Hoe/waar voed jij 's nachts?
+18
duckie
bella
Tazz
Nana
PapillonRose
Flip Fluitketel
loesje
VeryCherry
Parisienne
sheila123
Flemy
Bruintje Beer
LeeuwLeeuw
snoezel
mama van Mila
Thunder
sandra
Mamsie
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe/waar voed jij 's nachts?
Gaan jullie in bed zitten of liggen of heb je bijvoorbeeld een stoel op de babykamer staan.
Vertel
Vertel
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe/waar voed jij 's nachts?
Bij de oudste sliepen wij nog op dezelfde verdieping en voedde ik meestal liggend in ons eigen bed, hij ging daar na weer naar z'n eigen kamertje toe..
Nu bij de jongste slapen wij op zolder, en voed ik dus op een stoel op zijn kamer... Anders moet ik midden in de nacht met hem een steile zoldertrap op en af, en dat vind ik een beetje link en omslachtig.. ik doe wel een lekkere warme badjas aan, anders is het zo koud!
Nu bij de jongste slapen wij op zolder, en voed ik dus op een stoel op zijn kamer... Anders moet ik midden in de nacht met hem een steile zoldertrap op en af, en dat vind ik een beetje link en omslachtig.. ik doe wel een lekkere warme badjas aan, anders is het zo koud!
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10
Ik voedde in bed of in de huiskamer.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Dit is al lang geleden voor mij ,
Maar mijn vriend ging altijd een flesje klaarmaken, ik deed Mila altijd een schone luier om en gaf haar de fles in bed, ik kon ze daarna zo weer in haar wiegje leggen die naast ons bed hing. (hangwieg)
Meestal sliep ze heel de tijd gewoon door, maar omdat ze erg klein was moest ze tot een bepaalde leeftijd een nachtvoeding met speciale voeding.
Maar mijn vriend ging altijd een flesje klaarmaken, ik deed Mila altijd een schone luier om en gaf haar de fles in bed, ik kon ze daarna zo weer in haar wiegje leggen die naast ons bed hing. (hangwieg)
Meestal sliep ze heel de tijd gewoon door, maar omdat ze erg klein was moest ze tot een bepaalde leeftijd een nachtvoeding met speciale voeding.
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
Sandra, jaa het is koud he!
Ik voed in bed maar val zo vaak in slaap en dan na 30 min schrik ik wakker. Dan leg ik hem terug in bed maar dan word hij dus wakker! Zo irritant.
Maar goed als ik op de bedrand blijf zitten en ik leg hem terug dan word hij ook wakker.
Ik wil een verleng borst!!
Ik voed in bed maar val zo vaak in slaap en dan na 30 min schrik ik wakker. Dan leg ik hem terug in bed maar dan word hij dus wakker! Zo irritant.
Maar goed als ik op de bedrand blijf zitten en ik leg hem terug dan word hij ook wakker.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik voedde de eerste paar weken zittend in een stoel op haar eigen kamertje. Sinds enkele weken voed ik in bed. Blijf wel altijd zitten, liggend gaat niet zo goed en heb ik na een aantal voedingen last van pijnlijke tepels :S Bovendien wil ik geen lichtje aandoen voor mijn man, dus tja... In het donker is het liggend helemaal moeilijk te vinden... Hihi.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Bij Quinten voedde ik altijd op bed. Dan maakte ik beneden een fles klaar en kroop het bed weer in.
Nu gaan we naar beneden, anders krijst Flynn Quinten wakker.
Nu gaan we naar beneden, anders krijst Flynn Quinten wakker.
Gast- Gast
Toen ik nog borstvoeding gaf liggend in bed. Toen we later FV zijn gaan geven zittend in bed.
Gast- Gast
Ik voedde haar altijd op haar eigen kamertje in een stoel met een klein lampje aan, zo hadden wij een heerlijk intiem momentje en kon manlief doorslapen.
LeeuwLeeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10
Ik voedde altijd op bed s'nachts.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Liggend of zittend in bed.
En regelmatig val ik daarbij in slaap en word vervolgens wakker met een stijve nek
Thije slaapt in een wiegje naast ons bed, maar wordt daar nu echt te klein voor (hij is alweer bijna 70 cm, onze reus). Aangezien ik nog minstens drie keer per nacht voed, gaan we nu een extra ledikantje kopen voor op onze kamer.
En regelmatig val ik daarbij in slaap en word vervolgens wakker met een stijve nek
Thije slaapt in een wiegje naast ons bed, maar wordt daar nu echt te klein voor (hij is alweer bijna 70 cm, onze reus). Aangezien ik nog minstens drie keer per nacht voed, gaan we nu een extra ledikantje kopen voor op onze kamer.
Gast- Gast
De eerste weken nog vrijwel altijd in bed, zittend met het voedingskussen om me heen.
Toen we gingen combineren met de fles, ben ik eigenlijk altijd beneden gaan zitten. We hebben standaard een lekkere deken op de bank liggen en die deed ik dan altijd om mee heen. Nu hebben we geen nachtvoedingen meer, maar de laatste voeding van 22:30 zit ik nog altijd beneden (of ik nu al in bed lag of niet dus..)
Toen we gingen combineren met de fles, ben ik eigenlijk altijd beneden gaan zitten. We hebben standaard een lekkere deken op de bank liggen en die deed ik dan altijd om mee heen. Nu hebben we geen nachtvoedingen meer, maar de laatste voeding van 22:30 zit ik nog altijd beneden (of ik nu al in bed lag of niet dus..)
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Ik voedde in bed met het voedingskussen.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Toen ik nog borstvoeding gaf voedde ik N. meestal in bed, zeker de eerste weken. Soms liggend, soms zittend. Ook ik viel weleens in slaap hoor. Na een paar weken ging ik naar de woonkamer en deed dan de tv zachtjes aan (in de slaapkamer deed ik dit niet, anders kon mijn vriend niet goed meer slapen). Dan bleef ik wakker. Na zes weken kreeg ze de fles en deed ik dit ook in de woonkamer. Na een week of 8 sliep N. zo goed als door 's nachts en was ik blij dat ik van die nachtvoedingen af was.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dat zou natuurlijk de ideale oplossing zijn !Mamsie schreef:
Thunder- Kletskop
Rataplan schreef:Dat zou natuurlijk de ideale oplossing zijn !Mamsie schreef:
Whahahaah ik zie nu helemaal zo'n go go Gadget-ding voor me
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
CherrieLola schreef:Rataplan schreef:Dat zou natuurlijk de ideale oplossing zijn !Mamsie schreef:
Whahaha CL, nu zit mijn sap op het beeldscherm! Go Go Gadget super verlengtiet!
Thunder- Kletskop
in de schommelstoel op de babykamer
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
In bed, met als gevolg dat ik ook vaak wegsukkelde. Ik zette daarom altijd even de wekker. Meestal vielen ze zelf dan ook in slaap, maar als ik bijv. de kant moest voeden waardoor de kleine aan de buitenkant van het bed moest liggen, dan ging ik zittend voeden
Ik lag trouwens wel altijd met mijn arm onder het hoofd, daardoor draaide ik niet door op de baby.
Ik heb ook zo vaak gehad dat ik de kleine al lang weer in bed had liggen, en dan schrok ik zelf wakker, en ging ik paniekerig zoeken waar ie was, haha!
Ik lag trouwens wel altijd met mijn arm onder het hoofd, daardoor draaide ik niet door op de baby.
Ik heb ook zo vaak gehad dat ik de kleine al lang weer in bed had liggen, en dan schrok ik zelf wakker, en ging ik paniekerig zoeken waar ie was, haha!
Gast- Gast
Rataplan schreef:CherrieLola schreef:Rataplan schreef:Dat zou natuurlijk de ideale oplossing zijn !Mamsie schreef:
Oeps, sorry!! Go Go Gadget sap-opruimer
Toen ik nog borstvoeding gaf d.m.v. aanleggen deed ik dit op bed. Vanaf de 2e week ben ik alle voedingen gaan kolven en als ze s'nachts kwam deed ik dit ook op bed en terwijl mijn man haar de fles gaf.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
CherrieLola schreef:Rataplan schreef:CherrieLola schreef:Rataplan schreef:Dat zou natuurlijk de ideale oplossing zijn !Mamsie schreef:
Goh, dat ding werkt uitstekend zeg!
Thunder- Kletskop
Rataplan schreef:CherrieLola schreef:Rataplan schreef:CherrieLola schreef:Rataplan schreef:Dat zou natuurlijk de ideale oplossing zijn !Mamsie schreef:
Goh, dat ding werkt uitstekend zeg!
Gelukkig wel, anders zou je zelf allerlei vreemde toeren uit moeten halen
Ik geef fv en voed haar altijd in bed. Wel eerst even naar haar kamertje verschonen op de commode en dan gauw flesje maken en in bed voeden. Dan kan ze daarna weer naast mijn bed het wiegje in.
Ze slaapt alleen sinds kort door, dus komt het ook wel voor dat ik haar gewoon in de huiskamer voed. Soms krijgt ze de eerste of laatste voeding ook bij mij in bed (ligt eraan of ik al / nog sliep), als ze (zeldzaam) nog voor een nachtvoeding komt dan sowieso in bed.
Heb er zelf gelukkig niet zo'n moeite mee om wakker te blijven, anders kan ik me voorstellen dat je weer in slaap sukkelt. Ik ben door eruit te gaan voor het verschonen en een flesje maken wel gelijk goed wakker. En gelukkig nog wel moe genoeg om vrij snel weer te slapen als zij eenmaal weer in haar wiegje ligt.
Ze slaapt alleen sinds kort door, dus komt het ook wel voor dat ik haar gewoon in de huiskamer voed. Soms krijgt ze de eerste of laatste voeding ook bij mij in bed (ligt eraan of ik al / nog sliep), als ze (zeldzaam) nog voor een nachtvoeding komt dan sowieso in bed.
Heb er zelf gelukkig niet zo'n moeite mee om wakker te blijven, anders kan ik me voorstellen dat je weer in slaap sukkelt. Ik ben door eruit te gaan voor het verschonen en een flesje maken wel gelijk goed wakker. En gelukkig nog wel moe genoeg om vrij snel weer te slapen als zij eenmaal weer in haar wiegje ligt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 's Nachts doorlekken
» Hoe voed jij op?
» Flesvoeding...hoe voed jij?
» Hoe vrij voed jij jouw kind op?
» BH 's nachts
» Hoe voed jij op?