Ik besef het nog niet..
+25
Mida4you
Lejow
Slakje
Printje
Supertalentje
sanne-84
Parel
Stuiterbal
Shopaholic
Puggle
Shy
red rose
MamaDaan
Jade
Annemie
Tania
slaatje
Liadan
tweeling
Happydobby
joyce0606
Luce
Highway
studiebol
Caroow
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik besef het nog niet..
Ik herken het deels. Ik had het toen Louise net geboren was, en we terug waren uit het ziekenhuis. Ik was ontzettend bang dat ik het allemaal niet zou kunnen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
studiebol schreef:Soms heb ik momenten dat ik nog steeds niet besef dat ik moeder ben. Als ik bijv een avondje uit ben zonder mijn meiden, dan denk ik wel eens "niemand kan zien dat ik leuke meiden thuis heb, niemand weet dat ik moeder ben " en dan merk ik ook wel eens dat ik het ook niet compleet besef!
Dit heb ik ook heel erg!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:studiebol schreef:Soms heb ik momenten dat ik nog steeds niet besef dat ik moeder ben. Als ik bijv een avondje uit ben zonder mijn meiden, dan denk ik wel eens "niemand kan zien dat ik leuke meiden thuis heb, niemand weet dat ik moeder ben " en dan merk ik ook wel eens dat ik het ook niet compleet besef!
Dit heb ik ook heel erg!!
Ik ook!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik herken het ook! Ik had tijdens de zwangerschap ook steeds dat ik dacht: "Goh, er zit dus een baby in mijn buik". Ik had wel een dikke buik, voelde hem ook wel enzo maar dat het echt een baby was kon ik me haast niet voorstellen. Het is ook heel bijzonder!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Klopt ja 24 december voor het eerstPuggle schreef:Wow shy zegt hij nu al mama? Dat is heel snel toch of is dat gewoon normaal wel super leuk!
Ik weet niet of het snel is of normaal?
Heel leuk ja, krijg er steeds een grote glimlach van.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Supertalentje schreef:Ik had verwacht dat een zwangerschap je zou voorbereiden op het krijgen van een kindje. Je koopt van alles, leest je in en iedere week zie je je buik groeien, op echo's zwaait ie en je weet dat je mama wordt. Nou, het hebben van een kind en mama zijn vs zwanger zijn was voor mij een wereld van verschil! Ik vind het nog steeds een gek idee, ik ben moeder van een zoon. Dat is in mijn beleving ook iets voor 'mevrouwen' en zo zie ik mezelf helemaal niet Mijn zoon kan ik geen seconde missen, alles draait om hem, maar vandaag kdv bellen en zeggen 'ik ben even benieuwd hoe het met mijn zoon gaat' blijft onwennig (hij was het weekend ziek, vanochtend beter, maar wilde het even checken).
Ik bel elke dag
En vaak mijn vriend ook nog een keer haha
Het zijn wel mijn oud collega's, dat scheelt wellicht, al deed ik het bij de andere crèche ook.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Shygirl85 schreef:Klopt ja 24 december voor het eerstPuggle schreef:Wow shy zegt hij nu al mama? Dat is heel snel toch of is dat gewoon normaal wel super leuk!
Ja dat geloof ik, echt leuk!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Zo vind ik het altijd raar als ik bijv bij de apotheek sta 'Ik kom voeding ophalen voor mijn dochter'
Lejow- Lady Post-a-lot
Parel schreef:
Ik bel elke dag
Het zijn wel mijn oud collega's, dat scheelt wellicht, al deed ik het bij de andere crèche ook.
Ik niet, geen tijd en zij hebben ook geen tijd om de hele dag moeders te woord te staan, ze moeten voor kleine Gappie zorgen!
Wat zeg je dan? Zijn dagen zijn altijd hetzelfde; veel lachen, goed eten en niet slapen, haha!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Puggle schreef:Shygirl85 schreef:Klopt ja 24 december voor het eerstPuggle schreef:Wow shy zegt hij nu al mama? Dat is heel snel toch of is dat gewoon normaal wel super leuk!
Leuk is dat he! B kon ook al best snel mama zeggen (papa is nu dehdeh).
Jammer alleen dat ze er nu ook een 'huil' versie van heeft.
Dan gaat ze heeeel zielig huilen 'maaaamaaaaaaaaa maaamaaamaaaaaa'
Lejow- Lady Post-a-lot
Supertalentje schreef:Parel schreef:
Ik bel elke dag
Ik niet, geen tijd en zij hebben ook geen tijd om de hele dag moeders te woord te staan, ze moeten voor kleine Gappie zorgen!
Wat zeg je dan? Zijn dagen zijn altijd hetzelfde; veel lachen, goed eten en niet slapen, haha!
Wij bellen in onze pauzes
Ik wil weten of alles goed gaat, dat kost misschien een minuutje.
L. is nogal wisselend van karakter, en wij zijn vrij flexibel (vooral vriend), als het echt niet gaat en ze huilt bijv alleen maar, komt nauwelijks voor, en zit zichtbaar niet lekker in haar vel dan gaat hij haar halen. Komt niet zo heel vaak voor maar de laatste tijd is ze flink aan het kwakkelen, dus dan willen we even bellen. Dit doen we trouwens pas sinds een week of 4/5, zo lang zit ze er alleen, voorheen zat ze bij mij op de groep.
Parel- Ratel
Het staat er nogal onaardig volgens mij, sorry! Voel me gelijk zo'n slechte moeder dat ik niet bel, maar ook geen idee wat ik dan moet zeggen, haha! K gaat al 7 maanden, sinds deze week 3 dagen, voorheen maar eentje.
Ja, voorheen zat ze dan bij jou en nu alleen, zal voor jou ook wennen zijn Waarom is ze aan het kwakkelen? Griep, tandjes, sprong?
Ja, voorheen zat ze dan bij jou en nu alleen, zal voor jou ook wennen zijn Waarom is ze aan het kwakkelen? Griep, tandjes, sprong?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje; ik bel ook serieus nooit, nooit gedaan ook Ik heb het veel te druk op mijn werk en als er iets is hoor ik het wel.
Al snap ik je goed parel dat je belt als ze zo aan het kwakkelen is.
Al snap ik je goed parel dat je belt als ze zo aan het kwakkelen is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Herkenbaar, besef nog niet altijd dat ik moeder ben. En al die dingen waar je je zorgen over maakt., dat komt echt goed hoor
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ja erg leuk, de eerste keer was mam en even later mama. Krijg er altijd een warm gevoel van haha. Dat klinkt zo klef!Lejow schreef:Puggle schreef:Shygirl85 schreef:Klopt ja 24 december voor het eerstPuggle schreef:Wow shy zegt hij nu al mama? Dat is heel snel toch of is dat gewoon normaal wel super leuk!
Aah die b toch met haar huilversie
Leert ze nu alvast dat het niet altijd werkt? Of is dat lastig om te negeren?
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Ja erg leuk, de eerste keer was mam en even later mama. Krijg er altijd een warm gevoel van haha. Dat klinkt zo klef!Lejow schreef:Puggle schreef:Shygirl85 schreef:Klopt ja 24 december voor het eerstPuggle schreef:Wow shy zegt hij nu al mama? Dat is heel snel toch of is dat gewoon normaal wel super leuk!
Dat laatste
Lejow- Lady Post-a-lot
Supertalentje schreef:Het staat er nogal onaardig volgens mij, sorry! Voel me gelijk zo'n slechte moeder dat ik niet bel, maar ook geen idee wat ik dan moet zeggen, haha! K gaat al 7 maanden, sinds deze week 3 dagen, voorheen maar eentje.
Dat, idd haha
Parel- Ratel
Toen hij een week oud was ofzo, werd ik gebeld voor een afspraak dat de wijkverpleegkundige op huisbezoek wilde komen. Ze belde naar de mobiel van mijn man, ik nam zijn telefoon op. Zegt ze spreek ik met de moeder van M.? Dat klonk zoo raar!
Nog steeds is het soms onwerkelijk, maar het loopt wel allemaal vanzelf..
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Gelukkig ben ik niet de enige, ik was al bang dat ik geen moedergevoel in me zou hebben
Het blijft zo gek.. Dat er straks iemand in die wagen ligt, dat ik een rede heb om snachts wakker te worden.. Ik ben zo gewend dat ik alleen ik ben en niet nog verantwoordelijk voor iemand anders
Het blijft zo gek.. Dat er straks iemand in die wagen ligt, dat ik een rede heb om snachts wakker te worden.. Ik ben zo gewend dat ik alleen ik ben en niet nog verantwoordelijk voor iemand anders
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Lejow schreef:Shygirl85 schreef:Ja erg leuk, de eerste keer was mam en even later mama. Krijg er altijd een warm gevoel van haha. Dat klinkt zo klef!Lejow schreef:Puggle schreef:Shygirl85 schreef:Klopt ja 24 december voor het eerstPuggle schreef:Wow shy zegt hij nu al mama? Dat is heel snel toch of is dat gewoon normaal wel super leuk!
Dat laatste
Shy- Kletskop
Haha, zo herkenbaar. Ik besef ook nog niet helemaal dat ik binnen nu en 2 weken mama ben van maar liefst TWEE!
*oh help, ga ik dat wel kunnen?*
*oh help, ga ik dat wel kunnen?*
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Sun88 schreef:Toen hij een week oud was ofzo, werd ik gebeld voor een afspraak dat de wijkverpleegkundige op huisbezoek wilde komen. Ze belde naar de mobiel van mijn man, ik nam zijn telefoon op. Zegt ze spreek ik met de moeder van M.? Dat klonk zoo raar!
Wij kregen toen ze net geboren was post, waar haar volledige naam natuurlijk op stond.
En ik tegen mijn vriend: Euh.. ik weet niet wie dat is, maar die woont hier niet hoor'
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Sun88 schreef:Toen hij een week oud was ofzo, werd ik gebeld voor een afspraak dat de wijkverpleegkundige op huisbezoek wilde komen. Ze belde naar de mobiel van mijn man, ik nam zijn telefoon op. Zegt ze spreek ik met de moeder van M.? Dat klonk zoo raar!
Wij kregen toen ze net geboren was post, waar haar volledige naam natuurlijk op stond.
En ik tegen mijn vriend: Euh.. ik weet niet wie dat is, maar die woont hier niet hoor'
dat is erg
Shy- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Besef...
» het besef...
» Besef: Wij zijn hun "thuis".
» Besef komt, nu moeite met morgen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» het besef...
» Besef: Wij zijn hun "thuis".
» Besef komt, nu moeite met morgen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: