Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje do 7 feb 2013 - 21:49

Goedemorgen allemaal

Juutje; wij gebruiken dus ABC poeder, is een probiotica en het lijkt wel te helpen.
Pinkel; wat fijn meis dat je geen dialyse hoefde!!
Mamatitty; kosten aan de auto zijn idd altijd echt vervelend. Weten jullie al meer van je man?
Ella; succes met lijnen!

Hier een op zich goede nacht, we doen haar meestal tijdens de laatste fles in bad. Dus ze krijgt een gedeelte, dan in bad en dan nog een beetje. Mevrouw sliep tot ongeveer 4 uur, maar kwam daarna moeilijk in slaap (ze gooide steeds dr speentje uit) maar toen ze sliep moest ik haar om half 9 wakker maken.
Gisteren moest R, na 2 weken niet te zijn geweest, weer naar de opvang. Een groot drama, hij overstuur en bleef maar roepen bij mama blijven. Ik weet dat het vaak helemaal goed gaat wanneer de ouders weg zijn dus ik met pijn in mijn hart hem daar gelaten en na een kwartier belden ze al op om te zeggen dat het heel goed ging.

Dadelijk kraamvisite en de laatste dingen regelen voor de verjaardag van R. Mijn moppie wordt donderdag alweer 3 jaar.

Fijne dag allemaal!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Juutjepetuutje do 7 feb 2013 - 21:53

Printje schreef:Goedemorgen allemaal

Juutje; wij gebruiken dus ABC poeder, is een probiotica en het lijkt wel te helpen.

ja ik heb al meer goede verhalen over probiotica gehoord, maar abc poeder is niet echt een optie, want ik geef bv. dan zou ik alles moeten gaan kolven. volgens mij zijn er ook druppels van. zal eens informeren!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Printje do 7 feb 2013 - 22:34

Juutje in de winkel zeiden ze dat je het ook zo aan je vinger mag doen en dan laten aflikken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Juutjepetuutje do 7 feb 2013 - 22:52

Oh echt? Dat klinkt apart haha
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Flower_L do 7 feb 2013 - 23:01

Hoe geven jullie de vit d druppels dan? Wij laten het van een lepeltje aflikken...net een klein poesje....zo schattig I love you

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Highway do 7 feb 2013 - 23:24

Mamatitty:wat vervelend van de auto zeg Sad

Dikkiedik: joeeeeehoeeee? Je bent toch niet stiekem voor je beurt aan het bevallen he?? Laughing

Pinkel: wat fijn dat je van de dialyse af bent :cheering: en sterkte met alle verwerking, wel heel goed hoe je het aanpakt!

Juutjepetuutje; klinkt als een heerlijke middag met je oudste! Lekker wat quality time!

Flowerl: dat klinkt superlief, dat likken haha

Pluto: rommelt er al wat?

Hier alles redelijk rustig nog, morgen inderdaad uitgerekende datum! Vannacht wel een rotnacht, ast van mijn buik en ik werd wakker met een flinke harde buik om 6:00. Even gedoucht maar toen ontspande alles weer en kon ik weer verder slapen. Dus er rommelt wel wat maar minimaal!

Laatst aangepast door Highway op do 7 feb 2013 - 23:42; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Ella do 7 feb 2013 - 23:39

Pinkel: wat een super nieuws!!!!! Ik hoop dat je alles kan gaan verwerken door je bezoekjes aan de afdelingen. Het zal je zeker helpen. En natuurlijk helpt het zeker als ze allemaal zeggen dat jullie er zo goed uitzien.

Juutje: ik hoop dat het inbakeren net zo'n succes is als hier dan komt het helemaal goed Very Happy Hier hebben wij ook infacol gebruikt maar dat was hier geen succes. Hij spuugde er alleen maar meer van.

Flower: wij geven de vit d druppels gewoon met het lepetje en dat gaat goed.

Highway: he als het rommelen nou eens doorgaat zetten bij je.....

Heb me toch maar voorgenomen om de kleine man 's nachts uit te gana bakeren voor de voeding. Vanacht nam hij ook maar 1 borst om vervolgens 2 uur later weer te komen. Dus hopelijk gaat het vanacht dat beter. Nu komt hij dus 2x per nacht.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Pinkel do 7 feb 2013 - 23:45

@ Mama Titty: Balen van de kosten voor de auto. Zijn toch weer extra kosten waar je niet op zit te wachten. En weet je man inmiddels al meer over die baan?

@ Jetje: Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar je tattoo die je erbij heb laten zetten!

@ Juutje: Lekker ff wat quality-time met je oudste, lijkt me wel een leuke film die van Nijntje, Ga hem denk ik wel halen als hij op dvd is, kan ik hem later kijken als L er groot genoeg voor is.

@ Printje: Klinkt als een aardige nacht die je meisje maakt, lekker hoor! Oh volgens mij ben ik echt zo'n mama die nog harder staat te brullen als mijn kind als ik haar straks voor het eerst naar de psz ga brengen. Brrr moet er nu nog echt niet aan denken.

@ Highway: Spannend meid zo met de uitgerekende datum voor de deur! Hopelijk zal je snel bevallen en heb je je kleine meisje in je armen!!

@ All:

Vanacht weer heerlijk geslapen, en L.ieke ook tot 6.15uur vanmorgen!! Dat valt voor mij nog steeds onder doorslapen, echt heerlijk gewoon! Om 9uur schrok ze ergens wakker van en begon heel hard te huilen. Nadat ik haar luier had verschoond was ze nog steeds niet helemaal bekomen van de schrik en was ze heel onrustig aan het ademen. Na een half uurtje bij me gelegen te hebben ging ze weer tevreden slapen. Ik heb haar net weer een voeding gegeven, en nu ligt ze nog even wat na te pruttelen, maar volgens mij is het inmiddels wel stil.

Ik ga zo ff lekker tv kijken en na de lunch even de afwas van gisteren nog doen. Vanmiddag kruip ik lekker met een boek op bed, want ik merk dat ik nog steeds wel erg vermoeid ben. Wat opzich natuurlijk ook niet zo vreemd is aangezien ze mij 3 dagen in slaap hebben gehouden wat te vergelijken is met een soort narcosemiddel. Dus dat duurt nog wel even voordat dat uit mijn lijf is.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Flower_L do 7 feb 2013 - 23:50

Goed nieuws pinkel, mbt dialyse!!! :cheering: hopelijk ben je morgen snel weer weg daar!

Lees en reageer straks even uitgebreider. Wil naar winkel wandelen, maar er is er 1 in slaap gevallen op zn jungle speelmat Cool zag net wat sneeuwvlokken dus snel nog even erdoor.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 vr 8 feb 2013 - 2:28

Jetje, ik vind je tattoo mooi geworden! Het is ook niks voor mij, maar ik vind het wel mooi staan zo samen. Is echt 1 geheel.

Hmmm, lijnen... Jullie helpen me weer ergens aan herinneren Embarassed Echt slecht, kan me er gewoon niet toe zetten. Bah!

Pinkel, wat ontzettend fijn dat de uitslagen goed waren en dat je een rondje door het zh hebt kunnen doen. Zal vast goed zijn voor de verwerking.

Juutje, wat leuk dat je met T naar de bios bent geweest! Wat sneu dat N zo'n last heeft van krampjes! Hier gelukkig geen ervaring mee!

Printje, wat sneu dat R zo overstuur was. Kwestie van even wennen waarschijnlijk! Gaan jullie R zijn verjaardag wel vieren? (Had je pas toch een tpic over?)

Flower, vit.druppels gaan hier ook vanaf een theelepeltje. Soms likt hij inderdaad heel schattig, andere keren blijft hij schreeuwen met z'n mond wagenwijd open...

Spannend Higway!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  NoName88 vr 8 feb 2013 - 2:31

Wij zijn gisteravond even met zijn drieen boodschappen wezen doen. Maxicosi op de kar ging op zich prima, maar echt heel fijn is het neit. Als je iets in de kar wil zetten moet je er helemaal onder en ik moet de scanner steeds van de kar afhalen smile
Voor kleine boodschapjes ga ik inderdaad ook wel gewoon met de wandelwagen maar dan kun je echt bijna niks meenemen. En dat geldt ook als de mc gewoon in de kar staat vind ik. En dat vind ik ook een beetje 'hobbelig'.

Vannacht werd K om half4 wakker, ik denk snel er naar toe voordat mijn man hem alweer in ons bed gaat leggen. Heb hem even een aai over z'n bolletje gegeven, een kusje gegeven en lekker eronder gestopt en hij ging weer lekker slapen :cheering:
Vervolgens kwam hij om 6 uur voor de fles. Dus dat was weer netjes.
Nu ga ik hem ook weer pakken, want hij is aardig wakker geloof ik smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 vr 8 feb 2013 - 2:45

NoName88 schreef:Wij zijn gisteravond even met zijn drieen boodschappen wezen doen. Maxicosi op de kar ging op zich prima, maar echt heel fijn is het neit. Als je iets in de kar wil zetten moet je er helemaal onder en ik moet de scanner steeds van de kar afhalen smile
Voor kleine boodschapjes ga ik inderdaad ook wel gewoon met de wandelwagen maar dan kun je echt bijna niks meenemen. En dat geldt ook als de mc gewoon in de kar staat vind ik. En dat vind ik ook een beetje 'hobbelig'.

Vannacht werd K om half4 wakker, ik denk snel er naar toe voordat mijn man hem alweer in ons bed gaat leggen. Heb hem even een aai over z'n bolletje gegeven, een kusje gegeven en lekker eronder gestopt en hij ging weer lekker slapen :cheering:
Nu ga ik hem ook weer pakken, want hij is aardig wakker geloof ik smile

Keurig zeg van hem! Heerlijk he.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Dikkie Dik vr 8 feb 2013 - 2:46

Ik ben er nog!!! Pluto en Highway moeten eerst.
Ik heb 1 dag niet meegeschreven en loop meteen weer zoveel blz achter. Mijn man was gister een dagje thuis, tandarts en daarna thuiswerken. Dus geen tijd om actief te forummen.

Wat fijn Pinkel dat je van de dialyse af bent. Reden voor een klein feestje met een stukje taart
Jetje alweer wat meer nieuws over je moeder.
Voor alle mama's met enigszins doorslapende kindjes, joepieee geniet er van!!

Ben net terug van de vk. Alles was weer goed. Ik heb mijn onzekerheden en zorgen uitgesproken. Mijn bovendruk was wel wat hoger dan de vorige keer 140/70 maar was ook veel meer gespannen. Ook raar eigenlijk. Ze ligt enigszins vast in mij bekken. Echo was daardoor weer lastig. Mijn buik zit veel te vol met de baby. En ze lag zoals altijd met de echo, met haar hand voor haar gezicht. Ze is wel lang wss en ze schatte haar qua gewicht op 3500/3600 gr. Woensdag moet ik weer. O ben weer 1 kilo aangekomen. Na 3 weken stilstaan.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Ella vr 8 feb 2013 - 3:15

NoName88 schreef:Wij zijn gisteravond even met zijn drieen boodschappen wezen doen. Maxicosi op de kar ging op zich prima, maar echt heel fijn is het neit. Als je iets in de kar wil zetten moet je er helemaal onder en ik moet de scanner steeds van de kar afhalen winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 561177

Vannacht werd K om half4 wakker, ik denk snel er naar toe voordat mijn man hem alweer in ons bed gaat leggen. Heb hem even een aai over z'n bolletje gegeven, een kusje gegeven en lekker eronder gestopt en hij ging weer lekker slapen winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 281626781
Nu ga ik hem ook weer pakken, want hij is aardig wakker geloof ik winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 561177

NoName: ik weet niet welke wandelwagen je hebt, maar kan je er geen extra boodschappenmand voor onder kopen? Dat kan bij de mutsy wel. Jullie mannetje heeft het goed gedaan zeg!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 8 feb 2013 - 4:28

Noname, wat fijn dat het spugen beter lijkt te gaan! Hij gaat ook steeds beter slapen, wat fijn zeg.

Highway, spannend hoor!

Pluto, wat een domper zeg, zeker als je had verwacht wat anders te horen. Hopelijk laat jullie kleintje niet lang meer op zich wachten.

Roos, onze baby slaapt onder een lakentje en dubbelgevouwen dekentje. De verwarming staat ook wel lichtjes open, zodat het sowieso niet heel erg koud is in de slaapkamer.

Limburg, wat ontzettend fijn om te lezen dat het nu zoveel beter lijkt te gaan met je zoon. Gewoon dmv het toepassen van de rust en regelmaat? Echt leuk om te lezen!

Mama Titty, wat balen zeg van de auto. Spannend wat betreft het werk van je man.

Ella, wij hebben ook zo'n babybadsteun, heel gemakkelijk vind ik het! Kan hem er alleen in laten liggen, terwijl ik ondertussen alles klaarleg (badcape, pamper, schone kleertjes, ...

Jetje, ik zag de tattoo op fb voorbijkomen, is leuk geworden! Heb je al nieuws over je moeder?

Flip, wordt ze 's nachts nog veel wakker? Hoeveel krijgt ze nu qua voeding?

Pinkel, wat een ontzettend goed nieuws zeg, supersuperfijn!!! Very Happy

Juutje, onze zoon lijkt ook veel last te hebben van krampjes. Eerst had hij dat niet zo, maar sinds een tijdje wel. Ik heb Balyfen (druppeltjes) ofzo gebruikt, maar dat helpt ook niet. Misschien komt het wel door de voeding. Wij zijn van Kruidvat extra care (tegen krampjes en moeizame ontlasting) overgegaan naar Nutrilon Omneo (ook voor moeizame ontlasting). Misschien dat daar het verschil wel inzit, maar wij gaan als deze doos op is toch weer over naar Kruidvat Extra Care, waren we veel tevredener over.

Printje, is dat met een speciale reden dat jullie haar tijdens haar flesje in bad doen? Gaat ze dan rustiger slapen? Oh R. alweer 3 jaar, wat gaat het snel zeg!

Dikkie Dik, schatte ze haar nu op 3500/3600 gram of haar geboortegewicht? Ik vond dat altijd zo spannend hoeveel mijn gynaecoloog onze zoon schatte qua gewicht, was altijd 'bang' dat hij zwaar zou wegen en dat in combinatie met mijn kleine, tengere lichaam niet zou passen.

Booschappen doen: Ik ga altijd boodschappen doen met de maxi-cosi, ben nog nooit zonder hem geweest. Vind het ook niet vervelend ofzo, zet hem gewoon op zo'n speciale kar (als ze die hebben, anders duw ik het kinderzitje open en dan steunt de maxi-cosi op het kinderzitje en op het handvat waar je de kar mee vastneemt). Vind het juist erg leuk om zo boodschappen te gaan doen smile. Oh, op zo'n speciale kar staat ie trouwens gewoon los hoor, ik wijk er toch bijna niet vanaf.

's nachts verschonen: Doe ik niet, tenzij hij gepoept heeft. Hij zit nog in maatje 1 en lekt ook nog helemaal niet door ofzo. Maarja goed, onze zoon krijgt natuurlijk nog steeds maar flesjes van 90 ml.

Lijnen: Daar hoef ik (gelukkig) niet aan te doen. Woog een week na de bevalling al minder dan voordat ik zwanger was en door alle stress/spanning van afgelopen tijd, ben ik nog wat afgevallen. Nu mag er echt niets meer af, want mijn BMI is nu al te laag.

Hier gaat het niet zo best. Onze zoon is helemaal uit zijn ritme, weent ontzettend veel (ik gok dan maar dat hij pijn heeft, want hij krijst echt, niet normaal) en lijkt sinds kort ook weer veel last te hebben van krampjes. Ook het fijne doorslapen wat hij eerst deed 's nachts is voorbij. Heel erg vermoeiend nu, hoop dat het met een weekje wat beter gaat en dat hij nu gewoon nog wat last heeft van de operatie en de wondes.

Hoe merkten jullie trouwens dat jullie baby behoefte had aan meer voeding? R. krijgt nog steeds flesjes van 90 ml en doet er zo'n 15 minuten over ongeveer. Hij komt ook niet eerder dan anders voor een nieuwe fles, tenzij hij continu aan het wenen is geweest, maar goed, dan heeft hij natuurlijk veel sneller weer honger. De kinderarts zei dat we mochten proberen om het stilaan op te hogen naar 105 ml (of meer) maar dan laat hij altijd wat staan en gaat hij meer spugen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Limburg85 vr 8 feb 2013 - 4:33

Snoes wat zielig! Had op je gereageerd in je eigen topic.

Tja waar het doorkomt dat R goed slaapt nu weet niet, ik denk door alles, rust en regelmaat al doe ik eigenlijk niks anders, slaapzak, en ouder. Ik denk dat het heel erg lang geduurd heeft voordat hij gewend was.

Probeer anders met 10 cc omhoog te gaan en even proberen, wie weet gaat hij langzaam meer drinken en uiteindelijk ook weer minder spugen, in het begin moet de maag eerst wennen aan meer inhoud. Wij zijn steeds met kleine stapjes omhoog gegaan, gewoon door het proberen want ja meneer huilde zoveel dus was niet van de honger.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Ella vr 8 feb 2013 - 5:10

He snoes wat vervelend allemaal. Ik hoop dat hij snel weer een beetje in zijn ritme komt en de oude wordt.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 6:57

Jetje, flinke meevaller van je tattoo dus. Deed het veel pijn op je pols?

Flower, welke draagdoek heb je? Ik wil de baby straks ook gaan dragen. Maar heb er echt geen verstand van.

Pinkel, knap van je dat je het aandurfde om naar de IC te gaan!
Juutjepuutje, klinkt wel als een fijne middag samen! Ook al was de film niet zo heel boeiend. Hoe vindt T het dat n er is? Ben heel benieuwd hoe het hier straks is met een 2e erbij.

Highway, de baby is verder al wel ingedaald? Ik heb wel harde buiken, en soms wat buikpijntjes, maar niet echt iets dat het door aan het zetten is. De baby is nog niet ingedaald, en ontsluiting heb ik ook nog niet.

Dikkie dik, grappig om te lezen dat als je man thuis is dat je minder tijd hebt voor het forum. Zo is het bij mij ook. Hoeveel ben je aangekomen in totaal?

Snoes, wat sneu voor je zoontje. Krijgt hij ook pijnstillers? Hoop dat hij snel zijn ritme weer te pakken heeft. Is voor hem zelf ook een stuk fijner.

Gast
Gast

Bericht  Mama Titty vr 8 feb 2013 - 8:18

Ik reageer morgen uitgebreid, batterij is bijna leeg.
Vandaag niks gehoord van recruitment bureau, die manager heeft nog niet teruggekoppeld, zwaar irritant.
Want door die stomme carnaval krijgt hij woensdag pas telefoon en vrijdags is naar alle waarschijnlijk de gesprekken al, maar het zou fijn Zijn definitief te horen te krijgen, ben zo onrustig door alles.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Highway vr 8 feb 2013 - 8:22

He dan blijf je in zenuwen, vervelend mamatitty! Hopelijk woensdag goed nieuws.

Pluto: de baby is al wel volledig ingedaald hier, ontsluiting geen idee, er heeft nog niemand gekeken en ik hoef pas woensdag weer naar de gyn. Hopelijk begint er snel wat!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Pinkel vr 8 feb 2013 - 9:29

@ Cursus doorslapen: Kan je je nog steeds op inschrijven hoor!! Wink (dan leert hij/zij er wel een flink jankuurtje aan vooraf bij! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 253468018)

@ Snoes: Ach gossie dat arme ventje van jou!! Anders er misschien wat meer melkpoeder in doen, zodat de melk wat steviger is, en er dus voor zorgt dat hij met een klein beetje meer voeding (vocht) hij meer verzadigd is. Wat ik bij L.ieke na elke voeding doe is haar nog even bij één van ons te laten uitbuiken en ondertussen wrijf ik zachtjes over haar buikje.

@ Bezoek IC: Het was best wel heftig dat bezoek aan de IC, maar ben wel ontzettend blij dat ik het gedaan heb. Heb wel het idee dat ik dat stukje nu wel een plekje heb gegeven. De kraam en verlosafdeling heb ik opzich geen nare herinneringen aan. Ik was toen al aan de beterende hand, en ben daar perfect verzorgd. Dus ik denk dat dat ook wel scheelt.

@ All:
Vanmiddag was ik lekker even mijn bedje ingekropen met mijn nieuwe boek, uiteindelijk heb ik het 15.30 uur zien worden en daarna maakte mijn man me wakker en was de zuurkool al bijna klaar!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 37 1578173417
Was voor de rest een heerlijk rustig dagje, L. ging elke keer weer vlot slapen na dr voeding, ondertussen heb ik zelf gegeten en de afwas gedaan. Vanavond is echter een ander verhaal na de voeding van 19.00uur. Ze wilde dus echt niet meer slapen na die voeding. Resultaat: na meerdere keren gesust te hebben, speen erin, speen eruit, muziekje weer aangezet.... Uiteindelijk heeft onze kleine prinsesje het helemaal voor elkaar: ze ligt nu lekker naast papa op het grote bed, samen tv te kijken!!! I love you I love you Echt een leuk gezicht!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 vr 8 feb 2013 - 9:35

DikkieDik fijn dat je je zorgen even uit hebt kunnen spreken.

Ella, ik heb een Quinny Moodd. Het mandje wat daaronder zit kan net een pakje boter in denk ik... Heb inmiddels wel een tas met schouderband gekocht die er mooi aan kan hangen. Dan kan ik best redelijk wat kleine dingetjes meenemen.

Snoes, wij hadden de mc verder ook niet vastgezet gisteren. Vind het op zich wel 'gezellig' om hem mee te nemen, maar voor de boodschappen op zich vind ik het niet handig.
Wat vervelend dat het nog steeds niet zo goed gaat bij jullie! Is je vriend wel weer aan het werk? Snap goed dat het vermoeiend is voor jullie! Ik hoop echt dat het heel snel beter gaat!
Als ik het zo lees is hij nog niet toe aan meer voeding. Op een gegeven moment had K zijn flessen steeds sneller leeg, dronk ze allemaal netjes op en had wat sneller weer honger. Wij hadden ook al een keer eerder meer gegeven, maar toen begon hij ook weer meer te spugen, toen zijn we weer terug gegaan naar kleinere flessen. Denk dat het laten staan en voeding terug geven wel een beetje richtlijnen zijn voor wel/niet ophogen.

Vervelend die onzekerheid MamaTitty!

Ja, Pinkel, die kleintjes weten heel goed wat ze willen Wink

Ja, dat goede slapen is inderdaad ook fijn. Nu slaapt hij geloof ik ook in z'n wieg. Hij heeft denk ik wel bijna een uur liggen huilen Sad Vind het zielig maar hij moet het toch ook een keer leren... Ik ga zo even bij hem kijken.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Ella vr 8 feb 2013 - 10:19

Noname: dat is geen groot mandje dan nee. Een tas is natuurlijk ook een optie.

Mama titty: he wat vervelend zeg dat jullie niets gehoord hebben.

Pinkel: jullie meisje weet wel wat ze wil haha.

Hier wilde er ook 1 niet slapen na zijn voeding. Om vervolgens bij papa op zijn borst in slaap te vallen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 8 feb 2013 - 10:21

Hier ook een slapend meisje op de arm....

Weet niet wie het ook alweer vroeg maar we doen haar tussen de laatste fles in bad in de hoop dat ze dan langer slaapt in de nacht.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L vr 8 feb 2013 - 10:26

J ligt s avonds na de fles van 18.30/19.00 vaak in de hangmat te chillen Cool
Of bij ons op schoot. Vind zo fijn om hem dan in de buurt te hebben.
En voordat het boven rustig is met l...is j beneden al vertrokken.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: