Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 zo 10 feb 2013 - 11:36

We waren bij een vriend van mijn man. Wilden k eerst gewoon meenemen maar m'n zusje vind het leuk om op te passen en die vrouw waar we heen gingen was erg verkouden, dus dat kwam goed uit.

Welterusten ik denk dat de fles hoger inmiddels wel genoeg gezakken is.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 20:43

Juutje: J weegt geloof ik 17 of 18 kilo. Op 'ons' plankje stond tot 15 kilo. Wat heerlijk dat het werkt bij jou! Hoe gaat het trouwens met je herstel? Hier gaat het wel goed. Ik heb eigenlijk geen last meer van de knip.

Highway: jammer... Misschien toch een valentijnskindje...

Pinkel: wat een waanzinnige nachten maakt je meisje zeg.

Ella: wat sneu dat hij zo verkouden is.

NoName: lastig is dat he als hij dan ineens vroeg komt, terwijl jij nog wel even had willen liggen...

Gisteravond hebben we S 180+6 gegeven en die ging leeg :O . Helaas heeft het niet geresulteerd in een goede nacht, want om 2 uur kwam hij weer. Daarna om 6 uur. Mijn man dacht heel lief de fles van 6 uur te geven zodat ik kon doorslapen, maar helaas kwam J om kwart over 6. Dus nu ligt S heerlijk te pitten en heb ik er met J al een halve dag op zitten...
Vandaag is S alweer 8 weken!!

Gast
Gast

Bericht  Dikkie Dik zo 10 feb 2013 - 21:15

Goedemorgen!! Heb heerlijk geslapen. Ik denk toch echt dat het eten de vorige nacht niet goed is gevallen.
Bankhangen en liggen zijn mijn nieuwe hobby's. Ik heb teveel pijntjes als ik loop. Verder alles rustig. Wel veeel harde buiken en een druk bewegelijk kind. Ik heb wel continu pijn in mijn rug en weer last van mijn banden. Die zijn nu toch wel genoeg uitgerekt?? Ik heb dus de hele dag een warm kruikje in mijn rug.

Jetje wat ontzettend fijn dat de uitslag goed was van je moeder.
Snoes hoest met het kleine manneke? Ritme weer een beetje terug?

Ik vind eigenlijk dat Highway, Pluto, Roos en ik vanaf nu meldingsplicht hebben. ;-)
Zal je net zien dat wat dames uit het voorjaarsmamatopic gaan voordringen... :-p
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  slaatje zo 10 feb 2013 - 21:26

Dikkie Dik schreef:Zal je net zien dat wat dames uit het voorjaarsmamatopic gaan voordringen... :-p

Dat zou niet eerlijk zijn he, we doen ons best het binnen te houden :p
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Dikkie Dik zo 10 feb 2013 - 21:35

slaatje schreef:
Dikkie Dik schreef:Zal je net zien dat wat dames uit het voorjaarsmamatopic gaan voordringen... :-p

Dat zou niet eerlijk zijn he, we doen ons best het binnen te houden :p

Hihi beentjes bij elkaar ;-)
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  bolus26 zo 10 feb 2013 - 21:37

Haha slaatje!

Ook weer een teken van leven van mij!

@ jetje wat een goed nieuws!
@ dikkie dik, herkenbaar hoor van de laatste loodjes
@ noname fijn hè als je een fles groter gaat, hier hoeft ze m echt niet leeg te drinken maar is altijd een paar dagen spugen en lang recht op houden naderhand.

Hier kwam mevrouw om 10 voor 8 pas! Kwam goed uit want ben herstellende van 2 dagen carnaval! Gisteren de optocht meegelopen ,vond m'n bekken niet zo leuk maar vandaag overdag maar even rustig aan!

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje zo 10 feb 2013 - 22:00

Goedemorgen allemaal

Bolus; fijn dat jullie meisje zo goed geslapen heeft. Doe idd maar rustig aan vandaag!
Jetje; wat een goed nieuws van je moeder zeg, super!
Noname; dat is idd een flinke fles, al drinkt ons meisje inmiddels ook 120cc leeg per keer...

Onze bijna mama's; succes met de allerlaatste loodjes. Ik zou voor Valentijnsdag gaan, dan is ons mannetje ok jarig.

Hier alles goed. N kwam om 3 uur voor een fles en daarna om 8 uur. Verder druk bezig met de voorbereidingen voor de derde verjaardag van ons mannetje. Ik vind het altijd weer even slikken, alweer een jaartje ouder het gaat zo snel. Hier sneeuwt het weer Evil or Very Mad hopelijk is het strakjes weg en kunnen we eventjes naar de bieb en naar de winkels.

Fijne dag allemaal!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes zo 10 feb 2013 - 23:12

Pluto, nee hij krijgt geen pijnstillers meer. In het ziekenhuis kreeg hij die wel, voornamelijk ook omdat hij koorts had. Hoe gaat het bij jou? Nog geen tekenen van een naderende bevalling?

Pinkel, ik laat onze zoon na elke voeding ook nog een tijdje bij ons zitten, maar zijn buikje masseren zit er nu niet in gezien hij ook aan zijn naveltje geopereerd is. Jij hebt een lekker slaapkopje zeg fijn! Wat fijn ook dat je weer geen dialyse hoefde!

Noname, mijn vriend is sinds vandaag weer aan het werk. Hij had vorige week familiaal verlof omdat onze zoon eerst in het ziekenhuis lag en het daarna niet lekker liep thuis met hem. Dus dat was wel erg fijn.

Flip, hoe is de verjaaradg nog geweest? In de auto is onze zoon altijd stil, dan valt hij meestal na een paar minuutjes wel in slaap. Wij zijn ook al vaker een uur onderweg geweest en hij slaapt dan gewoon de hele tijd.

Printje, H.A. voeding schijnt inderdaad wel lichter verteerbaar te zijn. onze zoon krijgt ook H.A. maar ik merk het bij hem niet echt dat het lichter verteerbaar is.

Juutje, wat fijn dat het meerijdplankje een uitkomst is bij jullie!

Ella, wat zielig dat jullie zoontje verkouden is. Gebruik je al fysiologische zoutoplossing voor zijn neusje?

Dikkie Dik, vals alarm dus bij jou! Spannend hé, wetende dat het nu elk moment kan gebeuren.

Highway, ook jij nog niet bevallen? Woensdag weer controle toch? Ze zullen dan vast wel even toucheren om te kijken of je nog geen ontsluiting hebt, niet? Succes iig!

Limburg, hoe gaat het met jou en jouw kanjers? Slaapt de jongste nog steeds goed 's nachts?

All, hier gaat het nog niet zo best. Overdag wil hij niet slapen, maar ook als we hem vasthouden is hij meestal niet tevreden. Hij huilt vreselijk veel en ik krijg hem vaak met geen mogelijkheid getroost. Ik weet echt niet wat er aan de hand kan zijn, dacht echt dat het vele krijsen/wenen van voor de operatie aan zijn breukjes lag maar nu weent hij nog steeds erg veel. Wel heeft hij weer meer last van teruggeven en van het zuur. Dat zit hem natuurlijk ook helemaal niet lekker waardoor hij nog meer gaat huilen. 'S nachts doet hij het nu wel weer beter, maar overdag dus niet. Ik ben echt gesloopt aan het einde van de dag, barstende hoofdpijn en weet gewoon geen blijf meer met mezelf.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 23:21

Snoes, kun je geen afspraak maken met de kinderarts?
Want dit is gewoon echt niet goed, en ook niet te doen voor jou/jullie....
Echt, bellen en om hulp vragen. Want dit is voor niemand een houdbare situatie, ook niet voor het kleine mannetje zelf... Dit put hem helemaal uit, en hij heeft de energie uit zijn eten nodig om wat aan te komen, niet om nog meer te huilen he?

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 10 feb 2013 - 23:24

Snoes ik zou idd ook teruggaan naar de kinderarts want dit klinkt idd enorm vermoeiend voor jou. Hij voelt dan ook weer jouw onrustig en zo kom je denk ik in zo'n spiraal.

Tenminste zo was het hier bij R. R huilde veel, ik werd knettergek en hij huilde nog meer. Ik denk dat hij mijn onrust ook enorm heeft aangevoeld, wanneer ik rustiger was was hij ook rustiger.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes zo 10 feb 2013 - 23:27

Ik ben inderdaad 'bang' dat morgen blijkt dat hij weer amper bijgekomen is. Dan komt er weer iemand langs van kind & gezin om hem te wegen. Zij is 2 weken geleden voor het laatste geweest (vorige week dus niet omdat we toen in het ziekenhuis lagen) en hij zou nu dus eigenlijk om goed te zijn toch wel zeker 300 gram bijgekomen moeten zijn. Hij heeft zijn energie inderdaad nodig om aan te komen, niet om continu te wenen Sad.

Ik wilde vandaag naar mijn huisarts gaan met hem, maar die blijkt een week met vakantie te zijn. Momenteel slaapt hij voorbeeldig, dus misschien had hij gewoon een paar moeilijke dagen? Ik kijk het vanmiddag nog even aan, gaat hij weer ontroostbaar huilen, dan bel ik gelijk de kinderarts.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 23:31

Ik zou sowieso bellen. Want ook al heeft hij vandaag misschien een wat betere dag (of niet zo een slechte) hij heeft er al teveel gehad. En ik denk dat zo'n vrouw van K&G, hoewel goed bedoeld, gewoon niet genoeg medische ervaring heeft om in te kunnen spelen op de specifieke situatie van jullie zoontje.
Ik denk dan zowel aan zijn spierziekte, als zijn navel/liesbreuken, als het voortdurende huilen en het nauwelijks bijkomen, als zijn voedingsproblematiek wat betreft weinig drinken in verhouding tot zijn leeftijd, en het niet goed kunnen verdragen.
Ik ben niet zo heel erg pro K&G/consultatiebureau als er al echt iets aan de hand is....

Gast
Gast

Bericht  Flower_L zo 10 feb 2013 - 23:33

Misschien heb je het al geprobeerd, maar lees hier vaak genoeg dat draagdoek helpt. J huilt eigenlijk niet tussendoor, maartoch is hij een stuk rustiger in de draagdoek.
Dan heb je iig handen vrij, en heb je hem toch bij je.

Edit, bedenk me nu....nu na de operatie, of r er dan wel in mag...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje zo 10 feb 2013 - 23:36

N huilt ook bijna niet, en dit ben ik niet gewend van bij R haha. Ik wil nog wel een draagdoek gaan aanschaffen.

Heb trouwens gisteren een mooie fietskar overgekocht :cheering: ( van Munk) en R is er helemaal fan van hahaha. Nu hopen op beter weer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Highway zo 10 feb 2013 - 23:44

Jetje: Wat een goed nieuws van je moeder !!
DikkieDik: Fijn dat je zo goed hebt geslapen! Ik meld me hierbij vandaag weer, zonder krampjes of andere signalen Wink
Printje: ik heb inderdaad het voorgevoel dat het valentijnsdag gaat worden, ik weet niet waarom... Nu hebben mijn man en ik helemaal niks met valentijn maar ach Very Happy
Snoes: Ja goed onthouden! Woensdag heb ik weer controle. Ik heb geen idee of ze gaan toucheren, ik heb tot nog toe nog nooit mijn broek uit hoeven doen :p Maar het zal er misschien toch een keer van moeten komen haha. Wat verloopt het met R toch moeilijk, wat heeft dat mannetje te verduren Sad ik hoop wel dat jullie alsnog wel van elkaar kunnen genieten en veel mooie momentjes hebben.

Hier ook heeeeerlijk geslapen, sowieso de afgelopen week veel beter dan eerst. Wel veel eruit om te plassen, ik denk vannacht wel 10x. Ook vannacht wel last gehad van vocht, erg dikke vingers en ik werd vanochtend weer wakker met een plofkop, erg charmant. Nouja het hoort bij de laatste loodjes he! Nog maximaal 2 weken, dat stelt me wel erg gerust dat er een grens aan zit en die is ook niet te ver weg. De dame in mijn buik is nog steeds lekker bewegelijk ondanks dat ze niet heel veel ruimte meer kan hebben, draait nog dagelijks een rondje om haar as om me vervolgens lekker in mijn zij te porren I love you
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Printje zo 10 feb 2013 - 23:56

Highway; wij hadden ook niets met Valentijn maar het leek ons wel een mooie datum haha en warempel meneer kwam ook op Valentijnsdag haha. Ik wilde, bij allebei, liever niet op de 13de dat vind ik een stom getal hahaha Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Highway ma 11 feb 2013 - 0:08

Ja, de 13e heb ik ook niet zoveel mee, dan liever de 14e Very Happy Ik vind de 11e ook heel mooi, maar dat zal hem niet meer worden denk ik Wink
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 ma 11 feb 2013 - 0:35

Jetje, wat jammer dat die grote fles niet hielp voor het langer slapen. Het is wel een zuipschuitje die S! K was gisteren alweer 9 weken :shock:

DikkieDik, lekker rustig aan doen!

Bolus, K heeft geen grotere fles gehad. Heb gisteravond op mn telefoon zitten typen, ik denk dat er hier moest staan smile
10 voor 8 is een mooi tijdstip Laughing

Printje, hier is het eigenlijk heel mooi weer vandaag. Bij jullie inmiddels ook beter?

Snoes, wat enorm vervelend om dit te moeten lezen! Ik ben het wel een beetje met PinkCoelho eens, ik denk ook dat het goed is om een arts te raadplegen. Mensen van K&G/CB zijn voor zulke 'problemen' denk ik niet de juiste personen.

Highway, het kan nog hoor vandaag. Het is nog maar half 1 smile

Vanmorgen was het hier ook feest. Ik haald K uit bed en die zat tot halverwege z'n benen onder de poep Mad Gelukkig had ik z'n bajde al klaar staan!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Ella ma 11 feb 2013 - 0:57

Pinkel: hij had het zeker netjes gedaan.

Jetje: oei dat was vroeg vanochtend zeg.

Bolus: oh wat lekker dat ze pas om 8.10 uur kwam.

Snoes: we gebruik al zout oplossing ja. Bedankt voor het meedenken! He wat vervelend dat het nog zo tobben is zeg. En sneu nauurlijk voor je mannetje als hij zo overstuur is. Wanneer moet je op controle bij het zkh?

Printje: lekker zeg zo'n fietskar. kan je er lekker opuit met de kids.

NoName: dat was een lekker begin vd dag.

Hier heb ik heerlijk geslapen. Mijn man niet die werd iedere keer wakker van de kleine die vreselijke hoestbuien had. (ik heb niks gehoord, tot ik mijn man miste vanacht naast me, hij lag al 2 uur wakker en was er maar even uitgegaan) Wij hebben zijn neusje vanacht een keer schoongemaakt en gelukkig lijkt hij er 's nachts zelf niet zo'n last van te hebben. Merk nu overdag dat hij wat meer jengelig is, maar goed dat geeft niets.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Flower_L ma 11 feb 2013 - 1:25

@ Ella, hier is het vaak andersom. Ik hoor alles en vriend snurkt rustig door.
@ Highway, Het wordt nu wel spannend bij jou! heb net kaartjes voor een kinder theatervoorstelling voor L, volgens mij in jouw woonplaats (W?). Weet jij zo of je goed bij dat theater (J....) kunt komen met openbaar vervoer? WIl met L met de trein en bus, dat vindt hij vast heel erg leuk namelijk. Als ik te cryptisch ben met mn afkortingen dan roep maar, dacht zet het niet voluit winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 561177
@ Printje, cool zo'n fietskar! Ben benieuwd hoe zo'n ding rijdt. Wanneer verwacht je de kar?
@ Juutje, ik ben benieuwd of het plankje werkt bij jullie, heb je m zaterdag binnen gekregen? Twijfel ook nog. Nu kan ik alleen maar kleine stukjes wandelen met de mannen, wordt op gegeven moment wel beetje saai winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 561177
@ Bolus, wowie, dat zijn luxe slaaptijden Laughing
@ Pinkel, Is ze nog lekker blijven slapen gisteravond?
@ Jetje, hier is het niet veel anders haha. Heb ik de 1 stil, wordt de ander wakker. L sliep afgelopen nacht tussen ons in, werd overstuur wakker in zijn eigen bed, en dat slaapt voor geen meter. Hij wordt ook bij elk geluidje wakker. J zit nu in 56. 50 is hem grotendeels te klein. Heel sporadisch past iets hem nog...dat valt dan net wat ruimer. De rompers 50/56 passen hem overigens nog wel...maar duurt niet lang meer.
@ Noname, smakelijke goedemorgen dus Laughing Heb hier nog geen ongelukjes gehad met J....maar wat nog niet is...
Lekker even met zn 2en eruit he.
@ Highway, Dikkie Dik, Pluto en Roos...heel veel succes met de laatste loodjes! En de bevalling...kan natuurlijk ook elk moment beginnen Cool
@ Nachten: dat onderwerp sla ik even over...winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 1270000679
gister kinderverjaardag gehad, en J hele tijd in draagdoek bij mij gedragen. Ging perfect, heerlijk geslapen. L heeft lekker gespeeld ondertussen. Ga zo het sensormatje in zijn bedje installeren. WIl van de week proberen om hem nachtje op zijn eigen kamer te leggen, kijken of dat onze nachtrust ten goede komt. Momenteel is het echt knudde...de mannetjes zijn niet goed op elkaar afgestemd qua ritme winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 1270000679winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 561177
Straks nog even wandelen. Ga naar de kapper, even flink stuk eraf...voordat de haren weer uit beginnen te vallen> Jullie al last van? Hier begint het alweer een beetje. Bij L. was het best veel, dus dan heb ik liever iets korter en voller...valt het minder op winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Highway ma 11 feb 2013 - 1:34

Ik snap je cryptische omschrijvingen smile Het is goed te doen denk ik, vanaf het busstation is het wel nog 10 minuutjes lopen naar J. Vanaf station E-W dan bus 88 (of86, maar 88 is sneller) naar busstation W. en dan is het echt heel simpel lopen, dat moet op een routeplanner wel te zien zijn denk ik. Mocht je er niet uitkomen wil ik de looproute ook wel even aan je uitleggen via PM.
Naar welke voorstelling gaan jullie?

Noname: het zou theoretisch nog kunnen vandaag inderdaad maar ik voel echt heeeeeeeeeeelemaal niks Very Happy Lijkt me heerlijk, zo'n poepertje uit bed halen :p Maar goed dat je het badje klaar had staan!

Ella: sneu dat jullie kleintje zo hoest, gelukkig dat hij nog wel goed slaapt! Grappig dat jij er doorheen slaapt en je man niet :P
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 11 feb 2013 - 1:40

Tnx! 10 minuutjes is goed te doen. Neem de buggy sowieso mee.
We gaan naar deze verschrikkelijke clown...maargoed, L vindt m geweldig....dus tja...
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 Bumba1-tv(6)(53)

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel ma 11 feb 2013 - 1:53

L. is vandaag alweer 7 weken!! Enne ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar ons meisje heeft wederom doorgeslapen vanacht. Vanmorgen kwam ze om 6.30uur voor haar eerste flesje, dus dat zijn mooie tijden. Wel is ze wat onrustiger in haar wiegje, want trof haar daarnet diagonaal in dr wiegje!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 39 1578173417

Voor de rest gaat het hier wel zijn gangetje. Al moest ik vanmorgen ineens spugen, gelukkig nu geen last meer van! En blijken de hechtingen van mijn catheter in mijn nek verdwenen te zijn!! :shock: :shock: Gelukkig zit dat ding met een boogje erin, want anders had hij er al uitgelegen ben ik bang. Ik ben benieuwd wat ze hier morgen aan willen gaan doen. Ik hoop eigenlijk heel hard dat hij na de bloeduitslag er gewoon lekker uit mag!! Anders zullen er weer hechtingen in geplaatst moeten worden, en daar zit ik niet echt op te wachten...

Vandaag dus wel erg voorzichtig doen, zodat die catheter nog even blijft hangen in mijn nek. Ga zo denk weer lekker verder lezen in mijn boek. Als het goed is komt L. pas over een paar uurtjes, ze ligt nu in ieder geval weer heerlijk te slapen!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella ma 11 feb 2013 - 3:00

Flower: ik lees dat je een sensormatje in zijn bed gaat instaleren. Nog nooit van gehoord. Waar doe je dat voor? Ik heb gelukkig nog (geen) last van haaruitval. Ik hoop dat dat zo blijft.

Pinkel: zou je niet contact opnemen opnemen met het zkh? Omtrent die hechting. Lekker dat jullie meisje weer heeft doorgeslapen! Hoe laat gaat ze 's avonds slapen?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Pinkel ma 11 feb 2013 - 5:17

Ella schreef:

Pinkel: zou je niet contact opnemen opnemen met het zkh? Omtrent die hechting. Lekker dat jullie meisje weer heeft doorgeslapen! Hoe laat gaat ze 's avonds slapen?

Meestal krijgt L. tussen 22.30 en 23.00uurr haar laatste flesje. Dus ze slaapt dan een aardige tijd!!
Opzich zit de catheter nog wel vast hoor. En moet er toch morgen weer heen, dus dat moet nog wel lukken. Er zit een grote pleister op die hem fixeert.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: