Wipstoel vraag (Chicco Mia)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wipstoel vraag (Chicco Mia)
Ik heb de wipstoel al weken klaarstaan, met de gebruiksaanwijzing er in zodat ik die kon lezen voordat baby er in zou gaan.
Van de week was er heel druk peuterbezoek en ben ik even op bed gaan liggen.. Sindsdien is die gebruiksaanwijzing spoorloos
Ik weet dat het stoeltje vanaf de geboorte te gebruiken is, maar hij kan in verschillende standen. Moet ik nu baby nog zo klein is het stoeltje helemaal in ligstand zetten? Of mag hij ook iets rechtop? Iemand een idee?
Het gaat om deze stoel:
Hij kan nog een stuk meer in ligstand dan op dit plaatje, en ook nog een stuk rechter op.
Van de week was er heel druk peuterbezoek en ben ik even op bed gaan liggen.. Sindsdien is die gebruiksaanwijzing spoorloos
Ik weet dat het stoeltje vanaf de geboorte te gebruiken is, maar hij kan in verschillende standen. Moet ik nu baby nog zo klein is het stoeltje helemaal in ligstand zetten? Of mag hij ook iets rechtop? Iemand een idee?
Het gaat om deze stoel:
Hij kan nog een stuk meer in ligstand dan op dit plaatje, en ook nog een stuk rechter op.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wipstoel vraag (Chicco Mia)
http://www.gebruikershandleiding.com/Chicco-Wipstoeltje-Chicco-Mia/preview-handleiding-479400.html
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik had dat zelf ook kunnen google-en he Beetje dom. Maar nu heb ik de gebruiksaanwijzing en staat het er niet in
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Een wipstoel rechterop zetten dan op het plaatje zou ik niet zo snel doen, ook niet als ze groter zijn, tenzij je je baby in de wipstoel te eten zou geven en je erbij bent. Ik ben als de dood dat kindjes er anders uitkukelen in een onbewaakt ogenblik.
Gast- Gast
Ik had een ander wipstoeltje, dus deze ken ik niet. Jouw kindje is nog maar klein, dus ik zou de liggende stand gebruiken. Je hoeft niet per se de bijna platte stand te gebruiken, maar als je een hogere stand gebruikt, zou ik even opletten of R. zijn nek voldoende ondersteuning heeft en of zijn nek niet naar voren kan klappen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Soortgelijke onderwerpen
» chicco liteway of koelstra simba t3
» even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)
» Hoe lang in de wipstoel?
» Bekleding wipstoel wassen
» eten in de wipstoel of kinderstoel?
» even wat buggy vraagjes (quinni/chicco)
» Hoe lang in de wipstoel?
» Bekleding wipstoel wassen
» eten in de wipstoel of kinderstoel?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: