Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw gewicht.

+56
Siepie
Mamsie
Lavendel
Liz
Bruintje Beer
Highway
Urban Naked
June
Takkie
Thunder
Fearie
Puggle
Viva
Sorella
Beachgirl
SoGood
Poubelle
Sterre
silly-one
Bosjesvrouw
Kreeftje
Japie
blauwwitrood
Shisha
Twellie
Lonely Goatherd
Linda
Tamagotchi
*Lookie*
madam
Floor
Rouxxxe
RioolSpook
Punk'd
SuperGrover
Caroow
Fortissimo
Chocoholic
Snirp
Minx
Zwerver
Mees
mo-lola
Marin
Blond
Elliot
Kowalski
Star007
Bliss
kajaka88
Frappuccino
Rush
Pommes
Oasis
dr_oupy
Toet
60 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 1:07

Stofzuiger schreef:
Minx schreef:
Vervolgens geeft hij aan bij mijn lengte een gewicht bij tussen de 55 en 71 kg bij. Als ideaal gewicht. Pak je vervolgens de bmi tabel erbij zie je dat 55 kg een bmi is van 18,38 en 71 kg een bmi van 23,72.
En hoe lang ben je?

Stof, je ticker Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 1:07

Hoe vaak sta je op de weegschaal? denk 1x per 3 maanden
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Nee, tegen mijn man wel maar tegen kennissen o.i.d zitten er soms een paar kilo's meer aan dan in werkelijkheid.. Soms hebben mensen zo'n hard oordeel over het feit dat aankomen (of meer op gewicht blijven) best lastig is en om een discussie te voorkomen doe ik dit weleens
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht?Nee, zolang mijn gezondheid prima is dan ben ik niet bezig met mijn gewicht.
Ben je tevreden over je gewicht? Ja opzich wel! Merk wel dat wanneer ik nog meer afval ik fysiek minder ben en sneller vatbaar voor griepjes ect. Maar buiten dat vind ik het goed zo.


Laatst aangepast door Petra* op wo 16 jan 2013 - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Tamagotchi wo 16 jan 2013 - 1:10

Hoe vaak sta je op de weegschaal?
2 a 3 keer per week ongeveer.

Ben je altijd eerlijk over je gewicht?
Nee

Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja vaak (als in; bijna altijd)

Ben je tevreden over je gewicht? Nee
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Linda wo 16 jan 2013 - 1:10

Hoe vaak sta je op de weegschaal?
Om de dag, ook als ik niet zwanger ben.

Ben je altijd eerlijk over je gewicht?
Normaal gesproken wel. Alleen laatst bij de vk zei ik dat ik ruim een kg minder woog dan wat de wijzer aan gaf. Embarassed

Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht?
Nee, ik hou het gewoon graag in de gaten. Daar voel ik me prettig bij.

Ben je tevreden over je gewicht?
Op het moment niet. Ik ben al veel te veel aangekomen. Maar normaal gesproken wel.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Punk'd wo 16 jan 2013 - 1:13

Maar dat is ook weer puur wat jij bij jezelf vindt passen denk ik.

Want ik ben ook 172 en ik heb nooit zwaarder dan 65 gewogen en boven de 63 vind ik mezelf steeds minder 'fijn'. Ik zie dan hobbels en bobbels verschijnen en ook al zeggen ze dat celullites niets met gewicht te maken heeft zie ik dan echt wel kleine putjes verschijnen. Terwijl ik bij 57kg bijna nergens last van heb en het vet direct onder mijn vel echt minder 'opgeblazen' is.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Lonely Goatherd wo 16 jan 2013 - 1:20

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Dat wisselt. Als ik serieus aan het sporten ben elke week of om de week om de vooruitgang bij te houden (vooral vet- en spierpercentage, gewicht vind ik niet zo belangrijk). Nu ik niet echt sport heb ik al maanden niet meer op de weegschaal gestaan.
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja, ik zou niet weten waarom niet.
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Nee.
Ben je tevreden over je gewicht? Ja, ook al weet ik nu niet precies hoeveel ik weeg. Ik zit lekker in m'n vel zo in ieder geval. Wil wel wat strakker worden op zich, dus ik ga binnenkort weer sporten. Maar met gewicht heeft dat niet zoveel te maken.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Twellie wo 16 jan 2013 - 1:23

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Paar keer per jaar, alleen bij anderen thuis of op mijn werk. Van mijn eigen weegschaal zijn de batterijen al een paar jaar op.
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja.
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Nooit.
Ben je tevreden over je gewicht? Ja.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Shisha wo 16 jan 2013 - 1:25

Hoe vaak sta je op de weegschaal?
Ongeveek 1x per maand.
Ben je altijd eerlijk over je gewicht?
Ja hoor.
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht?
Ja soms. Hoewel ik meer waarde hecht aan de spiegel dan aan het gewicht dat wordt aangegeven.
Ben je tevreden over je gewicht?
Nu wel. Weet niet of ik er nog zo over denk aan het einde van de zwangerschap.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  blauwwitrood wo 16 jan 2013 - 1:36

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Elke ochtend
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja, nu ik 15kg afgevallen ben wel
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja, omdat ik nog steeds probeer af te vallen
Ben je tevreden over je gewicht? Nee, nog niet helemaal
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 1:51

Reva schreef:
Stofzuiger schreef:
Minx schreef:
Vervolgens geeft hij aan bij mijn lengte een gewicht bij tussen de 55 en 71 kg bij. Als ideaal gewicht. Pak je vervolgens de bmi tabel erbij zie je dat 55 kg een bmi is van 18,38 en 71 kg een bmi van 23,72.
En hoe lang ben je?

Stof, je ticker Evil or Very Mad
Sorry, ik heb tickers. Troost je, over een week of 2 ben ik ze zelf ook zat en verdwijnen ze weer nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 2:07

Indigo schreef:Maar dat is ook weer puur wat jij bij jezelf vindt passen denk ik.

Want ik ben ook 172 en ik heb nooit zwaarder dan 65 gewogen en boven de 63 vind ik mezelf steeds minder 'fijn'. Ik zie dan hobbels en bobbels verschijnen en ook al zeggen ze dat celullites niets met gewicht te maken heeft zie ik dan echt wel kleine putjes verschijnen. Terwijl ik bij 57kg bijna nergens last van heb en het vet direct onder mijn vel echt minder 'opgeblazen' is.

Ik ben aardig wat aangekomen en zie ook echt overal hobbels en bobbels. Terwijl ik die voor mijn zwangerschap veel minder had. Ik heb dus ook wel het idee dat het komt doordat mijn vetlaagje dikker is dan anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Minx wo 16 jan 2013 - 2:09

Indigo schreef:Maar dat is ook weer puur wat jij bij jezelf vindt passen denk ik.

Want ik ben ook 172 en ik heb nooit zwaarder dan 65 gewogen en boven de 63 vind ik mezelf steeds minder 'fijn'. Ik zie dan hobbels en bobbels verschijnen en ook al zeggen ze dat celullites niets met gewicht te maken heeft zie ik dan echt wel kleine putjes verschijnen. Terwijl ik bij 57kg bijna nergens last van heb en het vet direct onder mijn vel echt minder 'opgeblazen' is.

ik snap het verschil hoor smile, Zat net nog een foto te bekijken van toen ik 14 was ofzo en 62 kg woog. Dat was best heel erg dun zeg maar. Dan vind ik mezelf met 70 kg gewoon veel mooier. Maar het doel is dat ik nu flink weer af ga vallen en dan zie ik wel waar het schip strand. Het is niet zo dat ik nu zwaar ongelukkig word van hoe ik nu ben maar een paar kg minder is gewoon mooier en gezonder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Japie wo 16 jan 2013 - 2:17

Marin schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal? Dagelijks tot eens per twee dagen
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja, dat maakt me niet zoveel uit
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ik ben er wel mee bezig, maar dat is logisch, want ik ben bezig met afvallen. Ik ben er niet op een overdreven manier mee bezig, want ik doe het heel rustig aan en dat gaat goed.
Ben je tevreden over je gewicht? Steeds meer! Ik weeg nu 70 kilo, dus ben 10 kilo kwijt. Nog 5 kilo te gaan en ik ben helemaal tevreden. Vind het met name leuk om te merken dat het dus echt werkt, dat afvallen.

Ik vind dat echt zo knap 10 kilo kwijt! Hoe lang heb je daarover gedaan? Ik wil dat ook en ben nu goed op weg. Ben nu 3 kilo kwijt. Nu de rest nog..
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Japie wo 16 jan 2013 - 2:19

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Dagelijks.
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja, nu helemaal omdat ik bezig ben met afvallen.
Ben je tevreden over je gewicht? Nee, wil er het liefst 10 kilo van af hebben.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Kreeftje wo 16 jan 2013 - 2:20

Rush schreef:Ik heb geen weegschaal en ik heb geen idee hoeveel ik weeg, dat wil ik ook graag zo houden.

+1
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Bosjesvrouw wo 16 jan 2013 - 2:33

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Geen idee (niet vaak iniedergeval)
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja Mensen geloven het alleen nooit ze denken dat ik lichter ben
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Nee
Ben je tevreden over je gewicht? Ja, al kunnen er een paar kilo's af.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  silly-one wo 16 jan 2013 - 4:16

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Dagelijks
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ik ben er nu heel erg mee bezig, maar ik ben ook door medicatie behoorlijk wat aangekomen.
Ben je tevreden over je gewicht? nee
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 4:18

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Een keer per week.
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja.
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja.
Ben je tevreden over je gewicht? Nee, ik wil er nog wel wat af hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Sterre wo 16 jan 2013 - 5:01

Hoe vaak sta je op de weegschaal? 2x per maand ongeveer
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Zelden. Wanneer ik opeens merk dat ik een paar kilo ben aangekomen kan ik daar wel van schrikken en mee bezig zijn. Maar dat is gelukkig niet vaak zo, mijn gewicht blijft redelijk stabiel.
Ben je tevreden over je gewicht? Mijn gewicht wel, maar ik zou wel iets strakker willen zijn. Voordat ik op vakantie ging was ik daarmee op de goede weg, maar nu kan ik weer opineuw beginnen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  SuperGrover wo 16 jan 2013 - 6:04

Rush schreef:
Elliot schreef:
SuperGrover schreef:Natuurlijk kun je gewicht niet tot op de gram nauwkeurig schatten, en de marge wordt groter naarmate iemand zwaarder is. Maar daarom vraag ik me af hoeveel je er dan af liegt. Als ik 5 kilo van mijn gewicht af lieg, is dat volgens mij al redelijk ongeloofwaardig, laat staan als ik 10 kilo eraf zou liegen. Over een kilo kan ik best liegen, maar daar zie ik het praktisch nut weer niet van.

Nou bij mij is dat volgens mij niet zo heel ongeloofwaardig. Als ik tegen mensen zeg wat ik écht weeg, geloven ze me eerder niet dan wel.
Dat heb ik ook. Ik heb het er eens met een groepje over gehad en toen werd ik gemiddeld 10 kilo lichter geschat. Rolling Eyes
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die 10 kg te licht worden geschat. Anderzijds kan ik het me ook heel goed voorstellen dat mensen iemand gewicht liever iets te laag schatten dan te hoog. Als ik denk dat iemand ongeveer 80 kg weegt, zou ik ook eerder 75 zeggen, omdat het gewoon vrij lullig is als je iemand gewicht veel te hoog schat.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Elliot wo 16 jan 2013 - 6:08

Daar heb je zeker gelijk in SG! Maar de laatste tijd heb ik aan een aantal mensen mijn werkelijke gewicht verteld en het enige wat ik hoor is: HUH? Dat kan niet! En dat zijn mensen die zoiets echt niet zeggen om mijn gevoelens te sparen. Mijn moeder bijvoorbeeld, die is altijd eerlijk tegen mij, zeker als het gewicht betreft. En zij schrok zich ook 'rot' toen ik mijn gewicht aan haar vertelde.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Bliss wo 16 jan 2013 - 6:09

Nu ben ik wel benieuwd naar jouw gewicht, Elliot Jouw gewicht. - Pagina 4 827601

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Elliot wo 16 jan 2013 - 6:12

Haha ik wil het best zeggen hoor, maar je weet niet hoe ik eruit zie, dus je kunt het niet vergelijken.

Anyway, toen ik begon met Weight Watchers vorige week was het 88. Nu is het 86,5.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Poubelle wo 16 jan 2013 - 6:17

Hoe vaak sta je op de weegschaal? 2 keer per weel

Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja

Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Op het moment wel.

Ben je tevreden over je gewicht? Wel met m'n gewicht, minder met m'n omvang. Ik heb het idee dat mensen met mijn gewicht er veel slanker uitzien.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  SoGood wo 16 jan 2013 - 6:17

Toet schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal? Eens per week
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Nee
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja
Ben je tevreden over je gewicht? Mwah, het zou gezonder (en misschien mooier) zijn als ik een paar kilo aan kom.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. - Pagina 4 Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum