Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

chicco liteway of koelstra simba t3

4 plaatsers

Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Floor vr 31 aug 2012 - 23:47

Welke buggy raden jullie aan van deze twee?
Het grote verschil wat ik kan vinden is dat de bekleding van de chicco eraf kan en gewassen kan worden. De koelstra heeft een extra stukje/verlenging aan de zonnekap.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 0:40

Wij hebben de Koelstra Simba en vinden het een ideale wagen!
Rijd soepel en dat verlengstukje aan de kap is echt heel fijn. Daardoor ligt A. vaak net uit de zon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Floor za 1 sep 2012 - 2:42

Mijn man vind dat verlengstukje zo'n onzin, ik weet het niet.
We hebben de buggy alleen nodig zodat die altijd in mijn auto ligt, als ik ergens met hem ben dus hem snel in de buggy kan zetten (nu moet ik het onderstel en het zitje meenemen).

Hebben jullie hem nieuw gekocht? ik heb ook al op mp gekeken namelijk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Flip Fluitketel za 1 sep 2012 - 2:59

Eens met Watermeloen! Ik zou ook voor de Koelstra gaan. Wij vinden het een fijne wagen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Floor za 1 sep 2012 - 3:05

FF heb jij ook de nieuwe versie met dat verlengstukje aan de zonnekap?
op marktplaats staan voornamelijk oudere versies
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Flip Fluitketel za 1 sep 2012 - 4:49

Ja, wij hebben hem ook met verlengstuk aan de zonnekap. Hierdoor ligt onze dochter vaak net uit de zon. Mijn zus heeft ook een ouder model en geen verlengstuk aan de zonnekap en ik vind dat toch niet fijn.

Wij hebben hem trouwens nieuw gekocht bij de Prenatal tijdens de mamamazzel dagen met aardig wat korting. Eind september heb je als het goed is weer de mama mazzel dagen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Happydobby za 1 sep 2012 - 5:28

Wij hebben ook de koelstra, die verlengde zonnekap zit op het t3 model, met de chicco geen ervaring.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 6:59

Wij hebben de Liteway en mijn schoonzusje de Koelstra. Zij vindt onze wagen lichter rijden en haar man vindt hem prettiger lopen, hij is vrij lang en hij heeft meer comfort tijdens het lopen.

Ik vind de Liteway ook erg prettig. We hebben er zowel 1 voor onze dochter als voor onze zoon. Als je een tweedehands wilt kopen en je wilt een roze, dan zou ik eens aan mijn vriend kunnen vragen of we hem weg willen doen want we gebruiken hem toch nooit meer voor haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Ezzer za 1 sep 2012 - 7:02

Wij hebben de liteway maar gebruiken hem niet veel. Hij staat bij mijn ouders als S. daar een x is en we hebben hem meegenomen op vakantie.
Wat ik vooral fijn vind is dat hij helemaal plat kan. Hij rijd wel prima alleen je hebt echt twee handen nodig om te sturen.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Floor za 1 sep 2012 - 7:05

shoesdontlie, helaas vind ik veel kleuren prima maar een roze vind ik niks (voor onze zoon).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 7:13

Floor schreef:shoesdontlie, helaas vind ik veel kleuren prima maar een roze vind ik niks (voor onze zoon).

Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 7:15

Wij hebben de quinny zapp, heb een aantal weken de koelstra gehad, op zich prima, maar omdat ik niet zo groot ben heb ik die uiteindelijk verkocht & de quinny dus gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Floor za 1 sep 2012 - 7:16

Ik ben 1.71 en vond dat ik er in de winkel wel goed achter liep.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 7:51

Ik ben 1.76 en mijn man bijna 2 meter en lopen er beide prima achter.
Lelie heeft de oude versie en ik geloof dat zij ook vond dat de nieuwe versie met dat extra zonnekapje wel handiger is.
Vind `m ook niet vervelend sturen ofzo.

Wij hebben `m nieuw gekocht maar kregen `m wel van mijn schoonvader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Floor di 4 sep 2012 - 7:16

Vandaag een koelstra Simba t3 gekocht, deze konden we wat goedkoper aankomen dan de chicco. Ben benieuwd hoe het bevalt en ach als het voor ons geen fijne buggy is dan verkoop ik hem maar weer en koop ik weer wat anders.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

chicco liteway of koelstra simba t3 Empty Re: chicco liteway of koelstra simba t3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum