Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

+17
yes1984
Spring
xxjojootjexx
L!ND@
Meeko
vickie
teletascha
Linda
Pussycat
Liadan
Darius
maiadebij
snoezel
Bruintje Beer
Fearie
Novalee
Vancity_girl
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 9:54

Wanneer werd jij na de bevalling weer voor het eerst ongesteld? Ben dan vooral benieuwd naar de borstvoedingsmama's.

Heb al een week of 3 lichte buikklachten, kramperig gevoel in mijn onderbuik en drukkend gevoel op mijn stuitje. Hoor dat erbij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Vancity_girl za 22 okt 2011 - 10:03

Ik werd na een maand of 6 volgens mij ongesteld, eigenlijk meteen nadat we met bijvoeding zijn begonnen.
Had daarvoor wel al een hele tijd het idee dat het eraan zat te komen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 10:04

Volgens mij een maandje na het stoppen met de borstvoeding, dat was dus rond een half jaar na de bevalling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Novalee za 22 okt 2011 - 10:06

Ik heb nog nergens last van. Wel af en toe veel slijmerige afscheiding, zoals je hebt bij je eisprong. Maar dat heb ik inmiddels al meerdere keren gehad, dus ik denk niet dat het daar van komt. Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe m'n cyclus nu is en hoe het met m'n PCO gesteld is. Maar het ongesteld zijn mis ik totaal niet smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 10:08

Novalee schreef:Ik heb nog nergens last van. Wel af en toe veel slijmerige afscheiding, zoals je hebt bij je eisprong. Maar dat heb ik inmiddels al meerdere keren gehad, dus ik denk niet dat het daar van komt. Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe m'n cyclus nu is en hoe het met m'n PCO gesteld is. Maar het ongesteld zijn mis ik totaal niet smile
Die afscheiding herken ik idd.

O nee, mis het ook totaal niet hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Fearie za 22 okt 2011 - 10:13

Ik ben 8 weken na de geboorte van D.ean weer ongesteld geworden, geef nog steeds volledige borstvoeding. Ben wel met 6 weken weer aan de pil gegaan, dus geen idee of het verband heeft met elkaar.

Begon hier met een beetje vloeien, althans daar leek het op en uiteindelijk werd ik toch echt ongesteld, wel langer en heftiger als voor de zwangerschap, qua bloedverlies dan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Bruintje Beer za 22 okt 2011 - 18:53

Ik ben nog niet ongesteld geweest Very Happy

Bij S. werd ik na het stoppen van de bv ongesteld. Dit was na een maandje. Ben toen ongeveer 16 maanden niet ongesteld geweest.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 19:04

Bij allebei rond de 3,5 maand. Duurde wel even voor het regelmatig werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  snoezel za 22 okt 2011 - 19:26

Haha, 2 weken geleden :P

Nee, mijn lijf was totaal van slag. Ik heb volledig borstvoeding gegeven tot 10 maanden en daarna alleen s ochtends en s avonds tot ze 1 werd. Toen ben ik gestopt. Ik heb tussendoor wel bloedingen gehad, maar dat stelde niks voor en was altijd na sex. :shock: Ben hier ook voor naar de huisarts geweest en kwam waarschijnlijk door combi bv/spiraaltje/sex. Twee weken geleden voor het eerst ECHT weer, gewoon spontaan en gewoon normaal verloop...

Toch wel weer rare gewaarwording na 2 jaar.. Hehe
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  maiadebij za 22 okt 2011 - 19:41

Bij Nadeem na 10 mnd toen stopte ik ook met de bv. Een maand later was ik zwanger van J dus bleef bij die ene keer. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld geweest. Dus in 3,5 jaar ben ik 1 x ongesteld geweest, helemaal niet erg!
Ik heb ook wel een paar keer het gevoel gehad dat er iets aankomt, maar vooralsnog niets. Dan ga ik steeds weer twijfelen of ik dan misschien weer zwanger ben, maar dat ben ik ook niet (denk ik haha). Ongesteld worden is niet leuk, maar geeft wel duidelijkheid!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Darius za 22 okt 2011 - 19:55

Arden schreef:Bij allebei rond de 3,5 maand. Duurde wel even voor het regelmatig werd.

Ik ook. Ondanks volledige bv.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Liadan za 22 okt 2011 - 20:09

Bij Yara werd ik na 8 maanden weer ongesteld. Nu ben ik nog niet ongesteld geweest.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 20:11

Darius schreef:
Arden schreef:Bij allebei rond de 3,5 maand. Duurde wel even voor het regelmatig werd.

Ik ook. Ondanks volledige bv.

Ik ook volledige BV idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Pussycat za 22 okt 2011 - 20:12

Ik heb eerst 4 maanden borstvoeding gegeven. In die periode ben ik ook niet ongesteld geworden smile
En daarna weet ik het niet meer uit m'n hoofd, dus zie onderschrift Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Linda za 22 okt 2011 - 20:18

Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Al maanden heb ik het gevoel dat het komt, maar gelukkig blijft het uit. Mn lijf snapt het heel goed, ik ben er nog veel te moe voor.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  teletascha za 22 okt 2011 - 21:10

Ik nog steeds niet Very Happy
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:52

Na 3 maanden, ondanks volledige bv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  vickie za 22 okt 2011 - 23:34

Ik werd zo'n 4 weken na het stoppen met borstvoeding weer ongesteld maar dat was gewoon weer zoals altijd een dag van te voren wat buikpijn en verder niets heb wel tijdens mijn menstruatie pijn in mijn onderrug iets wat ik eerder nooit heb gehad
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 0:31

Het is gewoon afwachten dus smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 0:34

maiadebij schreef:Ik heb ook wel een paar keer het gevoel gehad dat er iets aankomt, maar vooralsnog niets. Dan ga ik steeds weer twijfelen of ik dan misschien weer zwanger ben, maar dat ben ik ook niet (denk ik haha). Ongesteld worden is niet leuk, maar geeft wel duidelijkheid!
Precies ja, het is ook al een paar keer door mijn hoofd geschoten, zeker omdat ik regelmatig misselijk ben van de honger zeg maar. Maar dat zal vast door het vele kolven komen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Meeko zo 23 okt 2011 - 1:03

Bij senna met 4 maanden ongeveer en bij Elin met ruim 6 maanden.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  L!ND@ zo 23 okt 2011 - 1:12

Ik geloof na een ruime 7 maanden? Ik weet het niet eens meer precies.... Embarassed Maar toen ik met de borstvoeding aan het minderen was, rommelde het flink en toen ik gestopt was, werd ik netjes na 28 dagen ongesteld.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  xxjojootjexx zo 23 okt 2011 - 1:59

Bij Kirsten werd ik na 10 maanden ongesteld. Toen zij 16 maanden was, werd ik zwanger. Inmiddels ben ik nog niet weer ongesteld...
In de afgelopen 4 jaar (oktober 2007 zwanger van Kirsten) tot nu ben ik in totaal 6x ongesteld geweest..
Heb al regelmatig het idee gehad dat ik het weer zou worden, maar toch nog niet. Tristan krijgt ook minimaal 5x bv op een dag, dus daar zal het ook mee samenhangen denk ik.. Kirsten dronk met 10 maanden alleen nog 's morgens en 's avonds.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 3:12

Bij de 1e na 5 weken.

Bij de 2e na 9 maanden

Deze keer nog niet weer geweest.

Bij de 2e had ik ook echt maandenlang die krampen, iedere keer dacht ik dat ik ongesteld zou worden, maar het kwam niet. Pas toen ik met 9 maanden wat minder voedingen gaf, kwam het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Spring zo 23 okt 2011 - 3:16

Met 5 maanden geloof ik.
Ik gaf tot zes maanden borstvoeding maar wel al eerder een fles kunstvoeding per dag.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer na de bevalling weer ongesteld? Empty Re: Wanneer na de bevalling weer ongesteld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum