Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  vlinder-2011 ma 25 feb 2013 - 2:04

@ sabje: wij hoefden maar een week te wachten, hoop dat het voor jou net zo snel gaat!

@ allemaal: ik ben weer terug na een bbz, schrijf meer mee in het moeilijk zwanger worden maar zal af en toe wel reageren Wink
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY ma 25 feb 2013 - 2:52


@Sabje: fijn dat je een doorverwijzing hebt naar de fertiliteitspoli. Waarom pas na 2 dagen een afspraak maken? Hopelijk hoef je niet nog eens weken te wachten voordat je daar terecht kan.

@Vlinder: Ik las net je topic maar wat is dat eigenlijk, prolactine? Ik heb het helemaal niet mee gekregen dat je een bbz hebt gehad, wat erg. Hoe gaat het nu met je?

@ Aardbei: er zijn inderdaad nog teveel meiden hier in dit topic aanwezig.

@Linnie: Ik snap helemaal dat je het beu bent. Maar positief blijven hoor!!(hoe moeilijk dat soms ook is).

Nou ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. De arts vroeg waarom ik nu pas langs kom als ik al bijna 1,5 gestopt ben met de pil en niet ongesteld wordt. Uitgelegd waarom. Daarna inwendige echo gehad en zij constateerde dus gelijk PCO, terwijl de gyn in het andere ziekenhuis wel de vermoedens had maar het n.a.v. mijn bloedonderzoek nooit duidelijk gezegd heeft. Het is nu wel jammer dat ik en pco heb en een trage schildklier..
Ik heb zojuist mijn medicijnen opgehaald, provera en clomid. Vanaf morgen begin ik met provera. En de 12e dag van mijn cylus moet ik dan weer terug komen voor een inwendige echo.

Eindelijk zit er schot in de zaak en wordt er wat aan gedaan. De arts was ook vrij direct en duidelijk, geen bloedonderzoeken etc, direct medicijnen voorschrijven. Het scheelt natuurlijk al wel dat we bloedonderzoek en vriend zaad onderzoek al gehad hebben.

Dus ik ben eigenlijk best blij, (in hoeverre je blij kan zijn dat je medicijnen moet gaan slikken om zwanger te worden, maar jullie snappen me wel denk ik).

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  vlinder-2011 ma 25 feb 2013 - 7:32

@ shally: ik weet het ook niet precies maar als het te hoog is zoals bij mij dus het geval kan je cyclus onregelmatig zijn en kun je verminderd vruchtbaar zijn. Wat ik begrijp is dat het niet heel moeilijk op te lossen is maar dat er wel een scan moet worden gemaakt omdat het door een goedaardig gezwel kan komen. Precies weer ik het ook niet vandaar m'n topic. En ja ben 5 weken terug aan een bbz geopereerd waarbij mijn linker eileider ook is verwijderd. Heb het erg zwaar gehad en erg moeilijk ermee maar langzaam gaat het ietsje beter maar het is gewoon ontzettend frustrerend dat het maar een paar mm van mijn baarmoeder zat er verder er wel goed uitzag.
Ik snap wat je bedoeld, het is gewoon fijn dat er iets gebeurd, al is het eigenlijk negatief maar hierdoor kan het wel in iets positiefs veranderen. Je weet nu in ieder geval wat er aan de hand is!


Net te horen gekregen dat een vriendin zwanger is en 3 dagen voordat ik was uitgerekend uitgerekend is. Ontzettende klap van gekregen maar zij is ook nog erg kortzichtig over onze bbz, allemaal domme opmerkingen.. Wat kan ik daar slecht tegen, er zijn meer mensen die niet weten wat ze moeten zeggen maar die bedoelen het nog goed, heb bij haar echt het idee dat ze totaal niet doorheeft hoe het is. Hè bah sorry voor mijn klagen maar dat moest ik even kwijt..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love ma 25 feb 2013 - 8:46

@vlinder voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888wat vervelend lijkt me dat als je vriendin zo doet Sad. Lijkt me erg confronterend met die datum, kan me voorstellen dat je even klaagt mag gerust ! voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888

@weegschaal , goed dat je even tijd neemt voor jezelf . Hoe voel je je verder?

@Razz, dat is niet niks zeg voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888hopelijk hebben jullie meer geluk?

@shally, fijn dat je nu wel weet waar je aan toe bent en dat je voor je gevoel verder kunt. Hopelijk slaan de medicijnen gauw aan en heb je een eiersprong !

@Linnie, dikke knuffel voor jou! voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888

@aardbei, hopelijk geeft dat indd een teken dat wij ook snel zwanger mogen zijn! Hoe is het met jou dan?

@sabje, fijn dat je een doorverwijzing hebt ! Hopen dat je gauw wat meer duidelijkheid krijgt smile.

All, gisteren waren vriendin van ons er en die zijn de enigste die weten dat wij bezig zijn voor een kindje 2012 - Pagina 33 561177. Als je het er dan over hebt komt bij mij wel de drang van liever gisteren dan morgen naar boven. Nu is de zus van mijn vriend ook afgelopen zaterdag uitgerekend maar nog steeds geen kindje dus we wachten het af. Maar erg leuk dat er weer een kleintje binnen de familie komt. Hier een beetje snotterig met hoofdpijn blegh niet fijn maar lekker op tijd naar bed straks. Verder weinig nieuws van deze kant, moet 7maart ongesteld worden dus daar is het wachten op voor een kindje 2012 - Pagina 33 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Razz ma 25 feb 2013 - 9:18

Bedankt meiden. Ik hoop idd dat het allemaal goed komt voor dat ik weer de medische molen in moet.

@ Sabje, wat klote dat het bij jou ook zo lang duurt. Ik hoop echt voor je dat je misschien met een beetje hulp snel zwanger raakt. Ga je straks naar het JB ziekenhuis in DB? Bij mij duure het een aantal weken voordat ik daar terecht kon. Zit flink vol daar iedere keer!

@ ShallY ik hoop voor je dat het snel raak is. Ik heb zelf ook PCO. Hopelijk helpen de medicijnen!

@ vlinder-2011 wat naar dat je vriendin zo dom tegen je doet. Ze moet toch ook wel snappen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten? Jou tijd komt nog wel! hug

@ Love beterschap en hopelijk wordt je de 7e niet ongesteld Wink Ik moet zelf wachten tot de 12e

@ll vanmiddag lekker een dagje voor mezelf gehad. Ik heb nu een weekje vakantie en S. is toch naar mijn ouders gegaan vandaag. Ik heb heerljk lang uitgeslapen, doelloos tv liggen te kijken en verder nog wat gerommeld in huis. S. wilde net wat moeilijk slapen want hij is verkouden geworden. Hopelijk slaapt hij de nacht wel verder door. Mijn man is morgen ook lekker een dagje vrij. We gaan even naar een huis kijken als S. naar de psz is en verder moeten we nog kijken wat we verder gaan doen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love ma 25 feb 2013 - 9:53

Dankje wel Razz, ik hoop ook dat het wegblijft voor ons beiden!
Fijn zeg dat je een dagje voor jezelf hebt gehad, soms is dat gewoon nodig ! Wat leuk dat jullie naar een huis gaan kijken, is het huidige huis te klein of gewoon toe aan wat anders?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty ma 25 feb 2013 - 10:06

Even snel reageren...
Bij de huisarts geweest, we beginnen gelijk met zaadonderzoek.
Over 2 weken naar fertiliteitspoli.

Blij dat we zijn geweest. Volgens huisarts hoeven we nog niet erg ongerust te zijn, kan ook wel 1.5 tot 2 jr duren.
Mja het begin is er.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love ma 25 feb 2013 - 10:08

Fijn dat er nu wat actie word ondernomen SB voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888 hoop dat jullie veel sneller dan die 1,5 jaar een positieve test in handen hebben!
Hoe voel je je er verder onder?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY ma 25 feb 2013 - 10:31

Fijn SB dat er eindelijk actie in komt!! En fijn dat je ook al zo snel bij de fertiliteitspoli terecht kan.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty ma 25 feb 2013 - 19:07

@Love; ik ben vorige week naar verliefd op ibiza geweest, leuke film he. Niet veel inhoud maar vond het wel lekker ontspannend! Wink
Ik voel me goed onder dit nieuws. Ben blij dat de huisarts gelijk actie onderneemt. Want dit gaan ze waarschijnlijk toch als eerst onderzoeken. Verder vond hij mijn cyclussen wel wat onregelmatig en lang, maar goed er hoeft dus niks aan de hand te zijn. Vind het wel erg spannend wat er bij mijn man uit komt...
@Linnie; kan goed begrijpen dat je het soms moeilijk hebt met al die zwangere, herken het zelf ook.
@Shally; fijn dat er wat gedaan gaat worden!
@Vlinder; wat vervelend dat je vriendin zo doet! Kan me voorstellen dat je er rot bj voelt!

@all; vandaag weer werken na 3 dagen vrij te zijn geweest. Ik ga nog even liggen, net ontbeten met mijn man. Ben niet helemaal fit, hoop niet dat ik ook nog de griep krijg!
Ben heerlijk 3 dagen vrij geweest met mijn man, en dan is beginnen met werken weer zo balen!!

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei ma 25 feb 2013 - 20:46

Sabje: Fijn dat je meteen doorverwezen bent! Hoop dat ze wat voor je kunnen doen.

Shally: Ik snap heel goed dat je het 'fijn' vind om nu aan medicijnen te beginnen. Ik hoop dat ze gelijk aanslaan bij je!

Vlinder: Wat erg van je bbz hug Logisch dat je het zwaar hebt! En inderdaad vervelend als mensen niet weten wat ze moeten zeggen en daarom allerlei vervelende opmerkingen maken. Ik had laatst ook iemand die zei: 'Oh, maar het maakt toch niet uit als het nog een jaar duurt? Je bent nog jong!'

Love: Nee, het is helemaal niet wachten tot je 7 maart ongesteld wordt, het is wachten tot je 7 maart niet ongestld wordt! En het is inderdaad leuk he, met mensen erover te praten die het weten.

Razz: Wat leuk naar een huis kijken! Zijn jullie echt actief op zoek naar een nieuw huis of kwam dit gewoon op jullie pad?

Sleepingbeauty: Fijn dat er in ieder geval actie wordt ondernomen!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 di 26 feb 2013 - 7:55

Even een korte update,
Gisterochtend op dag 5 na de Provera ongesteld geworden, (vorige ronde was dit toevallig ook op dag 5) Nu morgenavond beginnen met Clomid 100 mg. Hopen op weinig bijwerkingen!

Volgende week woensdag weer de eerste echo.


Laatst aangepast door Joli86 op di 26 feb 2013 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY di 26 feb 2013 - 7:57

Waarschijnlijk weten jullie dit wel maar is dat normaal dat je pas rond je 12e dag van je cyclus voor een echo moet?

IK moet er echt nog een beetje inkomen hoor.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 di 26 feb 2013 - 8:01

ShallY schreef:Waarschijnlijk weten jullie dit wel maar is dat normaal dat je pas rond je 12e dag van je cyclus voor een echo moet?

IK moet er echt nog een beetje inkomen hoor.

Bij mij is het op dag 10 of 11
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 26 feb 2013 - 12:28

Hier ook even ego;

Controle bij de gyn gehad, er staat op dit moment een eitje op springen. Kan gelukkig niet in de verleiding komen om er gebruik van te maken, mijn man is op vakantie. Het onderzoek naar het vruchtje is helaas mislukt. Nu maar op naar Belgie over 2 weken.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 26 feb 2013 - 20:32

Joli: Dat is snel zeg, na 5 dagen al! Ben benieuwd of deze dosis wel aanslaat, hoop het voor je.

Shally: Ik moest geloof ik ook dag 10 of 11, maar waarschijnlijk gaan ze daar in elk ziekenhuis anders mee om. Ligt er natuurlijk ook aan op welke dag je moet beginnen met de Clomid. Ik heb in ieder geval sinds het aangeslagen is nog nooit mijn eisprong op dag 14 gehad maar later, dus dag 12 zal ook nog ruim op tijd zijn.

Weegschaal: Fijn dat je in ieder geval niet in de verleiding kan komen als je nu even pauze wilt. En hoe bedoel je dat het onderzoek is mislukt? Is er iets fout gegaan of is er niets uitgekomen? Wel balen zeker? Fijn dat je afspraak in België nu al opschiet zeg!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 26 feb 2013 - 21:45

Weegschaal, wat stom van het onderzoek! hug Was het stukje weefsel nou wel van het vruchtje, of was het van jou? Daar twijfelden ze toch over?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mzcharlotte wo 27 feb 2013 - 6:06

Oh Weegschaal, wat rot voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love wo 27 feb 2013 - 6:14

@SB, Ja ik ben ook naar die film geweest smile Vond hem erg grappig soms en die Jan Kooijman mag er wezen voor een kindje 2012 - Pagina 33 253468018
Fijn dat het voor jou positief voelt, kan me erg goed voorstellen. Wanneer krijg je uitslag van je man dan?

@Aardbei, haha ja klopt had het een beetje verkeerd neergezet hier smile Hoe gaat het verder met jou dan?

@Weegschaal, Fijn dat je niet in de verleiding komt dan nu je even wat rust wilt nemen voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888
Hopelijk krijg je in Belgie wat meer duidelijkheid. Vind het echt rot voor je Sad

@all, Hier weinig spannend eigenlijk, ben in afwachting en hoop dat mijn ongesteldheid 9 maanden wegblijft straks Wink. Heb laatste dagen wel erg veel dat het kriebelt, komt denk ook doordat mijn schoonzus waarschijnlijk dit weekend gaat bevallen want ze word zaterdag ingeleid. Ben ook erg benieuwd of het een jongetje of meisje word smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei wo 27 feb 2013 - 20:46

Love: Spannend dat je tante wordt! Snap dat het dan gaat kriebelen. Met mij gaat het goed hoor, vandaag mijn NOD, dus ben benieuwd of er wat komt smile

Boekenwurm: Ben je inmiddels al ongesteld geworden?

All: Ik zei van de week natuurlijk wel dat het hier nog te druk was, maar nu is het gelijk wel weer erg rustig hoor Wink Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, dus ben heel benieuwd of dat ook gebeurt! Ben wel al drie dagen niet lekker, met vlagen heel erg misselijk. Maarja vorige week waren er al 4 van mijn 8 directe collega's ziek, dus ik kan natuurlijk net zo goed aangestoken zijn!
Zaterdag wil ik gaan testen.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY wo 27 feb 2013 - 21:52

@aardbei: spannend!hopelijk wordt je niet ongesteld.

@love: dus jij wordt ook bijna tante!Ik ook!Mijn zus was afgelopen zaterdag uitgerekend maar de beeb zit nog lekker warm in dr buik.

Met mij alles goed.Ik heb sinds gisteren wel veel buikpijn.Kan dat door de provera komen?Ik zie er best tegen op om na 1,5 jaar weer ongesteld te worden.Hopelijk heb ik er niet te veel last van.Maar aan dr andere kant..het hoort er bij!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love do 28 feb 2013 - 0:06

Aardbei , spannend hoor! Hopelijk word je niet ongesteld Wink . Nu maar hopen dat je niet ziek word, heerst wel veel he Sad Wel fijn dat je je verder goed voelt!

Shally, Spannend he ! Ik vind het echt heel erg leuk , weten jullie al wat je zus krijgt? Schoonzus weet het niet, maar ik denk dat het een jongetje word aangezien ze een hele andere zwangerschap heeft dan met haar dochtertje.

Met mij vandaag wat minder, heb last van zeurende hoofdpijn , heb het wel al een aantal dagen maar nu echt heel erg Sad.
Verder weinig spannends, ben net klaar met huis schoonmaken en ga straks bij oud collega thee drinken. Verder druk aan het solliciteren maar weinig nieuwe vacatures steeds Sad.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 28 feb 2013 - 0:11

Aardbei, ik duim voor je meid! Heb je het idee dat er een menstruatie aan zit te komen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis do 28 feb 2013 - 0:13

@ aarbei, spannend hoor. Mijn duimen draaien
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei do 28 feb 2013 - 1:17

Nee, heb totaal niet het gevoel dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Maarja vorige maand zat ik ook helemaal te hopen en werd ik ook niet ongesteld, en toen bleek er een cyste te zitten. Dus ook al word ik niet ongesteld durf ik ngo niet te hopen Wink

Nillis: Heb jij je echo al gehad vandaag? Hoe was het? En anders, veel plezier!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum