Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buggy-vraagjes

+9
holaagirl
Makamba
Flip Fluitketel
Happydobby
woezel
M@niek
Schism
Linda
Novalee
13 plaatsers

Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Buggy-vraagjes

Bericht  Novalee wo 30 mei 2012 - 2:37

M'n vriend en ik gaan morgen voor een buggy kijken. Nu lijkt ons allebei een buggy met een duwstang fijner dan een buggy met handvatten, maar nou vroeg ik me af of die ook in te klappen zijn zodat hij meekan op de fiets. Weet iemand dat? Daar zal de buggy namelijk het meest voor gebruikt worden (weggaan met de fiets) dus het is wel een vereiste dat dit kan. En zijn er verder eigenlijk belangrijke dingen om op te letten?

Oh, en welke buggy hebben jullie en hoe bevalt die smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 2:40

Ik heb onze buggy nog nooit mee op de fiets gehad. Als ik sommige moeders zie fietsen met zo'n ding erop krijg ik het al benauwd haha. We hebben een Koelstra Simba. Die is met handvaten maar ik vind het een fijne buggy. Hij heeft verder 5 standen en kan ook mee op de fiets

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Linda wo 30 mei 2012 - 2:44

Wij hebben de nuna pepp, die is met duwstang. Je schijnt hem heel goed op de fiets mee te kunnen nemen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Schism wo 30 mei 2012 - 2:46

Wij hebben de nuna pepp, volgens mij een van de weinigen met duwstang. Deze is klein in te vouwen en kan achter mee op de fiets. Je hebt er wel een speciale buggydrager voor nodig want hij klapt anders in dan andere buggy's.
Hij kost wel even wat, maar ik ben er zo blij mee! Hij rijdt heel soepel en zelfs als je met een hand rijdt kun je hem makkelijk alle kanten opsturen, dankzij de duwstang smile
Ik kan hem je heeeeeeeel erg aanbevelen!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 2:51

Wij hebben een MacLaren Quest, erg tevreden over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 2:54

Maxi Cosie Quinny hebben wij, en voorheen hadden we de koelstra simba. En ondanks dat er misschien maar 5cm verschil in zit qua hoogte heb ik de koelstra verkocht en er een quinny voor terug gekocht, ook omdat ik klein ben.

Met de simba viel ik ook bijna van mijn fiets af omdat het ding nogal bewoog. En met de quinny nergens last van omdat deze klein op te vouwen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  M@niek wo 30 mei 2012 - 3:01

wij hebben de quinny zapp maar dan wel de versie die op de fiets kan. Prima buggy en erg klein en praktisch voor op de fiets.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  woezel wo 30 mei 2012 - 3:25

_MamaRosa_ schreef:Wij hebben een MacLaren Quest, erg tevreden over!

Hier ook

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 3:28

Wij hebben een Titanium Baby en een Koelstra Simba.
Die laatste vind ik het fijnste lopen.
Ze zijn wel beide met handvaten en kunnen beide mee op de fiets.
Dan vind ik de Titanium Baby weer makkelijker want die klapt veel beter/smaller in dan de Koelstra.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Happydobby wo 30 mei 2012 - 3:39

Linda schreef:Wij hebben de nuna pepp, die is met duwstang. Je schijnt hem heel goed op de fiets mee te kunnen nemen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Ja met een speciale buggy drager alla 70 euro.

Ik heb een koelstra simba en die gaat mee op de fiets. Voor de gewone wandelingen neem ik de wandelwagen mee.
Ik heb een steco buggydrager, die is universeel, kost nieuw 30 euro, via MP heb ik hem voor 5.
Het fietst wel lastiger, de buggy zit aan 1 kant en dat merk je wel, als je een minder zware buggy wil dan kan je beter de mclaren kopen, maar die is wel weer duurder dan de koelsta.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Flip Fluitketel wo 30 mei 2012 - 3:41

Razz_ schreef:Ik heb onze buggy nog nooit mee op de fiets gehad. Als ik sommige moeders zie fietsen met zo'n ding erop krijg ik het al benauwd haha. We hebben een Koelstra Simba. Die is met handvaten maar ik vind het een fijne buggy. Hij heeft verder 5 standen en kan ook mee op de fiets

+1
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Makamba wo 30 mei 2012 - 4:15

_MamaRosa_ schreef:Wij hebben een MacLaren Quest, erg tevreden over!

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Novalee wo 30 mei 2012 - 9:48

Bedankt voor de reacties! Misschien moeten we de eis van een duwstang maar laten varen. De buggy zal tijdens de vakantie wel veel gebruikt worden maar verder alleen als ik met de fiets naar wat winkels wil. Ik ben niet zo'n held op de fiets maar dat moet ik dan maar worden Wink Ik zal blij zijn als ik eindelijk niet meer overal heen hoef te lopen. Als we met de auto ergens heen gaan kunnen we gewoon onze kinderwagen meenemen, en ook als ik ergens heen wil wandelen zal ik die gebruiken denk ik. Met handvatten is er meer keus. Op de site van de consumentenbond komt de bugaboo bee het beste uit de test maar die is €520,- euro :shock: De Maclaren volo komt als tweede en die ziet er wel goed uit. En kost maar €125,-, da's meer mijn soort prijs Wink Hij weegt 5 kg dus dat is op de fiets ook wel te doen, alleen zie ik dat hij niet in ligstand kan. Gebruiken jullie dat vaak?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  holaagirl wo 30 mei 2012 - 17:46

Makamba schreef:
_MamaRosa_ schreef:Wij hebben een MacLaren Quest, erg tevreden over!

+1

+1 maaaaar, geen fietervaring! Denk dat je het beste naar de winkel kan, en lekker moet uitproberen!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Linda wo 30 mei 2012 - 18:34

Happydobby schreef:
Linda schreef:Wij hebben de nuna pepp, die is met duwstang. Je schijnt hem heel goed op de fiets mee te kunnen nemen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Ja met een speciale buggy drager alla 70 euro.

Ik heb een koelstra simba en die gaat mee op de fiets. Voor de gewone wandelingen neem ik de wandelwagen mee.
Ik heb een steco buggydrager, die is universeel, kost nieuw 30 euro, via MP heb ik hem voor 5.
Het fietst wel lastiger, de buggy zit aan 1 kant en dat merk je wel, als je een minder zware buggy wil dan kan je beter de mclaren kopen, maar die is wel weer duurder dan de koelsta.

Ja, dat is waar. Maar bij de nuna kan de buggy aan de achterkant van je bagagedrager. Ik heb van veel gelezen dat dat prettig fietst. En als dat zo is en je gebruikt het vaak, dan zou ik daar wel wat geld voor over hebben.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 18:35

Schism schreef:Wij hebben de nuna pepp, volgens mij een van de weinigen met duwstang. Deze is klein in te vouwen en kan achter mee op de fiets. Je hebt er wel een speciale buggydrager voor nodig want hij klapt anders in dan andere buggy's.
Hij kost wel even wat, maar ik ben er zo blij mee! Hij rijdt heel soepel en zelfs als je met een hand rijdt kun je hem makkelijk alle kanten opsturen, dankzij de duwstang smile
Ik kan hem je heeeeeeeel erg aanbevelen!


Dikke plus 1!!
Wou dat ik hem jaren eerder had gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Thunder wo 30 mei 2012 - 19:15

Ik heb dus de bee, veel geld idd, maar perfect!! Kan niet mee op de fiets, jammer genoeg. Via mp zijn ze een stuk goedkoper, maar alsnog vanaf zo'n 200,-.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Pien wo 30 mei 2012 - 19:22

Ik heb de buggy van bambino, 35euro en heel fijn!!! Op de moederfiets zit een steco buggydrager. Hij hangt aan de zijkant en ik ervaar echt geen problemen!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Coco wo 30 mei 2012 - 19:39

Pien schreef:Ik heb de buggy van bambino, 35euro en heel fijn!!! Op de moederfiets zit een steco buggydrager. Hij hangt aan de zijkant en ik ervaar echt geen problemen!!!

Ik heb er ook twee van bambino, 1 voor 17,50 en 1 voor 12,50 Laughing en twee buggydragers voor op de fiets van 15 euro per stuk. Ook van bambino geloof ik. Ik vind die van bambino prima, maar gebruik ze eigenlijk alleen bij mijn ouders/schoonouders voor kleine stukjes.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Annie24 wo 30 mei 2012 - 23:15

Schism schreef:Wij hebben de nuna pepp, volgens mij een van de weinigen met duwstang. Deze is klein in te vouwen en kan achter mee op de fiets. Je hebt er wel een speciale buggydrager voor nodig want hij klapt anders in dan andere buggy's.
Hij kost wel even wat, maar ik ben er zo blij mee! Hij rijdt heel soepel en zelfs als je met een hand rijdt kun je hem makkelijk alle kanten opsturen, dankzij de duwstang smile
Ik kan hem je heeeeeeeel erg aanbevelen!

+1

Novalee; neem nou de Nuna Pepp!!!! Kunnen we samen met de Pepp wandelen Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Novalee do 31 mei 2012 - 1:15

lol!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy-vraagjes Empty Re: Buggy-vraagjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum