Hoevaak per week onder de douche?
+90
loura
PeperMunt
LDJ
Kiekeboe
Roos'
Happinaz
Jasmina
Reeza
Sophiee
Star007
joyce0606
Chocolate Cookie
Theeleut
PiP
Elodie
Char1
M-G
Lavendel
Dolphinne
Laced
mo-lola
sanne-84
Toet
CCC
Kowalski
Sunshine
Zora
Gympie
Sylvana
Sushi
Rouxxxe
Pandora
Monte
Lady Starstruck
Slakje
Exogenesis
Bazinga
rapa nui
GreenGrass
Sneeuwvlok
Roxi3
Lenthe
Taeda
Sorella
Filoria
Muus
kwak
Sarah1985
litllejoy
Fortissimo
Bruintje Beer
Japie
Burn
Viva
Jezzie
Shisha
Mermaid
Parel
myloon
Hoochie
Dikkie Dik
xxjojootjexx
*Lookie*
Caroow
SoGood
Melis1985
minoessepoes
Zwerver
Sugarfall
Marsy28
Coco
Blond
Kylie
Pommes
madam
Oasis
Caro
Punk'd
Starla
Elliot
Katrien
Sea of Trees
TukTuk
Highway
Rush
silly-one
Bliss
Marin
Phileine
Pruim
94 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoevaak per week onder de douche?
Ik douche gemiddeld zo'n vijf keer in de week, in ieder geval nadat ik gesport heb (drie dagen per week) en verder ongeveer om de dag. Als ik douche was ik ook altijd mijn haar. Douchegel gebruik ik niet altijd, maar was me wel uitgebreid met een washandje.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Ik douche 6 dagen in de week denk ik, gebruik wel altijd douchegel, maar sla soms mijn benen en voeten over, haha. Mijn haar was ik 3 a 4 keer in de week (met shampoo en conditioner). Ik douche afwisselend 's ochtends en 's avonds. Als ik 's ochtends niet douche was ik me aan de wastafel.
Gast- Gast
Ik douche 4 - 5 keer per week! Als ik pijn heb douche ik wel vaker, maar ik vind het vervelend om mijn haar elke dag te wassen, en was mezelf dan liever gewoon goed, dan te douchen.
Gast- Gast
Ik vind de mensen die niet elke dag douchen maar vies hoor
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Lorre schreef:Ik vind de mensen die niet elke dag douchen maar vies hoor
Maar als je niet gaat douchen, betekent het niet dat je jezelf niet wast toch? Mijn huid vind het echt verschrikkelijk als ik het (te) vaak doe en dan krijg ik enorm jeuk, dus dan liever niet
Gast- Gast
Als je veel jeuk krijgt, dan lijkt me dat ook niet fijn. Al heb ik ook een hele droge huid. Maar ik voel me echt niet op en top fris anders. Was je je dan met een washandje? Daar heb ik namelijk ook een hekel aan. Maar ik ben ook wel zo erg dat ik onder de douche en heel 'programma' heb om me schoon te voelen.
He, maar jij stinkt niet, dus dan is het goed toch? Mijn eerste opmerking was natuurlijk wel een beetje een grapje. Ik moet er zelf gewoon niet aan denken. Die kleine boy hier doe ik wel om de dag.
He, maar jij stinkt niet, dus dan is het goed toch? Mijn eerste opmerking was natuurlijk wel een beetje een grapje. Ik moet er zelf gewoon niet aan denken. Die kleine boy hier doe ik wel om de dag.
Elodie- Prater
Haha, ik weet dat het een grapje was hoor! Ja, gewoon met een washandje en zeep Een heel programma? Ik zie het al helemaal voor me dat je een half uur onder de douche staat om alles af te gaan!
Gast- Gast
Iedere dag, maar het verschilt wel wanneer ik het doe.
Ligt er net aan hoe we uitkomen met de kinderen of ik moet werken.
Ik was altijd mijn haren, `s avonds gebruik ik geen cremespoeling, dan heb ik `s morgens al vettig haar als ik er nog eens wat in doe.
Douchegel ook altijd en ik doe onder de douche ook meteen mijn gezicht reinigen, dit doe ik 2x per dag, de andere keer dus gewoon boven de wasbak.
Ligt er net aan hoe we uitkomen met de kinderen of ik moet werken.
Ik was altijd mijn haren, `s avonds gebruik ik geen cremespoeling, dan heb ik `s morgens al vettig haar als ik er nog eens wat in doe.
Douchegel ook altijd en ik doe onder de douche ook meteen mijn gezicht reinigen, dit doe ik 2x per dag, de andere keer dus gewoon boven de wasbak.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Uhm.. Ja.. Dat duurt ook wel een half uur. En dan schiet ik opPippa schreef:Haha, ik weet dat het een grapje was hoor! Ja, gewoon met een washandje en zeep Een heel programma? Ik zie het al helemaal voor me dat je een half uur onder de douche staat om alles af te gaan!
Elodie- Prater
Inprincipe elke dag. Meestal in de ochtend, maar het komt ook wel eens voor dat ik dan in mijn kleren schiet en dan 's middags als mijn zoon slaapt heerlijk in bad ga.
Het komt ook voor dat ik 's ochtend douche en 's avonds weer in bad ga, de volgende ochtend douche ik dan niet of wel als ik seks heb gehad.
Na het sporten douche ik altijd.
Er is eigenlijk geen pijl op te trekken, maar het komt er op neer dat ik zeker 7/8 keer per week douche of in bad lig.
Ik gebruik niet elke douche of badmoment douchegel, wel altijd onder mijn armen.
Mijn haren was ik zo'n 2/3 keer per week.
Het komt ook voor dat ik 's ochtend douche en 's avonds weer in bad ga, de volgende ochtend douche ik dan niet of wel als ik seks heb gehad.
Na het sporten douche ik altijd.
Er is eigenlijk geen pijl op te trekken, maar het komt er op neer dat ik zeker 7/8 keer per week douche of in bad lig.
Ik gebruik niet elke douche of badmoment douchegel, wel altijd onder mijn armen.
Mijn haren was ik zo'n 2/3 keer per week.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik douche elke dag en ongeveer om de dag was ik mijn haar (afhankelijk of ik er iets van mousse in heb gedaan waardoor het sneller vet wordt).
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik douche elke dag. Mijn haar was ik om de dag of om de twee dagen. Ik gebruik wel altijd douchegel.
Gast- Gast
Kylie schreef:Om de dag, en dan was ik alles met douchegel.
In de zomer als het warm is douche ik wel elke dag trouwens!
Haren was ik 2x per week, ik heb echt een dikke bos en ben lang bezig om het droog te krijgen.
Wel doe ik iedere ochtend voor het aankleden mijn oksels wassen, en als ik het nodig vind daar beneden ook.
+1
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Kylie schreef:Om de dag, en dan was ik alles met douchegel.
Haren was ik 2x per week, ik heb echt een dikke bos en ben lang bezig om het droog te krijgen.
Wel doe ik iedere ochtend voor het aankleden mijn oksels wassen, en als ik het nodig vind daar beneden ook.
Maar het is toch niet fris om je van onder een dag niet te wassen? Lijkt me dagelijks nodig.
Ik douche iedere ochtend en was me dan met douchegel. Haren wassen deed ik altijd iedere dag, maar sinds kort om de dag, want heb erg droog haar.
Op de dag dat ik mijn haren niet was, doe ik het in een knotje en dan douche ik me dus wel met douchegel.
Ik ga ook nog minimaal 1 x per week s'avonds in bad.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik douche iedere dag in de ochtend. Ik was mijn haren bijna dagelijks.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Star007 schreef:Kylie schreef:Om de dag, en dan was ik alles met douchegel.
Maar het is toch niet fris om je van onder een dag niet te wassen? Lijkt me dagelijks nodig.
Ik douche iedere ochtend en was me dan met douchegel. Haren wassen deed ik altijd iedere dag, maar sinds kort om de dag, want heb erg droog haar.
Op de dag dat ik mijn haren niet was, doe ik het in een knotje en dan douche ik me dus wel met douchegel.
Ik ga ook nog minimaal 1 x per week s'avonds in bad.
Zelf voel ik me daar ook niet fijn bij, maar volgens mij is het niet echt nodig hoor, dagelijks.
Gast- Gast
Ik douche iedere ochtend en was dan ook mijn haar. Ik voel me echt niet fris anders.. Als ik heb gesport douche ik 's avons nog een keer (en soms was ik dan nog een keer mn haar ).
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Hoevaak douchen jullie per week? elke dag, vaak 2x.
Gebruik je dan altijd douchegel? Ja, altijd
En hoevaak was je je haren? Ik waste het elke dag maar ik probeer het nu om de dag te doen.
Gebruik je dan altijd douchegel? Ja, altijd
En hoevaak was je je haren? Ik waste het elke dag maar ik probeer het nu om de dag te doen.
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Ik douche sowieso elke ochtend en meestal nog even snel s'avonds voor het naar bed gaan. Dan is het maar ongeveer max 4 minuten en plas (jaja...ander topic) en poets ik mijn tanden ook gelijk. Daarna is het afdrogen en rol ik zo schoon en warm mijn bedje in.
Mijn huid vindt het minder dus ik ga zeker ook de babyolie tip proberen!
Mijn huid vindt het minder dus ik ga zeker ook de babyolie tip proberen!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik douche altijd savonds, 6 a 7 keer per week
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Ik douche elke dag en probeer om de dag mijn haren te wassen maar soms wordt ik met zo'n raar kapsel wakker dat haren wassen nog het enige remedie is om het weer in model te krijgen .
Ik was me trouwens niet met douchegel ivm eczeem. Ik reageer daar nogal gevoelig op.
Ik was me trouwens niet met douchegel ivm eczeem. Ik reageer daar nogal gevoelig op.
Ik douche iedere dag en was iedere dag mijn haar.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik douche ook elke dag, was elke dag mijn haar en gebruik elke dag douchegel
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Iedere ochtend, haren wassen, huid inzepen en lotion smeren. Als ik s'avonds heb gesport of in de zomer douche ik twee keer.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik douche iedere ochtend..heerlijk
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Seks onder de douche
» Wel of niet samen onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Een beter milieu: plas onder de douche!
» Wel of niet samen onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Een beter milieu: plas onder de douche!
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: