Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoevaak per week onder de douche?

+90
loura
PeperMunt
LDJ
Kiekeboe
Roos'
Happinaz
Jasmina
Reeza
Sophiee
Star007
joyce0606
Chocolate Cookie
Theeleut
PiP
Elodie
Char1
M-G
Lavendel
Dolphinne
Laced
mo-lola
sanne-84
Toet
CCC
Kowalski
Sunshine
Zora
Gympie
Sylvana
Sushi
Rouxxxe
Pandora
Monte
Lady Starstruck
Slakje
Exogenesis
Bazinga
rapa nui
GreenGrass
Sneeuwvlok
Roxi3
Lenthe
Taeda
Sorella
Filoria
Muus
kwak
Sarah1985
litllejoy
Fortissimo
Bruintje Beer
Japie
Burn
Viva
Jezzie
Shisha
Mermaid
Parel
myloon
Hoochie
Dikkie Dik
xxjojootjexx
*Lookie*
Caroow
SoGood
Melis1985
minoessepoes
Zwerver
Sugarfall
Marsy28
Coco
Blond
Kylie
Pommes
madam
Oasis
Caro
Punk'd
Starla
Elliot
Katrien
Sea of Trees
TukTuk
Highway
Rush
silly-one
Bliss
Marin
Phileine
Pruim
94 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoevaak per week onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Hoevaak per week onder de douche?

Bericht  rapa nui di 15 jan 2013 - 6:50

Om de dag, gebruik douchegel, was mijn haren ook 1x in de 2 dagen. Douche in de zomer wel dagelijks.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak per week onder de douche? - Pagina 4 Empty Re: Hoevaak per week onder de douche?

Bericht  Bazinga di 15 jan 2013 - 6:57

Om de dag! Ik was me elke avond en ochtend, maar gewoon onder de kraan. Vind douchen zoveel gedoe :/ Als ik douche, wil ik namelijk ook met m'n kop onder water, maar dat doe ik alleen als ik ook m'n haar was, anders vind ik 't zo'n naar gevoel :P

Ik was m'n haar trouwens 't liefst maar 2x per week!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Exogenesis di 15 jan 2013 - 7:01

Hoe vaak douchen jullie per week? Om de dag.
Gebruik je dan altijd douchegel? Ja. Altijd.
En hoe vaak was je je haren? Max. 3 keer per week, anders wordt het snel vet. Nu is het in perfecte conditie.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Slakje di 15 jan 2013 - 7:16

Om de 2 dagen ga ik uitgebreid in bad met badolie. Verder was ik me elke dag aan de pombak. Mijn huid wordt heel snel heel droog.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Lady Starstruck di 15 jan 2013 - 7:30

Ik douche iedere dag. En ik gebruik ook iedere dag douchegel. En ik was 4 keer in de week mijn haar.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Monte di 15 jan 2013 - 7:34

Ik douche elke dag in de avond met douchegel en was dan ook mijn haar. Het is echt mijn ontspanningsmomentje, een heerlijk warme/hete douche met lekkere geurtjes en daarna mijn joggingbroek en warm vest aan. In de ochtend was ik mezelf met douchegel of een blok zeep aan de kraan.(het liefste zou ik dan ook weer een douche nemen, maar dat is slecht voor m'n huid en portemonnee Wink)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pandora di 15 jan 2013 - 7:40

Ik douche iedere dag, meestal 's avonds voor het slapen gaan. In het weekend vaak 's ochtends (en soms ook nog 's avonds). Ik gebruik altijd douchegel, gezichtsreiniger en een intiemreiniger.
Mijn haren was ik zo'n 3x per week, het droogt snel uit door veel wassen en gaat daardoor pluizen dus daarom was ik het niet iedere dag.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Rouxxxe di 15 jan 2013 - 7:41

Ik douche iedere dag in de ochtend, en als ik sport in de avond nog een keer. Gebruik zelden douchegel, mijn huid is zo droog dat die weinig kan hebben wat dat betreft. Mijn haar was ik twee keer per week.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sushi di 15 jan 2013 - 7:50

Ik douche eigenlijk gewoon wanneer ik daar zin in heb. Sowieso bijna elke avond (inclusief douchegel en mijn haren was ik om de dag, en ik wil zelfs naar eens in de drie dagen toe, is beter voor je haar). Soms douche ik ook nog 's ochtends, maar meestal was ik me dan even snel bij de wastafel, kost me minder tijd.
Ook als ik een pyjamadagje heb douche ik, ik doe dat dan halverwege de dag en trek daarna een schone pyjama aan.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 7:51

Om de dag. Zou elke dag willen maar daar wordt mijn huid echt niet vrolijk van Cry

Gast
Gast

Bericht  Sylvana di 15 jan 2013 - 7:57

Indigo schreef:Sowieso elke dag. Als ik de deur uit moet altijd 's ochtends, anders voel ik me niet wakker/fris.

Als ik nergens heen moet dan kan ik ook zo de hele dag in mijn pyama zitten en pas om 5 uur douchen haha.

Ik was mezelf elke dag met douchespul en was altijd mijn gezicht.

Mijn haren was ik om de dag (of soms nog 1 dagje extra, maar dan moet ik nergens heen).

Precies dit.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gympie di 15 jan 2013 - 8:03

Elke dag douche ik 's ochtends inclusief douchegel en haren wassen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Zora di 15 jan 2013 - 8:04

Harrison schreef:
Zwerver schreef:
Carrie schreef:
Zwerver schreef:Ik ontwijk mijn douche, maar het liefste douche ik elke dag. Nu is het om de dag.
Het is zelfs zo erg, dat als ik moet douchen het zo plan dat ik dan of bij mama kan douchen of bij mijn vriend thuis haha.

Waarom ontwijk jij jouw douche?
Omdat ik een keuken geiser heb, dus geen normale druk en heb daarbij ook nog een open douche zeg maar, het is er altijd onwijs koud.

Kun je er niet zo'n waterbesparende douchekop op zetten? Die geeft toch eens oort van extra druk?

Dat had ik voordat wij cv kregen ook. Helaas helpt een andere kop niks of weinig. Zo'n keukengeiser heeft gewoon niet genoeg power Sad Oh wat had ik het altijd koud!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Sunshine di 15 jan 2013 - 8:17

Aangezien ik veel last hem van eczeem douche ik om de dag.
Eigenlijk is het beste voor mijn huid om maar 2x per week te douchen.
Maar dat ga ik dus echt niet doen. Bah!

Ik gebruik overigens douchegel en shampoo!
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Kowalski di 15 jan 2013 - 9:10

Ik douche vaak! (erg leuk voor mijn waterrekening Hoevaak per week onder de douche? - Pagina 4 394967).

Sowieso iedere ochtend, want ik heb het gevoel dat ik 's nachts lig te stinken in mijn bed (psychisch, I know). En daar word ik lekker wakker van! Daarnaast douche ik ook 's avonds als ik getraind heb (3x in de week), als ik gewerkt heb (ik word vies van mijn werk) en als ik het koud heb na een dag school/reizen/stations of een eind fietsen. Komt er dus op neer dat ik bijna 2x per dag douche en ja, ik gebruik altijd douchegel, anders word ik voor mijn gevoel niet fris!
Ik was mijn haren na het trainen en werken, zo'n 4x in de week dus. O en natuurlijk ook na het stappen.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  CCC di 15 jan 2013 - 9:11

Ik douche elke dag, gebruik douchegel en was elke dag mijn haar. Anders voel ik me niet fris.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet di 15 jan 2013 - 9:28

Ik douche elke dag (of ik ga in bad), soms twee keer per dag. Ik gebruik altijd douchegel en mijn haar was ik 3 keer per week ongeveer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 9:32

Elke dag, voor het slapen gaan. Anders slaap ik nog minder goed dan anders.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 di 15 jan 2013 - 9:53

Douche; 5x per week gemiddeld. Met een dagje vrij wil ik nog wel eens overslaan
Douchegel; iedere douchebeurt
Shampoo; 2-3 per week
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  mo-lola di 15 jan 2013 - 22:38

Ik douche elke dag ik gebruik altijd douchegel en mijn haar was ik 3 keer per week ongeveer.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 23:23

Ook vast excuus voor het vele water wat ik gebruik/verspil, want ik douche gemiddeld gezien 2x per dag. Sowieso elke morgen, daarnaast vaak 's avonds nogmaals, en soms zelfs nog tussendoor. Overigens is het hier ook een beetje een psychisch dingetje, dus het is absoluut niet zo dat ik vind dat iedereen tig keer per week moet douchen

Gast
Gast

Bericht  Laced di 15 jan 2013 - 23:45

Ik douche elke dag, gebruik douchegel en was elke dag mijn haar.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Dolphinne do 17 jan 2013 - 22:05

Als ik gewerkt heb douche ik altijd erna. Meestal al op m'n werk als ik het water in geweest ben. (in elk geval shampoo en conditioner en vaak ook douchegel, anders blijft er zo'n chloorlucht hangen) Na alleen toezicht houden douche ik soms ook pas thuis.

Als ik niet werk douche ik om de dag. Dan was ik ook mijn haren, gebruik douchegel etc.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Lavendel do 17 jan 2013 - 23:20

Exogenesis schreef:Hoe vaak douchen jullie per week? Om de dag.
Gebruik je dan altijd douchegel? Ja. Altijd.
En hoe vaak was je je haren? Max. 3 keer per week, anders wordt het snel vet. Nu is het in perfecte conditie.

dit.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  M-G vr 18 jan 2013 - 13:24

Ik ga iedere dag onder de douche (soms zelf 2 keer) en was me iedere dag met douchegel. Mijn haren was ik om de dag omdat het anders ontzettend gaat pluizen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: