Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 28 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 12:22

Puggle schreef:
Muppetje schreef:
*Marietje* schreef:nou.....naar aanleiding van mn laatste post over die onzekerheid wat betreft mn contract enzo,
hebben we toch besloten dat ik de pil nog even blijf slikken.
hoe meer ik erover na ging denken hoe benauwder ik het ervan kreeg, om nu al te stoppen.
er is natuurlijk altijd wel wat, maar we willen nog zoveel... de achtertuin af, een grotere auto (probeer maar eens een kinderwagen in een kia picanto te krijgen?), samen op vakantie.
en neem daarbij dat ik nu dus maar een contract van 9 uurtjes heb....dat werd me toch allemaal een beetje te benauwd.
als ik zwanger ben en bij de prenatal inkopen ga doen, dan wil ik niet bij het afrekenen bang hoeven te zijn dat de pinautomaat aangeeft dat ik geen saldo meer heb.....en aangezien de situatie nu wel zo is...

kortom, ik heb mn gevoel maar even genegeerd, en luister deze keer naar mijn verstand.
op dit moment hebben we de datum om de pil weg te gooien maar even verplaatst naar juni....zucht....

stomme keuze? of hadden jullie hetzelfde gedaan? ik ben nog niet 100% overtuigd. mijn familie is zo onvruchtbaar als t maar kan zijn, dus wat nou als het al lang duurt ofzo, maar ja...daar kun je niet vanuit gaan he....

Ontzettend moeilijke keuze, maar ik denk dat ik het ook zo gedaan had.

Succes, en (ontzettende dooddoener) jouw tijd komt nog wel...

Als je maar gezellig mee blijft kletsen!

ik denk ook dat je een goede keus maakt. zeker door al die dingen die je noemt lijkt het een beetje alsof je er ook nog niet helemaal aan toe bent. misschien is dat wel niet zo hoor maar zo komt het een beetje over Embarassed
als jullie alles naar je zin hebben en er klaar voor zijn dan komt het zeker helemaal goed smile

nee daar heb je gelijk in hoor, denk inderdaad dat ik er toch niet helemaal klaar voor was.
althans..ik loop al maaaaanden te zeuren bij mn vriend, heb een namenlijstje in Word, weet pecies hoe ik de babykamer wil etc etc.... maar op het moment dat mn vriend zei "oke, dan stoppen we nu", kreeg ik het toch wel erg benauwd en pas toen ging ik me eigenlijk druk maken om het financiele plaatje.
Qua moeder worden op zich ben ik er wel echt klaar voor, en ik wil niks liever. Maar ik maak me dan meer druk over....wat als.....ik besef nu dat ik de financiele kant toch belangrijker vind dan ik dacht.... dus we wachten het nog maar heel even af
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:48

Maar een baby gaat toch ook niet over een naam of een kamer? Ik neem aan de je samen voor een kindje gaat om heel andere redenen. Die mooie naam en gestylde kamer zijn toch bijzaak?

Als is sommige posts lees denk ik: kijken jullie verder dan de eerste 4 jaar? Over sommigen van jullie heb ik echt mijn twijfels..

Laatst aangepast door Smikkell op vr 21 jan 2011 - 15:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 15:31

ja een kindje is veel meer dan een mooie naam of leuke kamer, maar ik ben er op die manier wel al heel erg veel mee bezig. iedereen om me heen vraagt me om alstjeblieft eens op te houden over baby's.

ja ik ben dus juist bezig met verder vooruit kijken dan 4 jaar, doordat ik nu dus financieel alles in orde wil hebben, voor als die kleine straks wel naar school moet, zwemlessen, sportclubjes etc etc.

en wat ons samen betreft, ja we hebben een pittige tijd gehad, maar het gaat en voelt nu gewoon zo ontzettend goed. zo leuk als het nu is, is het nog nooit eerder geweest. ja natuurlijk is er een kans dat hij ooit weer vreemdgaat, maar dat kan ook over 10 jaar gebeuren, of helemaal niet. en dat zou bij wijze van spreken jullie allemaal kunnen gebeuren. dus wat dat betreft, het voelt nu goed, en wat ons samen betreft, zoals ik er nu naar kijk zijn wij over 10 jaar nog samen. daar kan altijd wat tussen komen, maar dat kan in elke relatie, op elk moment gebeuren.
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 21 jan 2011 - 20:10

Vanmorgen nog maar eens getest, geen streepje te bekennen. Nou kan t ook nog zijn dat ik nog steeds te vroeg ben, maar met die van kruitvat kon je toch eerder testen?

Naja, we zien wel, en anders hoop ik maar dat ik snel ongesteld word, want die buikpijn is zo onderhand ook niet leuk meer

Amber nog getest?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- vr 21 jan 2011 - 22:04

Muppetje schreef:Vanmorgen nog maar eens getest, geen streepje te bekennen. Nou kan t ook nog zijn dat ik nog steeds te vroeg ben, maar met die van kruitvat kon je toch eerder testen?

Naja, we zien wel, en anders hoop ik maar dat ik snel ongesteld word, want die buikpijn is zo onderhand ook niet leuk meer

Amber nog getest?

Ik heb net getest. Helaas weer negatief. Wat met betreft wordt ik vandaag ongesteld en dan op naar de volgende ronde. Vind mijn lichaam wel vervelend hoor haha!! Al maanden een cyclus van ongeveer 25-maximaal 28 dagen en in de eerste maand dat ik begin zit ik nu op dag 29. Heb ooit wel eens 2á3 keer een cyclus gehad van 29á32 dagen alleen laatste 7 maanden niet meer. Maar nu dus waarschijnlijk wel weer!

Balen dat hij bij jou ook negatief was! Buikpijn nog steeds hele dag aanwezig? Ik heb afgelopen 2 weken wel veel buikkrampen gehad, maar voel nu eigenlijk niets meer!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje vr 21 jan 2011 - 22:40

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Vanmorgen nog maar eens getest, geen streepje te bekennen. Nou kan t ook nog zijn dat ik nog steeds te vroeg ben, maar met die van kruitvat kon je toch eerder testen?

Amber nog getest?

Ik heb net getest. Helaas weer negatief. Wat met betreft wordt ik vandaag ongesteld en dan op naar de volgende ronde. Vind mijn lichaam wel vervelend hoor haha!! Al maanden een cyclus van ongeveer 25-maximaal 28 dagen en in de eerste maand dat ik begin zit ik nu op dag 29. Heb ooit wel eens 2á3 keer een cyclus gehad van 29á32 dagen alleen laatste 7 maanden niet meer. Maar nu dus waarschijnlijk wel weer!

Balen dat hij bij jou ook negatief was! Buikpijn nog steeds hele dag aanwezig? Ik heb afgelopen 2 weken wel veel buikkrampen gehad, maar voel nu eigenlijk niets meer!

Ja, de buikpijn is nog steeds de hele dag aanwezig. Net gesport, weer niet mee kunnen doen met buikspieren, doet gewoon teveel zeer.

Naja, t zal vanzelf wel weer overgaan.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje za 22 jan 2011 - 3:02

Ik had nog een foto beloofd. Ik heb er niet heel veel online staan, dus doe er een die ik hier al eens heb laten zien, staan mn man en ik wel leuk op samen...
Voor een kindje in 2011! - Pagina 28 Foto-WOYPGQJ3

Hoe is het verder met iedereen? t is stil hier...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 22 jan 2011 - 3:25

Ik heb vandaag foliumzuur gehaald. Onder het mom 'baadt het niet, dan schaadt het niet'
Hehe smile Ik zit nu op dag 7 (jaja) van mijn cyclus :P Nog 21 te gaan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 3:39

Je weet het nooit Lejow Winksmile

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 22 jan 2011 - 3:47

Lejow schreef:Ik heb vandaag foliumzuur gehaald. Onder het mom 'baadt het niet, dan schaadt het niet'
Hehe smile Ik zit nu op dag 7 (jaja) van mijn cyclus :P Nog 21 te gaan?

Wie zal het zeggen! Wink
Foliumzuur is wel slim ja

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 22 jan 2011 - 4:24

Liva schreef:Je weet het nooit Lejow Winksmile

Daarom Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 5:31

Ha meiden, hier ben ik ook weer eens!
Sorry dat ik niet zoveel heb gereageerd, maar vanwege ons klushuis, loopt mijn hoofd nogal over!
Nu gaan er ook nog eens wat dingen mis (geen grote dingen hoor, op te lossen in vingerknip!) en dan moet ik altijd even bijkomen haha Ik zit nu op dag '6' geloof ik ..

Smikkel, ik denk dat (kan alleen voor mezelf spreken helaas) ik echt wel verder kijk dan de volgende 4, 10, 20, 30 jaar. We hebben alles op orde, en weten wat een kindje emotioneel en fysiek betekend, juist omdat we er (heel dicht) om ons heen veel ervaring mee hebben. Wel is het zo, dat zwanger willen worden en een kindje op de wereld willen zetten iets heel spannends en iets heel bijzonders is. Daarom is het ook logisch dat je al weet welke namen je in je hoofd hebt, hoe de babykamer eruit gaat zien etc. Ik snap je wantrouwen, en het zal heus niet alleen op mij gericht zijn, maar ik denk dat we allemaal oud & wijs genoeg zijn om deze beslissing te maken. De meeste hier hebben een huis, zijn getrouwd of in een relatie, en hebben een baan etc. Dus het komt allemaal vast goed. Je kan er nu eenmaal niks aan doen als de wens erg aanwezig is.

@ Lejow ; goed van je, die foliumzuur! Ik slik het ook al 1,5 maand, en bij ons zit er ook nog niet heel veel 'beweging' in zeg maar!
@ Muppetje ; balen zeg, hopen maar dat je alsnog te vroeg hebt getest, maar eerlijk gezegd zie ik het bij jou somber in en denk ik dat de ongesteldheid gewoon even op zich laat wachten .. Wat een mooie jurk had je trouwens aan! En je haar zit leuk op die foto!
@ Amberr ; misschien is het juist, doordat je er ook mee bezig bent, dat je lichaam in de war is? Of wie weet heb je te vroeg getest! Helaas kan je niks meer doen dan afwachten ..
@ Marietje ; goed dat je de stap hebt genomen om naar je verstand te luisteren! Dan zit je er denk ik straks veel lekkerder bij, en heb je tenminste ook innerlijke rust! Zal voor je duimen dat je contract alsnog omhoog gaat qua uren ..

X

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 22 jan 2011 - 5:37

Wat leuk dat je mn haar mooi vond zitten Tamm, dat had ik zelf gedaan smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- za 22 jan 2011 - 6:53

tamm86 schreef:Ha meiden, hier ben ik ook weer eens!
Sorry dat ik niet zoveel heb gereageerd, maar vanwege ons klushuis, loopt mijn hoofd nogal over!
Nu gaan er ook nog eens wat dingen mis (geen grote dingen hoor, op te lossen in vingerknip!) en dan moet ik altijd even bijkomen haha Ik zit nu op dag '6' geloof ik ..

Smikkel, ik denk dat (kan alleen voor mezelf spreken helaas) ik echt wel verder kijk dan de volgende 4, 10, 20, 30 jaar. We hebben alles op orde, en weten wat een kindje emotioneel en fysiek betekend, juist omdat we er (heel dicht) om ons heen veel ervaring mee hebben. Wel is het zo, dat zwanger willen worden en een kindje op de wereld willen zetten iets heel spannends en iets heel bijzonders is. Daarom is het ook logisch dat je al weet welke namen je in je hoofd hebt, hoe de babykamer eruit gaat zien etc. Ik snap je wantrouwen, en het zal heus niet alleen op mij gericht zijn, maar ik denk dat we allemaal oud & wijs genoeg zijn om deze beslissing te maken. De meeste hier hebben een huis, zijn getrouwd of in een relatie, en hebben een baan etc. Dus het komt allemaal vast goed. Je kan er nu eenmaal niks aan doen als de wens erg aanwezig is.

@ Lejow ; goed van je, die foliumzuur! Ik slik het ook al 1,5 maand, en bij ons zit er ook nog niet heel veel 'beweging' in zeg maar!
@ Muppetje ; balen zeg, hopen maar dat je alsnog te vroeg hebt getest, maar eerlijk gezegd zie ik het bij jou somber in en denk ik dat de ongesteldheid gewoon even op zich laat wachten .. Wat een mooie jurk had je trouwens aan! En je haar zit leuk op die foto!
@ Amberr ; misschien is het juist, doordat je er ook mee bezig bent, dat je lichaam in de war is? Of wie weet heb je te vroeg getest! Helaas kan je niks meer doen dan afwachten ..
@ Marietje ; goed dat je de stap hebt genomen om naar je verstand te luisteren! Dan zit je er denk ik straks veel lekkerder bij, en heb je tenminste ook innerlijke rust! Zal voor je duimen dat je contract alsnog omhoog gaat qua uren ..

X

Hallo,

@ Tamm, gaat alles goed met de verbouwing. Wat een werk is verbouwen he? Maar wel erg leuk als je resultaten gaat zien.
> Ja misschien dat ik onbewust er toch veel mee bezig ben om zwanger te worden. Mijn gevoel zegt dat dat eigenlijk wel mee valt. Ben er heel rustig onder en heb echt een instelling van ben ik in de 1e ronde zwanger echt super leuk.. maar wordt ik ongesteld dan gaan we er volgende maand gewoon weer voor. Maarja misschien toch onbewust er te veel mee bezig, maar daar is niets aan te veranderen. Het blijft gewoon afwachten!

@ Lejow, lees dat je met foliumzuur bent begonnen. Goed, en wie weet heel goed dat je nu al bent begonnen Wink

@ Muppetje, Wat zie je er mooi uit, haar leuk en een mooie jurk :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate za 22 jan 2011 - 7:28

TricTrac schreef:
chocolate schreef:
TricTrac schreef:
chocolate schreef:De vriendin van m'n vader belde gisteren en wil graag volgende week uit eten (met m'n vader, broertje & oma). Vind ik hartstikke leuk, aangezien we ze al 4 maanden niet meer gezien hebben! Ze hebben beide een hartstikke drukke baan en een afspraak maken is jammer genoeg echt al van tevoren plannen.
Nu ben ik erover na aan het denken om het dan ook meteen te vertellen, omdat ik niet weet wanneer we ze weer zullen zien. Maar aan de andere kant vind ik het wel erg snel..
Moeilijk!!

Lastige keus!
Ik zou het denk ik wel vertellen, aangezien je zegt dat je niet weet wanner je ze weer zult zien. En ik zou het zelf het leukst vinden om het mijn familie die zo dicht bij staan het persoonlijk te vertellen en niet via een telefoontje ofzo.
Wij zien mijn schoonzusje en zwager ook niet zo vaak en zij hebben het ons al verteld toen ze pas 5 weken waren (hadden alleen nog maar positief getest, nog niet bij de verloskundige geweest) omdat ze het persoonlijk wilde vertellen en ze niet wisten wanneer we ze weer zagen.

Ja daar heb je idd gelijk in, wil het ze ook niet via een telefoontje vertellen. Kan het me ook heel goed voorstellen dat ze het al met 5 weken hebben verteld. Het is gewoon veel leuker om het persoonlijk te vertellen smile
Hoop alleen dat ze hun mond dan kunnen houden haha. Het was niet de bedoeling om al de hele familie in te lichten.

Zeg dat er heel duidelijk bij dat je niet wil dat ze er tegen de rest van de familie over praten. Ik neem aan dat ze daar wel begrip voor zullen hebben toch? Helemaal als je uitlegt dat je het als zo vroeg aan ze verteld omdat je het graag persoonlijk wilde doen en je niet weet wanneer je ze weer ziet.

Ja dat moet ik idd zo doen (vind dat moeilijk, stom he). Weet dat mijn vader en vriendin het sowieso voor zich kunnen houden, maar ben een beetje bang dat mijn oma dat niet kan. Het is mijn angst dat andere familieleden erachter komen nog voordat we het zelf verteld hebben.

@ Muppetje: Wauw wat een mooie foto!!
Ja het is heel herkenbaar haha. Heb jij dan indrooglijntjes gehad?
Frustrerend is die onzekerheid he. Wat vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt. Ik had dat dus ook vanaf mijn eisprong, dus misschien heb je gewoon te vroeg getest.

@ Marietje: Wat vervelend dat jullie toch nog even moeten wachten, maar als het voor nu beter is..Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen, maar het hoeft niet zo te zijn dat het ook bij jou heel lang kan duren. Misschien ben je wel gewoon in de eerste ronde al zwanger.

@ Amber: Wat vervelend dat jij ook nog in onzekerheid zit! Er wordt nog steeds geduimd! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Ja ik blijf genieten hoor haha. Ik twijfel nog een beetje, omdat ik een beetje bang ben dat mijn oma haar mond niet kan houden en ik wil niet dat andere familieleden het via haar te weten komen. Pfff moeilijk!!

@ Puggle: Jij vind dus ook dat ik het kan doen? Misschien moet ik er maar idd heel duidelijk bij zeggen dat ik niet wil dat anderen het al weten. Vind het wel moeilijk.
Ja ik ben dan precies 8 weken.

@ Tamm: Gelukkig zijn het geen grote dingen. Af en toe mag je ook wel rustig aan doen smile
Ik vind trouwens niet dat je je hoeft te verdedigen. Jij (en dat geld voor iedereen) bent de enige die over jouw situatie kan oordelen. Niemand weet hoe jouw situatie er precies uitziet en wat maakt dat verder ook uit? Als jij je er verder goed bij voelt dan is dat toch goed!! Vind het juist heel belangrijk dat je dat respecteert.
Maar goed...ik zou zelf dan ook niet over andermans situatie willen oordelen. Heb aan die van mij al meer dan genoeg Laughing

@ All: Hier doe ik het rustig aan, ben erg moe. Ben op aanraden van de fertiliteitsarts begonnen met zwangerschapsvitaminen, hopelijk geeft mij dat ook een beetje meer energie. Ik ga zometeen weer even liggen en ben denk ik hier morgen wel weer te vinden.
Oh ik heb sinds gisteravond ineens last van wat bultjes in m'n nek. Als het meer wordt bel ik maandag even het ziekenhuis, wil toch wel zeker weten dat het niks ergs is, maar dat zal vast wel niet. Zullen wel hormonen of een allergie zijn ofzo Wink
Een hele fijne avond voor jullie!!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 8:23

chocolate: ik zou het idd gewoon zeggen hoor, 8 weken is toch mooi om het aan je familie te vertellen. zeker de familie die het dichts bij je staat! en als je zegt dat je liever niet hebt dat ze het doorvertellen dan zullen ze dat heus wel niet doen. succes smile

muppetje: balen dat je test negatief was. misschien toch iets te vroeg en anders hoop ik dat je ongesteldheid snel komt hoor. mooie foto trouwens, was volgens mij een hele mooie jurk!

amber: wat jammer dat je test negatief was, hopelijk weet je snel wat meer.

lejow: goed dat je met foliumzuur bent begonnen. je kan het alvast maar gebruiken he! hoop voor je dat je eerste menstruatie netjes komt. dat je beter hebt als ik. zit nog steeds te wachten en zit alweer op dag 43.

verder niet veel nieuws hier. vandaag lekker gewerkt was een drukke dag. vanavond dus lekker op de bank wat tv kijken met een chipje erbij. morgen heb ik een feestje van mijn werk, wel gezellig smile had vandaag wat last van mijn buik, maar nog niks te bekennen verder. zullen zien!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 22 jan 2011 - 8:57

Chocolate, ja, als ik terug denk heb ik de pijn ook vanaf mn ei... en ik heb 2 keer n indrooglijntje gehad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 23 jan 2011 - 0:40

Puggle schreef:chocolate: ik zou het idd gewoon zeggen hoor, 8 weken is toch mooi om het aan je familie te vertellen. zeker de familie die het dichts bij je staat! en als je zegt dat je liever niet hebt dat ze het doorvertellen dan zullen ze dat heus wel niet doen. succes smile

muppetje: balen dat je test negatief was. misschien toch iets te vroeg en anders hoop ik dat je ongesteldheid snel komt hoor. mooie foto trouwens, was volgens mij een hele mooie jurk!

amber: wat jammer dat je test negatief was, hopelijk weet je snel wat meer.

lejow: goed dat je met foliumzuur bent begonnen. je kan het alvast maar gebruiken he! hoop voor je dat je eerste menstruatie netjes komt. dat je beter hebt als ik. zit nog steeds te wachten en zit alweer op dag 43.

verder niet veel nieuws hier. vandaag lekker gewerkt was een drukke dag. vanavond dus lekker op de bank wat tv kijken met een chipje erbij. morgen heb ik een feestje van mijn werk, wel gezellig smile had vandaag wat last van mijn buik, maar nog niks te bekennen verder. zullen zien!

Hallo Puggle,
Jij zit ook te wachten zie ik.. Gevoel dat je menstruatie eraan komt?
Hier ook nog geen duidelijkheid, nog geen ongesteldheid te ontdekken!

Hoe is het met de rest? Hier goed. Nog even genieten van het weekend Very Happy

Ik heb mijn ticker maar even aangepast...
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 23 jan 2011 - 3:10

@ Puggle: Klinkt als een leuk weekend smile
Hopelijk weet je snel meer!
Ja 8 weken is ook wel mooi en daar moet ik idd maar op vertrouwen smile
Sommige familieleden wil ik het pas rond de 12 weken vertellen, omdat er iemand bij is die zich met alles wil gaan bemoeien ben ik bang en daar zie ik vreselijk tegenop..

@ Muppetje: Spannend!! En weet je zeker dat het geen echt lijntje is?

@ Amber: Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 3:19

chocolate schreef:
+1

Gast
Gast

Bericht  JD zo 23 jan 2011 - 4:06

past niet echt in de topic, maar omdat ik hier toch af en toe meeschrijf kan ik t net zo goed hier posten...
ik ben dus toch niet gestopt met de pil, en ben normaal gesproken echt 7 dagen zeer heftig ongesteld. nu om precies te zijn 1 dag, en heel lichtjes.... iemand enig idee hoe dat kan?

niet dat ik denk dat ik zwanger ben hoor, maar ze zeggen altijd dat je menstruatie een teken is dat alles werkt in je lichaam, en dan vind ik het zo gek dat ik nu zoooo licht ongesteld ben....ga me dan meteen drukmaken of alles wel goed zit
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 23 jan 2011 - 4:19

*Marietje* schreef:past niet echt in de topic, maar omdat ik hier toch af en toe meeschrijf kan ik t net zo goed hier posten...
ik ben dus toch niet gestopt met de pil, en ben normaal gesproken echt 7 dagen zeer heftig ongesteld. nu om precies te zijn 1 dag, en heel lichtjes.... iemand enig idee hoe dat kan?

niet dat ik denk dat ik zwanger ben hoor, maar ze zeggen altijd dat je menstruatie een teken is dat alles werkt in je lichaam, en dan vind ik het zo gek dat ik nu zoooo licht ongesteld ben....ga me dan meteen drukmaken of alles wel goed zit

Het kan natuurlijk wel een keer gebeuren dat het wat minder is. En als je het niet vertrouwt toch een test doen? Heb je veel stress? Dat zou het ook nog kunnen zijn. hug
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje zo 23 jan 2011 - 5:24

Beauty Addict schreef:
chocolate schreef:
+1

Beide zijn pas verschenen na de idd dat je de test kocht aflezen, allebei op de test van de etos (2 voor 9,50), dus zal wel kenmerk van die test zijn (al hoop ik natuurlijk stiekem een klein beetje dat t wel wat is...). Ik ga nergens vanuit....

Kruitvat was gisteren nog negatief...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate zo 23 jan 2011 - 5:28

Muppetje schreef:
Beauty Addict schreef:
chocolate schreef:
+1

Beide zijn pas verschenen na de idd dat je de test kocht aflezen, allebei op de test van de etos (2 voor 9,50), dus zal wel kenmerk van die test zijn (al hoop ik natuurlijk stiekem een klein beetje dat t wel wat is...). Ik ga nergens vanuit....

Oh spannend!! Was het erg lang daarna? Ik heb toen ook heeeeel lang negatief getest en uiteindelijk vroeg positief getest.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje zo 23 jan 2011 - 5:34

chocolate schreef:
Muppetje schreef:
Beauty Addict schreef:
chocolate schreef:
+1

Oh spannend!! Was het erg lang daarna? Ik heb toen ook heeeeel lang negatief getest en uiteindelijk vroeg positief getest.

Ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik heb ze na vijf minuten weg gedaan en na een dag zag ik het streepje toen ik iets anders weg gooide. Die tweede (van dinsdag) lijkt wel meer een echt streepje (even dik als controle alleen heel licht, terwijl de eerste (donderdag daarvoor) een donkerder heel dun lijntje is (lijkt wel voorgedrukt))

Ik test dinsdagochtend weer, dan heb ik sowieso een afspraak bij de huisarts, als ie negatief is kan ik de buikpijn eens in de groep gooien

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: