Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

+4
Lavendel
Roxy89
Guus
Julia
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Julia wo 2 feb 2011 - 23:51

Ik las al in een ander topic dat sommige mensen echt graag alles erop en eraan willen en andere trouwen liever klein.

Ik zou graag in Italie willen trouwen, aan het Orta meer..Met alleen de mensen bij me die heel dichtbij me staan. Maargoed, dat is een duur grapje. We hebben weinig geld op het moment, hij werkt maar ik studeer nog en zou toch wel graag op korte termijn willen trouwen. Hij had me overigens al ten huwelijk gevraagd voordat bleek dat ik zwanger was. Dat is nu 1.5 jaar geleden.

En jullie? Hoe zouden jullie graag willen trouwen?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 23:58

Ik wilde ook altijd graag in het buitenland trouwen, in een dorpje in Zuid-Frankrijk ofzo, maar ik denk toch niet dat dat 'm wordt, logistiek gezien (en financieel) lijkt het me nogal een opgave.

Ik wil trouwen in een mooi, oud, gebouw, aan het water, in een mooie witte jurk en ik wil het klein houden. Maximaal dertig mensen uitnodigen, alleen familie (gelukkig zijn onze beide families klein) en beste vrienden. Die mogen dan wel de hele dag mee. Ik wil eerst trouwen en dan een heerlijke lunch/high tea en 's avonds diner. Geen receptie en absoluut geen feest met een dj, niets voor ons. Na het diner lekker lang natafelen en daarna gaat iedereen weer lekker naar huis Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?