Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jouw gebreken in de relatie?

+21
Sea of Trees
Memoria
Middleme
Green_Pepper
Twellie
Rush
Isis
Jade
Mari
Feline
Fortissimo
Laced
Herfstblaadjes
Ooh La La!
Marie
Marin
Lady4
Taeda
studiebol
dharma
SarahKey
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zijn jouw gebreken in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw gebreken in de relatie?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 7:59

Onzeker en bang zijn dat hij een ander, leuker iemand dan mij tegenkomt. Verder kan ik erg pusherig zijn en hem soms best een beetje bemoederen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw gebreken in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw gebreken in de relatie?

Bericht  kwebbeltje do 17 jan 2013 - 9:02

Ik kan soms erg zeuren over van alles, en als hij iets moet doen, dan wil ik het liefst dathij dat gelijk gaat doen Embarassed
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Lot do 17 jan 2013 - 10:45

Ik zit echt te denken, ik denk dat ik niet zo goed op mij zelf kan reflecteren. Rolling Eyes Wij hebben soms echt wel een discussies....maar door welk gebrek van mij dat dan komt. Haha, dat is misschien wel een gebrek van onze relatie, ik weet genoeg over hem, maar over mezelf..
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  ijsjemeisje do 17 jan 2013 - 11:24

Zonder relatie ben ik denk ik leuker dan met relatie.
Ik ben daarom ookal best lang vrijgezel.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lot za 19 jan 2013 - 7:41

ijsjemeisje schreef:Zonder relatie ben ik denk ik leuker dan met relatie.
Ik ben daarom ookal best lang vrijgezel.

Waarom denk je dat? Wat is er dan minder leuk aan jou als je in een relatie zit?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  SoGood za 19 jan 2013 - 7:45

Zelf ben ik perfect, eventuele discussies komen door de gebreken van mijn vriend. Ik heb namelijk altijd gelijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 10:41

SoGood schreef:Zelf ben ik perfect, eventuele discussies komen door de gebreken van mijn vriend. Ik heb namelijk altijd gelijk.

Wat zijn jouw gebreken in de relatie? - Pagina 2 281626781

Ik eh, vind eigenlijk ook dat ik het best aardig doe als vrouw-van. haha. Maar ik zou wel eens wat attenter kunnen zijn in de zin van even koffie voor hem maken enzo. Hij doet altijd vanalles voor mij en ik ben gewoon lui in die dingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 10:46

Pritt schreef:Ik neem hem te veel uit handen en ga dan vervolgens zeuren dat hij nooit wat doet of regelt...

O dit herken ik! Ik wil alles liever zelf doen, maar vind het toch vervelend dat hij (bijna) nooit wat doet, of iets uit handen neemt. En als die het wel doet, ben ik niet altijd tevreden of denk ik het zelf beter te kunnen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: