Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

+43
Mikki
Marsy28
Joli86
Sarah1985
ChocoChip
Marin
SoGood
Mari
slaatje
mo-lola
Green_Pepper
minoessepoes
Paper Crown
Snirp
Theeleut
Fortissimo
Susan
Sam
Middleme
Merai
Stuiterbal
Dimphna
Arwyn
Zonnetje
LindaK
Bacio
June
Inge
luisa
Lady Starstruck
liesje
Shisha
Silver
eigenwijs
Coco
Aziraphale
Lot
Shy
Minx
Chocoholic
Rebecca
Mizz_S
Burn
47 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 6:40

Vertel!

Ik heb zin in om te zwijmelen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 6:41

In de kasteeltuin van Heeswijk tijdens een picknick (echt met rood kleedje en rieten mand) I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  slaatje vr 11 jan 2013 - 6:42

In het vliegtuig richting Tenerife. Mijn toen nog vriend riep mijn naam om door de speaker en vroeg me op die manier ook op zijn knieen ten huwelijk.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Mizz_S vr 11 jan 2013 - 6:48

We waren eerst een nachtje weggeweest in een heel luxe hotel, en toen we thuis kwamen moest ik naar boven. Toen ik weer beneden kwam stonden er allemaal waxinelichtjes op tafel in de vorm 'wil je met me trouwen?'. En ik kreeg een hele mooie ring.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Rebecca vr 11 jan 2013 - 7:12

Wij zijn een mooie tocht gaan fietsen, waarbij we op een leuk plekje zijn gestopt om te picknicken. Mijn vriend had (net als bij Chipp) een kleedje en een rieten mand geregeld. Tijdens de picknick heeft hij mij gevraagd. Voor 's avonds had hij een overnachting in een heel mooi hotel geboekt.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Chocoholic vr 11 jan 2013 - 7:15

Leuk topic!! Ik lees even mee I love you
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Minx vr 11 jan 2013 - 7:18

Ik zag net de foto's van het noorderlicht voorbij komen. Het lijkt me geweldig als het dan koud is en we samen het noorderlicht bekijken en dat hij dan op zijn knieen gaat smile en vervolgens dan ergens een warme chocolademelk drinken om weer warm te worden.

Mocht hij op het romantische idee komen me bij de eiffel toren te vragen zeg ik nee. haha kom maar met wat originelers.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Shy vr 11 jan 2013 - 11:08

Thuis op de bank Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 11:09

Ach, mijn moeder is door mijn vader tijdens de afwas ten huwelijk gevraagd, dus mijn vriend zal vast origineler zijn! Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Lot vr 11 jan 2013 - 11:29

Jullie gingen toch trouwen Pippa, maar je moet nog gevraagd worden?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 11:40

Lot schreef:Jullie gingen toch trouwen Pippa, maar je moet nog gevraagd worden?

We hebben t er regelmatig over enz, maar geen specifieke plannen helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Aziraphale vr 11 jan 2013 - 12:04

Tijdens het uitpakken van onze boodschappen, in de keuken, vroeg m'n vriend of ik met hem wilde trouwen. Ik vind het juist wel origineel en ontzettend leuk. Echt een manier die bij ons past.
Ik vind het een beetje vreemd dat je bijvoorbeeld 'nee' zou zeggen als hij je bij de Eiffeltoren vraagt. Of dat je min of meer hebt afgesproken binnenkort te gaan trouwen maar nog wacht op een echt aanzoek, dat je dan zogenaamd verrast wilt worden maar eigenlijk weet je het al. Dat zou niks voor mij/ons zijn smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Coco vr 11 jan 2013 - 12:17

De eerste keer op het strand in alanya bij zonsondergang en een meneer met een gitaartje erbij.
De tweede keer niet, dat was gewoon beslissing samen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  eigenwijs vr 11 jan 2013 - 12:38

Ik ben toevallig wel onder de eiffeltoren gevraagd en ja het was
heel romantisch. Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) 281626781had het niet anders gewild Laughing
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Silver vr 11 jan 2013 - 18:23

Omdat ik nu zwanger ben en ik het dit jaar sowieso niet verwacht hoop ik dat onze kindje(s) in worden gezet. I love you Om papa mama te laten vragen. Hoe of wat maakt mij niet uit. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Shisha vr 11 jan 2013 - 21:21

Mijnn man had een heel leuk idee maar hij was bang dat ik het niet zo leuk zou vinden.

De moeder van een collega van hem had een eigen bruidszaak die dicht ging en daardoor deed ze alles tegen bodemprijzen weg. Zijn idee was om mij mee te nemen, mij voor die winkel te vragen en dat ik daarna gelijk een paar jurken kon gaan passen.

Maar omdat hij dus niet wist of ik dat wel leuk zou vinden/ja zou zeggen vertelde hij mij dus over zijn plan. Dus ik heel droog: dus eigenlijk doe je mij nu een huwelijksaanzoek?
En daar kwam het dus eigenlijk wel op neer. Hij had alleen nog geen ring. Die hebben we een paar dagen later samen uitgezocht. Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) 561177
En we hebben het gevierd met een broodje bij de duiste bakker.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  liesje vr 11 jan 2013 - 23:07

mijn man heeft me tijdens een uitje op een boot gevraagd en mij antwoord was ja en inmiddels ruim 2 jaar getrouwd
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Lady Starstruck za 12 jan 2013 - 2:21

Nou dat is toevallig want mijn vriend ging gisteren voor de gein dus op zijn knieeen voor mij. Hij was aan het klieren. Dus ik zei je gaat me toch niet ten huwelijk vragen he? Ik zei als je dat zo doet op die manier ga ik je uitlachen haha. Ik weet me dan serieus geen houding te geven. Ik weet niet hoe die het wel moet vragen als die het ooit wil maar niet zo.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  luisa za 12 jan 2013 - 2:26

slaatje schreef:In het vliegtuig richting Tenerife. Mijn toen nog vriend riep mijn naam om door de speaker en vroeg me op die manier ook op zijn knieen ten huwelijk.

Sorry, maar dat lijkt me dus verschrikkelijk. Ik hou dan ook niet zo van dat soort dingen in het openbaar.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  luisa za 12 jan 2013 - 2:29

Ik ben ook niet ten huwelijk gevraagd en heb hem ook niet gevraagd. Gewoon samen besloten dat het nu wel een goed moment was en vervolgens ben ik naar de gemeente gegaan om data te bespreken.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Inge za 12 jan 2013 - 3:09

Op een zandbank midden op zee in / op de Malediven, waar we de hele ochtend samen waren
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  June za 12 jan 2013 - 4:08

luisa schreef:Ik ben ook niet ten huwelijk gevraagd en heb hem ook niet gevraagd. Gewoon samen besloten dat het nu wel een goed moment was en vervolgens ben ik naar de gemeente gegaan om data te bespreken.

Dit klinkt zoals het bij mij zou gebeuren als ik ooit zou gaan trouwen. Ergens vind ik dat hele 'vragen' ook raar op het moment dat je al besloten hebt dat je gaat trouwen. Als je allebei weet dat je het wilt, waarom zou je het dan nog vragen, je weet toch immers al dat de ander 'ja' gaat zeggen?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Bacio za 12 jan 2013 - 4:28

June schreef:
luisa schreef:Ik ben ook niet ten huwelijk gevraagd en heb hem ook niet gevraagd. Gewoon samen besloten dat het nu wel een goed moment was en vervolgens ben ik naar de gemeente gegaan om data te bespreken.

Dit klinkt zoals het bij mij zou gebeuren als ik ooit zou gaan trouwen. Ergens vind ik dat hele 'vragen' ook raar op het moment dat je al besloten hebt dat je gaat trouwen. Als je allebei weet dat je het wilt, waarom zou je het dan nog vragen, je weet toch immers al dat de ander 'ja' gaat zeggen?
Eens. Vind het zelfs een beetje ouderwets. Wij zijn denk ik ook veel te nuchter voor knielen op een romantische plek etc.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  June za 12 jan 2013 - 4:33

Bacio schreef:
June schreef:
luisa schreef:Ik ben ook niet ten huwelijk gevraagd en heb hem ook niet gevraagd. Gewoon samen besloten dat het nu wel een goed moment was en vervolgens ben ik naar de gemeente gegaan om data te bespreken.

Dit klinkt zoals het bij mij zou gebeuren als ik ooit zou gaan trouwen. Ergens vind ik dat hele 'vragen' ook raar op het moment dat je al besloten hebt dat je gaat trouwen. Als je allebei weet dat je het wilt, waarom zou je het dan nog vragen, je weet toch immers al dat de ander 'ja' gaat zeggen?
Eens. Vind het zelfs een beetje ouderwets. Wij zijn denk ik ook veel te nuchter voor knielen op een romantische plek etc.

Ja, ik vind het ook prima als anderen daar anders over denken en doe lekker wat je samen leuk vindt, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Ik ben gewoon niet zo romantisch denk ik Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) 394967.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  LindaK za 12 jan 2013 - 4:57

Mijn vriend zat op een zaterdagmorgen met de kinderen naast m'n bed. De kinderen hadden een shirtje aan met 'Mama wil jij met papa trouwen?'. Mijn vriend had een ring in zijn hand.
Later die ochtend werd er een mooie bos rozen bezorgd en voor ' s avonds had hij oppas geregeld en een tafel gereserveerd in een restaurant.
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :) Empty Re: Hoe ben jij of hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum