Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet willen staan onder de douche...

+7
Printje
Thunder
Floor
Susan
Liadan
pantuf
Pien
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:11

H. gaat altijd met ons mee onder de douche.
Maar ze begint nu best zwaar te worden (jaja, ze heeft de 10 kilo bijna bereikt!).
Zeker als ze met mij meegaat is ze bijna niet te houden.

Maar ze wil gewoon niet zelf staan. Ze schreeuwt dan echt moord en brand.
Ik heb de antislip mat al weggehaald, er een handdoek onder gelegd, speeltjes neer gelegd..
Het enige dat ze doet is of weg lopen (terug richting haar slaapkamer) of haar armen omhoog om opgetild te worden.

Ze is dan echt net een speenvarken!
En het gekke is... Bij het zwembad doet ze het wel!

We zullen eens kijken hoe het op vakantie is.
We hebben zelf een inloopdouche. Als ze daar een bak hebben kunnen we eens proberen of ze dat wel wil.

Maar goed, iemand dit ook weleens mee gemaakt?
Of iemand die tips heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Pien ma 9 mei 2011 - 2:13

mijn neefje heeft precies hetzelfde... in zijn badje wilt hij wel staan onder de douche, maar zodra dat badje weggaat is het brullen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  pantuf ma 9 mei 2011 - 2:13

Misschien kun je zo'n badring proberen? Die kun je ook wel op de vloer van de douche plakken.
Als ze daar tenminste in wil blijven zitten 👅
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:14

Dat denk ik niet. Ze klimt ook uit haar badje...
Niet omdat ze er niet graag in zit maar omdat ze van mening is dat ze moet klimmen Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  pantuf ma 9 mei 2011 - 2:17

Ja, dat vermoeden had ik al. Hmm, een badring met een tuigje dan laughcry

Nee sorry, ik heb zo ook geen andere tips.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:17

En als jullie er zelf naast gaan zitten, misschien dat ze het dan wel wil?

En nu 10 kg? haha, onze Y. die weegt dat nu ook :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:20

Deur op slot zodat ze in elk geval niet meer naar de slaapkamer kan lopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Liadan ma 9 mei 2011 - 2:21

Hier ook 1 die niet zelf wil staan onder de douche. Ze gaat of in bad of in de douche en dan moet mijn vriend haar optillen, met mij gaat ze allang niet meer douchen want ik kan haar niet meer zo'n tijd tillen (nu weegt ze gelukkig maar net 10 kilo dus heel zwaar is ze nog niet dat scheelt). Ze gaat wel niet huilen maar loopt gewoon de douche uit omdat ze het 'niet fijn' vindt zo. We hebben nu in de douche al wel een aantal weken een douchekruk staan (voor mij omdat ik veel harde buiken krijg tijdens het douchen en als ik zit minder last heb) en daar wil ze wel op zitten tijdens het douchen.
Ik denk dat het uiteindelijk wel over gaat en ze zelf wil staan.
Ik heb pas van iemand gehoord dat er badkrijtjes bestaan die je bij de hema kan kopen en waar ze mee kunnen kleuren onder de douche, misschien dat dat het zelf onder de douche staan leuker maakt, maar ik kon ze online niet vinden en in de winkel vergeet ik steeds te kijken...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:23

Nee, dat heeft mijn man laatst ook geprobeerd.
Dan kruipt ze helemaal tegen je aan en gaat op je benen klimmen...

Haha echt waar?
Hoe lang is Y nu? H is 81cm en 9.8 kilo Cool
Gespierde spijker hahaha. Ze eet als een bouwvakker maar waar ze het laat??

@ Maple: Ja maar ja, dan is het "probleem" nog niet opgelost natuurlijk :P

@ Liadan: De ene week is op zich ook geen probleem, dan kan mijn man met haar douchen.
Maar als hij late dienst heeft is hij pas in de nacht thuis en dan zal ze toch ook moeten douchen.
En een bad hebben we niet Neutral
Ik krijg er steeds meer spijt van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Liadan ma 9 mei 2011 - 2:25

Hazeltje, wij hebben ook geen groot bad, ze gaat nog in het babybadje. Als ik ga douchen, dan gaat zij in het babybadje dat ik voor de douche zet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:28

Oh zo, nou ja. Daar klimt ze uit..
Maar die kleurtjes voor onder de dcouhe kan ik nog weleens proberen!

Na de vakantie maar eens voor kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Liadan ma 9 mei 2011 - 2:29

Ja, dat is niet handig, zo'n klimgeitje. Yara is heel braaf, die blijft altijd netjes zitten smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:31

Hazeltje schreef:
@ Maple: Ja maar ja, dan is het "probleem" nog niet opgelost natuurlijk :P

Oh, ik geloof dat ik dan een harde zou zijn. Deur op slot, en dan maar even laten krijsen, hoor. Niet dat ik dat gekrijs dan compleet zou negeren, ik zou d'r wel gerust proberen te stellen, maar ik zou haar wel laten staan en haar dus niet oppakken, en dat ook duidelijk aangeven. Dan vermoed ik dat het nog misschien een weekje of twee drama is, maar dat het dan geleidelijk aan beter zal gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:32

Hier heeft Dylan dat ook gehad,, vond de overgang wat groot denk ik.. Hier de kraan zachtjes gezet zodat het water niet te hard naar beneden komt en meneer (ja lees) is met zijn fiets onder de douche geweest angel

Dit een paar keer gedaan en sindsdien is het douchen een feestje! (ook zonder fiets nerd ) Wij hebben dan wel een bad maar douchen gaat gewoonweg sneller dus dat komt soms beter uit..

En haar de douchekop geven? Dan ziet ze waar het vandaan komt zeg maar en ik zou er of bij gaan zitten en anders in haar buurt blijven en liedjes zingen o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Liadan ma 9 mei 2011 - 2:36

Petra* schreef:Hier heeft Dylan dat ook gehad,, vond de overgang wat groot denk ik.. Hier de kraan zachtjes gezet zodat het water niet te hard naar beneden komt en meneer (ja lees) is met zijn fiets onder de douche geweest angel

Dit een paar keer gedaan en sindsdien is het douchen een feestje! (ook zonder fiets nerd ) Wij hebben dan wel een bad maar douchen gaat gewoonweg sneller dus dat komt soms beter uit..

En haar de douchekop geven? Dan ziet ze waar het vandaan komt zeg maar en ik zou er of bij gaan zitten en anders in haar buurt blijven en liedjes zingen o.i.d.
Haha, dat is pas een creatieve oplossing, met de fiets onder de douche Very Happy .

Het werkt hier trouwens af en toe ook wel om zelf de douchekop vast te laten houden! En pas werkte het ook een keer om een emmertje mee te geven en een wasbol, zodat ze daarmee kon spelen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:38

Hazeltje schreef:Nee, dat heeft mijn man laatst ook geprobeerd.
Dan kruipt ze helemaal tegen je aan en gaat op je benen klimmen...

Haha echt waar?
Hoe lang is Y nu? H is 81cm en 9.8 kilo Cool
Gespierde spijker hahaha. Ze eet als een bouwvakker maar waar ze het laat??

@ Maple: Ja maar ja, dan is het "probleem" nog niet opgelost natuurlijk :P

@ Liadan: De ene week is op zich ook geen probleem, dan kan mijn man met haar douchen.
Maar als hij late dienst heeft is hij pas in de nacht thuis en dan zal ze toch ook moeten douchen.
En een bad hebben we niet Neutral
Ik krijg er steeds meer spijt van!

Y. was 3 weken geleden 72cm en 9550 gram, ik verwacht dat ze nu rond de 9.6/9.7 gram zal zitten :P Door haar buddah-buik kunnen de kleertjes in maat 74 de kast alweer in, die kruipen op tot onder haar okseltjes, maat 80 valt wat ruimer over haar buik en spekledematen Very Happy Groei neemt nu (gelukkig) iets af doordat ze zo enorm druk beweegt en ontwikkelt de laatste tijd. Eet weinig, dus waar zij de groei vandaan haalt confused

En vreemd dat ze niet wil staan.. je zou haast denken dat ze het eng vindt. Als ze op een curver-krukje of een stoel kan staan of zitten dan? Dan staat ze niet direct op de grond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:50

Mas heeft dat nog steeds, nu zit hij gewoon in bad onder de douche. Komt vanzelf wel denk ik zomaar.

Met Amé wordt het alleen zeuren nu, want ze is vrij zwaar (9130 gram) en ook vrij lang, maar ze zit nog niet en ze wil nog liggen in bad, maar dat past dus niet meer. En zitten in bad is even leuk, maar daarna wil ze weer opgevouwen in bad liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 3:04

Is zo'n Bibabad niks?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 3:27

Daar had ik ook naar gekeken ja Susan!
Maar die kunnen we hier nergens laten helaas.
Dat was waarschijnlijk ideaal geweest. Een zwembadje vind ze namelijk ook prima!

We zullen de komende dagen op vakantie eens kijken.
En anders thuis maar weer wat trucen uit de kast halen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Floor ma 9 mei 2011 - 4:07

En als je haar in een droge douche laat staan, met douchekop in de hand en die dan zachtjes aanzetten, zodat ze zelf kan douchen/afspoelen? Zou ze dat niet proberen?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Thunder ma 9 mei 2011 - 5:43

S.ven wil ook liever niet op de grond zitten, maar heel graag op de arm. Ook in de badring zet hij het op een janken. Wij dragen hem dus nog, maar goed hij weegt dan ook niks amper 9 kilo. Alleen als ik mezelf moet wassen, dan gaat hij dus wel op de grond.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Printje ma 9 mei 2011 - 7:14

Hier hetzelfde 'probleem' ons mannetje gaat in het zwembad zonder problemen onder de douche maar thuis is het vaak een groot drama. Meestal doen we hem dan in bad en dan vindt hij de sproeier niet eng. Wij hebben een douche cabine dus ik denk dat het hem daar in zit maar wat we ook proberen... hij vindt het helemaal niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:43

Wat vervelend ik kan me voorstellen dat het zwaarder gaat worden. M.ara gaat ook altijd mee onder de douche (ze weegt 9 kilo) maar ze begint al aardig door te wegen. S.enna ging tot 2 jaar altijd mee onder de douche in haar baby badje, ze zat daar dan in te spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Diese ma 9 mei 2011 - 18:51

Zoiets dan?

Niet willen staan onder de douche... Bibabadwit350

is opklapbaar...
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Tania ma 9 mei 2011 - 19:39

Wil ze ook niet op de grond zitten? J. klimt ook overal uit, maar als ik hem gewoon op de grond zet blijft hij wel zitten. Ik sta er dan niet zelf bij te douchen omdat hij het dan niet prettig vindt dat het water van zo hoog komt. Als we samen douchen zitten we samen om de grond omdat ik hem ook niet meer kan tillen de hele tijd (zo' 11 kilo schat ik).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet willen staan onder de douche... Empty Re: Niet willen staan onder de douche...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum