Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar je werk met dit weer?

+58
Paper Crown
Sterre
Twellie
Lot
Roos'
Sarah1985
GreenGrass
Femmem
Kiekeboe
Angela_1986
Lejow
Qiara
Darius
ThinkPink
Burn
studiebol
Bacio
Sam
Joli86
Eponine
Caramba
Niekske
piene1983
rianne287
Atelier Madame
Rouxxxe
JustMeDaan
Slakje
Asperge
Japie
Shisha
SarahKey
Thunder
Tania
Liz
Rovine
Bazinga
Minx
Ibbeltje
Elodie
SoGood
Taeda
Printje
Beachgirl
Susan
Bliss
SuperGrover
Roxi3
Monte
Blond
Reeza
Middleme
Sushi
Rush
Mari
Caroow
Carra
Elliot
62 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Naar je werk met dit weer? - Pagina 2 Empty Re: Naar je werk met dit weer?

Bericht  SoGood di 15 jan 2013 - 6:25

Ik ben gewoon op dezelfde tijd naar mijn werk gegaan. Geen enkel probleem, maar morgen ga ik te voet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Elodie di 15 jan 2013 - 6:31

Als je niet thuis kan werken, dan zal je toch moeten gaan lijkt mij.
Ik kan niet thuis werken en was te laat op mijn werk. Maar ik kan niet eerder weg rijden omdat ik eerst mijn zoon naar school moet brengen, anders had ik dat wel gedaan. Het was tenslotte van te voren bekend dat er veel file zou staan.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Monte di 15 jan 2013 - 7:43

Pippa schreef:
Monte schreef:Een collega kwam niet en woonde echt niet super ver van werk. Ik vind dat wel echt een slechte houding want als je vroeg gaat kom je er wel. Ik snap eerlijk niet dat mensen zo makkelijk thuis blijven.

Maar dat gaat niet overal op hé? Hier reden juist heel vroeg geen trams en (bijna) geen bussen. Dan had ik om 6.00u kunnen vertrekken, maar was ik nog niet op het werk gekomen....Maar om 10.00u ging het wel weer een beetje, iig de bussen.
Maar dan kun je toch ook wat later komen? Bij ons kun je tot 9:30 binnenkomen, maar met dit weer zijn mensen blij als je de moeite komt om toch te komen al is het pas om 12 uur. Ze waren bij mij op werk ook niet blij met die collega.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje di 15 jan 2013 - 7:44

Ik moet wel gaan. Bedoel er wachten ouders met kinderen op mij (en andere collega's) dus kan moeilijk zeggen nee ik kom niet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Minx di 15 jan 2013 - 7:51

Ik had vandaag wel wat afzeggingen door het weer. Maar was er wel netjes op tijd ook nog smile Kan moeilijk tegen iedereen zeggen kom maar naar mijn huis Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Bazinga di 15 jan 2013 - 7:52

Dapper, Bliss!!

Ik hoef maar 7 minuten te fietsen (heb 't getimed) nerd en de wegen waar ik langs ga, waren vanmorgen al goed vrij, gelukkig. Maar er lag hier ook amper sneeuw... Ik laat me verder trouwens niet tegenhouden, dan maar goed inpakken en goed opletten, vind 't zoiets belachelijks eigenlijk, dat zo'n landje gelijk ontregeld is, na een nachtje sneeuwen! :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Rovine di 15 jan 2013 - 7:56

Ik ben gaan fietsen, vorige week auto in de prak gereden, zit net weer in elkaar. Heenweg ging perfect, was overal gestrooid en het meerendeel van de fietspaden was vrij. Terugweg heb ik een kwart gelopen, er was nog niet over de verse sneeuw gestrooid. Heenweg maar 10 minuten langer over gedaan, terug een halfuur.
Ben niet eerder vertrokken, eerder later omdat ik slecht geslapen had. Maakt verder niet uit, we moeten tussen 7 en 9 beginnen, maar ik ben er altijd al rond 8 uur. Zal dus niemand me op aankijken als ik een keer om halftien aan kom kakken.

Als er nog zo'n dag komt neem ik vrij denk ik. Heb nog meer dan genoeg dagen staan en mijn werk wacht wel.

Laatst aangepast door Rovine op di 15 jan 2013 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Liz di 15 jan 2013 - 7:56

Ik moest vanochtend om 7 uur beginnen en ben maar 5 minuten eerder vertrokken, was prima op tijd en kon gewoon 120 rijden. Ik werk in de jeugdzorg dus zal ook moeten werken, vind het geen probleem om daar rekening mee te houden.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Tania di 15 jan 2013 - 8:01

Ik ga met dit weer wel gewoon naar m'n werk en verwacht ook eigenlijk wel dat iedereen z'n best doet om op tijd te komen. Alle mensen moet toch uit bed gehaald worden en aangekleed worden dus niet komen is gewoon geen optie.

Op mijn vorige werk vond iemand dat ze niet hoefde te komen en collega's die dichtbij woonden maar moesten werken tot de sneeuw weg was dan ging zij daarna wel extra werken echt belachelijk. Bijzonder detail was dat ze het vooral voor zichzelf vond, zij moest 3 kwartier rijden met normaal weer en iedereen die minder lang moest rijden kon wel komen Rolling Eyes

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 8:49

Thuis werken is voor mij geen optie, dus ik heb de bus gepakt en ben het laatste halfuur gaan lopen. Fietsen door de sneeuw doe ik echt niet, dat vind ik doodeng. Morgen ga ik den ik ook nog lopen, ondanks dat de wegen goed begaanbaar zijn.

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 15 jan 2013 - 9:01

Ik vertrek dan wat eerder en met wat pech kom ik dan te laat, maar ik moet wel, want ik open de zaak altijd op de dagen dat ik werk.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  SarahKey di 15 jan 2013 - 9:23

Ik moet ook gewoon naar mijn werk, de kinderen komen niet naar mij toe. En ik zal er ook niet eens over nadenken om thuis te blijven.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Shisha di 15 jan 2013 - 9:42

Ik werk in de zorg dus ik zal wel moeten gaan. Kan ook niet later beginnen dus ik ga eerder van huis.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Japie di 15 jan 2013 - 9:52

Ik moest ook gewoon gaan werken. Kan de kinderen niet alleen laten. Ben op de normale tijd vertrokken en was op tijd op het werk. Had gelukkig nergens last van.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Asperge di 15 jan 2013 - 9:53

Shisha schreef:Ik werk in de zorg dus ik zal wel moeten gaan. Kan ook niet later beginnen dus ik ga eerder van huis.
Hier het zelfde. Ik kan het ook niet maken om niet te komen en wil dit zelf ook niet. Eerder van huis en dan kom je er wel!

Asperge
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 15-01-13

Bericht  Slakje di 15 jan 2013 - 10:11

Ik ga nu altijd te voet naar het werk, dus ik ga werken, sneeuw of geen sneeuw. Binnenkort moet ik eerst een stuk te voet, dan de bus, dan de trein en dan weer de bus. Als ik dan weet dat het problemen gaat geven met het openbaar vervoer, dan zal ik wel bellen met de verantwoordelijke of ik kan kijken of ik die dag kan wisselen met een ander. Ik ga geen uur in de koud wachten om dan nog minstens anderhalf uur onderweg te zijn en alsnog véél te laat te komen (wat eigenlijk ook niet mag/kan, want de winkel MOET open om 10u)
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 10:14

Ik ben vanmorgen eerder van huis gegaan. Ik kan niet thuis werken.

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan di 15 jan 2013 - 10:30

Asperge schreef:
Shisha schreef:Ik werk in de zorg dus ik zal wel moeten gaan. Kan ook niet later beginnen dus ik ga eerder van huis.
Hier het zelfde. Ik kan het ook niet maken om niet te komen en wil dit zelf ook niet. Eerder van huis en dan kom je er wel!

Hier ook hetzelfde. Ik zou het niet eens kunnen om niet te komen, het idee dat de bewoners dan langer moeten wachten door minder personeel, en je collega's een stuk harder moeten lopen ook nog eens. Nee dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, en dat zal ik andersom ook totaal niet waarderen als een ander dat zou doen.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Rouxxxe di 15 jan 2013 - 11:18

Ik ben eerder van huis gegaan. Heb daar ook geen moeite mee, zie het als mijn plicht om te proberen op m'n werk te komen. Ik heb ook wel collega's die bewust kiezen om thuis te werken, ik vind t n beetje onzin maar als het kan waarom niet. In mijn functie is dat wat lastiger. Als het echt extreem is kan het wel, maar ik zou me daar niet snel goed bij voelen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Atelier Madame di 15 jan 2013 - 18:39

De eerste trein valt uit dus ik neem m'n normale trein. Was gewoon op tijd. Er waren wel mensen wat later door vallen en uitval maar geen excuus om niet te komen. Patiënten kun je nou eenmaal niet thuis verzorgen haha.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  rianne287 di 15 jan 2013 - 19:16

Ik ga gewoon op tijd weg. Ik kan ook niet zomaar een dagje thuis blijven.
Als ik de dag van tevoren weet dat er veel sneeuw komt, bel ik wel een collega zodat die kan openen.
Ik heb gelukkig een aantal collega's op loopafstand van mijn werk wonen.
Ik ben de enige die met de auto moet.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  piene1983 wo 16 jan 2013 - 1:37

Een van de drie dagen die ik werk sta ik voor de klas, dan is te laat of niet komen geen optie. Ook toen ik fulltime voor de klas stond was het zaak om ervoor te zorgen om op tijd op school te zijn. De kinderen komen ook tenslotte. Op de andere twee dagen heb ik iets meer ruimte om later te komen maar omdat mijn collega's er wel altijd allemaal zijn zal ik er zelf ook voor zorgen om er te zijn.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Niekske wo 16 jan 2013 - 2:07

Thuiswerken is geen optie hier, ik sta voor de klas. Ben dus eerder van huis gegaan en mijn trein reed gewoon, dus ik was veel te vroeg laughcry er waren wel veel collega's te laat, voor veel klassen viel het eerste uur dus uit. Ze konden er weinig aan doen, het verkeer zat gewoon echt helemaal dicht. Een aantal hadden daarom de trein genomen en waren wel op tijd. Nja, met de treinen weet je het ook nooit met de sneeuw, dus het was toeval denk ik smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Caramba wo 16 jan 2013 - 4:35

Ik heb geen reden om niet te kunnen komen. Ik woon 4 km van mijn werk af, met de auto 5 minuten, fiets 10 minuten. Wanneer het echt extreem weer zou zijn, meter hoge sneeuw, zou ik kunnen lopen, half uurtje.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Bliss wo 16 jan 2013 - 4:52

Niekske schreef:Thuiswerken is geen optie hier, ik sta voor de klas. Ben dus eerder van huis gegaan en mijn trein reed gewoon, dus ik was veel te vroeg Naar je werk met dit weer? - Pagina 2 394967 er waren wel veel collega's te laat, voor veel klassen viel het eerste uur dus uit. Ze konden er weinig aan doen, het verkeer zat gewoon echt helemaal dicht. Een aantal hadden daarom de trein genomen en waren wel op tijd. Nja, met de treinen weet je het ook nooit met de sneeuw, dus het was toeval denk ik Naar je werk met dit weer? - Pagina 2 561177

Hoe bevalt het voor de klas??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: