Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Besef...

+15
Antibes
RYW
Darius
CCC
Rouge
piene1983
Fearie
PapillonRose
Shy
Ayla
SarahKey
Océane
Tania
Printje
Lejow
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Besef... Empty Besef...

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:23

Al vanaf het moment dat ik de positieve test in handen heb, wacht ik tot het moment dat ik besef dat we ouders worden.
Dacht eerst dat het zou komen bij de echo's, bij het voelen bewegen, of het neerzetten van de meubeltjes in de babykamer, maar zelfs nu dit alles gebeurd is, lijk ik het niet te kunnen vatten..

Ik voel haar de hele dag door, mijn buik groeit, ik weet dat er echt een klein meisje inzit. Maar toch, ik kan me niet voorstellen, niet vatten dat we straks in april papa en mama zullen zijn...

Herkenbaar?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Besef... Empty Re: Besef...

Bericht  Printje za 21 jan 2012 - 10:24

Heel herkenbaar, ik kon me er geen voorstelling van maken hoe dat het echt zou zijn.

Zo gek omdat jij ook dagelijks met kinderen werkt net zoals ik maar het idee dat ik een eigen kindje ging krijgen vond ik zo raar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Tania za 21 jan 2012 - 10:26

Ja hoor heel herkenbaar. Ik dacht dat het bij de tweede anders zou zijn, maar ook nu kan ik me weer niet voorstellen dat er over een week of 7 weer zo'n klein hummeltje in huis is.

Maar het is echt hoor, je wordt mama! En straks lijkt het alsof ze er altijd al geweest is. Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Océane za 21 jan 2012 - 10:27

Ja herkenbaar... En als ze dan geboren is kan je je al heel snel niet meer voorstellen dat ze er niet meer zou zijn...

Dat besef kwam bij mij ook pas toen ik haar echt in mijn armen kon houden...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 10:28

Het lijkt hier idd alsof ze er al jaren is geweest en alles gaat al vanaf dag 1 als vanzelf. Dat moedergevoel is er echt wel, maar het besef dat ik moeder ben is er nog steeds niet.

Zo 'schrik' ik bijv nog steeds als mensen mevrouw tegen me zeggen, of als iemand tegen L. zegt 'ga maar naar MAMA'. En elke keer als ik boven dat wiegje sta denk ik, zó gek dat jij uit mij bent gekomen en ons kindje bent! Sterker nog, ik kan me al niet meer voorstellen dat ze in mijn buik zat haha heb echt het idee dat ik dr bij de boter heb gekregen ofzo laughcry Vind het gewoon heel erg onwerkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:28

Printje schreef:Heel herkenbaar, ik kon me er geen voorstelling van maken hoe dat het echt zou zijn.

Zo gek omdat jij ook dagelijks met kinderen werkt net zoals ik maar het idee dat ik een eigen kindje ging krijgen vond ik zo raar.

Ja ook dat! En heb ook op kdv gewerkt, dus weet ook van 0 Tot 4 genoeg af.. Maar het idee dat IK straks degene ben die lig te bevallen.........
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 10:30

Ja Parel, dat idee van bij de boter heb ik ook! Ik heb die link tussen de baby in mij buik en mijn dochter ook niet goed. Als ik het heb over de zwangerschap en dat ze bijvoorbeeld trappelde, zeg ik automatisch 'de baby' en niet haar naam. Heel gek.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 21 jan 2012 - 10:31

Lejow schreef:
Printje schreef:Heel herkenbaar, ik kon me er geen voorstelling van maken hoe dat het echt zou zijn.

Ja ook dat! En heb ook op kdv gewerkt, dus weet ook van 0 Tot 4 genoeg af.. Maar het idee dat IK straks degene ben die lig te bevallen.........

Ja precies zo gek, ik vind wel dat ik sommige gevoelens van moeders nu ook veel beter kan plaatsen. Zoals dat eerste afscheidsmoment, toen ik ons ventje voor de eerste keer ging wegbrengen naar het dagverblijf, tranen met tuiten hahahaha net zoals sommige moeders bij mij in de klas.

ps. had je mijn vraag over de cito nog gelezen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:34

Printje schreef:
Lejow schreef:

Ja precies zo gek, ik vind wel dat ik sommige gevoelens van moeders nu ook veel beter kan plaatsen. Zoals dat eerste afscheidsmoment, toen ik ons ventje voor de eerste keer ging wegbrengen naar het dagverblijf, tranen met tuiten hahahaha net zoals sommige moeders bij mij in de klas.

ps. had je mijn vraag over de cito nog gelezen?

Nope?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 10:35

Lejow schreef:

Stel je daar niet te veel van voor, ik werk ook met kinderen van 0 tot 4, maar behalve dan dat ik prima flesjes kon maken en luiers kon verschonen moest ook ik nog héél véél leren! En ze zijn zo fragiel als ze net geboren zijn, ik was gewoon bang om dr armpjes te breken als ik dr aankleedde zo klein ..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 10:37

Twellie schreef:Ja Parel, dat idee van bij de boter heb ik ook! Ik heb die link tussen de baby in mij buik en mijn dochter ook niet goed. Als ik het heb over de zwangerschap en dat ze bijvoorbeeld trappelde, zeg ik automatisch 'de baby' en niet haar naam. Heel gek.

Hahaha! Gelukkig ben ik niet de enige!
Ik kan het trouwens wel goed zien aan mijn lijf hoor, en voelen nog zo af en toe laughcry

Gast
Gast

Bericht  Printje za 21 jan 2012 - 10:37

Niets bijzonders eigenlijk lejow maar wij hebben deze week getoetst (de nieuwe toetsen) en ik vroeg me af hoe ze bij jou gemaakt zijn. Ik vond sommige vragen echt zo moeilijk, dekinderen hebben het overigens vrij goed gemaakt. Vooral rekenen goede score's, taal schrok ik over het algemeen wat van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:38

Parel schreef:
Lejow schreef:

Stel je daar niet te veel van voor, ik werk ook met kinderen van 0 tot 4, maar behalve dan dat ik prima flesjes kon maken en luiers kon verschonen moest ook ik nog héél véél leren! En ze zijn zo fragiel als ze net geboren zijn, ik was gewoon bang om dr armpjes te breken als ik dr aankleedde zo klein ..

Nou dat is t m ook, die babys kwamen binnen met 'gebruiksaanwijzing'.. 'zus en zo laat flesje/papje/hapje/slaapje...' En dat moet ik nu zelf bedenken haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:38

Printje schreef:Niets bijzonders eigenlijk lejow maar wij hebben deze week getoetst (de nieuwe toetsen) en ik vroeg me af hoe ze bij jou gemaakt zijn. Ik vond sommige vragen echt zo moeilijk, dekinderen hebben het overigens vrij goed gemaakt. Vooral rekenen goede score's, taal schrok ik over het algemeen wat van.

Ik pm je even
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 10:41

Lejow schreef:
Parel schreef:
Lejow schreef:

Nou dat is t m ook, die babys kwamen binnen met 'gebruiksaanwijzing'.. 'zus en zo laat flesje/papje/hapje/slaapje...' En dat moet ik nu zelf bedenken haha

Het zou wel handig zijn als een baby uit je buik komt met een briefje op de kont geplakt met de gebruiksaanwijzing Laughing

Gast
Gast

Bericht  Printje za 21 jan 2012 - 10:44

hahahha Parels idd want soms...

Iets in de trant van:

Lieve papa en mama hoera hier ben ik dan! Hierbij mijn gebruiksaanwijzing. Ik vind alleen slapen helemaal niet leuk en wens daarom het liefste bij jullie in bed te liggen etc etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:44

Is er nou niemand die dat kan fixen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SarahKey za 21 jan 2012 - 10:45

Dat besef is er hier ook nog niet.
Vooral nu het einde echt in zicht is vind ik het maar gek. Straks zó'n klein hummeltje in mijn armen en 'die' gaat dan niet weg maar blijft. Als het goed is dan.
Normaal gingen we op kraamvisite, even tutten met de baby, denken: zullen wij dit ook ooit meemaken?
En nu is het bijna zo ver. Onvoorstelbaar I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:46

Printje schreef:hahahha Parels idd want soms...

Iets in de trant van:

Lieve papa en mama hoera hier ben ik dan! Hierbij mijn gebruiksaanwijzing. Ik vind alleen slapen helemaal niet leuk en wens daarom het liefste bij jullie in bed te liggen etc etc.

Ik krijs de hele dag door en krijg buikpijn van normale voeding, ik wens dus graag hypoallergeen in mijn flesje aan te treffen...

Bvd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ayla za 21 jan 2012 - 10:49

En het liefste slaap ik op mijn buik!

Hier ook nog steeds niet het besef, ik vind het indd heel raar dat zij uit mij gekomen is, dat wij haar ouders zijn. Het mama horen ben ik nu wel meer aan gewend, maar het is nog steeds raar. Terwijl ik mijn vriend wel makkelijk papa noem haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Printje za 21 jan 2012 - 10:51

Lejow schreef:
Printje schreef:hahahha Parels idd want soms...

Iets in de trant van:

Ik krijs de hele dag door en krijg buikpijn van normale voeding, ik wens dus graag hypoallergeen in mijn flesje aan te treffen...

Bvd!

Ow ja idd zeg. Vooral die eerste weken was zo'n beschrijving erbij heel erg handig.

We zeggen hier nu voor de grap; wanneer we zwanger zijn vd tweede willen we hem een klein beetje anders programmeren hahaha hier gaat het avondeten namelijk knap waardeloos en dat zouden we graag anders willen programmeren hahaha voor de rest..als we er weer zo;n heerlijk geweldig kind bij krijgen zijn we enorm gezegend.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje za 21 jan 2012 - 10:55

Trouwens Lejow, pm terug.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:57

Printje schreef:Trouwens Lejow, pm terug.

Jij ook!
Ga nu pitten, ajuus!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy za 21 jan 2012 - 10:59

Ik heb hetzelfde!

Kamertje is helemaal klaar, maar dat straks ons zoontje daar in zijn bedje ligt kan ik niet bevatten.

Als ik een baby'tje zie smelt ik helemaal, maar als ik dan nadenk over dat we straks ook een kindje hebben nee geloof er niks van.
Vindt het allemaal maar heel erg raar en nog steeds onwerkelijk.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 11:16

Ayla schreef:En het liefste slaap ik op mijn buik!

Hier ook nog steeds niet het besef, ik vind het indd heel raar dat zij uit mij gekomen is, dat wij haar ouders zijn. Het mama horen ben ik nu wel meer aan gewend, maar het is nog steeds raar. Terwijl ik mijn vriend wel makkelijk papa noem haha.

Mijn vriend zegt heel vaak nog zijn eigen naam haha, dus dan zegt hij ; Kom maar bij J.! En dan zeg ik, 'Papa, kom maar bij papa.' En dan kijkt ie me aan en hoor ik 'Ohja, kom maar bij papa' haha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: