Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

+43
Mikki
Marsy28
Joli86
Sarah1985
ChocoChip
Marin
SoGood
Mari
slaatje
mo-lola
Green_Pepper
minoessepoes
Paper Crown
Snirp
Theeleut
Fortissimo
Susan
Sam
Middleme
Merai
Stuiterbal
Dimphna
Arwyn
Zonnetje
LindaK
Bacio
June
Inge
luisa
Lady Starstruck
liesje
Shisha
Silver
eigenwijs
Coco
Aziraphale
Lot
Shy
Minx
Chocoholic
Rebecca
Mizz_S
Burn
47 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Zonnetje za 12 jan 2013 - 6:00

Ik kwam thuis van mijn werk en mijn vriend had nog vakantie. Toen had hij een briefje op de deur van de gang (naar de woonkamer) geplakt met daarop een lieve tekst dat ik rustig binnen moest komen en moest genieten. Ik deed de deur naar de woonkamer open en ik zag allemaal hartjesballonnen, een heleboel, kaarsjes, een fles wijn met twee glazen daarbij en 'ons' liedje Rood van Marco Borsato stond op. Toen kwam hij tevoorschijn en ging hij op zijn knieën. Super lief! Het was echt een heel mooi moment! I love you

Daarna zijn we lekker met z'n tweeën tapas gaan eten en na het eten zijn we het aan mijn schoonouders gaan vertellen. Mijn ouders waren op vakantie, dus die hebben we gebeld.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Arwyn za 12 jan 2013 - 7:41

Leuke verhalen smile

Mij maakt het eigenlijk helemaal niet uit hoe en wat. Enige wat me echt niks lijkt is als er super veel mensen bij zijn. Ik vind dat juist een mooi moment voor ons samen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Dimphna za 12 jan 2013 - 9:23

Ik ben onder de Eiffeltoren ten huwelijk gevraagd, het was heel romantisch en was een super weekend I love you
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Woonplaats : Omg. Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Stuiterbal za 12 jan 2013 - 23:26

Het maakt mij niet uit hoe en waar en op wat voor een manier. Als ik maar dol gelukkig met die persoon ben en niks liever wil dan onze liefde bezegelen met een huwelijk.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Merai zo 13 jan 2013 - 0:02

Eigenlijk heb ik niet echt een droomaanzoek, het aanzoek op zich zou ik al heel erg leuk vinden smile gelukkig weet ik wel dat hij niet van de massale of afgezaagde acties is, dat lijkt me helemaal niks. Ik wil heel graag dat het echt een intiem moment tussen ons tweeën wordt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Middleme zo 13 jan 2013 - 0:26

Merai schreef:Eigenlijk heb ik niet echt een droomaanzoek, het aanzoek op zich zou ik al heel erg leuk vinden Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 561177 gelukkig weet ik wel dat hij niet van de massale of afgezaagde acties is, dat lijkt me helemaal niks. Ik wil heel graag dat het echt een intiem moment tussen ons tweeën wordt.

Eens.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Sam zo 13 jan 2013 - 4:11

Ik heb hem gevraagd. Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 985951499
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 4:17

Hou je vast, want dit is echt het meest romantische aanzoek waar je ooit over gelezen hebt of zult lezen:

Het was na de overdracht van ons eerste koophuis, de notaris had een heel verhaal gehouden over testamenten en samenlevingscontracten en toen we bij de bushalte stonden zei Dion: 'We kunnen natuurlijk ook gewoon op een maandagochtend gratis trouwen.'

Uiteindelijk zijn we niet gratis getrouwd en hebben we zelfs nog wel een klein feestje gehouden, maar het aanzoek blijft onbetaalbaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Sam zo 13 jan 2013 - 4:18

Susan Laughing toch wel origineel!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Fortissimo zo 13 jan 2013 - 4:20

Haha toevallig begon mijn vriend er vandaag zelf over! "Hoe zou jij nou ten huwelijk gevraagd willen worden?" Ik: "Nou, niet met teveel poespas, gewoon zoals wij zijn."

Zo lief haha. Alleen het irritante is dat je er nu op gaat zitten wachten. silent
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 4:23

Sam schreef:Susan Laughing toch wel origineel!

Klopt, ik zit er ook niet mee. Mijn man is ook niet echt het type om een of andere flashmob in Disneyland te organiseren bij wijze van aanzoek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Marin zo 13 jan 2013 - 4:24

Hahahaha oh zo'n flashmob aanzoek is ook niets aan mij.
Dan heb ik nog liever wat jouw man heeft gedaan, Susan. Misschien niet erg romantisch, maar wel erg typerend en origineel. Ik vind dat stiekem wel leuk.

Maar het liefst heb ik gewoon een persoonlijk aanzoek, met name dat het idee dat híj iets bedenkt, en het liefst op reis ergens want dat past bij ons. Maar geen bombarie ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Theeleut zo 13 jan 2013 - 4:38

Hij heeft een week vakantie geregeld naar een grieks eiland, ik wist het pas 2 dagen voor vertrek dat we op vakantie gingen. Dochter bleef thuis bij opa, oma en vriendin.

Na 4 dagen daar heeft hij mij tijdens zonsondergang op een verlaten strandje gevraagd.
Hij had al de hele dag de ring bij zich. We waren op pad geweest op een quad en streken af en toe neer op een strandje, heel lief begroef hij steeds het ringendoosje! Gelukkig vond hij 'm ook telkens terug. En ik, ik heb totaal níks in de gaten gehad, ik had het veel te druk met chillen en zonnen Laughing

Natuurlijk heb ik "ja" gezegd. We zijn het jaar erna getrouwd.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Snirp zo 13 jan 2013 - 19:56

Mijn lief had ooit een idee...
Maar toen we ooit op tv een of ander aanzoek zagen met heeeeeel veel mensen erbij, zei ik dat ik het nooit zo zou willen, liever gewoon lekker samen.
Daar ging zijn plannetje angel

Het liefst dus gewoon lekker met z'n tweetjes, en of dat dan op de bank, op vakantie of waar dan ook is, dat maakt me niet uit!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Paper Crown zo 13 jan 2013 - 20:21

Mijn man heeft mij in een luchtballon ten huwelijk gevraagd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 21:09

Ik heb hem gevraagd op de fi.nishlijn van een w.edstrijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Snirp zo 13 jan 2013 - 21:30

Jip83 schreef:Ik heb hem gevraagd op de fi.nishlijn van een w.edstrijd.

Wow, gaaf! Hadden jullie allebei gelopen die dag?
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 21:32

Nee, hij wel, ik niet. Alleen daarna ging het niet meer zo goed tussen ons. Dus trouwen is even uit beeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Snirp zo 13 jan 2013 - 21:35

Jip83 schreef:Nee, hij wel, ik niet. Alleen daarna ging het niet meer zo goed tussen ons. Dus trouwen is even uit beeld.

Hmm, dat is dan wel even een mindere kant... Hopelijk gaat het nu wel weer de goede kant op tussen jullie!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  minoessepoes zo 13 jan 2013 - 22:16

Hier ongeveer even romantisch als bij Susan.

Wij waren ook bezig met de koop van een huis (appartement) en zijn gaan uitzoeken wat we moesten regelen mocht 1 van ons bijvoorbeeld komen te overlijden. Conclusie was dat een samenlevingscontract op laten stellen nog behoorlijk wat kost en we het dan maar beter in 1 keer goed konden regelen ook voor de toekomst. Het plan was dan dus ook om gratis te trouwen. Dit hebben we trouwens besloten terwijl we na de gaypride, totaal verregend in de biertuin een kippetje aan het eten waren. Heel romanisch dus!

Uiteindelijk betalen we wel voor het trouwen omdat gratis trouwen al een half jaar volgepland zit en gaan we daarna met een klein gezelschap uit eten, dus we staan er wel even bij stil, maar het wordt geen groots spectakel.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Green_Pepper zo 13 jan 2013 - 23:03

Wij gaan nog lang niet trouwen, maar hadden het er laatst wel over haha.
Ik zou het liefste willen dat mijn vriend gewoon zichzelf is en dat hij iets leuks 'bedenkt'; of dat nou uitgedacht is of spontaan, ik hoop dat hij zich er comfortabel mij voelt. Oja, en het liefste niet met andere mensen erbij, gewoon gezellig samen.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  mo-lola zo 13 jan 2013 - 23:07

Ik ben vorig jaar ten huwelijk gevraagd toen we op vakantie waren in Miami.

We gingen toen een dag naar een oud kasteel (landhuis) met mooie tuinen erom heen en daar heeft mijn vriend mij te huwelijk gevraagd.

Planning is dat we in 2014 gaan trouwen.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  slaatje ma 14 jan 2013 - 7:07

luisa schreef:
slaatje schreef:In het vliegtuig richting Tenerife. Mijn toen nog vriend riep mijn naam om door de speaker en vroeg me op die manier ook op zijn knieen ten huwelijk.

Sorry, maar dat lijkt me dus verschrikkelijk. Ik hou dan ook niet zo van dat soort dingen in het openbaar.

Hihi, geeft niet hoor. Ik vond het prachtig. De mensen om ons heen hebben we eigenlijk totaal niet opgemerkt. En hij heeft nogal wat moeten regelen om het voor elkaar te krijgen. Ik vind het een erg fijn en lief idee dat hij dat voor me over heeft gehad.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Mari ma 14 jan 2013 - 7:17

luisa schreef:
slaatje schreef:In het vliegtuig richting Tenerife. Mijn toen nog vriend riep mijn naam om door de speaker en vroeg me op die manier ook op zijn knieen ten huwelijk.

Sorry, maar dat lijkt me dus verschrikkelijk. Ik hou dan ook niet zo van dat soort dingen in het openbaar.

Mij lijktbdat juist geweldig. Heel de vlucht van autralie hoopte ik daarop.. Helaas nog steeds geen aanzoek. Ik vind alles prima als het maar niet bij de afwas ofzo is.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  SoGood ma 14 jan 2013 - 7:25

Ik dacht even dat mijn vriend op zijn knieen voor me ging in Central Park maar helaas. Zijn veter zat los.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) - Pagina 2 Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum