Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)
+43
Mikki
Marsy28
Joli86
Sarah1985
ChocoChip
Marin
SoGood
Mari
slaatje
mo-lola
Green_Pepper
minoessepoes
Paper Crown
Snirp
Theeleut
Fortissimo
Susan
Sam
Middleme
Merai
Stuiterbal
Dimphna
Arwyn
Zonnetje
LindaK
Bacio
June
Inge
luisa
Lady Starstruck
liesje
Shisha
Silver
eigenwijs
Coco
Aziraphale
Lot
Shy
Minx
Chocoholic
Rebecca
Mizz_S
Burn
47 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)
Ik kwam thuis van mijn werk en mijn vriend had nog vakantie. Toen had hij een briefje op de deur van de gang (naar de woonkamer) geplakt met daarop een lieve tekst dat ik rustig binnen moest komen en moest genieten. Ik deed de deur naar de woonkamer open en ik zag allemaal hartjesballonnen, een heleboel, kaarsjes, een fles wijn met twee glazen daarbij en 'ons' liedje Rood van Marco Borsato stond op. Toen kwam hij tevoorschijn en ging hij op zijn knieën. Super lief! Het was echt een heel mooi moment!
Daarna zijn we lekker met z'n tweeën tapas gaan eten en na het eten zijn we het aan mijn schoonouders gaan vertellen. Mijn ouders waren op vakantie, dus die hebben we gebeld.
Daarna zijn we lekker met z'n tweeën tapas gaan eten en na het eten zijn we het aan mijn schoonouders gaan vertellen. Mijn ouders waren op vakantie, dus die hebben we gebeld.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke verhalen
Mij maakt het eigenlijk helemaal niet uit hoe en wat. Enige wat me echt niks lijkt is als er super veel mensen bij zijn. Ik vind dat juist een mooi moment voor ons samen.
Mij maakt het eigenlijk helemaal niet uit hoe en wat. Enige wat me echt niks lijkt is als er super veel mensen bij zijn. Ik vind dat juist een mooi moment voor ons samen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben onder de Eiffeltoren ten huwelijk gevraagd, het was heel romantisch en was een super weekend
Dimphna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Het maakt mij niet uit hoe en waar en op wat voor een manier. Als ik maar dol gelukkig met die persoon ben en niks liever wil dan onze liefde bezegelen met een huwelijk.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Eigenlijk heb ik niet echt een droomaanzoek, het aanzoek op zich zou ik al heel erg leuk vinden gelukkig weet ik wel dat hij niet van de massale of afgezaagde acties is, dat lijkt me helemaal niks. Ik wil heel graag dat het echt een intiem moment tussen ons tweeën wordt.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Eigenlijk heb ik niet echt een droomaanzoek, het aanzoek op zich zou ik al heel erg leuk vindengelukkig weet ik wel dat hij niet van de massale of afgezaagde acties is,dat lijkt me helemaal niks. Ik wil heel graag dat het echt een intiem moment tussen ons tweeën wordt.
Eens.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb hem gevraagd.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Hou je vast, want dit is echt het meest romantische aanzoek waar je ooit over gelezen hebt of zult lezen:
Het was na de overdracht van ons eerste koophuis, de notaris had een heel verhaal gehouden over testamenten en samenlevingscontracten en toen we bij de bushalte stonden zei Dion: 'We kunnen natuurlijk ook gewoon op een maandagochtend gratis trouwen.'
Uiteindelijk zijn we niet gratis getrouwd en hebben we zelfs nog wel een klein feestje gehouden, maar het aanzoek blijft onbetaalbaar.
Het was na de overdracht van ons eerste koophuis, de notaris had een heel verhaal gehouden over testamenten en samenlevingscontracten en toen we bij de bushalte stonden zei Dion: 'We kunnen natuurlijk ook gewoon op een maandagochtend gratis trouwen.'
Uiteindelijk zijn we niet gratis getrouwd en hebben we zelfs nog wel een klein feestje gehouden, maar het aanzoek blijft onbetaalbaar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan toch wel origineel!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Haha toevallig begon mijn vriend er vandaag zelf over! "Hoe zou jij nou ten huwelijk gevraagd willen worden?" Ik: "Nou, niet met teveel poespas, gewoon zoals wij zijn."
Zo lief haha. Alleen het irritante is dat je er nu op gaat zitten wachten.
Zo lief haha. Alleen het irritante is dat je er nu op gaat zitten wachten.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Sam schreef:Susan toch wel origineel!
Klopt, ik zit er ook niet mee. Mijn man is ook niet echt het type om een of andere flashmob in Disneyland te organiseren bij wijze van aanzoek.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hahahaha oh zo'n flashmob aanzoek is ook niets aan mij.
Dan heb ik nog liever wat jouw man heeft gedaan, Susan. Misschien niet erg romantisch, maar wel erg typerend en origineel. Ik vind dat stiekem wel leuk.
Maar het liefst heb ik gewoon een persoonlijk aanzoek, met name dat het idee dat híj iets bedenkt, en het liefst op reis ergens want dat past bij ons. Maar geen bombarie ofzo.
Dan heb ik nog liever wat jouw man heeft gedaan, Susan. Misschien niet erg romantisch, maar wel erg typerend en origineel. Ik vind dat stiekem wel leuk.
Maar het liefst heb ik gewoon een persoonlijk aanzoek, met name dat het idee dat híj iets bedenkt, en het liefst op reis ergens want dat past bij ons. Maar geen bombarie ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hij heeft een week vakantie geregeld naar een grieks eiland, ik wist het pas 2 dagen voor vertrek dat we op vakantie gingen. Dochter bleef thuis bij opa, oma en vriendin.
Na 4 dagen daar heeft hij mij tijdens zonsondergang op een verlaten strandje gevraagd.
Hij had al de hele dag de ring bij zich. We waren op pad geweest op een quad en streken af en toe neer op een strandje, heel lief begroef hij steeds het ringendoosje! Gelukkig vond hij 'm ook telkens terug. En ik, ik heb totaal níks in de gaten gehad, ik had het veel te druk met chillen en zonnen
Natuurlijk heb ik "ja" gezegd. We zijn het jaar erna getrouwd.
Na 4 dagen daar heeft hij mij tijdens zonsondergang op een verlaten strandje gevraagd.
Hij had al de hele dag de ring bij zich. We waren op pad geweest op een quad en streken af en toe neer op een strandje, heel lief begroef hij steeds het ringendoosje! Gelukkig vond hij 'm ook telkens terug. En ik, ik heb totaal níks in de gaten gehad, ik had het veel te druk met chillen en zonnen
Natuurlijk heb ik "ja" gezegd. We zijn het jaar erna getrouwd.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Mijn lief had ooit een idee...
Maar toen we ooit op tv een of ander aanzoek zagen met heeeeeel veel mensen erbij, zei ik dat ik het nooit zo zou willen, liever gewoon lekker samen.
Daar ging zijn plannetje
Het liefst dus gewoon lekker met z'n tweetjes, en of dat dan op de bank, op vakantie of waar dan ook is, dat maakt me niet uit!
Maar toen we ooit op tv een of ander aanzoek zagen met heeeeeel veel mensen erbij, zei ik dat ik het nooit zo zou willen, liever gewoon lekker samen.
Daar ging zijn plannetje
Het liefst dus gewoon lekker met z'n tweetjes, en of dat dan op de bank, op vakantie of waar dan ook is, dat maakt me niet uit!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Mijn man heeft mij in een luchtballon ten huwelijk gevraagd.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb hem gevraagd op de fi.nishlijn van een w.edstrijd.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Ik heb hem gevraagd op de fi.nishlijn van een w.edstrijd.
Wow, gaaf! Hadden jullie allebei gelopen die dag?
Snirp- Prater
Nee, hij wel, ik niet. Alleen daarna ging het niet meer zo goed tussen ons. Dus trouwen is even uit beeld.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Nee, hij wel, ik niet. Alleen daarna ging het niet meer zo goed tussen ons. Dus trouwen is even uit beeld.
Hmm, dat is dan wel even een mindere kant... Hopelijk gaat het nu wel weer de goede kant op tussen jullie!
Snirp- Prater
Hier ongeveer even romantisch als bij Susan.
Wij waren ook bezig met de koop van een huis (appartement) en zijn gaan uitzoeken wat we moesten regelen mocht 1 van ons bijvoorbeeld komen te overlijden. Conclusie was dat een samenlevingscontract op laten stellen nog behoorlijk wat kost en we het dan maar beter in 1 keer goed konden regelen ook voor de toekomst. Het plan was dan dus ook om gratis te trouwen. Dit hebben we trouwens besloten terwijl we na de gaypride, totaal verregend in de biertuin een kippetje aan het eten waren. Heel romanisch dus!
Uiteindelijk betalen we wel voor het trouwen omdat gratis trouwen al een half jaar volgepland zit en gaan we daarna met een klein gezelschap uit eten, dus we staan er wel even bij stil, maar het wordt geen groots spectakel.
Wij waren ook bezig met de koop van een huis (appartement) en zijn gaan uitzoeken wat we moesten regelen mocht 1 van ons bijvoorbeeld komen te overlijden. Conclusie was dat een samenlevingscontract op laten stellen nog behoorlijk wat kost en we het dan maar beter in 1 keer goed konden regelen ook voor de toekomst. Het plan was dan dus ook om gratis te trouwen. Dit hebben we trouwens besloten terwijl we na de gaypride, totaal verregend in de biertuin een kippetje aan het eten waren. Heel romanisch dus!
Uiteindelijk betalen we wel voor het trouwen omdat gratis trouwen al een half jaar volgepland zit en gaan we daarna met een klein gezelschap uit eten, dus we staan er wel even bij stil, maar het wordt geen groots spectakel.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Wij gaan nog lang niet trouwen, maar hadden het er laatst wel over haha.
Ik zou het liefste willen dat mijn vriend gewoon zichzelf is en dat hij iets leuks 'bedenkt'; of dat nou uitgedacht is of spontaan, ik hoop dat hij zich er comfortabel mij voelt. Oja, en het liefste niet met andere mensen erbij, gewoon gezellig samen.
Ik zou het liefste willen dat mijn vriend gewoon zichzelf is en dat hij iets leuks 'bedenkt'; of dat nou uitgedacht is of spontaan, ik hoop dat hij zich er comfortabel mij voelt. Oja, en het liefste niet met andere mensen erbij, gewoon gezellig samen.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik ben vorig jaar ten huwelijk gevraagd toen we op vakantie waren in Miami.
We gingen toen een dag naar een oud kasteel (landhuis) met mooie tuinen erom heen en daar heeft mijn vriend mij te huwelijk gevraagd.
Planning is dat we in 2014 gaan trouwen.
We gingen toen een dag naar een oud kasteel (landhuis) met mooie tuinen erom heen en daar heeft mijn vriend mij te huwelijk gevraagd.
Planning is dat we in 2014 gaan trouwen.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
luisa schreef:slaatje schreef:In het vliegtuig richting Tenerife. Mijn toen nog vriend riep mijn naam om door de speaker en vroeg me op die manier ook op zijn knieen ten huwelijk.
Sorry, maar dat lijkt me dus verschrikkelijk. Ik hou dan ook niet zo van dat soort dingen in het openbaar.
Hihi, geeft niet hoor. Ik vond het prachtig. De mensen om ons heen hebben we eigenlijk totaal niet opgemerkt. En hij heeft nogal wat moeten regelen om het voor elkaar te krijgen. Ik vind het een erg fijn en lief idee dat hij dat voor me over heeft gehad.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
luisa schreef:slaatje schreef:In het vliegtuig richting Tenerife. Mijn toen nog vriend riep mijn naam om door de speaker en vroeg me op die manier ook op zijn knieen ten huwelijk.
Sorry, maar dat lijkt me dus verschrikkelijk. Ik hou dan ook niet zo van dat soort dingen in het openbaar.
Mij lijktbdat juist geweldig. Heel de vlucht van autralie hoopte ik daarop.. Helaas nog steeds geen aanzoek. Ik vind alles prima als het maar niet bij de afwas ofzo is.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik dacht even dat mijn vriend op zijn knieen voor me ging in Central Park maar helaas. Zijn veter zat los.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd?
» het liefst gevraagd worden
» Je vriend ten huwelijk vragen
» ouderwets rondom huwelijk?