Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

+43
Mikki
Marsy28
Joli86
Sarah1985
ChocoChip
Marin
SoGood
Mari
slaatje
mo-lola
Green_Pepper
minoessepoes
Paper Crown
Snirp
Theeleut
Fortissimo
Susan
Sam
Middleme
Merai
Stuiterbal
Dimphna
Arwyn
Zonnetje
LindaK
Bacio
June
Inge
luisa
Lady Starstruck
liesje
Shisha
Silver
eigenwijs
Coco
Aziraphale
Lot
Shy
Minx
Chocoholic
Rebecca
Mizz_S
Burn
47 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 7:30

laughcry Dat is stiekem wel heel grappig maar ook zielig, Sogood smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  ChocoChip ma 14 jan 2013 - 7:46

Ik ben op de eiffeltoren gevraagd, mijn man is absoluut niet romantisch,dus dit was heel wat, en ik had het ook niet anders gewild. Wel grappig toen we de eiffeltoren op gingen sloegen die detectiepoortjes aan bij mijn man.. Toen kreeg tie het benauwd.. Haha, maar gelukkig was de ring veilig..

Mijn man is geen regelaar/planner maar hij wou me ten huwelijk vragen met ring, we hebben een gezamelijke rekening dus had ie zijn moeder gevraagd om mee te gaan om de ring uit te zoeken en voor te schieten, toen heef tie 2 weken zijn mond moeten houden, ook niet zijn sterke kant(hij is zo dan zo enthousiast) dus toen ik dit alles achteraf hoorde vond ik het nog specialer.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Sarah1985 ma 14 jan 2013 - 8:17

Inge schreef:Op een zandbank midden op zee in / op de Malediven, waar we de hele ochtend samen waren

Dit vind ik zn mooie. Je had toen toch ook foto's van die plek laten zien

Mijn man heeft me niet gevraagd . We hebben heel romantisch via msn besloten te trouwen haha. Ik zat beneden hij boven en toen waren we aan het chatten en zeiden we zullen we trouwen en toen zeiden we ok. Dus ik naar boven echt hij zo ja tuurlijk Very Happy
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Joli86 ma 14 jan 2013 - 8:42

Mijn man heeft mij in het bos gevraagd tijdens een picknick..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Marsy28 ma 14 jan 2013 - 14:24

Wat een picknick aanzoeken! Leuk..

Wij gaan voorlopig niet trouwen, mijn vriend is een stuk jonger. Maar hij is er wel wat meer mee bezig tegenwoordig. Hij zei laatst: ik ga jou zo romantisch ten huwelijk vragen dat het aanzoek mooier zal zijn dan de bruiloft. Wow... lekker dan, kan ik daar op wachten haha!

En beetje luguber: ik ben van de week onderzocht vanwege moedervlekken die veranderden. Ik maakte me er niet zo druk om, laatste keer dat ik in Australie was, veranderden ze ook. Maar mijn vriend stond erop dat ik naar de dokter ging. De dag voor de afspraak moest hij werken. Hij biechtte achteraf op dat hij de hele dag had zitten denken waar we moesten wonen als hij voor me moest zorgen, want dat kon niet hier vanwege de trap en dat hij me dan een geweldige bruiloft zou geven voordat ik zou sterven en dat hij zich echt helemaal druk had gemaakt die dag als ik ziek zou zijn. Hij had gewoon moeite met werken en wilde zo graag naar huis, naar mij. Nou ja, NIKS voor mijn vriend in elk geval. Ergens wel lief dat hij helemaal vooruit dacht. Trouwens niks mis met mijn moedervlekken haha...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Mikki ma 14 jan 2013 - 21:35

Mijn vriend had me als verrassing meegenomen naar de musical Wicked, en daarna naar een hotel in Scheveningen. Daar had hij overal kaarsjes en rozenblaadjes neergelegd en vroeg hij of ik met hem wilde trouwen. (dit was ook ter ere van ons 10-jarige jubileum.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Highway di 15 jan 2013 - 0:06

Wij hebben gewoon besloten om te gaan trouwen, dus hebben elkaar niet gevraagd. Een tijdje later kreeg zijn zus een heel romantisch aanzoek (denk uit eten, fontein, musical, kaarsjes blablabla) en toen gaf ik (om te pesten) aan dat ik het gewoon moet doen met een gesprek tussen ons tweeen. Toen had hij besloten om me op vakantie te vragen maar dat is hij toen vergeten en dat verteld hij dan ook gewoon Rolling Eyes
Later toen we een huis hadden gekocht en ik het allang weer was vergeten gingen we in de bouw kijken, toen sprong hij ineens in de fundering van ons huis en ging hij in onze toekomstige woonkamer op zijn knieën (met modder en al) en toen vroeg hij me. Erg lief smile Ringen e.d. deden we niet aan dus die hebben we elkaar ook niet gegeven (ik heb overigens wel een trouwring, hij niet).
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Vino di 15 jan 2013 - 0:35

Wat een leuke verhalen! Ik wil, als ik gevraagd word iets kleins. Niet in een ruimte vol mensen bijvoorbeeld.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  SoGood di 15 jan 2013 - 0:41

Marin schreef: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 394967 Dat is stiekem wel heel grappig maar ook zielig, Sogood Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 561177

Haha, nee hoor dit is niet echt! Zijn moeder dacht dat hij me ten huwelijk ging vragen daar, ze was er zelfs van overtuigd. Toen heb ik haar dat verhaaltje verteld. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 0:45

Hahahaha
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  myloon di 15 jan 2013 - 1:52

Wij waren op rondreis door Maleisië, toen we bij de Taman negara aankwamen en we net in ons huisje waren wilde hij al weer naar buiten voor een wandelingetje. Goed, ik was alles aan het bekijken en foto's aan het maken maar ik moest een beetje doorlopen volgens hem.
Toen we bij een bankje aankwamen ging hij zitten en zat wat in de tas te friemelen en voor ik het wist zat hij op zijn knie! In een super mooie omgeving!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  bolus26 di 15 jan 2013 - 2:16

Op het dak van de opera in Oslo ,met ring en een vriend met een bibberstemmetje.Heel lief
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 11:00

We waren op vakantie in Italie, en stonden op dezelfde camping als mijn ouders. Een van de eerste dagen besloten we een stuk te gaan rijden om wat dorpjes te bezoeken. Op een gegeven moment reden we op een berg met een heel mooi uitzicht. Dus hij zegt: 'moet je niet even een foto maken hier?'. Ik 'neuh, rij maar door'. Hij: 'ja, joh, laten we hier even een foto van maken' en stopt de auto. Ik stap uit, maak foto en maak aanstalten om weer de auto in te gaan. Maar hij wilde nog even blijven staan. Dus wij even blijven staan en ik wil weer aanstalten maken terug de auto in te gaan. 'Nee, nog even wachten'. En toen ging ie op z'n knieeen, vroeg hij of ik met hem wilde trouwen, vloekte ik, zei ja en begon te janken, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 3 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum