Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty wo 23 jan 2013 - 3:42

flower er is bij kdv geen wachtlijst. liefst laat ik ze erop omdat ze het zo leuk vinden en ritme , ,maar alles zelf betalen is geen optie. zonde van de spuugdoekjes,hopelijk krijg je ze nog beetje wit.

pinkel fijn dat huisarts zo betrokken is.

limburg balen dat de kleine zo onrustig is. hopelijk huilt hij snel minder

pfoe me vandaag behoorlijk lopen irriteren aan mijn oma'tje van 80.
kom ik eindelijk weer een keer mee met boodschappen loopt ze constant te mopperen en klagen, was boodschappen onder de wagen aan t leggen maar ben nog niet snel: kind, ga eens aan de kant met die grote wagen ik heb geen ruimte..... mijn ma had ook zoiets van:pardon? we hebben alle tijd en boodschappen moeten worden opgeruimd. voelde me niet echt welkom.

ook 20 euro cadeau gekregen voor T. waar we altijd doen koffie drinken,echt lief!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pinkel wo 23 jan 2013 - 6:46

@ Limburg: Jammer dat die kleine op schoot ook huilt en niet het speentje pakt! Hier zuigt mevrouw hem bijna aan gort zo af en toe! Laughing Anders is misschien een wipstoeltje of zo'n schommelstoel wel iets? Al zijn die schommelstoelen wel belachelijk duur vind ik.

@ Flower: Ja is zekers heel fijn een betrokken huisarts. Oeh licht roze spuugdoekjes!! Ach als ze nog maar bruikbaar zijn toch? Hier hebben we een stapeltje witte van de Hema, en een setje van Draakje van de Prenatal.

@ Mama Titty: Beetje jammer zo'n reactie van je oma idd. En ook niet leuk dat ze loopt te mopperen en te klagen.

@ Eindgesprek: Ik heb binnenkort 2 afspraken in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. De ene is mijn eigen gynaecoloog, en met haar zal ik dan ook de anticonceptie en zo bespreken. De andere was erbij toen ik in shock raakte na de bevalling en heeft me nog regelmatig opgezocht toen ik opgenomen lag.

@ All: Hier een rustige middag gehad. Had L om 13.00uur haar flesje gegeven en heb haar rond 17.45uur weer wakker gemaakt voor dr volgende fles! Ze heeft dus de hele middag geslapen, niks geen getuttel voor mama dus vandaag. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 1578173417 Nu ligt ze boos in bed te huilen omdat haar hoofdje de andere kant op ligt, en die kant vind ze dus helemaal niet leuk. Maar ja je moet wel afwisselen om een afgeplat hoofdje te voorkomen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 wo 23 jan 2013 - 7:55

Pinkel, goed om te horen dat je je echt moeder voelt!

Flower, K gaat eerst wel een paar uur in z'n wiegje slapen met een kruik, maar halverwege de nacht word hij wakker. Dan pakt mijn man hem en daarna wil hij natuurlijk niet meer terug naar z'n eigen bed. En als hij gaat liggen huilen en driftig word trapt hij zich eigen ook helemaal onder de dekens vandaan. Vanmiddag heeft hij ook neit zo lang boven geslapen, beneden in de box ging het prima.
Je letterbak zag er leuk uit! Vervelend dat je geen meisje hebt, dan kunnen roze spuugdoeken best Laughing
Ik ga niet op nacontrole naar de vk. Zij maakten op voorhand geen afspraak omdat heel veel vrouwen het niet nodig vonden. Ik ook niet, zou neit weten wat ik er doen moet!

Nou, MamaTitty, dat oude mensje mag wel om d'r hart denken!

Wow, Pinkel, wat een slaapkopje! K heeft ook een beetje een voorkeurshouding Sad Erg lastig om hem de andere kant op te krijgen...

Ik ben vanmiddag even een rondje wezen lopen met de kinderwagen. Moest evne wat op de brievenbus doen. Maar ik vind dat met die sneeuw nog niet echt een succes! Maar 't is wel lekker om er even uit te zijn geweest.
Verder heb ik vanmiddag de kerstlampjes en de kerstballen opgeruimd Embarassed Die waren nog steeds in de woonkamer.
Morgenochtend krijg ik nog een tante op kraamvisite. Verder moet ik nodig de badkamer doen en ik heb zin om cupcakes te maken, dus dat ga ik denk ik morgenmiddag doen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Snoes wo 23 jan 2013 - 10:15

Dikkie Dik, heeft je telefoon het overleefd? :P

Kwak, fijn bevalingsverhaal om te lezen, klinkt inderdaad als een vlotte bevalling.

Limburg, heb je nog last gehad van het plaatsen van je spiraaltje of voel je je weer helemaal goed? Ach, wat vervelend dat het nu weer slechter gaat met de jongste Sad. Hoop je elke keer dat hij het eindelijk 'snapt', gaat het even goed en daarna weer zoveel huilen. Al aan een osteopaat gedacht?

Juutje, ik had de eerste 2 weken wel last van mijn knip. Ik kon de eerste dagen ook maar heel moeilijk lopen, maar dat ging stilaan beter.

Jetje, balen dat je ziek bent. Ben je inmiddels alweer een beetje beter? Ik ben wel benieuwd naar het artikel in Ouders en Nu, maar dat krijg ik hier niet. Moet je het maar inscannen als je erin staat, ben wel benieuwd! Very Happy

Ella, slaapt jouw mannetje al wat beter, of heb je er 's nachts nog veel 'werk' mee? Oh ik lees het al haha. Maar balen dat hij misschien reflux heeft, heeft onze zoon ook. Wij hebben ook zijn hoofdeinde omhoog gezet.

Mama Titty, nog gefeliciteerd met jullie 4-jarig jubileum! Balen dat die vorige sollicitatie niets is geworden Sad

Pinkel, onze zoon krijgt nu Kruidvat H.A. Extra Care (hypo allergeen en voor moeizame ontlasting). Mja, ze maakte mij inderdaad wel onzeker, maar anderzijds heeft ze wel een punt. Hij moet gewoon bijkomen, maar hij zakt gewoon steeds verder weg. Hij zit nog niet eens op de onderste curvelijn en zelfs daar zwakt hij dus af.

Flip, wat een verhaal zeg! Het duurde wel lang vooraleer het echt op gang wilde komen, ze hebben je nogal moeten helpen voordat de kleine meid kwam. Nu lekker genieten met z'n 4tjes! Was je niet helemaal uitgeput na zo'n bevalling?

NoName, ik zou ook proberen om hem niet meer te vaak/te snel bij jullie in bed te nemen. Hij zal toch moeten leren om in zijn eigen bedje te slapen en door telkens toe te geven dat hij bij jullie mag slapen, gaat hij dat denk ik niet snel leren. Ik snap dat het heel vervelend is, maar ik zou daar echt geen gewoonte van maken.

Flower, werkt de Nutriton goed? Bij ons kreeg hij heel veel last van krampjes en zijn stoelgang werd er ook echt heel dik door. Daar zijn we dus uiteindelijk ook maar mee gestopt. Ik heb morgen een nacontrole/gesprek met mijn gynaecoloog, vind dat zelf wel fijn.

Nou, hier hadden we een behoorlijk bewogen dagje. Vanmorgen naar de chirurg geweest en die gaf al gelijk aan dat hij eigenlijk niet opereert onder de 5kg en bij uitzondering vanaf 4 kg. Totdat hij de breukjes bij onze zoon zag, toen zei hij gelijk dat hij zsm geopeerd moest worden, dat we niet kunnen wachten tot de 4kg, zeker ook omdat hij zo slecht bijkomt. Hij heeft gelijk gebeld met de anesthesist, daar moesten in de namiddag heen. Daar ook even een gesprek gehad ivm de narcose, ik mag er gelukkig wel bijblijven tot in de operatiekamer. Hij moet wel een nachtje blijven, maar ook daar mag ik bijblijven gelukkig. Vrijdagochtend terug naar de chirurg en dan gaan we de precieze datum afspreken, maar hij wordt naar alle waarschijnlijkheid komende week al geopereerd. Ik ben er echt niet goed van, mijn hart breekt bij de gedachte dat hij onder narcose moet, dat hij geopereerd moet worden. Ik voel me zo zo zo machteloos, zo verdrietig. Ik vind het zo moeilijk om mee om te gaan, wil hem graag zo'n onbezorgde babytijd geven die babytjes horen te hebben, maar hij valt gewoon van de ene tegenslag in de andere. Ook voor mezelf vind ik het heel erg moeilijk, ik kan niet zeggen dat ik gelukkig ben. Natuurlijk geniet ik volop van mijn zoontje, maar ik voel mezelf niet gelukkig. Lichamelijk gaat het best goed, maar geestelijk voel ik me echt slecht. Ik zou zo alles willen overnemen van hem, maar ik sta hier gewoon machteloos in. Hij is echt mijn alles, mijn kleine mannetje en daar gaan ze dan in snijden? Dat mannetje moet ik achterlaten in de operatiekamer? Ik moet er echt niet aan denken, maar dit is natuurlijk wel het beste voor hem.

Morgen hebben we sowieso nog een afspraak bij de osteopaat. Daarna nog een afspraak bij mijn gynaecoloog. Best raar, morgen is het precies een jaar geleden dat ik geopereerd werd ivm mijn onvruchtbaarheid en precies een jaar later ga ik bij hem op controle met mijn zoontje, bijzonder.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  NoName88 wo 23 jan 2013 - 11:23

Snoes hug kan me goed voorstellen dat je niet lekker in je vel zit! Ben blij dat ik niet in je schoenen sta. Helaas kun je wat de operatie betreft nu niks anders dan het laten gebeuren. Het zal toch moeten voor de bestwil van r. Gaan ze beide breuken doen?
Ik denk dat je je over die babytijd niet te druk moet maken, je (laat) doen wat je moet doen, meer kun je nu niet. En hij zal zich er later echt niet meer iets van herinneren!
'Mooi' dat je precies een jaar later terug bent.
Sterkte!!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Highway wo 23 jan 2013 - 13:36

Jeetje snoes, het zit jullie echt niet mee Sad ik ben het wel eens met wat noname88 zegt, niet al te druk maken tot nu toe over zijn babytijd, hoe rot ook het is nu voor hem niet anders, maar het breekt wel je hart..

Noname: haha die kerstballen hebben maar kort gehangen :p veelplezier met cupcakes maken morgen!

Pinkel: wat een heerlijk slaapkopje I love you

Mamatitty: jammer van je oma... Helaas sneller ga je niet, toch! Dan wacht ze maar wat langer!

Hier vandaag een beetje aangerommeld in huis, plintjes knippen e.d. Wilde dat nog graag afmaken voor de komst van de baby, dus kan weer van het lijstje af. Verder nu echt alles in huis voor de geboortecakejes dus wat mij betreft mag de dame komen!

Vrijdag nog een dagje cursus van het werk, maar moet nog even bekijken of ik er heen ga. Vorige keer vond ik het vrij pittig om de hele tijd te zitten en te concentreren. Inhalen kan alleen in maart en dan zit ik ook met de baby natuurlijk, dus ook niet optimaal. Verder zijn we vrijdag ook 1 jaar getrouwd! Dus de planning is om lekker uit eten te gaan, ik kijk er naar uit!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Snoes do 24 jan 2013 - 2:39

Oh nou zeg, ik word helemaal gek. Kreeg rond de middag telefoon van de kinderarts of we deze avond met onze zoon langs wilden komen. De dame van K&G had haar op de hoogte gesteld van het feit dat onze zoon moeizaam tot niet bijkomt en nu wilde de kinderarts ons vandaag nog zien. Pff, ik ben echt even helemaal op winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 1371890812

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Paper Crown do 24 jan 2013 - 2:48

Bleh snoes mijn hart breekt bij je verhaal juist omdat ik me kan indenken
hoe rot dit allemaal is. Hou alsjeblieft voor ogen dat dit absolute noodzaak is voor het welzijn en gezondheid van jullie zoontje. Je mamahart breekt, weet ik, maar het is niet voor de lol en hij heeft die zorg nodig. Hierna kan 't alleen maar opwaarts gaan met je binkie. Hij is nog een hele tijd baby, na zijn operatie kan je hem de onbezorgde babytijd alsnog geven!

Natuurlijk zit je er doorheen, snap ik heel goed.

Succes vanavond, het komt straks allemaal goed!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 2:48

Snoes? Sorry dat ik inbreek, maar ik kan vanuit professioneel opzicht misschien iets helpends zeggen?

Dit is juist iets goeds. Dat er zo snel ingegrepen wordt, betekent niet zozeer dat men denkt dat er nu iets heel ernstigs aan de hand is, maar dat ze willen voorkomen dat een situatie eventueel problematisch zou kunnen worden. Immers, nu is je zoontje ook erg klein en is het niet bijkomen zorgelijk, maar nog niet direct ernstig, maar zou niemand iets doen of onderzoeken en hij blijft van de curve afwijken dan kan het wel iets ernstigs worden, toch?

Ik denk dat ze vooral willen kijken of er een duidelijk aanwijsbare reden is dat hij niet aankomt en wel redelijk eet, en ook hem vast in het oog willen houden.

Weet jij, omdat jij dezelfde sp*ierziekte hebt als hij (toch?) hoe jouw eigen voedingstoestand was als baby? Had jij zelf ook moeite met eten/aankomen/op gewicht blijven?

Please, niet denken dat JIJ ook maar iets niet goed doet, het is puur dat ze tegenwoordig echt proberen dingen te voorkomen, in plaats van pas na weken en weken in te grijpen.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L do 24 jan 2013 - 2:51

Snoes hug Net als pinkcoelho..zie het (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...) als iets positiefs in deze situatie. Hoe eerder jullie weer onbezorgs kunnen genieten! Heel veel succes!!!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  tweeling do 24 jan 2013 - 3:06

Snoes: veel sterkte en succes met jullie ventje, hopelijk gaat het snel weer goed met hem!

Limburg: hoe is bet vandaag? Heb je nog een osteopaat benaderd? Misschien heeft jullie kleintje ergens pijn, een osteopaat kan vaak erg goed helpen, ik zou het echt proberen!

Flip&TG: gefeliciteerd allebei!!

Pinkel: wat lekker dat lange slapen, gelukkig gaat het met jou ook steeds beter.

Ella: hoe gaat het nu met spugen?

All: net lekker gesport, de kleine meid ligt op bed. Ze is sinds gisteren erg snotterig, zo sneu om te zien. Ze drinkt haar flessen goed en is verder ook gewoon vrolijk dus blijkbaar heeft ze er niet zoveel last van. We hebben de voeding sinds deze week opgehoogd; s ochtend en s avonds krijgt ze nu 180+6 en overdag nog 150+5.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Pinkel do 24 jan 2013 - 3:26

Ah Snoes, wat zal jij je rot voelen zeg!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 699888Natuurlijk breekt je moederhart alleen al bij het idee dat je je kleine mannetje alleen moet achterlaten op de OK. Maar aan de andere kant geeft dat ook weer aan dat je een goede en zorgzame mama bent die alles voor haar kind overheeft!!
Het "voordeel" van zo jong geopereerd worden, is dat ze het zich niet kunnen herinneren later, en er dus ook geen "trauma" of angst voor ontwikkelen op latere leeftijd. Ik was in het begin ook heel erg bang dat L.ieke er iets aan over zou houden toen ze bij mij op mijn buik gelegd is terwijl ikzelf in slaap werd gehouden en kunstmatig werd beademd. Mij werd verzekerd dat dit absoluut niet het geval was! Ze zien in het begin ook alleen nog maar schimmen, en die apparatuur valt ze niet eens op!
Inmiddels weet ik dat L mij echt wel herkent als haar mama door mijn stem, ook hier was ik in het begin heel bang voor, omdat ik toen nog niet zelf voor haar kon zorgen. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed met je mannetje en met jou!! Het heeft alleen wel tijd nodig!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Dikkie Dik do 24 jan 2013 - 4:46

Ooo Snoes wat ga jij een achtbaan van emoties door.
Ondanks dat iedereen het beste met jouw kindje voor heeft, had je dit natuurlijk niet echt zien aankomen en kan ik me echt oprecht voorstellen dat je je zo rot voelt. Je zou nu juist optimaal moeten genieten van je menneke ipv zorgen te maken.

Het komt wel goed, maar het is gewoon even niet leuk nu...

Knuffel

P.s. de telefoon heeft het na 3 dagen heel zwaar. De batterij laadt soms wel, soms niet op...ik moet dus echt aan een nieuwe helaas....
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 5:14

Snoes hele dikke knuffel voor jou!! Wat zal jij je emotioneel en machteloos voelen. Ik sluit me aan bij de rest. Twijfel absoluut niet aan jezelf! Het gaat vast helemaal goedkomen met je kanjer. Ik duim in ieder geval voor je.

Vandaag gesprek gehad met de huisarts over anticonceptie. Een spiraaltje wil ze pas plaatsen na drie maanden. Dus tot die tijd maar gewoon aan de pil. Ik kan hem morgen ophalen.

Binnenkort ook maar even gesprek met het cb aanvragen. S drinkt nog steeds 6X150 en 1x270. Meer dan de max. Er zou toch een keer 1 fles uit moeten, maar hij blijft steevast elke drie uur komen...

Ik zal later even reageren op iedereen. Moet mezelf nu even een schop onder mijn kont geven om te gaan koken. Bleh geen zin in en weet nog steeds niet wat ik zal maken......

Gast
Gast

Bericht  Juutjepetuutje do 24 jan 2013 - 7:18

snoes, even een hele dikke knuffel winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 699888
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Limburg85 do 24 jan 2013 - 7:58

Snoes een dikke knuffel!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  NoName88 do 24 jan 2013 - 8:52

Highway, ik was ook niet zo vroeg met de kerstballen he Wink Ze hingen overigens niet in een boom hoor, lagen alleen maar op een schaal... Ga je morgen nog naar de cursus?

Snoes, hopelijk vinden ze 'iets' waardoor R steeds niet aankomt. Dan kan er misschien ook iets aan gedaan worden.

Tweeling, hoeveel voedingen krijgt ze in totaal?

DikkieDik, kun je nog wel foto's maken met je telefoon? Ik zie zo'n mooi buikje voorbij komen op FB smile Of heb je inmiddels al een andere?

Jetje, hij drinkt inderdaad veel! Beetje Bambix bij de fles in zou mijn schoonzusje zeggen Wink Die heeft ook zo'n vreetzakje! En? Heb je nog iets lekkers kunnen fabriceren?

Nou, vannacht hebben we K een mooie poos laten huilen Sad Om 2.15 begon hij al confused Op een gegeven moment krijste hij zo hard dat we hem maar gepakt hebben. Toen lag hij bij papa en viel vrijwel meteen weer in slaap. Dus ik hem weer in de wieg gelegd maar toen werd hij uiteraard meteen weer wakker. Toen was het inmiddels 4 u en heb ik hem een flesje van 90 gegeven. Daarna viel hij aardig snel weer in slaap.
Toen meldde hij zich om 7.20 u weer, heb ik hem ff bij me genomen en uiteindelijk om 8 u een fles van 120 gegeven. De rest van de dag ook 120 gegeven en vanavond de laatste wil ik hem wel 150 geven. Heb ook het idee dat hij vandaag minder gespuugd heeft nu hij die kleinere flessen weer krijgt. Benieuwd hoe het dan vannacht weer gaat. Vraag me eigen wel af waarvan hij dan vannacht om 2.15 wakker word? Koud kon hij het niet hebben, want hij had 2 kruiken en de verwarming stond zachtjes aan.
De tijd zal het leren.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  LDJ do 24 jan 2013 - 9:11

Snoes, wat ontzettend naar dit!
Echt verdrietig om dit te lezen.
Hoe is het gegaan vanavond?
Dikke knuffel hug
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Highway do 24 jan 2013 - 9:59

@dikkie dik: nog niet opgeven met je telefoon! Ik heb weleens gehoord dat het zeker een week kan duren. Ligt hij inmiddels al in rijst?

@noname: ik twijfel nog steeds, mijn baas stuurde net een wa'tje met dezelfde vraag maar gaf aan dat ik het morgenochtend nog maar moet bekijken. Ik wil wel graag maarja ...lange zit en zo lekker zit ik tegenwoordig niet meer + best een eindje uit de buurt..twijfels
Hopelijk heb je aankomende nacht een betere acht et k, inderdaad bijzonder dat hij ineens wakker werd..krampjes? Of misschien gewoon behoefte aan papa/mama
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  tweeling do 24 jan 2013 - 10:22

Noname: ze krijgt 5 flessen tussen 9.00 en 23.30. Hopelijk hebben jullie een goede nacht. Misschien dat inbakeren bij jullie helpt? Wij gebruiken de puckababy (eerst de piep, nu de mini) en ze sliep gelijk dieper.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  NoName88 do 24 jan 2013 - 10:30

Highway, lastige keuze inderdaad. Nou ja, eerst maar eens kijken hoe je nacht gaat of niet? Al geloof ik dat die de laatste tijd wel beter zijn, toch? Misschien beval je vannacht wel Very Happy Het kan snel gaan; de ervaringsdeskundige spreekt Wink

Tweeling, dat klinkt als een lekker ritme! Maar goed, ze is ook al bijna 4 mnd natuurlijk. Ja, inbakeren zou misschien ook nog een optie zijn. We gaan het zien, nog maar eens even een paar nachtjes aankijken.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Pinkel do 24 jan 2013 - 10:42

Ons kleine meisje is vandaag alweer 1 maand oud!! Wat gaat de tijd toch snel! We hebben lekker onze draai gevonden met zijn drietjes. Vanmorgen naar de dialyse geweest voor 4uurtjes, en ondertussen zitten smssen met mijn zusje die zaterdagmiddag voor 3 maanden naar Zuid-Afrika vertrekt! Cry Gelukkig konden we zaterdagmorgen voor die tijd nog ff snel afspreken om afscheid te nemen. Vanmiddag een beetje gehangen en rustig aan gedaan, voelde me niet zo lekker. Had het de gele tijd koud en was bang dat ik griep zou krijgen want zo voelde het echt. Na wat knikkebollend achter de pc zijn we nog ff boodschappen gaan doen, en toen daarna had ik het niet meer koud.

Morgenochtend naar het CB. Ben benieuwd hoeveel L nu gegroeid is.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  bolus26 do 24 jan 2013 - 10:54

Snoes ik kom je even snel een knuffel geven! hug
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 19:59

Je meisje slaapt wel heerlijk he Pinkel! Bizar idee he, ze is gewoon al weer een maand.

Gefeliciteerd met je trouwdag Highway!

Tweeling: zielig dat ze zo verkouden is.

NoName: op zich heeft ie het best goed gedaan zonder fles. Wat ga je nu doen? Weer minder geven?

Snoes: hoe is het nou met je?

Vannacht flinke ruzie met mijn man gehad. Ik ben zo moe en op en reageer dat heel gemeen op hem af. Doordat ik ziek was en S natuurlijk netjes elke drie uur komt, heb ik amper geslapen de afgelopen nachten. Ik keek dus ontzettend uit naar vandaag dat J naar de opvang gaat, zodat ik even bij kan tanken. Start de auto weer niet Evil or Very Mad . Hulpdienst is nu onderweg, maar kan een half uur tot drie kwartier duren. Sta je daar met je goeie gedrag en twee kleine ingepakte kinderen. Bah, als dit een voorbode is voor de rest van de dag betekent het niet veel goeds....

Gast
Gast

Bericht  Flower_L do 24 jan 2013 - 21:33

Noname. Hoe ging de.nacht?

Jetje. Ben je al onderweg? Accu probleempje?

Pinkel. Hoe voel je je? moeders mogen niet ziek worden he...regel nr 1 binnen een gezin Laughing

Snoes. Ben benieuwd hoe het gaat.

Wacht nu op mijn moeder. Gaan even de stad in. Hebben hier sinds kort eindelijk een H&M en ik moet nog wat broekjes voor beide mannen. J ligt alweer te snurken in zijn hangmat Cool wat een lawaai....maar ook wel schattig I love you
en hij spuugt niets meer met de nutriton. Vanmiddag iets afbouwen. Kijken wat dat doet.

Fijne dag!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: