even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)
ik ben op zoek naar een buggy om straks mee te nemen op vakantie in het vliegtuig.
maar nu zie ik van die quinni zap buggy's maar die kunnen niet in ligstand geloof ik toch? alleen als je de extra hebt
maar nu zie ik van titanium baby en wat andere merken wel soortgelijke buggys die ook het zelfde idee zijn alleen dan een stuk goedkoper... maar klopt het dat deze buggys allemaal vrij laag zijn om achter te lopen? hebben nu een koelstra simba en voor manlief is die al net aan de lage kant maar het lijkt me dat die quinni en soortgelijken eigenlijk nog net iets lager zijn of valt dat wel mee?
en hoe loopt dat met een 3 wieler is dat wel zo stevig als een gewone 4 wieler?
zijn er hier ook meiden die een chicco liteway buggy hebben? is deze fijn? en kun je de bekleding er afhalen om te wassen?
maar nu zie ik van die quinni zap buggy's maar die kunnen niet in ligstand geloof ik toch? alleen als je de extra hebt
maar nu zie ik van titanium baby en wat andere merken wel soortgelijke buggys die ook het zelfde idee zijn alleen dan een stuk goedkoper... maar klopt het dat deze buggys allemaal vrij laag zijn om achter te lopen? hebben nu een koelstra simba en voor manlief is die al net aan de lage kant maar het lijkt me dat die quinni en soortgelijken eigenlijk nog net iets lager zijn of valt dat wel mee?
en hoe loopt dat met een 3 wieler is dat wel zo stevig als een gewone 4 wieler?
zijn er hier ook meiden die een chicco liteway buggy hebben? is deze fijn? en kun je de bekleding er afhalen om te wassen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)
quinny kan inderdaad niet in ligstand. De xtra wel, Quinny is vrij laag, voor ons (1.70 en 1.80) is ie prima, maar voor iemand van 2m zal ie wel te laag zijn.
Gast- Gast
wij hebben de quiny zapp,maar mijn vriend vind hem te laag,hij is 1.77.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
hmmm dan word dat hem in ieder geval dus niet.... want dat word te laag voor manlief
dan nog maar even verder speuren
dan nog maar even verder speuren
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: