Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?
+17
Muppetje
Alex
Highway
Snack a Jack
LWB
Le Chat Noir
Shy
Floor
Sarah1985
Ugly Betty
Tsjip
PrimaBella
Suus
bolus26
Theeleut
Pandora
Verona
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?
Geen idee of daar al een topic van is, maar ik ben gewoon benieuwd naar leuke verhalen!
Komt u maar!
Komt u maar!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?
Ik heb mijn man gevraagd... dus daar heb je niks aan
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Hoe heb jij je man gevraagd?
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Niet....dat was zo van....zullen we dat dan maar doen? Ja? Ok? Zeker weten? Ok dan ga ik bij de kiosk even een fles champagne kopen....(was zondagavond half 12).
Gast- Gast
Mijn man heeft een week (kinderloze)vakantie naar Griekenland geboekt als verrassing, daar heeft mij na een aantal dagen verblijf gevraagd op een afgelegen strandje na zonsondergang
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
ik ben na 10 dagen buffelen in een kano in de fjorden van noorwegen (inclusief wild kamperen) gevraagd op het dak van de opera in oslo.
nou ja de vraag kwam bijna zn keel niet uit want hij was helemaal geemotioneerd. Ik vond het een heel bijzondere plek en moment zeker na onze bijzondere vakantie waar we echt volledig met zn tweeen in the middle of nowhere waren!
nou ja de vraag kwam bijna zn keel niet uit want hij was helemaal geemotioneerd. Ik vond het een heel bijzondere plek en moment zeker na onze bijzondere vakantie waar we echt volledig met zn tweeen in the middle of nowhere waren!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Omdat we 6 jaar samen waren gingen we samen uit eten. Na het eten vroeg hij of ik nog zin had om een rondje te lopen om het meertje waar we op dat moment waren. Ik vond het een beetje raar, want het had de hele dag geregend (was afgelopen zomer ), maar goed, het was op dat moment droog en hij zou wel even een paraplu meenemen voor de zekerheid. Hij nam er een hele tas voor mee Halverwege het rondje legde hij ons picknickkleed neer aan het water en mocht ik gaan zitten. Hij had een cadeautje voor mij: een fotoboek van onze 6 jaar samen Terwijl ik dat aan het bekijken en lezen was, zette hij fakkels achter me neer (ik mocht niet omkijken) in de vorm van een hartje. Toen ik het boek uit had nam hij me mee naar het midden van het hart en ging hij op zijn knieën en vroeg of ik met hem wilde trouwen. Natuurlijk heb ik 'ja' gezegd! We waren allebei erg geëmotioneerd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pandora schreef:Ik heb mijn man gevraagd... dus daar heb je niks aan
Oh echt, mag ik vragen waarom en op welke manier?!
Mijn vriend zegt dat hij alleen wil trouwen als ik hém ten huwelijk vraag. Maar ik vind juist dat het er bij hoort dat de man dit doet
Hoewel het mij ook wel leuk om hem te vragen hoor, het gaat uiteindelijk toch meer om het trouwen zelf dan om het aanzoek. Maar voor mijn gevoel 'hoort' het zo dat de man het doen. Ik hou van tradities, haha
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Mijn vriend heeft mij afgelopen zomervakantie gevraagd. Net een uurtje voordat we naar het vliegveld moesten. Niet leuk hoor want dan zit je met een big smile in het vliegtuig maar het liefst ga je na zo'n vraag lekker klef bij elkaar hangen haha! En hij wilde mij wel eerder vragen maar kon geen mooi plekje vinden zei hij later. Maar het plekje was nu ook wel mooi hoor. Het was op zo'n baaitje wat bij ons hotel hoorde. Hij wilde perse nog even daarnaartoe want dan kon ik foto's maken bij daglicht. De avond ervoor had ik daar foto's met donker gemaakt. Nou ja we moesten toch wachten dus ok. En toen stonden we daar en er hing een bepaalde spanning en ineens kwam daar de vraag! Oh echt een heerlijk moment. Niks geen poespas gewoon wil je met mij trouwen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Hier ging het gewoon in overleg. Huis gekocht en toen de datum vast gezet haha. Geen romantiek dus.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hier ging het gewoon in overleg. Huis gekocht en toen de datum vast gezet haha. Geen romantiek dus.
Hier net zo.
Gast- Gast
Vlg mij hadden onze mannen in veel dingen broers kunnen zijn_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Hier ging het gewoon in overleg. Huis gekocht en toen de datum vast gezet haha. Geen romantiek dus.
Hier net zo.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hier ging het gewoon in overleg. Huis gekocht en toen de datum vast gezet haha. Geen romantiek dus.
Hier ook, maar dan een huurhuis. "Zal ik dan maar naar het gemeentehuis gaan schat?" Op het gemeentehuis hem gebeld "Kan jij op die datum?"
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik heb mijn man gevraagd. We hadden het steeds over trouwen of geregistreerd partnerschap, hij ging een eigen bedrijf beginnen en we hadden niks geregeld wat betreft ons eigen huis enzo. Dus wou het geregeld hebben. Wij waren 5 jaar samen in januari en ik had een weekendje weg geboekt en daar gevraagd. Maar eigenlijk hadden we het er steeds al over dus was meer overleg
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
ProudMama schreef:Vlg mij hadden onze mannen in veel dingen broers kunnen zijn_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Hier ging het gewoon in overleg. Huis gekocht en toen de datum vast gezet haha. Geen romantiek dus.
Hier net zo.
Haha, idd! Ik vind ze zelfs wel wat van elkaar weg hebben. Is hij ook zo ontzettend nuchter? Die van mij vliegt dus echt niet in de brand, haha!
Gast- Gast
Pandora schreef:Ik heb mijn man gevraagd... dus daar heb je niks aan
Ik heb ook mijn man gevraagd.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
We hadden het er al eerder over gehad. En dat ik het wel heel erg graag zou willen voordat ons kindje komt.
Laatst was ik aan het werk en ik belde hem even, ik vroeg waar hij was hij zei dat kan ik niet zeggen maar het is positief! Toen had ik al een vermoeden.
Later op de avond kwam ik thuis, hij was nog naar een verjaardag geweest. Toen hij thuiskwam had hij 2 kadotjes een buggyboekje en een mama agenda. Heel erg lief maar ik dacht huh vanmiddag zei je iets waardoor ik een vermoeden had, klopte dat dan niet?
Toen liep hij nog even naar de gang om wat anders te pakken en toen ging hij op zijn knieën..
Hij vroeg het en ik zei hmm ik moet er even over nadenken hoor haha hij wist hoe graag ik het wil dus grapje moet kunnen
Laatst was ik aan het werk en ik belde hem even, ik vroeg waar hij was hij zei dat kan ik niet zeggen maar het is positief! Toen had ik al een vermoeden.
Later op de avond kwam ik thuis, hij was nog naar een verjaardag geweest. Toen hij thuiskwam had hij 2 kadotjes een buggyboekje en een mama agenda. Heel erg lief maar ik dacht huh vanmiddag zei je iets waardoor ik een vermoeden had, klopte dat dan niet?
Toen liep hij nog even naar de gang om wat anders te pakken en toen ging hij op zijn knieën..
Hij vroeg het en ik zei hmm ik moet er even over nadenken hoor haha hij wist hoe graag ik het wil dus grapje moet kunnen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Verona schreef:Hoe heb jij je man gevraagd?
Sorry, beetje late reactie..
Ik heb mijn man tijdens een romantische avond met uitzicht over zee op de Dominicaanse Republiek gevraagd. Wij waren die dag 5 jaar bijelkaar en ik had een puzzel laten maken die ik hem cadeau gaf en hij inelkaar moest zetten. Daarop stond de vraag.... en hij zei JA!
Inmiddels zijn we alweer ruim 3 jaar getrouwd!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Op vakantie na een strandwandeling rond middernacht...We liepen de pier op en toen vroeg hij me. Waren beide (okee vooral ik) emotioneel en heel blij !
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Hier was het ook andersom, ik heb mijn man gevraagd
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
+1.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Wij trouwen in januari maar ik ben op de valreep afgelopen week toch nog gevraagd We waren bij ons huis aan het kijken; deze is nog in aanbouw en voornamelijk nog zand en balken.Mijn vriend sprong erin en vroeg of ik ook kwam, toen sprong ik ook ons huis in en toen ging hij op zijn knieën Echt heel lief.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Op Koninginnedag in Amsterdam bij een tramhalte. We stonden te kijken naar een hele foute chippendale op het dak van een huis en toen vroeg mijn man of ik het verjaardagscadeau dat hij voor me had gekocht (ik ben een week na Koninginnedag jarig) wilde dragen als verlovingsring. Ik vroeg: 'Wil je met me trouwen dan?' En hij zei: 'Ja, anders vroeg ik het niet.'
Zo dus.
Zo dus.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wij wisten al een datum, maar hij wist ook dat ik ontzettend graag gevraagd wilde worden.
En jaar voordat we gingen trouwen, op de dag dat we 3,5 jaar samen waren vroeg hij me. Hij had overdag gevraagd of ik de ochtend erna geen vrij kon vragen, we zouden uit eten gaan en dan kon ik lekker wat drinken. Dit vond ik al wat vreemd, maar ach, ik heb het maar gedaan, voor de zekerheid maar de hele dag vrij genomen.
Toen ik thuis kwam stond er een grote bos rozen in de gang. In de woonkamer had ie alle meubels aan de kant gezet en een pad an waxinelichtjes naar de bank gemaakt. Daar ben ik masr gaan zitten. Toen kwam ie binnen, helemaal netjes aangekleed. En toen ging ie op zn knieen met een hele mooie verlovingsring. Natuurlijk heb ik, na wat tranen, ja gezegd. In de avond zijn we nog uit eten gegaan en de dag erna zijn we heerlijk een dagje naar het strand en de bios geweest. Zo konden we nog even samen nagenieten, we waren allebei vrij
En jaar voordat we gingen trouwen, op de dag dat we 3,5 jaar samen waren vroeg hij me. Hij had overdag gevraagd of ik de ochtend erna geen vrij kon vragen, we zouden uit eten gaan en dan kon ik lekker wat drinken. Dit vond ik al wat vreemd, maar ach, ik heb het maar gedaan, voor de zekerheid maar de hele dag vrij genomen.
Toen ik thuis kwam stond er een grote bos rozen in de gang. In de woonkamer had ie alle meubels aan de kant gezet en een pad an waxinelichtjes naar de bank gemaakt. Daar ben ik masr gaan zitten. Toen kwam ie binnen, helemaal netjes aangekleed. En toen ging ie op zn knieen met een hele mooie verlovingsring. Natuurlijk heb ik, na wat tranen, ja gezegd. In de avond zijn we nog uit eten gegaan en de dag erna zijn we heerlijk een dagje naar het strand en de bios geweest. Zo konden we nog even samen nagenieten, we waren allebei vrij
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Bij ons was het erg romantisch
Ik zat 's ochtend's charmant in mijn pyama op de bank toen hij het aan me vroeg. Hij had in een doosje een bruidspaartje gemaakt en gaf me dat bij de vraag. In de middag heb ik een mooie ring uitgezocht
Ik zat 's ochtend's charmant in mijn pyama op de bank toen hij het aan me vroeg. Hij had in een doosje een bruidspaartje gemaakt en gaf me dat bij de vraag. In de middag heb ik een mooie ring uitgezocht
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?
» Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)
» Homo-huwelijk, wat vind jij?
» Hoe heilig is het huwelijk voor jou?
» Kadotje 1 jarig huwelijk
» Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)
» Homo-huwelijk, wat vind jij?
» Hoe heilig is het huwelijk voor jou?
» Kadotje 1 jarig huwelijk
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: