Hoevaak per week onder de douche?
+90
loura
PeperMunt
LDJ
Kiekeboe
Roos'
Happinaz
Jasmina
Reeza
Sophiee
Star007
joyce0606
Chocolate Cookie
Theeleut
PiP
Elodie
Char1
M-G
Lavendel
Dolphinne
Laced
mo-lola
sanne-84
Toet
CCC
Kowalski
Sunshine
Zora
Gympie
Sylvana
Sushi
Rouxxxe
Pandora
Monte
Lady Starstruck
Slakje
Exogenesis
Bazinga
rapa nui
GreenGrass
Sneeuwvlok
Roxi3
Lenthe
Taeda
Sorella
Filoria
Muus
kwak
Sarah1985
litllejoy
Fortissimo
Bruintje Beer
Japie
Burn
Viva
Jezzie
Shisha
Mermaid
Parel
myloon
Hoochie
Dikkie Dik
xxjojootjexx
*Lookie*
Caroow
SoGood
Melis1985
minoessepoes
Zwerver
Sugarfall
Marsy28
Coco
Blond
Kylie
Pommes
madam
Oasis
Caro
Punk'd
Starla
Elliot
Katrien
Sea of Trees
TukTuk
Highway
Rush
silly-one
Bliss
Marin
Phileine
Pruim
94 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoevaak per week onder de douche?
myloon schreef:Ik douche me om de dag. Zelf vind ik dit voor mijn haren en huid veel beter!
Ik vind het trouwens ook wel zonde voor het water/geld ... allebei iedere dag douchen.. zal best wat kosten denk ik!?
Is maar net waar je je prioriteiten legt natuurlijk, wij vinden douchen elke dag heel belangrijk, voelen ons anders vies, onze dochter doet het net zo, die gaat ook elke avond in bad, soort ritueel.
Mijn vriend kan niet wakker worden zonder te douchen, en ik kom na een dag hard werken (en ook nog eens in de zorg, hele dag oude mensjes wassen etc, vind ik vies als ik niet douche) helemaal tot rust in bad.
Wil er dan best wel wat voor betalen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
wat douchen de meesten van jullie vaak zeg.
Ik douche meestal om de dag, vind elke dag douchen niet nodig. Tenminste als ik echt heb gezweet ofzo op een dag dan wel maar verder heb ik niet het idee dat ik nou echt vies word.
Ik was mijn haar ook om de dag, douchegel gebruik ik 2 keer per week denk ik.
Ik douche meestal om de dag, vind elke dag douchen niet nodig. Tenminste als ik echt heb gezweet ofzo op een dag dan wel maar verder heb ik niet het idee dat ik nou echt vies word.
Ik was mijn haar ook om de dag, douchegel gebruik ik 2 keer per week denk ik.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik douche iedere dag (soms in bad) en mijn haren was ik ongeveer 3x per week. Ik werk net als Parel in de zorg dus ik vind het wel zo fijn om iedere dag te douchen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Het heeft er bij mij ook wel mee te maken dat ik veel zweet. Ik doe ook iedere dag een schoon shirtje aan.
Gast- Gast
Ik douche om de dag. Soms 's avonds soms 's ochtends. Is maar net waar ik zin en tijd voor heb.
Ik was mij haar dan ook altijd en gebruik dan ook altijd douchegel.
Ik was mij haar dan ook altijd en gebruik dan ook altijd douchegel.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wat douchen jullie veel zeg, begin mij al bijna vies te voelen
Ik douche "maar" 3x per week. Dan was ik ook mijn haar.
Mijn hoofdhuid raakt nogal snel van slag waardoor ik ook zeker niet vaker mijn haar moet wassen.
Als ik vies ben van zweten of zoals nu klussen in het huis, douche ik uiteraard wel extra.
Ik douche "maar" 3x per week. Dan was ik ook mijn haar.
Mijn hoofdhuid raakt nogal snel van slag waardoor ik ook zeker niet vaker mijn haar moet wassen.
Als ik vies ben van zweten of zoals nu klussen in het huis, douche ik uiteraard wel extra.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik douche elke ochtend als ik uit bed kom, daarna sport ik nog 2x in de week dan douche ik daarna ook.
Ik was iedere keer mijn haar en lichaam.
Ik was iedere keer mijn haar en lichaam.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik douche elke dag. Was mijn haren dan en gebruik douchegel, omdat ik dan het gevoel heb dat ik echt schoon ben.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
In principe douche ik elke dag. Was dan ook met douchegel en shampoo
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik douche elke dag (of ik ga in bad) maar gebruik lang niet altijd douchegel, daar wordt mijn huid te droog van.
Gast- Gast
Ik douche om de dag, mijn haren moet ik daarentegen elke dag wassen wil ik er model in krijgen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Omdat ik een keuken geiser heb, dus geen normale druk en heb daarbij ook nog een open douche zeg maar, het is er altijd onwijs koud.Carrie schreef:Zwerver schreef:Ik ontwijk mijn douche, maar het liefste douche ik elke dag. Nu is het om de dag.
Het is zelfs zo erg, dat als ik moet douchen het zo plan dat ik dan of bij mama kan douchen of bij mijn vriend thuis haha.
Waarom ontwijk jij jouw douche?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik douche elke ochtend nadat ik in uit bed kom. Ik gebruik elke dag douchegel en was elke dag m'n haar, anders wordt het erg vet.
Als ik ben wezen sporten s'avonds dan douche ik niet hoor. Dat komt de volgende ochtend wel weer.
Als ik ben wezen sporten s'avonds dan douche ik niet hoor. Dat komt de volgende ochtend wel weer.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik douche elke dag, gebruik dagelijks douchegel en was mijn haar om de dag.
Gast- Gast
momenteel niet onze douche lekt dus moeten we iedere keer in bad en daar heb ik niet elke keer tijd voor. Maar ga zeker 2 keer in bad.En dan was ik mijn haren ook. Verder was ik me iedere ochtend helemaal
Ik vind douchen of in bad echt verschrikkelijk
Ik vind douchen of in bad echt verschrikkelijk
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Zwerver schreef:Omdat ik een keuken geiser heb, dus geen normale druk en heb daarbij ook nog een open douche zeg maar, het is er altijd onwijs koud.Carrie schreef:Zwerver schreef:Ik ontwijk mijn douche, maar het liefste douche ik elke dag. Nu is het om de dag.
Het is zelfs zo erg, dat als ik moet douchen het zo plan dat ik dan of bij mama kan douchen of bij mijn vriend thuis haha.
Waarom ontwijk jij jouw douche?
Kun je er niet zo'n waterbesparende douchekop op zetten? Die geeft toch eens oort van extra druk?
Gast- Gast
op dit moment sta ik meestal 2x per dag onder de douche, soms wel 6 keer zoals gister.
Ik heb maar een badmuts gekocht want als mijn haren nat zijn moet ik ze ook wassen en dat begonnen mijn haren niet zo fijn te vinden.
Als ik niet zwanger ben dan douche ik 1x per dag of om de dag.
Ik heb maar een badmuts gekocht want als mijn haren nat zijn moet ik ze ook wassen en dat begonnen mijn haren niet zo fijn te vinden.
Als ik niet zwanger ben dan douche ik 1x per dag of om de dag.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik douche me iedere ochtend en gebruik dan douchegel e.d. Dit om even goed wakker te worden en mezelf op te frissen. 'S avonds ga ik dan meestal nog in een warm bad, met olie of badschuim. Heerlijk!
Mijn haren was ik 2x per week.
Mijn haren was ik 2x per week.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
+1 Ik heb vanalles geprobeerd voor mijn droge huid, maar het beste middel is: weinig douchen en weinig zeep gebruiken.Highway schreef:Ik douche meestal om de dag, meestal 's avonds. 'S ochtends was ik mezelf aan de wastafel met een washandje. Haren wassen doe ik dus ook om de dag. Ik gebruik ook altijd douchegel maar niet over mijn hele lichaam, alleen de 'kritieke' punten zeg maar, anders droogt mijn huid uit.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik douche minstens 1x per dag maar meestal 2x i.v.m. paardrijden. Ik gebruik altijd douchegel, zou me anders nog steeds vies voelen. Mijn haar was ik om de dag.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn haar was ik twee tot drie keer per week, ik douche zo'n vijf keer. Meestal gebruik ik doucheolie, dat vind ik prettiger voor mijn huid.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik douche om de dag. Mijn haar was ik iedere douchebeurt met shampoo en creme spoeling.
Ik heb een heel droge huid, dus de dermatoloog heeft mij op het hart gedrukt echt niet veel vaker te douchen dan om de dag. Ik gebruik ook geen douchegel, want dan houd ik geen huid meer over. Ik gebruik alleen een washand
Ik zweet trouwens vrijwel niet. Ik kan een uur intensief sporten, maar dan zou ik het shirt de volgende dag zo weer aan kunnen (doe ik niet ) Ik vind het ook wel anders als je echt veel transpireert.
Ik heb een heel droge huid, dus de dermatoloog heeft mij op het hart gedrukt echt niet veel vaker te douchen dan om de dag. Ik gebruik ook geen douchegel, want dan houd ik geen huid meer over. Ik gebruik alleen een washand
Ik zweet trouwens vrijwel niet. Ik kan een uur intensief sporten, maar dan zou ik het shirt de volgende dag zo weer aan kunnen (doe ik niet ) Ik vind het ook wel anders als je echt veel transpireert.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik douche iedere dag en was dan ook mijn haar en gebruik douchegel.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik douche me iedere dag, was me dan met zeep en was ook mijn haar. Behalve als ik weet dat ik ga sporten 's avonds, dan doe ik het 's ochtends niet. Of heel soms als ik de hele dag niet weg hoef douche ik me een dag niet of ook pas 's avonds.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Rush schreef:Ik douche ongeveer 2-3x per week: doordeweeks meestal `s avonds en op zaterdag/zondag `s ochtends. Ik droog enorm snel uit, dus ik 'moet' niet teveel douchen, dan gaat m`n huid er aan. Ik was dan alles gewoon.
Nu klopt het ook voor mij
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Seks onder de douche
» Wel of niet samen onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Een beter milieu: plas onder de douche!
» Wel of niet samen onder de douche?
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» viltstiften voor onder de douche?
» Een beter milieu: plas onder de douche!
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: