Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

+4
Lavendel
Roxy89
Guus
Julia
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Julia wo 2 feb 2011 - 23:51

Ik las al in een ander topic dat sommige mensen echt graag alles erop en eraan willen en andere trouwen liever klein.

Ik zou graag in Italie willen trouwen, aan het Orta meer..Met alleen de mensen bij me die heel dichtbij me staan. Maargoed, dat is een duur grapje. We hebben weinig geld op het moment, hij werkt maar ik studeer nog en zou toch wel graag op korte termijn willen trouwen. Hij had me overigens al ten huwelijk gevraagd voordat bleek dat ik zwanger was. Dat is nu 1.5 jaar geleden.

En jullie? Hoe zouden jullie graag willen trouwen?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 23:58

Ik wilde ook altijd graag in het buitenland trouwen, in een dorpje in Zuid-Frankrijk ofzo, maar ik denk toch niet dat dat 'm wordt, logistiek gezien (en financieel) lijkt het me nogal een opgave.

Ik wil trouwen in een mooi, oud, gebouw, aan het water, in een mooie witte jurk en ik wil het klein houden. Maximaal dertig mensen uitnodigen, alleen familie (gelukkig zijn onze beide families klein) en beste vrienden. Die mogen dan wel de hele dag mee. Ik wil eerst trouwen en dan een heerlijke lunch/high tea en 's avonds diner. Geen receptie en absoluut geen feest met een dj, niets voor ons. Na het diner lekker lang natafelen en daarna gaat iedereen weer lekker naar huis Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Guus do 3 feb 2011 - 0:56

hihi Darcy! not helping the obsessed image here Wink

Ik wil trouwen in het westbroek park, mooie zonnige dag. Eerst de ceremonie in de rozentuin en daarna uitgebreid eten aan lange picknick tafels met witte kleden. Paar houten flonders als dansvloertje, klein bandje. Balonnen in de bomen, lichjes, lampionen en fakkels voor de sfeer.

het liefst trouw ik op blote voeten Very Happy ultieme zomerse picknick gevoel (maar dan met gasten die zich mooi aangekleed hebben)

maar denk niet dat dit hem helemaal gaat worden helaas...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 1:11

Goochempie schreef:hihi Darcy! not helping the obsessed image here Wink


Muhaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 1:26

Ik wil klein trouwen met alleen de belangrijkste familie & vrienden voor ons, en dan een uitgebreide lunch en/of diner met die mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Roxy89 do 3 feb 2011 - 1:31

Ik wil graag in 2x trouwen...

Op dag 1 naar het gemeentehuis met alleen ouders en broers/zus (met hun kindjes), daarna ergens mooie foto's laten maken en dan 's avonds met het zelfde groepje heerlijk ergens wat eten (niet te sjiek aub). Op dag 2 een groot feest geven met alle belangrijkste vrienden.

Niet zo vermoeiend als wanneer alles in één dag zit en dus kunnen we meer genieten + ik mag die mooie jurk waar ik zo naar uit kijk 2x dragen! Enige nadeel? Me vriend moet het eerst nog vragen...
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 2:36

Ik wil graag in de zomer trouwen, of in ieder geval een beetje lekker weer.
Met alleen de belangrijkste personen.
Daarna een feest geven in de tuin van mijn vriend zijn ouders (die weten het zelf alleen nog niet haha)

Maar dat zijn allemaal dromen, of het uit gaat komen geen idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Lavendel do 3 feb 2011 - 2:38

Goochempie schreef:hihi Darcy! not helping the obsessed image here Wink

Ik wil trouwen in het westbroek park, mooie zonnige dag. Eerst de ceremonie in de rozentuin en daarna uitgebreid eten aan lange picknick tafels met witte kleden. Paar houten flonders als dansvloertje, klein bandje. Balonnen in de bomen, lichjes, lampionen en fakkels voor de sfeer.

het liefst trouw ik op blote voeten Very Happy ultieme zomerse picknick gevoel (maar dan met gasten die zich mooi aangekleed hebben)

maar denk niet dat dit hem helemaal gaat worden helaas...

Dit klinkt echt perfect, zo zou ik het zelf ook wel willen! Iig geen standaardzaaltje waar je om 12 uur na een kopje koffie en een broodje weer naar huis kan. Gewoon een zomerfeestje tot zolang het gezellig is smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Arwyn do 3 feb 2011 - 5:28

Ik wil het liefst trouwen in een mooie kerk, waar dan ook gelijk de ambtenaar van de burgerlijke stand is zodat we dat niet apart hoeven doen.
Dan naar een mooi locatie met een leuk buiten, waar we 's avonds lekker buiten kunnen zitten. Beetje dansen, beetje praten, beetje drinken, beetje eten..
Er hoeven van mij geen massa's mensen bij te zijn, alleen de mensen die jou de rest van het jaar ook interessant vinden Wink
Liefst in het voorjaar of begin van de zomer denk ik, dat het al wel lekker warm is, niet bloedheet maar je wel lekker buiten kunt zijn.
Oh en de mooie witte jurk niet te vergeten smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Beachgirl do 3 feb 2011 - 10:48

Ik zou graag willen trouwen op de dag dat mn vriend en ik 10 jaar samen zijn. (in 2012). Dan een dikke sportauto of oldtimer onder onze kont als trouwauto. En foto's maken op het strand, en het feest ook in een strandtent.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Minx do 3 feb 2011 - 12:59

's ochtends vroeg moet hij me ophalen op de fiets :P dat heeft mijn vader ook zo bij mijn moeder gedaan. Daarna foto's maken. Dan lunchen met zijn tweeën. 's middags trouwen. Dan uitgebreid eten met familie en wat goede vrienden en dan 's avonds een goed feest en daarna naar een paar witte stranden en de zon. Ik natuurlijk in een mooie witte jurk en hij strak in het pak.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Prosecco do 3 feb 2011 - 18:43

Ik wil in het buitenland trouwen met alleen m'n beste vriendinnetjes en wat familie (en zijn beste vrienden natuurlijk) Mocht ik er genoeg geld voor hebben betaal ik alles voor deze gasten, maar als ik dat niet heb zijn het gasten die het geld er zelf ook voor over hebben.
Vervolgens plakken wij natuurlijk 2 weken honeymoon er aan vast.
Later, terug in Nederland wil ik dan een leuk feest voor iedereen geven. Geen receptie maar een DJ en dan lekker de hele nacht dansen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij het liefste willen trouwen? Empty Re: Hoe zou jij het liefste willen trouwen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum