Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer snel in vorm na de bevalling

+23
SarahKey
Bruintje Beer
MiniMuis
tweeling
Mamsie
Filoria
Twellie
CCC
lente
Sanne
Limburg85
Susan
Shopaholic
Star007
Charles
nillis
Thunder
smooch
Flower_L
Paper Crown
iloverose
Puggle
Lot
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weer snel in vorm na de bevalling - Pagina 2 Empty Re: Weer snel in vorm na de bevalling

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 1:33

Twellie schreef: Maar ik heb een hekel aan sporten.
Zo +1

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer snel in vorm na de bevalling - Pagina 2 Empty Re: Weer snel in vorm na de bevalling

Bericht  Filoria wo 16 jan 2013 - 3:41

Het heeft ook met aanleg te maken. En BV geven schijnt te helpen. Ik deed voor, tijdens en na de zwangerschap niks aan sport, maar was supersnel weer op mijn oude gewicht (zelfs ietsjes eronder: heb 55 kilo bij 1m73 gewogen in de tijd dat ik BV gaf.)
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Mamsie wo 16 jan 2013 - 4:14

Na de 1e was ik dezelfde week zowat weer strak en paste ik m'n broeken weer. Na de 2e was dat al minder snel en had ik een paar mini streepjes. Helemaal strak werd het niet meer. Na de 3e is idd dat rimpelvel is gebleven. Ik was 25 kilo aangekomen en tja dat laat z'n sporen achter.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  tweeling wo 16 jan 2013 - 5:35

Ik paste gelijk mijn oude kleren weer, heb alleen nog een klein flubber buikje maar ik ben alweer druk aan het sporten.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 5:39

Bij de eerste was ik in de kraamweek alweer op mijn oude gewicht en had ik op dag twee mijn pre-zwangerschap spijkerbroeken alweer aan. Bij de tweede was ik ook alweer vrij snel op gewicht, maar toen waren mijn heupen ineens een stuk breder. Waar ik normaal 34 pastte, moest ik ineens 38 hebben om over mijn heupen te krijgen, maar kon ik bij mijn buik weer een vuist tussen steken. Gelukkig is dat ook weer bij getrokken en pas ik gewoon mijn broeken in maat 34 weer.
Bij allebei trouwens geen strepen, striemen of flubbers.

Oh, en ik háát sport en alles wat daarop lijkt.

Gast
Gast

Bericht  MiniMuis wo 16 jan 2013 - 10:22

Ik was 5 maanden na mijn zwangerschap weer helemaal in shape. Ik heb ook altijd gesport en ook tijdens mijn zwangerschap heb ik 2/3 keer per week gesport. Ik denk dat het zeker wel scheelt of je wel of niet sport tijdens je zwangerschap...
MiniMuis
MiniMuis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 14
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Bruintje Beer wo 16 jan 2013 - 10:37

Ik was bij beide 15 kg aangekomen maar die waren er ook weer zo af.
Ik haat sporten maar was echt binnen 2 weken weer op mijn oude gewicht helaas!!

Ik heb geen striemen of wat dan ook aan mijn zwangerschappen overgehouden.
Denk dat het ook in de genen zit!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 10:42

Ik was vooral bij C.iske weer heel snel in vorm, terwijl ik behoorlijk was aangekomen. Scheelde misschien wel dat ik een week na de bevalling alweer op de fiets zat en 5 keer per dag op en neer ging naar het ziekenhuis.

Bij J.anneman duurde het iets langer maar toen was ik ook nog meer aangekomen en hoefde ik niet op en neer.

Ik ben wel nog 4 kilo zwaarder dan ik was, maar dat vind ik niet erg.

Gast
Gast

Bericht  Lot do 17 jan 2013 - 10:01

Bedankt voor de antwoorden. Het is dus deels genen en deel sporten denk ik. Bij een verschil van 5 kg denk ik ook dat het niet zo veel uitmaakt. Dat ziet de buitenwereld niet zo snel denk ik bij goed verhullende kleding. Ik ben alleen bang om echt 10 kg aan te komen of zo en dat het er nooit meer afgaat.

Ik ben niet zwanger en dat zal de komende jaren ook niet zo zijn, maar ik zou graag sportief/gezond de zwangerschap ingaan, met een lichaam dat ik waardeer.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Susan do 17 jan 2013 - 10:05

Wat bij mij meer een risicofactor was, veel meer dan de zwangerschap, was de overgang van volledige borstvoeding naar borstvoeding plus bijvoeding. Ik viel door de borstvoeding echt heel veel af, waardoor ik ook flink moest eten om niet ontzettend mager te worden. Op een gegeven moment was ik eraan gewend dat ik eigenlijk alles kon eten zonder aan te komen, maar dat werd heel langzaam minder omdat de borstvoeding ook langzaam minder werd. Ik vond het niet erg om een klein beetje aan te komen omdat ik echt heel mager was geworden, maar op een gegeven moment was er echt teveel bij gekomen. Dat was een lastiger punt dan de zwangerschappen op zich.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 10:27

Lot schreef:Bedankt voor de antwoorden. Het is dus deels genen en deel sporten denk ik. Bij een verschil van 5 kg denk ik ook dat het niet zo veel uitmaakt. Dat ziet de buitenwereld niet zo snel denk ik bij goed verhullende kleding. Ik ben alleen bang om echt 10 kg aan te komen of zo en dat het er nooit meer afgaat.

Ik ben niet zwanger en dat zal de komende jaren ook niet zo zijn, maar ik zou graag sportief/gezond de zwangerschap ingaan, met een lichaam dat ik waardeer.
uitgerekt vel blijft uitgerekt hoor, sporten of niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 19:25

Bij eerste kwam ik 22 kg aan, en na 1 jaar was alles er weer af en zat ik weer op 62 kg, het slappe vel bij mijn buik is wel altijd zo gebleven.
De tweede keer kwam ik ruim 18 kg aan, en ondanks dat ik nog volledig borstvoeding geef blijft mijn gewicht hangen op 68 kg... Sad mijn dochter is nu bijna 10 maanden, dus weer op mijn oude gewicht als ze een jaar word gaat niet lukken vrees ik..

Oh en ik sporte altijd veel en kon voorheen veel eten zonder aan te komen.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey do 17 jan 2013 - 19:40

Toen ik bevallen was zat ik 2 kg onder mijn gewicht. Maar het halve jaar erna kwam er 10 kg bij omdat ik me ergens best wel ongelukkig voelde. En ik ben een emotie eter. Maar de knop ging weer om, zat weer wat fijner in mijn vel en er zijn er nu weer 8 vanaf. Dus nog twee te gaan en S is bijna een jaar.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Printje do 17 jan 2013 - 20:11

Ik heb tot op de dag vd bevalling, afgelopen woensdag, alles gedaan, fietsen, wandelen etc. Ik was 7 kilo aangekomen en ben er nu al 12 kwijt. Ik kan mn eigen kleren weer aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 20:43

Bij de oudste was ik 23 kilo aangekomen, in mijn kraamweek kon ik mijn oude broeken weer aan. Waarschijnlijk veel vocht vastgehouden. Bij de jongste 12 kilo aangekomen en na 3 weken was mijn lichaam weer normaal. Bij allebei niet gesport, ik denk erfelijk bepaald want mijn nichten, moeder, tante hebben dit ook zo gehad.

Gast
Gast

Bericht  Muus do 17 jan 2013 - 20:48

Ik ben 8 wk geleden bevallen en er zit nog 8 kg teveel aan. Het afvallen gaat gestaag en ik wil zo graag mijn eigen kleding weer aan! Bij mijn eerste heeft het ook langer geduurd voor ik terug was op gewicht. Beide zwangerschappen volgens mij erg veel aangekomen (ik heb me de laatste zwangerschap niet gewogen)

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 21:16

Printje schreef:Ik heb tot op de dag vd bevalling, afgelopen woensdag, alles gedaan, fietsen, wandelen etc. Ik was 7 kilo aangekomen en ben er nu al 12 kwijt. Ik kan mn eigen kleren weer aan.

Lijkt me heerlijk! Ben benieuwd hoe het bij mij straks gaat. Denk dat er niks van mijn borsten over blijft. Die zijn nu echt enorm. Denk niet dat die weer een 'normale' vorm gaan krijgen.. Cry

Gast
Gast

Bericht  MiniMuis do 17 jan 2013 - 21:25

Printje schreef:Ik heb tot op de dag vd bevalling, afgelopen woensdag, alles gedaan, fietsen, wandelen etc. Ik was 7 kilo aangekomen en ben er nu al 12 kwijt. Ik kan mn eigen kleren weer aan.

Gefeliciteerd Printje!!
MiniMuis
MiniMuis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 14
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Parisienne do 17 jan 2013 - 21:47

MiniMuis schreef:Ik was 5 maanden na mijn zwangerschap weer helemaal in shape. Ik heb ook altijd gesport en ook tijdens mijn zwangerschap heb ik 2/3 keer per week gesport. Ik denk dat het zeker wel scheelt of je wel of niet sport tijdens je zwangerschap...
Dit denk ik dan weer niet. Ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit gesport, daarna al helemaal niet. Een paar dagen na mijn bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht, nu weeg ik zelfs minder en ben ik slanker dan voordat ik zwanger was. Dat komt in ieder geval niet door het sporten, want dat doe ik.

Hetzelfde geldt overigens met het wel of niet krijgen van striae. De één krijgt het wel, de ander niet. Bij de een vervaagt het, bij de ander blijft het duidelijk te zien. Zoiets is gewoon door de natuur bepaald, daar kun je zelf echt nagenoeg niks aan doen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes do 17 jan 2013 - 23:08

Ik heb nooit gesport voor of tijdens mijn zwangerschap. Ben wel maar 5 kg aangekomen en dat was er na een paar dagen ook weer helemaal af. Ik voelde me lichamelijk ook prima en mijn huid/buik is weer hetzelfde als voor mijn zwangerschap.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: