buggy
+14
Linda
Monnie
PiP
PapillonRose
Makamba
Thunder
Roos
Bruintje Beer
duckie
Parisienne
Flip Fluitketel
Flower_L
Nijntje
peach
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
buggy
Welke buggy hebben jullie en bevalt ie?
Ik heb er nu nog geen nodig,maar dan kan ik eens rond kijken op deze grijze zondag
Ik heb er nu nog geen nodig,maar dan kan ik eens rond kijken op deze grijze zondag
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: buggy
wij hebben de chicco liteway. erg fijne wagen rijdt soepel. is een 4 wiels buggy. misschien handig voor jezelf om na te gaan of je een 3 of 4 wieler wilt en wat je wensen zijn. waar ga je de buggy voor gebruiken op wat voor wegen? al zullen de meeste buggy's er niet voor gemaakt zijn om op het strand te gaan wandelen..) en ook niet onbelangrijk; wat wil je er voor uitgeven?
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Een MacLaren Quest, prijzig, maar echt een hele fijne buggy. Hebben 'm nu bijna 4 jaar, en rijdt nog super.
Gast- Gast
Chico liteway. prima prijs kwaliteit verhouding
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Een Kees! Heel fijn ding! (met zonnekap en de rugleuning kan in verschillende standen)
Gast- Gast
Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
+1! Heb alleen geen ervaring met meenemen op de fiets, maar voor de rest is het een fijne buggy!Flip Fluitketel schreef:Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
+1Flip Fluitketel schreef:Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
+1Flip Fluitketel schreef:Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Parisienne schreef:+1! Heb alleen geen ervaring met meenemen op de fiets, maar voor de rest is het een fijne buggy!Flip Fluitketel schreef:Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
+1
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik heb een Bugaboo Bee. Hij is wel erg prijzig en hij kan niet mee op de fiets, maar hij is licht, makkelijk draaibaar, klein inklapbaar en kan al vanaf de geboorte.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik heb ook de Koelstra Simba maar vind het een onding voor op de fiets! Heb het 2x gedaan maar ging ook 2x bijna fout dus nee dat doe ik niet meer! Verder is het wel een OK buggy, ik wou graag de Quinny maar dat vond mijn man niks....
Gast- Gast
Ik heb een MacLaren! Heb hem nu ongeveer +/- 2,5 jaar en ben er nog steeds zeer tevreden over!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik heb een X-adventure Vibe. Wilde graag een wat 'luxere' buggy, die echt stevig is en lang mee zal gaan. Ook met zwenkwielen, dat heeft mijn wandelwagen ook en is zo ontzettend fijn rijden. Wilde eerst de Quinny Zapp, maar die vond ik in de winkel toch niet helemaal wat ik zocht (plus dat hij erg duur is). Deze lijkt er erg op en vind ik nog fijner ook, rijdt fijner en de banden zijn beter. En in tegenstelling tot de normale Zapp die niet in verschillende standen kan, is deze bij de rug wel verstelbaar van rechtop tot liggen. Ideale buggy en ben nog steeds blij met mijn keuze!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Maxi Cosi Mila
Ben er ook nog steeds tevreden over, kan ook mee op de fiets.
Ben er ook nog steeds tevreden over, kan ook mee op de fiets.
Laatst aangepast door PiP op zo 13 nov 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PapillonRose schreef:Ik heb een X-adventure Vibe. Wilde graag een wat 'luxere' buggy, die echt stevig is en lang mee zal gaan. Ook met zwenkwielen, dat heeft mijn wandelwagen ook en is zo ontzettend fijn rijden. Wilde eerst de Quinny Zapp, maar die vond ik in de winkel toch niet helemaal wat ik zocht (plus dat hij erg duur is). Deze lijkt er erg op en vind ik nog fijner ook, rijdt fijner en de banden zijn beter. En in tegenstelling tot de normale Zapp die niet in verschillende standen kan, is deze bij de rug wel verstelbaar van rechtop tot liggen. Ideale buggy en ben nog steeds blij met mijn keuze!
Dat had ik eerder moet weten!
Gast- Gast
Wij hebben een titanium baby. Bevalt ons prima en kan ook mee op de fiets.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Wij hebben een Koelstra Simba.
De buggy heeft 5 standen en kan dus in ligstand, kan mee op de fiets en ik vind het gewoon een fijne buggy
De buggy heeft 5 standen en kan dus in ligstand, kan mee op de fiets en ik vind het gewoon een fijne buggy
Gast- Gast
Ik kwam er ook per toeval achter in de winkel waar ik ging kijken, hij stond ook helemaal niet op hun site ofzo.. Wel mazzel gehad dat ik ben gaan kijken en even een paar testritjes gemaakt heb Baalde namelijk wel dat de Zapp en erg duur was, en in de standaarduitvoering niet verstelbaar is. En deze gelukkig wel!Anniej_S schreef:PapillonRose schreef:Ik heb een X-adventure Vibe. Wilde graag een wat 'luxere' buggy, die echt stevig is en lang mee zal gaan. Ook met zwenkwielen, dat heeft mijn wandelwagen ook en is zo ontzettend fijn rijden. Wilde eerst de Quinny Zapp, maar die vond ik in de winkel toch niet helemaal wat ik zocht (plus dat hij erg duur is). Deze lijkt er erg op en vind ik nog fijner ook, rijdt fijner en de banden zijn beter. En in tegenstelling tot de normale Zapp die niet in verschillende standen kan, is deze bij de rug wel verstelbaar van rechtop tot liggen. Ideale buggy en ben nog steeds blij met mijn keuze!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik kwam er ook per toeval achter in de winkel waar ik ging kijken, hij stond ook helemaal niet op hun site ofzo.. Wel mazzel gehad dat ik ben gaan kijken en even een paar testritjes gemaakt heb Baalde namelijk wel dat de Zapp en erg duur was, en in de standaarduitvoering niet verstelbaar is. En deze gelukkig wel!Anniej_S schreef:PapillonRose schreef:Ik heb een X-adventure Vibe. Wilde graag een wat 'luxere' buggy, die echt stevig is en lang mee zal gaan. Ook met zwenkwielen, dat heeft mijn wandelwagen ook en is zo ontzettend fijn rijden. Wilde eerst de Quinny Zapp, maar die vond ik in de winkel toch niet helemaal wat ik zocht (plus dat hij erg duur is). Deze lijkt er erg op en vind ik nog fijner ook, rijdt fijner en de banden zijn beter. En in tegenstelling tot de normale Zapp die niet in verschillende standen kan, is deze bij de rug wel verstelbaar van rechtop tot liggen. Ideale buggy en ben nog steeds blij met mijn keuze!
Nou ik wou de quinny zapp ook heel graag en de verstelbare is zeker ontzettend duur! Wij waren bij de prenatal, en dan in een warenhuis en daar stond niet zoveel te kiezen...dus toen werd het maar de Koelstra! Vind hem nog niet erg fijn...maar om speciaal een nieuwe te kopen...
Gast- Gast
Razz_ schreef:Wij hebben een Koelstra Simba.
hoe zet je de simba goed op de fiets? ik heb het hier een paar keer gedaan maar twijfel of hij wel helemaal fijn zat... (nou is de buggydrager die bij mn fiets zat niet helemaal top meer dus wil nog een nieuwe)
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben de Nuna Pepp, echt een ideale buggy. Hij ziet er alleen een beetje futuristisch uit.
Ik wilde een mooie, stevige buggy, die ik goed op de fiets mee zou kunnen nemen. Je kan een speciale houder kopen zodat je de buggy achteraan op je fiets kan hangen ipv aan de linker of rechterkant.
Ik wilde een mooie, stevige buggy, die ik goed op de fiets mee zou kunnen nemen. Je kan een speciale houder kopen zodat je de buggy achteraan op je fiets kan hangen ipv aan de linker of rechterkant.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een maclaren quest en een quinny Zapp maar als ik tussen beide moet kiezen ga ik voor de Maclaren. Het is een duurdere buggy maar hij is nu 4 jaar oud en rijd nog steeds super goed!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
De McLaren, en we willen nu misschien een Urban Jungle buggy aanschaffen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben nog geen buggy. Maar ik weet ook niet zo goed wat de reden zou zijn om een buggy aan te schaffen want we hebben natuurlijk ook nog de wagen met wandelwageninzet. Wat is precies jullie reden om een buggy aan te schaffen?
Ik ga normaal te voet naar de stad. En een buggy op de fiets?? Wat gaan jullie dan precies doen?
Ik ga normaal te voet naar de stad. En een buggy op de fiets?? Wat gaan jullie dan precies doen?
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: