Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)

2 plaatsers

Ga naar beneden

even wat buggy vraagjes (quinni/chicco) Empty even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)

Bericht  duckie vr 11 jan 2013 - 9:30

ik ben op zoek naar een buggy om straks mee te nemen op vakantie in het vliegtuig.

maar nu zie ik van die quinni zap buggy's maar die kunnen niet in ligstand geloof ik toch? alleen als je de extra hebt

maar nu zie ik van titanium baby en wat andere merken wel soortgelijke buggys die ook het zelfde idee zijn alleen dan een stuk goedkoper... maar klopt het dat deze buggys allemaal vrij laag zijn om achter te lopen? hebben nu een koelstra simba en voor manlief is die al net aan de lage kant maar het lijkt me dat die quinni en soortgelijken eigenlijk nog net iets lager zijn of valt dat wel mee?

en hoe loopt dat met een 3 wieler is dat wel zo stevig als een gewone 4 wieler?



zijn er hier ook meiden die een chicco liteway buggy hebben? is deze fijn? en kun je de bekleding er afhalen om te wassen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

even wat buggy vraagjes (quinni/chicco) Empty Re: even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 9:36

quinny kan inderdaad niet in ligstand. De xtra wel, Quinny is vrij laag, voor ons (1.70 en 1.80) is ie prima, maar voor iemand van 2m zal ie wel te laag zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

even wat buggy vraagjes (quinni/chicco) Empty Re: even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)

Bericht  mauwmauw vr 11 jan 2013 - 9:43

wij hebben de quiny zapp,maar mijn vriend vind hem te laag,hij is 1.77.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

even wat buggy vraagjes (quinni/chicco) Empty Re: even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)

Bericht  duckie vr 11 jan 2013 - 10:08

hmmm dan word dat hem in ieder geval dus niet.... want dat word te laag voor manlief

dan nog maar even verder speuren
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

even wat buggy vraagjes (quinni/chicco) Empty Re: even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum