Flesvoeding...hoe voed jij?
+17
Twellie
Clapperdie
tweeling
Papillio
Shopaholic
Monnie
NoName88
Lejow
PiP
Amber-
Happy
Darius
Tania
Jezzie
Maudy
Limburg85
Flower_L
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Flesvoeding...hoe voed jij?
Waar ligt jullie kindje?
Tegen je aan? voor je op je bovenbenen? In bed naast je?
Hier vooral eerste en tweede. Als ik iets wil doen ondertussen ligt hij op mijn bovenbenen.
Tegen je aan? voor je op je bovenbenen? In bed naast je?
Hier vooral eerste en tweede. Als ik iets wil doen ondertussen ligt hij op mijn bovenbenen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Flesvoeding...hoe voed jij?
Op m'n linker arm ondersteund door een kussen, ik voed op de bank altijd.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik voed eigenlijk altijd op de arm, soms met een kussen eronder. Mijn vriend voed meestal door L. op het kussen of Doomoo te leggen.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Toen ze nog kleiner was legde ik haar ook vaak tegen mijn bovenbenen aan.
Nu doe ik alleen nog maar op mijn arm, de ene keer links, de andere keer rechts, hangt er vanaf waar op de bank ik zit.
Als ik bijv. in bed zit of languit op de bank, leg ik haar ook nog wel eens met haar rug tegen mijn buik en dan geef ik haar zo de fles. Dan ligt ze dus languit tegen mij aan.
Nu doe ik alleen nog maar op mijn arm, de ene keer links, de andere keer rechts, hangt er vanaf waar op de bank ik zit.
Als ik bijv. in bed zit of languit op de bank, leg ik haar ook nog wel eens met haar rug tegen mijn buik en dan geef ik haar zo de fles. Dan ligt ze dus languit tegen mij aan.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Meestal ligt ze op mijn arm, als ik in bed lig dan ligt ze naast me op haar rug en ik op m'n zij en dan geef ik haar zo de fles.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Eerste deel eigenlijk altijd op mijn arm tegen me aan. Na het boertje is het vaak nog maar weinig en ligt hij op mijn bovenbenen met zijn hoofd in mijn hand...
Gast- Gast
Ik geef borstvoeding, maar toevallig heb ik maandag nog een klein beetje melk uit de vriezer aan Elise gegeven, dat was nog over van het kdv. Ik vind wel dat ik met flesvoeding veel 'intiemer' bezig ben met borstvoeding. Als ik borstvoeding geef, dan zit ik bijna altijd te internetten op mijn mobiel, met flesvoeding heb ik geen handen vrij. Ik voed dan in de Madonnahouding.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
In het begin op mijn arm tegen mij aan. Daarna op een kussen zodat ik 1 hand vrij had. Nu wil hij het perse zelf doen dus soms in zijn wippertje/hoek van de bank , soms hangt hij lekker tegen mij aan.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Op de bank en dan op mijn linkerarm. Eerst ook nog wel eens op mijn benen, maar ik ben niet zo groot dus dat past niet echt meer!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Eigenlijk altijd in mijn armen, met een kussen eronder of de armleuning van de bank.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
In het begin lag ze op een voedingskussen op haar linkerzij op mijn bovenbenen. Op een andere manier kon ze de fles nog niet drinken.
Later op mijn bovenbenen zonder voedingskussen.
Nu ligt ze op mijn linkerarm met der hoofdje naar links en hou ik de fles met mijn linkerhand vast en heb ik rechts vrij.
Nu ligt ze op mijn linkerarm met der hoofdje naar links en hou ik de fles met mijn linkerhand vast en heb ik rechts vrij.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jezzie89 schreef:Toen ze nog kleiner was legde ik haar ook vaak tegen mijn bovenbenen aan.
Werkt dat? Dan kun je dus het gezicht van de kleine niet zien? Hier gebeurt het nog wel eens dat er iets melk langs zijn mond loopt ofzo, dat veeg ik dan snel af.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Eigenlijk altijd op mijn arm, of met haar rug tegen mijn buik. Dan ligt ze gewoon tegen me aan.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Lejow schreef:In het begin lag ze op een voedingskussen op haar linkerzij op mijn bovenbenen. Op een andere manier kon ze de fles nog niet drinken.
Kun jij dat? Daar zijn mijn armen te kort voor geloof ik...
Ik hou hem meestal in m'n armen, ene keer links, andere keer rechts en soms met een kussen eronder.
Af en toe ligt hij ook voor op m'n benen, maar ik heb het idee dat hij dat minder fijn vind. (En als ik hem neerleg moet ik uitkijken dat hij zichzelf er niet vanaf trapt.) Als je een hand vrij wilt hebbne is dit wel handig.
Als ik hem in m'n armen heb en ik krijg jeuk aan 'm'n neus ofzo dan klem ik de fles meestal even onder m'n kin
Overdag geef ik eigenlijk altijd alle voedingen op de bank. De laatste, de nacht en soms de eerste geef ik zittend in bed. Dat vind ik eigenlijk nog niet echt alles, krijg soms last van m'n rug. Misschien moet ik dat ook maar eens op m'n zij liggend proberen.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Altijd op mijn linkerarm, en met rechterhand houd ik de fles vast.
Man is links dus die doet het andersom, op zijn rechterarm met de linkerhand flessen.
Man is links dus die doet het andersom, op zijn rechterarm met de linkerhand flessen.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
EDC schreef:Altijd op mijn linkerarm, en met rechterhand houd ik de fles vast.
Hier precies andersom
Soms hou ik hem ook wel met zijn ruggetje tegen mijn buik aan, als ik op een stoel zit zonder fatsoenlijke leuning. En hij drinkt de fles soms ook zelf, in de box.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
In het begin vooral op mijn bovenbenen. Nu past dat niet meer en heb ik haar op m'n linkerarm met een kussen er onder.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Hier ligt hij vaak in zijn voedingskussen Vooral sinds hij het zelf wilt doen. Op schoot wil hij niet meer.
In het begin op mijn linkerarm of ook in het voedingskussen en dan hield ik zijn flesje vast.
In het begin op mijn linkerarm of ook in het voedingskussen en dan hield ik zijn flesje vast.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ze wil altijd lekker onderuit op mijn arm hangen en wil ook alleen maar drinken op haar eigen slaapkamer in het schemerdonker. Op de opvang heeft ze wat minder eisen, anders werd het wel moeilijk.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
NoName88 schreef:Jezzie89 schreef:Toen ze nog kleiner was legde ik haar ook vaak tegen mijn bovenbenen aan.
Werkt dat? Dan kun je dus het gezicht van de kleine niet zien? Hier gebeurt het nog wel eens dat er iets melk langs zijn mond loopt ofzo, dat veeg ik dan snel af.
Ja dat werkt wel goed, doekje er onder en dan ligt ze heerlijk onderuit.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Een fles geef ik het liefst zittend op de bank, B. met zijn hoofd op mijn linkerarm en de rest van zijn lange lijf op mijn schoot. Met mijn rechterhand houd ik de fles vast. 's Morgens drinkt hij een fles pap bij ons in bed, ook heel knus maar op schoot vind ik intiemer.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ze ligt in de zetel of de doomoo en drinkt zelf haar fles leeg. Toen ze klein was, op mijn arm of schoot.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb hem meestal in mijn arm en heel soms tussen mijn benen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
De oudste altijd op de linker arm en de fles in de rechter. Omdat ze eerst bv uit fles kreeg, hebben we haar de eerste weken in de bv houding de fles gegeven, dus hoofdje op borsthoogte, buik tegen buik. Dit hebben we nog heel lang zo gedaan.
Gast- Gast
tweeling schreef:In het begin vooral op mijn bovenbenen. Nu past dat niet meer en heb ik haar op m'n linkerarm met een kussen er onder.
Ik heb hier werkelijk 1 minuut glazig naar zitten kijken en me zitten afvragen waarom je hier vertelt dat je haren op je linkerarm hebt .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe voed jij op?
» Vraagje flesvoeding..
» Hoe/waar voed jij 's nachts?
» Hoe vrij voed jij jouw kind op?
» Flesvoeding
» Vraagje flesvoeding..