voor een kindje 2012
+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Love: ik kan wel wat per post opsturen?
Joli: leuk om weer een update van jou te lezen. Wat lief van je collega's dat je allemaal complimenten kreeg. Ik kan me voorstellen dat je met die Clomid niet zo'n vertrouwen hebt, maar ik heb al meer dames op dit forum zwanger zien worden bij een wat hogere dosis! De één heeft gewoon net wat meer nodig dan de ander. Hopelijk word je gauw ongesteld, dan kunnen jullie weer aan de slag
Aardbei: geniet van je weekend! En jij bent dus ook al lekker emo. Mooi stel zijn we hier. Vrouwen...
Ik ga mezelf en jullie nog wel even in spanning houden meiden. Morgenochtend testen is niet handig, want mijn man heeft een nachtdienst. En daarna krijgen we logées. Ik vind testen met vrienden in huis ook niet zo'n goed plan.
Maandagochtend 7.00 wordt het. Ik laat het jullie meteen weten hoor! Hopen dat ik niet alsnog ongesteld wordt... Ik heb nog geen buikpijn of bloedverlies of zo. Spannend!
Joli: leuk om weer een update van jou te lezen. Wat lief van je collega's dat je allemaal complimenten kreeg. Ik kan me voorstellen dat je met die Clomid niet zo'n vertrouwen hebt, maar ik heb al meer dames op dit forum zwanger zien worden bij een wat hogere dosis! De één heeft gewoon net wat meer nodig dan de ander. Hopelijk word je gauw ongesteld, dan kunnen jullie weer aan de slag
Aardbei: geniet van je weekend! En jij bent dus ook al lekker emo. Mooi stel zijn we hier. Vrouwen...
Ik ga mezelf en jullie nog wel even in spanning houden meiden. Morgenochtend testen is niet handig, want mijn man heeft een nachtdienst. En daarna krijgen we logées. Ik vind testen met vrienden in huis ook niet zo'n goed plan.
Maandagochtend 7.00 wordt het. Ik laat het jullie meteen weten hoor! Hopen dat ik niet alsnog ongesteld wordt... Ik heb nog geen buikpijn of bloedverlies of zo. Spannend!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Je houdt het wel spannend hoor!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Maandag 7u05 kom ik hier kijken (en hopen dat je al niet eerder ongesteld geworden bent!))
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo allemaal daar ben ik weer
Wat zijn er weer veel meiden zwanger zeg! Hier helaas nog niks, noppes, nada. Inmiddels zitten we in ronde 7 en ik mag over 15 dagen testen.
(voor een uitgebreid verhaal, ik heb een berichtje staan in het moeilijk zwanger worden topic)
Filoria spannend zeg! Ik duim voor je!
Wat zijn er weer veel meiden zwanger zeg! Hier helaas nog niks, noppes, nada. Inmiddels zitten we in ronde 7 en ik mag over 15 dagen testen.
(voor een uitgebreid verhaal, ik heb een berichtje staan in het moeilijk zwanger worden topic)
Filoria spannend zeg! Ik duim voor je!
Laatst aangepast door Razz_ op za 23 feb 2013 - 23:48; in totaal 2 keer bewerkt
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Haha denk dan dat de boterkoek kruimels zijn maar lief aangeboden!
Ik heb net een chocolade cake gebakken, krijgen vanavond en morgen visite en zo heb ik wat lekkers bij de koffie/thee !
@all, hier weinig aan de hand, hebben het in mijn vruchtbare periode 3 keer gedaan dus nu maar hopen dat het gelukt is . Hebben jullie nog weekend plannen? Ik ga vanavond met een vriendin naar Verliefd op Ibiza
Ik heb net een chocolade cake gebakken, krijgen vanavond en morgen visite en zo heb ik wat lekkers bij de koffie/thee !
@all, hier weinig aan de hand, hebben het in mijn vruchtbare periode 3 keer gedaan dus nu maar hopen dat het gelukt is . Hebben jullie nog weekend plannen? Ik ga vanavond met een vriendin naar Verliefd op Ibiza
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
De logees zijn gaan stappen, en ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, dus heb vast getest!
Heb een eigen topic geopend
Heb een eigen topic geopend
Filoria- Ratel
Geniet van je zwangerschap Filora!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Dat jullie me maar gauw mogen volgen!
Filoria- Ratel
Filoria, ook hier nog een keer, gefeliciteerd!!! Echt supernieuws! En idd, dat jullie allemaal maar heel snel mogen volgen!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Filoria: Hier ook nog even, gefeliciteerd meid!!! Super!!
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Weegschaal | 27/27 | Maart 2011 | 1e | 5 miskramen |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Zwanger! |
Aardbei | 26/26 | Januari 2012 | 1e | Clomid Miskraam |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
SleepingBeauty | 25/27 | Januari 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | Schildklier med |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Loes263 | 29/26 | Oktober 2012 | 1e | |
just me only me | 28/31 | Oktober 2012 | 1e | |
Joli86 | 26/29 | November 2012 | 1e | PCO |
love | 27/27 | November 2012 | 1e |
Aardbei- Prater
Mag ik ook weer in de lijst?
Razz - 28/? - Juli 2012 - tweede kindje - PCO
Razz- Kletskop
Wat ontzettend balen weer SB
En ook hier gefeliciteerd Filoria, kom speciaal voor jou hier weer even spieken!!
Wij hebben besloten even een korte pauze te nemen, jullie merken natuurlijk al dat ik hier een stuk minder kom. Een zwangerschap ging bij mij voor alles, evt vakanties werden dan wel weer geannuleerd bij een miskraam. Maar ik merk dat ik er een beetje doorheen zit, heb zo niks om naar uit te kijken. Dus onze vakantie in april gaat gewoon door. Dit houdt in dat we even een pauze houden tot begin april.
En ook hier gefeliciteerd Filoria, kom speciaal voor jou hier weer even spieken!!
Wij hebben besloten even een korte pauze te nemen, jullie merken natuurlijk al dat ik hier een stuk minder kom. Een zwangerschap ging bij mij voor alles, evt vakanties werden dan wel weer geannuleerd bij een miskraam. Maar ik merk dat ik er een beetje doorheen zit, heb zo niks om naar uit te kijken. Dus onze vakantie in april gaat gewoon door. Dit houdt in dat we even een pauze houden tot begin april.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Razz_ schreef:Mag ik ook weer in de lijst?
Ben jij ook in behandeling van een gyn? Met Clomid?
Bij je eerste kindje ook al last van PCO?
Joli86- Prater
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Weegschaal | 27/28 | Maart 2011 | 1e | 5 miskramen |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Zwanger! |
SleepingBeauty | 25/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Aardbei | 26/26 | Januari 2012 | 1e | Clomid Miskraam |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Razz_ | 28/? | Juli 2012 | 2e | PCO |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | Schildklier med |
just me only me | 28/31 | Oktober 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Loes263 | 29/26 | Oktober 2012 | 1e | |
love | 27/27 | November 2012 | 1e | |
Joli86 | 26/29 | November 2012 | 1e | PCO |
Weegschaal- Kletskop
Joli86 schreef:Razz_ schreef:Mag ik ook weer in de lijst?
Nee (nog) geen Clomid. Ik ben wel onder behandeling bij de gyn maar ik heb nu een korte pauze tot April/Mei. Ik heb namelijk iedere maand gewoon een goede eisprong alleen zijn mijn cyclussen niet gelijk. Ik gebruik nog geen medicatie oid. Mocht ik in April/Mei nog niet zwanger zijn gaan ze een baarmoeder foto maken en gaan ze verder kijken.
PCO heb je schijnbaar al vanaf je geboorte. Ik ben met S. vrij snel zwanger geworden en wist toen ook niet dat ik PCO heb (binnen 2 maanden) en ik heb ook weinig symptomen van PCO. Alleen mijn cyclussen wisselen dus heel erg.
Voor een uitgebreider verhaal moet je even in het 'moeilijk zwanger worden topic' kijken
Razz- Kletskop
Jeuh Filoria Gefeliciteerd, kon je topic niet vinden zo snel
SB, Balen zeg
SB, Balen zeg
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Razz_ schreef:Joli86 schreef:Razz_ schreef:Mag ik ook weer in de lijst?
Nee (nog) geen Clomid. Ik ben wel onder behandeling bij de gyn maar ik heb nu een korte pauze tot April/Mei. Ik heb namelijk iedere maand gewoon een goede eisprong alleen zijn mijn cyclussen niet gelijk. Ik gebruik nog geen medicatie oid. Mocht ik in April/Mei nog niet zwanger zijn gaan ze een baarmoeder foto maken en gaan ze verder kijken.
PCO heb je schijnbaar al vanaf je geboorte. Ik ben met S. vrij snel zwanger geworden en wist toen ook niet dat ik PCO heb (binnen 2 maanden) en ik heb ook weinig symptomen van PCO. Alleen mijn cyclussen wisselen dus heel erg.
Voor een uitgebreider verhaal moet je even in het 'moeilijk zwanger worden topic' kijken
Klopt dat de PCO al vanaf je geboorte in je lichaam aanwezig is, maar het kan zijn dat het na een tijd juist meer of minder invloed heeft op je cyclus/ bloedwaarde.
Fijn dat je met S. al zo snel zwanger bent geworden. Hopen dat het deze keer ook niet meer lang gaat duren..
Joli86- Prater
Dat hopen wij ook Joli86!
Had jij hiervoor een andere naam eigenlijk?
Razz- Kletskop
Hoi meiden, daar ben ik ook weer eens een keer..
@ Filoria: Ik heb je in het andere topic al gefeliciteerd, maar nogmaals van harte meid!!
@ Razz: Hopelijk heb je geen hulp nodig en wordt je spontaan zwanger!
@Weegschaal: Begrijpelijk dat je je even 'terug trekt'. Hopelijk kan je de rust een beetje vinden en kan je genieten van je vakantie. (al duurt dat nog wel even). Ik heb het al eens eerder gezegd maar ik vind je echt sterk overkomen!!
@ Joli: Jij gaat straks na je menstruatie weer een nieuwe ronde in met clomid. Ook weer 100?
Dat is echt zo standaard hé, dat als je getrouwd bent, mensen gelijk verwachten dat je ook snel zwanger bent.
Ik had het laatst op een feestje toen het er ter sprake kwam dat mijn oudste zus al een kindje heeft en mijn 2lingzus ook en is zwanger van de 2e. En dan hoor je 'en dan is het wel eens tijd dat jullie zwanger worden hé'. Ach mens, je moest eens weten..
Ik weet hoe het is een inwendige echo,dus zie er niet tegenop.
@ Linnie; hoe gaat het met jou?! Heb je weer al een tijdje niet gezien.
@ SB: ga je morgen nog langs de huisarts? Ben benieuwd. En gewoon op je strepen staan hoor!
Bij mij geen bijzonderheden.. Mijn zus was gisteren uitgerekend maar beeb zit nog lekker warm,dus ben benieuwd!! Morgen dus naar het ziekenhuis. Ik vind het toch wel erg spannend worden..gewoon omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Ik moet er maar gewoon van uit gaan dat we alleen een gesprek hebben, dan kan het altijd nog meevallen.
Omdat ik verhuisd ben, en dus naar een ander ziekenhuis ga heb ik bij het vorige ziekenhuis mijn dossier opgevraagd maar heb het niet op tijd binnen gehad. Gelukkig heb ik wel een uitdraai van de huisarts gehad dus ik heb wel iets om te laten lezen,.
@ Filoria: Ik heb je in het andere topic al gefeliciteerd, maar nogmaals van harte meid!!
@ Razz: Hopelijk heb je geen hulp nodig en wordt je spontaan zwanger!
@Weegschaal: Begrijpelijk dat je je even 'terug trekt'. Hopelijk kan je de rust een beetje vinden en kan je genieten van je vakantie. (al duurt dat nog wel even). Ik heb het al eens eerder gezegd maar ik vind je echt sterk overkomen!!
@ Joli: Jij gaat straks na je menstruatie weer een nieuwe ronde in met clomid. Ook weer 100?
Dat is echt zo standaard hé, dat als je getrouwd bent, mensen gelijk verwachten dat je ook snel zwanger bent.
Ik had het laatst op een feestje toen het er ter sprake kwam dat mijn oudste zus al een kindje heeft en mijn 2lingzus ook en is zwanger van de 2e. En dan hoor je 'en dan is het wel eens tijd dat jullie zwanger worden hé'. Ach mens, je moest eens weten..
Ik weet hoe het is een inwendige echo,dus zie er niet tegenop.
@ Linnie; hoe gaat het met jou?! Heb je weer al een tijdje niet gezien.
@ SB: ga je morgen nog langs de huisarts? Ben benieuwd. En gewoon op je strepen staan hoor!
Bij mij geen bijzonderheden.. Mijn zus was gisteren uitgerekend maar beeb zit nog lekker warm,dus ben benieuwd!! Morgen dus naar het ziekenhuis. Ik vind het toch wel erg spannend worden..gewoon omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Ik moet er maar gewoon van uit gaan dat we alleen een gesprek hebben, dan kan het altijd nog meevallen.
Omdat ik verhuisd ben, en dus naar een ander ziekenhuis ga heb ik bij het vorige ziekenhuis mijn dossier opgevraagd maar heb het niet op tijd binnen gehad. Gelukkig heb ik wel een uitdraai van de huisarts gehad dus ik heb wel iets om te laten lezen,.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Razz_ schreef:Dat hopen wij ook Joli86!
Klopt, ik was eerst x-justme-x
Joli86- Prater
Gaat wel goed met mij, ben het alleen zo erg beu dat het zo lang moet duren. Die miskraam is alweer 8 maanden geleden. Idereen om me heen wordt maar zwanger, kan er verder wel goed mee omgaan, maar toch is het wel moeilijk. We kunnen in ieder geval weer door naar de volgende ronde, maar begin haast te denken dat het nooit gaat lukken...
De 28e moet ik weer bloed gaan prikken voor progesteron. En 4 maart weer voor hetzelfde. De 15e maart moet ik weer naar de gyn. ik denk dat we dan de uitslagen van de bloedonderzoeken en het zaad van mijn vriend krijgen.
Heb afgelopen maandag ook weer een gezellig kletsmiddagje met mijn vriendin gehad die zwanger is van de 2e, die is 15 maart uitgerkend. En heb haar dochter ook weer gezien, was ook alweer bijna een jaar geleden. En wat is ze gegroeid en wat een leuke meid. Ze vond het helemaal niet eng om door mij vast gehouden te worden (aangezien ze mij eigenlijk niet kent), en kreeg zelfs een knuffel van haar .
De 28e moet ik weer bloed gaan prikken voor progesteron. En 4 maart weer voor hetzelfde. De 15e maart moet ik weer naar de gyn. ik denk dat we dan de uitslagen van de bloedonderzoeken en het zaad van mijn vriend krijgen.
Heb afgelopen maandag ook weer een gezellig kletsmiddagje met mijn vriendin gehad die zwanger is van de 2e, die is 15 maart uitgerkend. En heb haar dochter ook weer gezien, was ook alweer bijna een jaar geleden. En wat is ze gegroeid en wat een leuke meid. Ze vond het helemaal niet eng om door mij vast gehouden te worden (aangezien ze mij eigenlijk niet kent), en kreeg zelfs een knuffel van haar .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@ ShallY; Niet zeggen dat mijn vakantie nog lang duurt, die 6 weken zijn zoooooo voorbij.
Heel veel succes morgen. Ben benieuwd of ze nu eens verdere onderzoeken bij je gaan doen!
@ Linnie; Kan me voorstellen dat je het soms wat somber inziet. Maar ik hoop zo dat het snel weer mag lukken en het kindje wel mag blijven zitten!
Heel veel succes morgen. Ben benieuwd of ze nu eens verdere onderzoeken bij je gaan doen!
@ Linnie; Kan me voorstellen dat je het soms wat somber inziet. Maar ik hoop zo dat het snel weer mag lukken en het kindje wel mag blijven zitten!
Weegschaal- Kletskop
Linnie Ik kan me goed voorstellen dat je even in een dipje zit. Maar probeer de moed erin te houden meid! Hopelijk krijg je de komende week alvast een goed resultaat mbt je progesteron!
Filoria Van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag en natuurlijk vooral met je positieve test! Wat een prachtig verjaardagscadeau! Ben superblij voor je! En eindelijk weer iemand zwanger hier! Dat geeft mij in ieder geval ook weer vertrouwen dat het uiteindelijk goed gaat komen!
Filoria Van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag en natuurlijk vooral met je positieve test! Wat een prachtig verjaardagscadeau! Ben superblij voor je! En eindelijk weer iemand zwanger hier! Dat geeft mij in ieder geval ook weer vertrouwen dat het uiteindelijk goed gaat komen!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Weegschaal: Ik snap dat je even pauze wilt nemen, je hebt een erg zware tijd achter de rug. Dit is een mooi moment om weer even op te laden voor het volgende traject dat jullie ingaan
Razz: Heftig hoor, al die familieverhalen. Ik hoop dat dat het bij jullie wel gaat lukken!
Shally: Heel veel succes in het ziekenhuis straks! Laat je weten hoehet is gegaan?
Linnie: Ik ben dan wel niet zo lang bezig als jij maar snap een beetje hoe je je voelt. Hoe gaat het met het eten en je gewicht eigenlijk? Je vriend was toch bezorgd dat het daar aan zou liggen? En het komt vast goed!
SB: Al contact gehad met de huisarts?
Nou meiden, ik vind het eigenlijk nog veel te druk in het 2012 topic hoor! Ik hoop dat Filoria het goede voorbeeld heeft gegeven
Razz: Heftig hoor, al die familieverhalen. Ik hoop dat dat het bij jullie wel gaat lukken!
Shally: Heel veel succes in het ziekenhuis straks! Laat je weten hoehet is gegaan?
Linnie: Ik ben dan wel niet zo lang bezig als jij maar snap een beetje hoe je je voelt. Hoe gaat het met het eten en je gewicht eigenlijk? Je vriend was toch bezorgd dat het daar aan zou liggen? En het komt vast goed!
SB: Al contact gehad met de huisarts?
Nou meiden, ik vind het eigenlijk nog veel te druk in het 2012 topic hoor! Ik hoop dat Filoria het goede voorbeeld heeft gegeven
Aardbei- Prater
Net bij de huisarts geweest. Hij vond 12 maanden lang om nog niet zwanger te zijn. Kreeg meteen een doorverwijzing voor de fertiliteitspoli. Kan pas na 2 dagen een afspraak maken. Dus overmorgen meteen doen. Hopelijk kan ik snel terecht.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: