Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet je wie ik niet zou willen zijn...

Ga naar beneden

Weet je wie ik niet zou willen zijn... Empty Weet je wie ik niet zou willen zijn...

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 11:04

Een bloemetjesgordijn.. Weet je wie ik niet zou willen zijn... 394967

Welke forummer lijkt er wel een beetje op jou (qua manier van leven, denken, doen)?
Welke forummer vind je totaal anders dan jij bent?
Op welke forummer zou je graag (wat meer) willen lijken?
Welke forummer zou je wel willen zijn voor een dag?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet je wie ik niet zou willen zijn... Empty Re: Weet je wie ik niet zou willen zijn...

Bericht  Jeanette do 2 feb 2012 - 12:32

Welke forummer lijkt er wel een beetje op jou (qua manier van leven, denken, doen)? Pff, goede vraag! Zou het echt niet weten eigenlijk.
Welke forummer vind je totaal anders dan jij bent? Hmmm, goede vraag ook, geen idee.
Op welke forummer zou je graag (wat meer) willen lijken? Ik vind VeryCherry altijd iets moois uitstralen.
Welke forummer zou je wel willen zijn voor een dag? Zoveel lijkt me leuk eigenlijk.. VeryCherry, Zusje schieten me zo te binnen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Weet je wie ik niet zou willen zijn... Empty Re: Weet je wie ik niet zou willen zijn...

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 12:39

Zusje een dag zijn? Dat lijkt me dan weer helemaal niets laughcry

Jolicious is iemand die denk best veel van mij afstaat momenteel, maar op wie ik best wat meer zou willen lijken.
Ik vind dat ze interessante dingen doet (studie en het anders leren enz) en mooi is. Ze heeft een gezin en naar wat ik meekrijg een leuk leven.
En ze combineert het allemaal en staat op het punt mooie stappen te maken. Ze heeft lef en is lief (denk ik Wink )!
Heb haar wel een paar keer gemeet, maar toch moeilijk inschatten.

Over de rest ga ik nog even nadenken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 13:02

Smikkell schreef:Een bloemetjesgordijn.. Weet je wie ik niet zou willen zijn... 394967

Welke forummer lijkt er wel een beetje op jou (qua manier van leven, denken, doen)?Niemand. Misschien Jolie maar die is weg.
Welke forummer vind je totaal anders dan jij bent? Dat zijn er veel
Op welke forummer zou je graag (wat meer) willen lijken?Nucia, zo daadkrachtig
Welke forummer zou je wel willen zijn voor een dag?
Rejoy.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: