Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw gewicht.

+56
Siepie
Mamsie
Lavendel
Liz
Bruintje Beer
Highway
Urban Naked
June
Takkie
Thunder
Fearie
Puggle
Viva
Sorella
Beachgirl
SoGood
Poubelle
Sterre
silly-one
Bosjesvrouw
Kreeftje
Japie
blauwwitrood
Shisha
Twellie
Lonely Goatherd
Linda
Tamagotchi
*Lookie*
madam
Floor
Rouxxxe
RioolSpook
Punk'd
SuperGrover
Caroow
Fortissimo
Chocoholic
Snirp
Minx
Zwerver
Mees
mo-lola
Marin
Blond
Elliot
Kowalski
Star007
Bliss
kajaka88
Frappuccino
Rush
Pommes
Oasis
dr_oupy
Toet
60 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Jouw gewicht.

Bericht  Toet di 15 jan 2013 - 21:46

Hoe vaak sta je op de weegschaal?
Ben je altijd eerlijk over je gewicht?
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht?
Ben je tevreden over je gewicht?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  dr_oupy di 15 jan 2013 - 21:48

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Elke dag Embarassed
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Nee niet altijd
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja, maar dat komt nu omdat ik aan het afvallen ben, eerder was dit niet zo.
Ben je tevreden over je gewicht? Het word steeds beter, nog 15 kilo eraf en ik ben helemaal tevreden!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 21:49

Hoe vaak sta je op de weegschaal?
- Dagelijks

Ben je altijd eerlijk over je gewicht?
- Ja

Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht?
- Soms

Ben je tevreden over je gewicht?
- Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Oasis di 15 jan 2013 - 21:50

Hoe vaak sta je op de weegschaal?
1 tot 2x per week

Ben je altijd eerlijk over je gewicht?
Ja

Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht?
Ja, maar dat komt ook omdat ik nu aan het afvallen ben.

Ben je tevreden over je gewicht?
Nee dus.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Pommes di 15 jan 2013 - 21:50

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Zelden, we hebben geen weegschaal
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Nee
Ben je tevreden over je gewicht? Nee, er mogen nog een aantal kilo`s af.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 21:53

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Nooit, ik heb geen weegschaal.
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Nee.
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Nee.
Ben je tevreden over je gewicht? Een paar kilo eraf zou leuk zijn, maar ik ben niet ontevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Rush di 15 jan 2013 - 21:54

Ik heb geen weegschaal en ik heb geen idee hoeveel ik weeg, dat wil ik ook graag zo houden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Frappuccino di 15 jan 2013 - 21:57

Toet schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal?

Verschilt, ik heb periodes dan sta ik 's ochtends en 's avonds op de weegschaal, maar momenteel maar 1 keer per week.

Ben je altijd eerlijk over je gewicht?

Ja

Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht?

Soms, zoals ik bij de eerste vraag zei, dat ik periodes heb dat ik 's ochtends en 's avonds op de weegschaal sta, dat is dan echt obsessief. Maar ook genoeg periodes dat ik het even los kan laten en dat het me niet zoveel doet.

Ben je tevreden over je gewicht?

Mwa, ik ben veel zwaarder geweest, dus op zich ben ik nu wel tevreden, maar mij streefgewicht ligt nog 1,5 á 2 kilo lager dus helemaal tevreden ben ik nog niet Wink

Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  kajaka88 di 15 jan 2013 - 22:00

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Elke dag
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Jahoor
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Momenteel, de feestdagen kilo's moeten er weer af!!
Ben je tevreden over je gewicht? Redelijk. Vorig jaar 15 kilo afgevallen. Over de feestdagen wat aangekomen, die kilo's gaan er nu langzaam weer af. Nog 3 kilo, dan ben ik wel weer helemaal tevreden...
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Bliss di 15 jan 2013 - 22:04

Toet schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal? bijna elke ochtend Ă©n avond
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? nee
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? ja
Ben je tevreden over je gewicht? nee, er moet minstens 15 kilo af (waarvan nu in de afgelopen anderhalve week, dus het begin is er)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Star007 di 15 jan 2013 - 22:04

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Ik denk wel wekelijks.
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja, zou niet weten waarom niet.
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Nee ben er eigenlijk niet echt veel mee bezig, vind het gewoon fijn om te weten hoeveel ik weeg.
Ben je tevreden over je gewicht? Op zich wel. Maar ik denk dat als er nog 1 maatje af is ( een kilo of 3 denk ik), ik meer tevreden ben in bikini of naakt. Maar ik ga er echt niet voor lijnen. Heb ik nooit gedaan.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Toet di 15 jan 2013 - 22:08

Ik sta zelf vrijwel nooit op de weegschaal (ik heb er ook geen) en ben dus ook totaal niet bezig met mijn gewicht. Als mensen er om vragen denk ik dat ik eerlijk ben alleen ik weet het dus niet precies haha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Kowalski di 15 jan 2013 - 22:13

Toet schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal? Nooit (als in Ă©Ă©n keer per half jaar als ik toevallig bij iemand slaap die een weegschaal in de badkamer heeft staan)
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja, ik weet het niet precies, maar heb wel geleerd wat mijn gewicht ongeveer is Jouw gewicht. 394967
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja en nee. Is een valkuil, ben er eigenlijk teveel mee bezig (geweest), maar ben me er daarom bewust van dat ik er juist niet mee bezig moet zijn.
Ben je tevreden over je gewicht? Uhm, ja...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:13

Toet schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal? Eerst 2 keer per dag, maar heb dat af geleerd. Nu eens per maand ofzo
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Vaak
Ben je tevreden over je gewicht? Nee absoluut niet. Wil graag minimaal 3 kilo kwijt. Ik voel me nu net iets te dikkig. Mijn kleding zit dan ook beter en heb een minder dikke kop en minder last van een buikje.

Edit: Eigenlijk ben ik de laatste tijd hartstikke onzeker over mijn uiterlijk (en over mijn haar dat steeds dunner wordt aan de onderkant)Cry


Laatst aangepast door Carrie op di 15 jan 2013 - 22:23; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 22:16

Hoe vaak sta je op de weegschaal?
Normaal eigenlijk nooit, want dan wil ik het gewoon niet weten (net als dat ik niet naar mijn rekeningsaldo kijk als ik weet dat ik weinig geld heb). Nu ik Weight Watchers doe moet ik wekelijks op de weegschaal, dat doe ik iedere maandagochtend.
Ben je altijd eerlijk over je gewicht?
Nu wel, eerst niet altijd.
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht?
Ik denk er iedere dag wel aan, en werd er voorheen erg verdrietig van. Nu ben ik op een vrij gezonde manier aan het eten en heb ik niet het gevoel teveel met mijn gewicht bezig te zijn.
Ben je tevreden over je gewicht?
In beginsel niet, er moet 15 kg af (minimaal), maar ik ben wel tevreden over het feit dat ik al 1,2 kg ben afgevallen afgelopen week. Het begin is er en dat vind ik fijn. Ik ben dus in die zin tevreden over mijn huidige gewicht, dat ik blij ben dat het lager is dan mijn gewicht vorige week.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Blond di 15 jan 2013 - 22:17

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Elke zaterdagochtend
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja, absoluut
Ben je tevreden over je gewicht? Nee, er mag nog wel 10 kilo af.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 22:19

Carrie schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal? Eerst 2 keer per dag, maar heb dat af geleerd. Nu eens per maand ofzo
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Vaak
Ben je tevreden over je gewicht? Nee absoluut niet. Wil graag minimaal 3 kilo kwijt. Ik voel me nu net iets te dikkig. Mijn kleding zit dan ook beter en heb een minder dikke kop en minder last van een buikje.

Het ligt geheel aan mij hoor, maar door dit soort reacties word ik zo onzeker! Hoeveel weeg jij, 55 kg ofzo? Jij bent in mijn ogen zo mooi slank, en jij klaagt zelfs.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Rush di 15 jan 2013 - 22:20

Iedereen heeft wel iets te klagen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 22:22

Rush schreef:Iedereen heeft wel iets te klagen.
Dat is ook zo hoor, maar ik kan het gewoon niet zo goed relativeren. Hoe kan ik nou ooit tevreden zijn als mijn streefgewicht 10-15 kilo hoger ligt dan Carries huidige gewicht, en zij al niet tevreden is? :nopompom:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:23

Elliot schreef:
Carrie schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal? Eerst 2 keer per dag, maar heb dat af geleerd. Nu eens per maand ofzo
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Vaak
Ben je tevreden over je gewicht? Nee absoluut niet. Wil graag minimaal 3 kilo kwijt. Ik voel me nu net iets te dikkig. Mijn kleding zit dan ook beter en heb een minder dikke kop en minder last van een buikje.

Het ligt geheel aan mij hoor, maar door dit soort reacties word ik zo onzeker! Hoeveel weeg jij, 55 kg ofzo? Jij bent in mijn ogen zo mooi slank, en jij klaagt zelfs.

Nee ik weeg geen 55 Very Happy Ik woog 2 jaar geleden wel 56 kilo en daar was ik zo ontzettend tevreden mee. Ik weeg nu 60.9 (Very Happy) en ben 1.68 lang. Je moet hier niet onzeker door worden, dit ligt denk ik merendeels aan mezelf hoor. Ik zit door mijn gewicht absoluut niet lekker in mijn vel. Maar iedereen heeft voor zichzelf een gewicht in zijn hoofd waar 'ie zich lekker bij voelt. En een eigen referentiekader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:24

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Ongeveer 1 x per maand
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Nee
Ben je tevreden over je gewicht? Niet zo zeer met mijn gewicht, maar meer met mijn omvang (zwembandje rond taille).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 22:27

Carrie schreef:
Elliot schreef:
Carrie schreef:Hoe vaak sta je op de weegschaal? Eerst 2 keer per dag, maar heb dat af geleerd. Nu eens per maand ofzo
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Vaak
Ben je tevreden over je gewicht? Nee absoluut niet. Wil graag minimaal 3 kilo kwijt. Ik voel me nu net iets te dikkig. Mijn kleding zit dan ook beter en heb een minder dikke kop en minder last van een buikje.

Het ligt geheel aan mij hoor, maar door dit soort reacties word ik zo onzeker! Hoeveel weeg jij, 55 kg ofzo? Jij bent in mijn ogen zo mooi slank, en jij klaagt zelfs.

Nee ik weeg geen 55 Very Happy Ik woog 2 jaar geleden wel 56 kilo en daar was ik zo ontzettend tevreden mee. Ik weeg nu 60.9 (Very Happy) en ben 1.68 lang. Je moet hier niet onzeker door worden, dit ligt denk ik merendeels aan mezelf hoor. Ik zit door mijn gewicht absoluut niet lekker in mijn vel. Maar iedereen heeft voor zichzelf een gewicht in zijn hoofd waar 'ie zich lekker bij voelt. En een eigen referentiekader.

Haha nou ik ben iig al 3 cm langer dan jij, dus ik mag ook ietsjes meer wegen Wink
Ik begrijp je wel hoor, maar het klinkt mij zo vreemd in de oren. Man, ik zou een gat in de lucht springen als ik 60,9 zou wegen!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:32

Elliot schreef:

Haha nou ik ben iig al 3 cm langer dan jij, dus ik mag ook ietsjes meer wegen Wink
Ik begrijp je wel hoor, maar het klinkt mij zo vreemd in de oren. Man, ik zou een gat in de lucht springen als ik 60,9 zou wegen!

Haha ja dat klopt als je langer bent mag je ook weer wat meer wegen. Maar komt denk ik doordat ik zo heel erg slank was 2 jaar geleden en het me niet meer lukt. Ik zat toen echt heel lekker in mijn vel toen ik zo'n lichaam had. Dus ik ben al blij wanneer ik gewoon 58 weeg, dat vind ik ook wel prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:32

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Bijna elke dag
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ja, niet zozeer met mijn gewicht maar soms maak ik me wel te druk om mijn omvang
Ben je tevreden over je gewicht? Ja mijn gewicht is prima. Mijn spierontwikkeling kan een stuk beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 22:39

Hoe vaak sta je op de weegschaal? Dagelijks tot eens per twee dagen
Ben je altijd eerlijk over je gewicht? Ja, dat maakt me niet zoveel uit
Heb je soms/vaak/regelmatig/ooit het gevoel dat je te veel bezig bent met je gewicht? Ik ben er wel mee bezig, maar dat is logisch, want ik ben bezig met afvallen. Ik ben er niet op een overdreven manier mee bezig, want ik doe het heel rustig aan en dat gaat goed.
Ben je tevreden over je gewicht? Steeds meer! Ik weeg nu 70 kilo, dus ben 10 kilo kwijt. Nog 5 kilo te gaan en ik ben helemaal tevreden. Vind het met name leuk om te merken dat het dus echt werkt, dat afvallen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht. Empty Re: Jouw gewicht.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum