benieuwd hoever ik echt ben.

chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:07

Chocolate, goed zeg!
Maar is 1-2 weken niet wat weinig? Of heb je een hele late eisprong gehad?
Ik dacht dat je heel laat positief testte of ben ik nou gek?

Lagom, denk je er wel aan dat mocht je zwanger zijn als je gaat reizen, je ook stront- en strontmisselijk kan zijn? Daar wordt een mens ook niet vrolijk van!

Nou gisteren vriendlief nog even 'besprongen', mét beschermhoesje, dus de volgende keer is voor mij haha
Ik vind het heel grappig en verbazingwekkend hoe goed onze manier voor ons werkt, beiden hebben we er vrede mee, en doen het ook heel netjes om & om hehe ik kan trouwens wel merken dat sinds ik van de pil af ben, ik echt vrijer ben en meer zin heb in sex .. heel stom!

Ik voel helaas ook een oorontsteking opkomen, en daar zit ik helemaaaaal niet op te wachten! Vooral niet met oud & nieuw, vandaag dus maar voorbarig mijn oorwarmers op, en een ibuprofennetje erin en dan zie ik het wel! Ik moet zo werken, dus dan denk ik er iig al niet te veel aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:15

Tja, zou natuurlijk kunnen. Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat het zo snel zal lopen en zo wel en ik wordt ziek dan blijf ik gewoon lekker bij de familie van mijn vriendin thuis en ga ik wel winkelen als ik een goede dag heb :P. Het gaat er meer om dat ik nog naar die vriendin ga dan dat ik de staat zie want die heb ik al gezien Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 28 dec 2010 - 23:23

Tamm, das niet gek hoor, heb ik ook Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  chocolate wo 29 dec 2010 - 3:00

tamm86 schreef:Chocolate, goed zeg!
Maar is 1-2 weken niet wat weinig? Of heb je een hele late eisprong gehad?
Ik dacht dat je heel laat positief testte of ben ik nou gek?

Lagom, denk je er wel aan dat mocht je zwanger zijn als je gaat reizen, je ook stront- en strontmisselijk kan zijn? Daar wordt een mens ook niet vrolijk van!

Nou gisteren vriendlief nog even 'besprongen', mét beschermhoesje, dus de volgende keer is voor mij haha
Ik vind het heel grappig en verbazingwekkend hoe goed onze manier voor ons werkt, beiden hebben we er vrede mee, en doen het ook heel netjes om & om hehe ik kan trouwens wel merken dat sinds ik van de pil af ben, ik echt vrijer ben en meer zin heb in sex .. heel stom!

Haha ik vind jullie methode echt grappig!
Ik heb een late eisprong gehad, waarschijnlijk ergens rond 13 december en ik vermoed zelfs nog een paar dagen erna. Ik denk zelfs dat ik heel vroeg positief testte.
Weet ongeveer wanneer ik pijn heb gehad. We hebben niet heel veel seks gehad toen en ik weet dus wel ongeveer wanneer het geweest moet zijn.
Ben wel heel benieuwd hoever ik echt ben. Het kan me niet snel genoeg gaan haha.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: