Hoevaak per week onder de douche?
+90
loura
PeperMunt
LDJ
Kiekeboe
Roos'
Happinaz
Jasmina
Reeza
Sophiee
Star007
joyce0606
Chocolate Cookie
Theeleut
PiP
Elodie
Char1
M-G
Lavendel
Dolphinne
Laced
mo-lola
sanne-84
Toet
CCC
Kowalski
Sunshine
Zora
Gympie
Sylvana
Sushi
Rouxxxe
Pandora
Monte
Lady Starstruck
Slakje
Exogenesis
Bazinga
rapa nui
GreenGrass
Sneeuwvlok
Roxi3
Lenthe
Taeda
Sorella
Filoria
Muus
kwak
Sarah1985
litllejoy
Fortissimo
Bruintje Beer
Japie
Burn
Viva
Jezzie
Shisha
Mermaid
Parel
myloon
Hoochie
Dikkie Dik
xxjojootjexx
*Lookie*
Caroow
SoGood
Melis1985
minoessepoes
Zwerver
Sugarfall
Marsy28
Coco
Blond
Kylie
Pommes
madam
Oasis
Caro
Punk'd
Starla
Elliot
Katrien
Sea of Trees
TukTuk
Highway
Rush
silly-one
Bliss
Marin
Phileine
Pruim
94 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoevaak per week onder de douche?
Elke dag en soms 2 keer als het heel heet is. Mijn haar was ik ongeveer 3 keer per week, anders wordt het superdroog.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik douche elke ochtend, en was ook elke keer mijn haar. Ik vind het echt ontzettend vies als ik niet iedere dag mijn haar kan wassen, heb daar echt een soort tic voor. Heel soms ga ik voor het naar bed gaan ook nog onder de douche.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ontwijk mijn douche, maar het liefste douche ik elke dag. Nu is het om de dag.
Het is zelfs zo erg, dat als ik moet douchen het zo plan dat ik dan of bij mama kan douchen of bij mijn vriend thuis haha.
Het is zelfs zo erg, dat als ik moet douchen het zo plan dat ik dan of bij mama kan douchen of bij mijn vriend thuis haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Het liefst elke dag maar dat gaat gewoon niet met mijn huid, zeker niet nu in de winter, dus verdeel ik het nu zo dat ik de ene dag in de ochtend douche en dan de volgende dag in de avond (dus 1.5 dag). Douchegel e.d. gebruik ik helemaal niet, dat vind mijn huid allemaal niet zo leuk, ik gebruik gewoon shampoo voor mijn haar en was daar ook mee onder mijn armen bijvoorbeeld maar dat is het dan ook wel. Ongeveer 1 keer in de week scrub ik mijn gezicht om de droge velletjes weg te halen. Na het douchen smeer ik met vaseline lanette of baby olie.
Douchegel mengen met babyolie vind ik wel een hele goede tip, dat ga ik zeker eens proberen!
Douchegel mengen met babyolie vind ik wel een hele goede tip, dat ga ik zeker eens proberen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik douche elke dag. Mijn haar was ik om de dag en douchegel gebruik ik 2-3 keer per week.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Tuurlijk gebruik ik altijd douchegel wanneer ik ga douchen, anders word ik niet schoon. Ik douche elke dag, in de zomer soms 2 keer per dag. Ik was mijn haar 3 keer in de week ongeveer.
Gast- Gast
Iedere dag, moet er niet aan denken om een keer over te slaan. Het is een beetje mijn hobby en relaxmomentje van de dag. Mijn haren was ik om de dag, tweede dag zit het mooier.
Ik gebruik douchegel en gezichtsreiniging van Vichy, shampoo en soms conditioner. Oh en eerlijk gezegd poets ik ook altijd mijn tanden onder de douche. Vies he.
Ik gebruik douchegel en gezichtsreiniging van Vichy, shampoo en soms conditioner. Oh en eerlijk gezegd poets ik ook altijd mijn tanden onder de douche. Vies he.
Laatst aangepast door Sogood op di 15 jan 2013 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Zwerver schreef:Ik ontwijk mijn douche, maar het liefste douche ik elke dag. Nu is het om de dag.
Waarom ontwijk jij jouw douche?
Gast- Gast
Ik poets ook mijn tanden onder de douche. Heb ik overgenomen van m`n vriend haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, dat doen wij ook Rush, zoooo praktisch, voel ik me NOG schoner als ik onder de douche vandaan kom!
Marsy28- Prater
Marsy, nog bedankt voor je bericht! Reageer er later weer op maar je hebt me enthousiast gemaakt.
SoGood- Ratel
Carrie schreef:Tuurlijk gebruik ik altijd douchegel wanneer ik ga douchen, anders word ik niet schoon.
Ik denk dat je bedoelt: anders voel ik mij niet schoon? Als je gewoon met water en een washandje wast word je ook wel schoon namelijk.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik gebruik nooit een washandje.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik gebruik nooit een washandje.
Haha ik bedoel ook dat water al een zuiverende werking heeft. Een washandje is gewoon een handig hulpmiddel, maar zonder kan ook prima
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik douche 6 keer per week ongeveer. Ik haat douchen want ik krijg het zo koud, ik snap ook niet dat mensen dat zien als een relaxmoment, ik ben altijd chagrijnig. En helemaal als ik mijn haar moet wassen, dan duurt het weer 4 uur voordat het een keer droog is, maar als ik het fohn gaat het pluizen
Ik was mijn haar 2 of 3 keer per week, als ik douche gebruik ik wel altijd douchegel.
Ik was mijn haar 2 of 3 keer per week, als ik douche gebruik ik wel altijd douchegel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Iedere dag, wanneer ik werk douche ik me twee keer per dag. Als je een hele dag in een warme keuken hebt gestaan is dat wel zo fijn
Om de dag was ik mijn haar.
Om de dag was ik mijn haar.
Gast- Gast
Carow, daarom heb ik een badjas in de badkamer hangen, die doe ik meteen aan uit de douche. Droog me niet eens eerst af.
SoGood- Ratel
Ik douche om de dag en dan was ik ook mijn haar, en gebruik douchegel. Na het sporten douche ik sowieso ook (dus dat is dan 'extra') en in de zomer douche ik vrijwel dagelijks als het erg warm is. Op de dagen dat ik niet douche was ik me wel met een washandje. Als ik me erg zweterig voel op een 'niet douche dag' dan ga ik er wel even onder staan zonder mijn haar te wassen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Np Sogood! Ben benieuwd of er iets is voor je!
Marsy28- Prater
5x per week.
Woensdagavond
Donderdagavond
Zaterdagmorgen
Zondagavond
Dinsdagmorgen
Was dan mijn haren en gebruik douchegel.
Soms douche ik een keer extra zaterdagnacht/zondagochtend als ik ben wezen stappen.
Woensdagavond
Donderdagavond
Zaterdagmorgen
Zondagavond
Dinsdagmorgen
Was dan mijn haren en gebruik douchegel.
Soms douche ik een keer extra zaterdagnacht/zondagochtend als ik ben wezen stappen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Elke ochtend. Ik was mijn haar 2 keer per week. Ik heb irritant haar, dus was het het liefst zo weinig mogelijk. Behalve als ik op zomervakantie ben in Frankrijk, daar is het water zachter en was ik mijn haar elke dag.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik douche elke ochtend, ik voel me een stuk frisser en wakkerder daarna. Ik was dan ook altijd mijn haar, gebruik maar heel af en toe ook douchegel. Mijn huid wordt daar niet blij van en ik dus ook niet.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik douche me om de dag. Zelf vind ik dit voor mijn haren en huid veel beter!
Ik vind het trouwens ook wel zonde voor het water/geld ... allebei iedere dag douchen.. zal best wat kosten denk ik!?
Ik vind het trouwens ook wel zonde voor het water/geld ... allebei iedere dag douchen.. zal best wat kosten denk ik!?
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Ik badder elke avond, en soms s´ochtends in het weekend.
Mijn haar was ik elke keer.
Mijn haar was ik elke keer.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik douche bijna iedere dag. Voel me daarna lekker schoon. Ook al was ik me met een washandje (uiteraard was ik me ook onder de douche met een washandje, maar ik bedoel nu bij de wasbak), toch heb ik bij douchen een prettiger gevoel. Ik douche altijd 's avonds, even lekker de dag van me af spoelen. Ik was mijn haar ook iedere dag, het wordt anders zomaar vet (of wordt het misschien zo gauw vet omdát ik iedere dag was?)
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Seks onder de douche
» Wel of niet samen onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Een beter milieu: plas onder de douche!
» Wel of niet samen onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Een beter milieu: plas onder de douche!
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: