winter 2012/2013 mama's!
+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Flower_L schreef:Wow pinkel...wat heftig zeg. En dan heb je gewoon de eerste dagen van je dochter moeten missen. Hoe ervaar je dat nu? Kan me voorstellen dat je er moeilijk mee hebt. En je man/vriend? Hij had ineens een dochter en tegelijk een vrouw/vriendin die erg ziek was....
Dat vond ik in het begin heel erg moeilijk, maar je kan de tijd niet terug draaien! Gelukkig kan ik nu wel heel erg van haar genieten en merk ook aan haar dat ze weet dat ik haar moeder ben! Manlief heeft zijn gevoelens geblokkeerd om er voor mij te zijn. Al praten we wel veel over wat er gebeurt is de afgelopen tijd.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Juutje: gefeliciteerd met N. Geweldig dat je natuurlijk bent bevallen, maar ben wel benieuwd naar je verhaal.
Mama Titty: jij ook gefeliciteerd met je ventje!!
Pinkel: jij natuurlijk ook gefeliciteerd! S had ook zo geheten als het een meisje zou zijn Errug leuke naam dus!!! Maar OMG wat een verhaal zeg. Ik schrok ervan. Lijkt wel een scene uit een film... Pfff dat lijkt me voor je man ook vreselijk. Een dochter krijgen en in angsten staan om het leven van je vrouw
Mama Titty: jij ook gefeliciteerd met je ventje!!
Pinkel: jij natuurlijk ook gefeliciteerd! S had ook zo geheten als het een meisje zou zijn Errug leuke naam dus!!! Maar OMG wat een verhaal zeg. Ik schrok ervan. Lijkt wel een scene uit een film... Pfff dat lijkt me voor je man ook vreselijk. Een dochter krijgen en in angsten staan om het leven van je vrouw
Gast- Gast
Jezus pinkel wat heftig..
Ik zit hier gewoon met open mond en tranen in mijn ogen je verhaal te lezen.
God meid, wat hebben jullie het ontzettend zwaar gehad, en wat ontzettend fijn dat je er nog bent!!
Wat goed ook dat jullie er over kunnen praten, blijf dit doen he, want jullie het is verdorie niet niets wat er is gebeurd.
Heel heel veel sterkte!
Ik zit hier gewoon met open mond en tranen in mijn ogen je verhaal te lezen.
God meid, wat hebben jullie het ontzettend zwaar gehad, en wat ontzettend fijn dat je er nog bent!!
Wat goed ook dat jullie er over kunnen praten, blijf dit doen he, want jullie het is verdorie niet niets wat er is gebeurd.
Heel heel veel sterkte!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje Pinkel, wat ontzettend heftig. Gelukkig is alles goed afgelopen. Ik hoop dat je man zijn gevoelens niet al teveel blokkeert, dat kan natuurlijk later nog problemen geven ... Goed dat je aangeeft er wel met elkaar over te praten, dat is superbelangrijk. Hopelijk kun je dit op een later moment allemaal een plekje geven. Nu genieten van je dochter en dankbaar zijn voor het feit dat je er nog bent en er voor haar en je man kunt zijn.
Oh en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je dochtertje (en wat een mooie naam!).
Oh en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je dochtertje (en wat een mooie naam!).
Laatst aangepast door Alex op zo 13 jan 2013 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jeetje Pinkel, ik heb helemaal kippenvel van je verhaal... Gatver! Heb je zo snel je gezonde kindje er uit geperst, gaat het nog zo helemaal mis met jou zelf. Daar moet je toch niet aan denken!
Heel veel succes met herstellen, en van harte met de geboorte van jullie dochter
Heel veel succes met herstellen, en van harte met de geboorte van jullie dochter
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wat heftig Pinkel, ik schrik van je verhaal. Ik hoop dat jij snel opknapt, sterkte. En natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
wow pinkel wat een verhaal. Ik zit het echt met kippenvel te lezen. Wat ontzettend heftig moet dat zijn geweest. Red je het op het moment allemaal een beetje en heb je nog extra hulp?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik schrik ook echt van je verhaal! Wat verschrikkelijk om mee te maken! Heel veel sterkte met verwerken en natuurlijk ook gefeliciteerd met je kleine.
Hopelijk knap je snel en lekker genieten van je gezin
Hopelijk knap je snel en lekker genieten van je gezin
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Gefeliciteerd Juutjepetuutje!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Juutjepetuutje en mama titty, gefeliciteerd.
Pinkel, Jeetje wat heftig!
Gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat hè nu thuis bent en van elkaar kunt gaan genieten!
Pinkel, Jeetje wat heftig!
Gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat hè nu thuis bent en van elkaar kunt gaan genieten!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
De eerste periode was vooral voor mijn man, ouders en andere naasten erg spannend!! Ze gaan ervan uit dat mijn nieren wel weer volledig zullen herstellen. Ik plas inmiddels ook alweer een klein beetje, dus dat komt wel goed. Ze hebben wel gezegd dat ik echt een jaar de tijd moet nemen om goed te kunnen herstellen, dus niet in dat jaar ook nog gaan werken erbij. Gelukkig was ik dat toch al van plan, dus dat scheelt. Lichamelijk heb ik een flinke klap gehad, en f*cking veel geluk dat ik nog leef. Geestelijk zal er ook nog wel een klap komen, maar zal dan zeker ook de hulp in schakelen die nodig is!
We hebben een heel tevreden meisje die het heerlijk vind om bij mama te kroelen na de fles, dus dat doen we dan ook regelmatig, echt genieten is dat!! Ze ligt nu heerlijk te slapen in haar eigen wiegje!! Oh wat een geluk is dit zeg!!
P.S. kan iemand mij even uitleggen hoe ik een ticker moet plaatsen? Het lukt weer eens niet.
We hebben een heel tevreden meisje die het heerlijk vind om bij mama te kroelen na de fles, dus dat doen we dan ook regelmatig, echt genieten is dat!! Ze ligt nu heerlijk te slapen in haar eigen wiegje!! Oh wat een geluk is dit zeg!!
P.S. kan iemand mij even uitleggen hoe ik een ticker moet plaatsen? Het lukt weer eens niet.
Pinkel- Prater
Jeej, Pinkel, wat heftig. Ik krijg er de rillingen van. Ik hoop dat je snel weer helemaal op de been bent, zonder de nasleep van dit alles.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Mama Titty en Juutjepetuutje, van harte gefeliciteerd!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Mama Titty en Juutjepetuutje, van harte gefeliciteerd!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje Pinkel, sterkte de komende tijd, en hopelijk kan je genieten van je dochter.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje Pinkel, wat een heftig verhaal! Eerst denk je, dat is nog een aardig vlotte bevalling...
Hopelijk mag je snel weer opknappen en hou je lichamelijk en psychisch er niks aan over! En ook je man psychisch niet!
Heel veel geluk met jullie meisje!
Hopelijk mag je snel weer opknappen en hou je lichamelijk en psychisch er niks aan over! En ook je man psychisch niet!
Heel veel geluk met jullie meisje!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Dank jullie meiden voor de lieve woorden!!
Het zal zeker nog een tijd duren voordat we dit alles te boven zijn. Gelukkig hebben we een prachtige dochter die ervoor zorgt dat we ook elke dag kunnen genieten van haar en elkaar.
Het zal zeker nog een tijd duren voordat we dit alles te boven zijn. Gelukkig hebben we een prachtige dochter die ervoor zorgt dat we ook elke dag kunnen genieten van haar en elkaar.
Pinkel- Prater
Jezus Pnkjel wat enorm heftig, kippenvel en tranen in mn ogen
Sterkte, hopelijk knap je snel op!
Sterkte, hopelijk knap je snel op!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Pinkel.. Jeetje meid wat heftig. Ik hoop dat je snel zult herstellen en dat je het allemaal goed kan gaan verwerken. Gelukkig klink je erg positief en kun je van je dochter genieten!!
Hier gisteren veel in huis gedaan. Dochters kamer is af. Ons bed staat ook op de juiste kamer en de commode staat op zijn plek. We moesten helaas stoppen omdat we de schroeven van onze kastwn kwijt zijn. Maar bijna klaar gelukkig.
Zo dochter naar school brengen en daarna naar de vk.
Hier gisteren veel in huis gedaan. Dochters kamer is af. Ons bed staat ook op de juiste kamer en de commode staat op zijn plek. We moesten helaas stoppen omdat we de schroeven van onze kastwn kwijt zijn. Maar bijna klaar gelukkig.
Zo dochter naar school brengen en daarna naar de vk.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Juutjepetuutje en Mama Titty, GEFELICITEERD!! Heel erg veel geluk!
Pinkel, jeetje meid, ik zit jouw berichtje ook met tranen in mijn ogen te lezen. Wat ontzettend heftig zeg!
En dat hebben ze dus nooit kunnen zien? Ik wist niet eens dat een placentaembolie bestond.
Heel veel sterkte en succes met je herstel. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met je dochter.
Pinkel, jeetje meid, ik zit jouw berichtje ook met tranen in mijn ogen te lezen. Wat ontzettend heftig zeg!
En dat hebben ze dus nooit kunnen zien? Ik wist niet eens dat een placentaembolie bestond.
Heel veel sterkte en succes met je herstel. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met je dochter.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat heftig Pinkel!
Juutje gefeliciteerd!!
Juutje gefeliciteerd!!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Weg
Laatst aangepast door Jelin op wo 23 jan 2013 - 12:23; in totaal 1 keer bewerkt
Jelin- Kletskop
Erg leuk Jelin, mooie kleur roze heb je op de wand zitten!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Erg leuk Jelin, mooie kleur roze heb je op de wand zitten!
Dank je!! Samen met dochter uit gezocht. Moest helaas 2 x keer geverfd worden, maar nu is het echt mooi geworden gelukkig.
Hoe voel jij je?
Jelin- Kletskop
Ik voel me eigenlijk goed maar merk wel dat mijn hormonen, ik weet niet waar allemaal mee bezig zijn haha. Maar lichamelijk is er niets aan de hand, heb wel wat rugpijn maar niet dat ik denk van het zou weleens kunnen gaan beginnen.
Ik ben altijd al erg emotioneel enzo en dat is nu echt ten top zeg maar, arme man af en toe hahaha. Daarom was het gisteren zo heerlijk om lekker in het bos te geocachen.
Met jou verder alles goed?
Ik ben altijd al erg emotioneel enzo en dat is nu echt ten top zeg maar, arme man af en toe hahaha. Daarom was het gisteren zo heerlijk om lekker in het bos te geocachen.
Met jou verder alles goed?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja met mij gaat het goed. Had gisteren na alles omzetten en poetsen erg veel last van mijn bekken, maar dit is nu weer over gelukkig. Ben erg moe helaas.. Maar nu lekker 3 dagen vrij.. Maar ja dan ook weer druk met afspraken. Zo naar de vk en morgen de groeiecho en woensdag natuurlijk jarig.
Ik herken het helaas wel van de hormonen. Gisteren ook een potje gejankt omdat de schroeven van de kasten kwijt zijn. Arme mannen idd. Maar nog ff volhouden en dat gaat lukken ook!!
Ik herken het helaas wel van de hormonen. Gisteren ook een potje gejankt omdat de schroeven van de kasten kwijt zijn. Arme mannen idd. Maar nog ff volhouden en dat gaat lukken ook!!
Jelin- Kletskop
Jelin Is mooi geworden!
Printje Nog ff volhouden. Eerst moeten de aanbiedingen in huis zijn hé!
Kwak Hoe laat moet je naar de VK? Of ben je al geweest?
Hier een goede nacht gehad alleen moe en weinig puf overal in geloof ik. Straks nog maar ff een frisse neus halen....
Printje Nog ff volhouden. Eerst moeten de aanbiedingen in huis zijn hé!
Kwak Hoe laat moet je naar de VK? Of ben je al geweest?
Hier een goede nacht gehad alleen moe en weinig puf overal in geloof ik. Straks nog maar ff een frisse neus halen....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders