Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

buggy

+14
Linda
Monnie
PiP
PapillonRose
Makamba
Thunder
Roos
Bruintje Beer
duckie
Parisienne
Flip Fluitketel
Flower_L
Nijntje
peach
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

buggy Empty buggy

Bericht  peach zo 13 nov 2011 - 3:16

Welke buggy hebben jullie en bevalt ie?

Ik heb er nu nog geen nodig,maar dan kan ik eens rond kijken op deze grijze zondag
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Nijntje zo 13 nov 2011 - 3:33

wij hebben de chicco liteway. erg fijne wagen rijdt soepel. is een 4 wiels buggy. misschien handig voor jezelf om na te gaan of je een 3 of 4 wieler wilt en wat je wensen zijn. waar ga je de buggy voor gebruiken op wat voor wegen? al zullen de meeste buggy's er niet voor gemaakt zijn om op het strand te gaan wandelen..) en ook niet onbelangrijk; wat wil je er voor uitgeven?
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:04

Een MacLaren Quest, prijzig, maar echt een hele fijne buggy. Hebben 'm nu bijna 4 jaar, en rijdt nog super.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Flower_L zo 13 nov 2011 - 4:35

Chico liteway. prima prijs kwaliteit verhouding

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:38

Een Kees! Heel fijn ding! (met zonnekap en de rugleuning kan in verschillende standen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Flip Fluitketel zo 13 nov 2011 - 5:21

Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Parisienne zo 13 nov 2011 - 6:17

Flip Fluitketel schreef:Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
+1! Heb alleen geen ervaring met meenemen op de fiets, maar voor de rest is het een fijne buggy!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  duckie zo 13 nov 2011 - 6:47

Flip Fluitketel schreef:Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
+1
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Bruintje Beer zo 13 nov 2011 - 6:53

Flip Fluitketel schreef:Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Roos zo 13 nov 2011 - 6:58

Parisienne schreef:
Flip Fluitketel schreef:Koelstra Simba. Kan mee op de fiets, rugleuning heeft verschillende standen, grote zonnekap en rijdt erg fijn.
+1! Heb alleen geen ervaring met meenemen op de fiets, maar voor de rest is het een fijne buggy!

+1

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Thunder zo 13 nov 2011 - 6:59

Ik heb een Bugaboo Bee. Hij is wel erg prijzig en hij kan niet mee op de fiets, maar hij is licht, makkelijk draaibaar, klein inklapbaar en kan al vanaf de geboorte.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 7:38

Ik heb ook de Koelstra Simba maar vind het een onding voor op de fiets! Heb het 2x gedaan maar ging ook 2x bijna fout dus nee dat doe ik niet meer! Verder is het wel een OK buggy, ik wou graag de Quinny maar dat vond mijn man niks....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Makamba zo 13 nov 2011 - 7:41

Ik heb een MacLaren! Heb hem nu ongeveer +/- 2,5 jaar en ben er nog steeds zeer tevreden over!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  PapillonRose zo 13 nov 2011 - 8:39

Ik heb een X-adventure Vibe. Wilde graag een wat 'luxere' buggy, die echt stevig is en lang mee zal gaan. Ook met zwenkwielen, dat heeft mijn wandelwagen ook en is zo ontzettend fijn rijden. Wilde eerst de Quinny Zapp, maar die vond ik in de winkel toch niet helemaal wat ik zocht (plus dat hij erg duur is). Deze lijkt er erg op en vind ik nog fijner ook, rijdt fijner en de banden zijn beter. En in tegenstelling tot de normale Zapp die niet in verschillende standen kan, is deze bij de rug wel verstelbaar van rechtop tot liggen. Ideale buggy en ben nog steeds blij met mijn keuze!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  PiP zo 13 nov 2011 - 8:41

Maxi Cosi Mila
Ben er ook nog steeds tevreden over, kan ook mee op de fiets.


Laatst aangepast door PiP op zo 13 nov 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 8:43

PapillonRose schreef:Ik heb een X-adventure Vibe. Wilde graag een wat 'luxere' buggy, die echt stevig is en lang mee zal gaan. Ook met zwenkwielen, dat heeft mijn wandelwagen ook en is zo ontzettend fijn rijden. Wilde eerst de Quinny Zapp, maar die vond ik in de winkel toch niet helemaal wat ik zocht (plus dat hij erg duur is). Deze lijkt er erg op en vind ik nog fijner ook, rijdt fijner en de banden zijn beter. En in tegenstelling tot de normale Zapp die niet in verschillende standen kan, is deze bij de rug wel verstelbaar van rechtop tot liggen. Ideale buggy en ben nog steeds blij met mijn keuze!

Dat had ik eerder moet weten! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Monnie zo 13 nov 2011 - 8:44

Wij hebben een titanium baby. Bevalt ons prima en kan ook mee op de fiets.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 8:45

Wij hebben een Koelstra Simba.
De buggy heeft 5 standen en kan dus in ligstand, kan mee op de fiets en ik vind het gewoon een fijne buggy

buggy Simba-zijkant-01-grijs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  PapillonRose zo 13 nov 2011 - 8:47

Anniej_S schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb een X-adventure Vibe. Wilde graag een wat 'luxere' buggy, die echt stevig is en lang mee zal gaan. Ook met zwenkwielen, dat heeft mijn wandelwagen ook en is zo ontzettend fijn rijden. Wilde eerst de Quinny Zapp, maar die vond ik in de winkel toch niet helemaal wat ik zocht (plus dat hij erg duur is). Deze lijkt er erg op en vind ik nog fijner ook, rijdt fijner en de banden zijn beter. En in tegenstelling tot de normale Zapp die niet in verschillende standen kan, is deze bij de rug wel verstelbaar van rechtop tot liggen. Ideale buggy en ben nog steeds blij met mijn keuze!

Dat had ik eerder moet weten! :P
Ik kwam er ook per toeval achter in de winkel waar ik ging kijken, hij stond ook helemaal niet op hun site ofzo.. Wel mazzel gehad dat ik ben gaan kijken en even een paar testritjes gemaakt heb Wink Baalde namelijk wel dat de Zapp en erg duur was, en in de standaarduitvoering niet verstelbaar is. En deze gelukkig wel!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 8:49

PapillonRose schreef:
Anniej_S schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb een X-adventure Vibe. Wilde graag een wat 'luxere' buggy, die echt stevig is en lang mee zal gaan. Ook met zwenkwielen, dat heeft mijn wandelwagen ook en is zo ontzettend fijn rijden. Wilde eerst de Quinny Zapp, maar die vond ik in de winkel toch niet helemaal wat ik zocht (plus dat hij erg duur is). Deze lijkt er erg op en vind ik nog fijner ook, rijdt fijner en de banden zijn beter. En in tegenstelling tot de normale Zapp die niet in verschillende standen kan, is deze bij de rug wel verstelbaar van rechtop tot liggen. Ideale buggy en ben nog steeds blij met mijn keuze!

Dat had ik eerder moet weten! :P
Ik kwam er ook per toeval achter in de winkel waar ik ging kijken, hij stond ook helemaal niet op hun site ofzo.. Wel mazzel gehad dat ik ben gaan kijken en even een paar testritjes gemaakt heb Wink Baalde namelijk wel dat de Zapp en erg duur was, en in de standaarduitvoering niet verstelbaar is. En deze gelukkig wel!

Nou ik wou de quinny zapp ook heel graag en de verstelbare is zeker ontzettend duur! Wij waren bij de prenatal, en dan in een warenhuis en daar stond niet zoveel te kiezen...dus toen werd het maar de Koelstra! Vind hem nog niet erg fijn...maar om speciaal een nieuwe te kopen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  duckie zo 13 nov 2011 - 8:50

Razz_ schreef:Wij hebben een Koelstra Simba.
De buggy heeft 5 standen en kan dus in ligstand, kan mee op de fiets en ik vind het gewoon een fijne buggy

buggy Simba-zijkant-01-grijs

hoe zet je de simba goed op de fiets? ik heb het hier een paar keer gedaan maar twijfel of hij wel helemaal fijn zat... (nou is de buggydrager die bij mn fiets zat niet helemaal top meer dus wil nog een nieuwe)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Linda zo 13 nov 2011 - 8:51

Wij hebben de Nuna Pepp, echt een ideale buggy. Hij ziet er alleen een beetje futuristisch uit. :P

buggy Nuna-pepp-licorice-1

Ik wilde een mooie, stevige buggy, die ik goed op de fiets mee zou kunnen nemen. Je kan een speciale houder kopen zodat je de buggy achteraan op je fiets kan hangen ipv aan de linker of rechterkant.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  meisjesmama zo 13 nov 2011 - 9:20

Wij hebben een maclaren quest en een quinny Zapp maar als ik tussen beide moet kiezen ga ik voor de Maclaren. Het is een duurdere buggy maar hij is nu 4 jaar oud en rijd nog steeds super goed!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Susan zo 13 nov 2011 - 9:21

De McLaren, en we willen nu misschien een Urban Jungle buggy aanschaffen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  teletascha zo 13 nov 2011 - 9:29

Wij hebben nog geen buggy. Maar ik weet ook niet zo goed wat de reden zou zijn om een buggy aan te schaffen want we hebben natuurlijk ook nog de wagen met wandelwageninzet. Wat is precies jullie reden om een buggy aan te schaffen?
Ik ga normaal te voet naar de stad. En een buggy op de fiets?? Wat gaan jullie dan precies doen?
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy Empty Re: buggy

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum