Weet je wie ik niet zou willen zijn...
Pagina 1 van 1
Weet je wie ik niet zou willen zijn...
Een bloemetjesgordijn..
Welke forummer lijkt er wel een beetje op jou (qua manier van leven, denken, doen)?
Welke forummer vind je totaal anders dan jij bent?
Op welke forummer zou je graag (wat meer) willen lijken?
Welke forummer zou je wel willen zijn voor een dag?
Welke forummer lijkt er wel een beetje op jou (qua manier van leven, denken, doen)?
Welke forummer vind je totaal anders dan jij bent?
Op welke forummer zou je graag (wat meer) willen lijken?
Gast- Gast
Re: Weet je wie ik niet zou willen zijn...
Welke forummer lijkt er wel een beetje op jou (qua manier van leven, denken, doen)? Pff, goede vraag! Zou het echt niet weten eigenlijk.
Welke forummer vind je totaal anders dan jij bent? Hmmm, goede vraag ook, geen idee.
Op welke forummer zou je graag (wat meer) willen lijken? Ik vind VeryCherry altijd iets moois uitstralen.
Welke forummer zou je wel willen zijn voor een dag? Zoveel lijkt me leuk eigenlijk.. VeryCherry, Zusje schieten me zo te binnen.
Welke forummer vind je totaal anders dan jij bent? Hmmm, goede vraag ook, geen idee.
Op welke forummer zou je graag (wat meer) willen lijken? Ik vind VeryCherry altijd iets moois uitstralen.
Welke forummer zou je wel willen zijn voor een dag? Zoveel lijkt me leuk eigenlijk.. VeryCherry, Zusje schieten me zo te binnen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje een dag zijn? Dat lijkt me dan weer helemaal niets
Jolicious is iemand die denk best veel van mij afstaat momenteel, maar op wie ik best wat meer zou willen lijken.
Ik vind dat ze interessante dingen doet (studie en het anders leren enz) en mooi is. Ze heeft een gezin en naar wat ik meekrijg een leuk leven.
En ze combineert het allemaal en staat op het punt mooie stappen te maken. Ze heeft lef en is lief (denk ik )!
Heb haar wel een paar keer gemeet, maar toch moeilijk inschatten.
Over de rest ga ik nog even nadenken.
Jolicious is iemand die denk best veel van mij afstaat momenteel, maar op wie ik best wat meer zou willen lijken.
Ik vind dat ze interessante dingen doet (studie en het anders leren enz) en mooi is. Ze heeft een gezin en naar wat ik meekrijg een leuk leven.
En ze combineert het allemaal en staat op het punt mooie stappen te maken. Ze heeft lef en is lief (denk ik )!
Over de rest ga ik nog even nadenken.
Gast- Gast
Rejoy.Smikkell schreef:Een bloemetjesgordijn..
Welke forummer lijkt er wel een beetje op jou (qua manier van leven, denken, doen)?Niemand. Misschien Jolie maar die is weg.
Welke forummer vind je totaal anders dan jij bent? Dat zijn er veel
Op welke forummer zou je graag (wat meer) willen lijken?Nucia, zo daadkrachtig
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Niet willen slapen maar wel moe zijn..
» Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?
» Niet willen douchen/in bad willen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Niet willen slapen maar wel moe zijn..
» Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?
» Niet willen douchen/in bad willen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: