Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het liefst gevraagd worden

+12
Mizz_S
Caresses
Paper Crown
Vancity_girl
bolus26
Roxi3
SparklingEyes
Phileine
Joli86
Arwyn
Monte
nina
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty het liefst gevraagd worden

Bericht  nina za 11 jun 2011 - 4:42

Misschien wat afgezaagd maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig..

Hoe wordt jij het liefst ten huwelijk gevraagd? Als jij het voor het zeggen had.....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 4:49

Ik ben heel blij hoe het bij ons is gegaan. In een goed, eerlijk gesprek waarin we er achter kwamen dat we graag wilden trouwen met elkaar. Ik ben dus niet officieel ten huwelijk gevraagd, maar hebben we het samen besloten. Later heeft hij me nog een verlovingsring gegeven omdat hij vond dat dit hoorde. Hij heeft me toen 's avonds voordat we naar bed gingen verrast met een paar lieve woordjes en de ring (die ik overigens al ingepakt gezien had toen ik de slaapkamer aan het schoonmaken was, dus ik wist al dat dit eraan zat te komen, daar voelde ik me wel lullig over :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Monte za 11 jun 2011 - 4:50

Als we samen op vakantie zijn,ergens op een mooie plek(met niet al te veel mensen. Dus niet midden in een restaurant of toeristische attractie). Maar wat dromertje zegt vind ik ook wel mooi(al heb ik dat ook het liefste als ik op vakantie ben, dan voel ik mij het gelukkigst)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  nina za 11 jun 2011 - 4:54

Monte schreef:Als we samen op vakantie zijn,ergens op een mooie plek(met niet al te veel mensen. Dus niet midden in een restaurant of toeristische attractie). Maar wat dromertje zegt vind ik ook wel mooi(al heb ik dat ook het liefste als ik op vakantie ben, dan voel ik mij het gelukkigst)
Ik ook.... en op een moment waarvan ik het niet verwacht... (dit is typisch mijn vriend dus dit komt wel goed.. hoe meer ik namelijk verwacht, hoe minder hij doet)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Arwyn za 11 jun 2011 - 4:55

Als het maar gemeend is, dan ben ik allang tevreden smile
Wat me echt helemaal niks lijkt, is als hij het vraagt als er heel veel mensen bij zijn. Hij heeft een tijdje in het leger gezeten en daar werden wel eens meiden ten huwelijk gevraagd op het podium tijdens een uitreiking ergens van, dat lijkt me echt vreselijk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:01

Zoals ik gevraagd ben...

We waren op vakantie op Isla Margarita.
Op een dinsdagavond gingen we uiteten. Een leuk restaurantje aan het strand.
Na het eten zijn we het strand opgelopen en nadat hij een hond van zich had afgeschud is hij op zijn knieën gegaan en heeft hij mij gevraagd.

De avond verliep echter heel anders want hij heeft daarna in het ziekenhuis gelegen.
Zo erg ziek dat ik even dacht dat ik hem niet levend mee naar huis zou nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Joli86 za 11 jun 2011 - 6:10

Ik zou heel graag gevraagd willen worden.... ben er stiekem een beetje op aan het hopen als we deze zomer op vakantie zijn naar corfu..

Liefst zou ik ook op een rustig romantisch plekje, ergens op t strand ofzo gevraagd willen worden.
Zou het graag heel puur hebben, vanuit zijn gevoel..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:34

Zoiets al Monte. Op reis, ergens op een rustige plek. Maar het hoeft geen circus te worden, zo ben ik totaal niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:37

Ik wil graag gevraagd worden tijdens een citytrip. (bij voorkeur in new york hahaha)

Het maakt me dan niet uit of het in een gezellig cafeetje is op op de Empire state building als het donker is buiten Wink Het is gewoon echt zo'n meisjesdroom :P


Laatst aangepast door Punk'd op za 11 jun 2011 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:38

Marin schreef:Zoiets al Monte. Op reis, ergens op een rustige plek. Maar het hoeft geen circus te worden, zo ben ik totaal niet.

Nee dat lijkt mij ook niets.

In zo'n vliegtuig via de speaker, of op tv.. Bleeughh hoe "A-intiem" Cry om te huilen gewoon.

Ik vind het stiekem wel leuk als een paar mensen het zien (gewoon de 10/20 mensen die er toevallig aanwezig zijn - als het een restaurantje - met de nadruk op 'tje' geen van der valk ofzo Wink haha - o.i.d zou zijn) maar echt niet zo'n circus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Phileine za 11 jun 2011 - 6:40

Zoals ik gevraagd ben. Het was prachtig, perfect en romantisch en ondanks dat ik wel een vermoeden had dat het ging gebeuren, was het toch een echte verrassing. Mijn reactie was ook echt heel cliché, ja zeggen terwijl de tranen over mijn wangen stroomden I love you
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:42

Ben jij ten huwelijk gevraagd Phileine? Wat leuk, dat wist ik niet. Jullie zijn toch nog niet getrouwd, of al wel? Zo nee, al een datum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  SparklingEyes za 11 jun 2011 - 6:52

Het aanzoek dat mijn man me heeft gedaan, was alles behalve romantisch!!!!!

haha..

Ik weet nog dat ik voor mijn man heel lief in een hart vorm kaarsjes op tafel had gezet, mooi liedje aan. En gewoon om hem te verrassen, niet om hem zelf te vragen of zo.

Nou hij komt binnen *POK* het grote licht aan. Waarom heb je geen licht aan, het is super donker...

Owkee..... weg sfeer.

Nou toen hij mijn gezicht zag, voelde hij zich schuldig geloof ik. Huppa, lampen weer uit en muziekje opnieuw aan en knuffelen.

Zegt 'ie bijna aan het eind van het liedje : Zullen we dan maar een datum prikken??



Ik had het wel tof gevonden als ik ooit een aanzoek met ring en al had gekregen.. maar goed.. smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Phileine za 11 jun 2011 - 7:18

Marin schreef:Ben jij ten huwelijk gevraagd Phileine? Wat leuk, dat wist ik niet. Jullie zijn toch nog niet getrouwd, of al wel? Zo nee, al een datum?

Klopt, drie weken geleden ongeveer I love you We hebben nog geen datum geprikt (en zijn beide niet zo van de regelzaken), maar we willen het liefst volgend jaar trouwen. We hebben alles al wel uitgedacht, dus dat scheelt Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  nina za 11 jun 2011 - 7:21

Phileine schreef:
Marin schreef:Ben jij ten huwelijk gevraagd Phileine? Wat leuk, dat wist ik niet. Jullie zijn toch nog niet getrouwd, of al wel? Zo nee, al een datum?

Klopt, drie weken geleden ongeveer I love you We hebben nog geen datum geprikt (en zijn beide niet zo van de regelzaken), maar we willen het liefst volgend jaar trouwen. We hebben alles al wel uitgedacht, dus dat scheelt Wink
En mogen we weten hoe je dan uiteindelijk gevraagd bent? Cool
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 7:29

Super gaaf Phileine!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 7:37

SparklingEyes schreef:Het aanzoek dat mijn man me heeft gedaan, was alles behalve romantisch!!!!!

haha..

Ik weet nog dat ik voor mijn man heel lief in een hart vorm kaarsjes op tafel had gezet, mooi liedje aan. En gewoon om hem te verrassen, niet om hem zelf te vragen of zo.

Nou hij komt binnen *POK* het grote licht aan. Waarom heb je geen licht aan, het is super donker...

Owkee..... weg sfeer.

Nou toen hij mijn gezicht zag, voelde hij zich schuldig geloof ik. Huppa, lampen weer uit en muziekje opnieuw aan en knuffelen.

Zegt 'ie bijna aan het eind van het liedje : Zullen we dan maar een datum prikken??



Ik had het wel tof gevonden als ik ooit een aanzoek met ring en al had gekregen.. maar goed.. smile

Haha ahhw.. Ik moet echt gelijk denken aan een soort gelijk iets (al zat er geen aanzoek o.i.d. bij).

Mijn vriend was naar een feestje geweest.. Ik had me mooi opgetut, sexy lingerie aan etc.

Komt hij thuis, ging eerst even zijn handen wassen en sieraden af doen, dus ik sta op hem te wachten. Komt hij eraan, trekt hij de deur dicht waar mijn vingers tussen zaten (de scharnierkant). Ik moest zoo krijsen en janken. Hij helemaal in shock.. kwam hij aanzetten met een zak bevroren ewrten en een theedoek voor op mijn vingers.. Heb nog een half jaar gehad dat die wond uit mijn nagels moest groeien..

Tja die avond is er niets meer gebeurt :P so much for romance haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Roxi3 za 11 jun 2011 - 7:59

Mijn vriend wilde me vragen op het dak van de tour montparnasse maar ik durfde niet naar boven. Toen heeft hij me 's avonds in bed gevraagd en dat vond ik super romantisch en lief! Het is alweer een paar jaar geleden dus ik hoop dat we binnenkort ook echt kunnen gaan trouwen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  SparklingEyes za 11 jun 2011 - 8:19

Punk'd schreef:
SparklingEyes schreef:Het aanzoek dat mijn man me heeft gedaan, was alles behalve romantisch!!!!!

haha..

Ik weet nog dat ik voor mijn man heel lief in een hart vorm kaarsjes op tafel had gezet, mooi liedje aan. En gewoon om hem te verrassen, niet om hem zelf te vragen of zo.

Nou hij komt binnen *POK* het grote licht aan. Waarom heb je geen licht aan, het is super donker...

Owkee..... weg sfeer.

Nou toen hij mijn gezicht zag, voelde hij zich schuldig geloof ik. Huppa, lampen weer uit en muziekje opnieuw aan en knuffelen.

Zegt 'ie bijna aan het eind van het liedje : Zullen we dan maar een datum prikken??



Ik had het wel tof gevonden als ik ooit een aanzoek met ring en al had gekregen.. maar goed.. smile

Haha ahhw.. Ik moet echt gelijk denken aan een soort gelijk iets (al zat er geen aanzoek o.i.d. bij).

Mijn vriend was naar een feestje geweest.. Ik had me mooi opgetut, sexy lingerie aan etc.

Komt hij thuis, ging eerst even zijn handen wassen en sieraden af doen, dus ik sta op hem te wachten. Komt hij eraan, trekt hij de deur dicht waar mijn vingers tussen zaten (de scharnierkant). Ik moest zoo krijsen en janken. Hij helemaal in shock.. kwam hij aanzetten met een zak bevroren ewrten en een theedoek voor op mijn vingers.. Heb nog een half jaar gehad dat die wond uit mijn nagels moest groeien..

Tja die avond is er niets meer gebeurt :P so much for romance haha

AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inderdaad: so much for romance!!!

GElukkig kun je er nu om lachen Very Happy

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:23

Lijkt me leuk als er veel mensen bij zijn waar ik om geef. Maar verder heb ik er niet echt een beeld bij. Beetje ver van mijn bed show op het moment smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Phileine za 11 jun 2011 - 8:25

Ik vind het ook nog steeds zo gaaf, dat we nu we verloofd zijn (en ik het tegen iedereen kan zeggen) smile

Ik ben gevraagd bij zee. Mijn vriendin is op haar knieën gegaan en heeft een heel mooi gedicht/songtekst voorgedragen. Daarna vroeg ze mij ten huwelijk met een ontzettend mooie ring (die ze heel goed verstopt heeft gehouden in haar broekzak met vest erover heen, het doosje was erg groot Wink ). En vervolgens zijn we meteen naar onze familie gereden om het nieuws te vertellen :-)
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  nina za 11 jun 2011 - 8:44

Leuk Phileine,
Veel geluk toegewenst samen! smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  bolus26 za 11 jun 2011 - 11:51

ik ben ten huwelijk gevraagd op het dak van de opera in oslo nadat we 10 dagen met zn 2en in een kano door de rimboe gepeddeld hadden. Met ring en op de knieen. Hij had alleen zo een brok in zn keel dat ik hem eigenlijk niet kon verstaan. piepte heel charmant ´´hmhhmm trouwen?´´
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Vancity_girl za 11 jun 2011 - 19:44

Hoe ik het liefst gevraagd had willen worden weet ik eigenlijk niet. Ik wilde igg niet ergens met veel mensen erbij. Uiteindelijk ben ik 'gewoon' thuis gevraagd. Mijn man had de hele tafel vol met waxinelichtjes gezet en toen ik thuis kwam ging er muziek aan ( ons liedje) en kwam hij tevoorschijn. Hij ging op zn knieen en vroeg me ten huwelijk.
Hij had een maand eerder zn bekken gebroken dus dat op zn knieen gaan ging niet zo soepel, maar wel extra lief dat hij het toch deed ondanks de pijn. Dat vond ik nog wel het liefste en ook dat hij de hele middag op internet had gezocht naar ons liedje. We wisten nl beide de titel niet meer, hadden het we toevallig ( nou ja toevallig :P ) een week eerder nog over gehad. Geen idee eigenlijk hoe hij er dan toch achter is gekomen.
Ben igg blij met dit aanzoek, het past bij ons. Als hij met een gedicht aan was komen zetten oid was ik waarschijnlijk gaan lachen. Niet dat ik dat niet leuk vind maar het past gewoon niet bij ons.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Paper Crown za 11 jun 2011 - 22:34

Ik ben ontvoerd en ik een luchtballom hoog in de lucht gevraagd, met ring en al..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

het liefst gevraagd worden Empty Re: het liefst gevraagd worden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum