voor een kindje 2012
+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Linnie: Leuk! Waar ben je? Wij hebben gisteravond net de laatste aflevering van seizoen 2 gezien!
Filoria: Ja ben ook erg benieuwd! Maar wil nog wel eventjes wachten hoor... maar zodra ik merk dat mijn buik begint te groeien zal ik op moeten schieten!
Filoria: Ja ben ook erg benieuwd! Maar wil nog wel eventjes wachten hoor... maar zodra ik merk dat mijn buik begint te groeien zal ik op moeten schieten!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aardbei schreef:Linnie: Leuk! Waar ben je? Wij hebben gisteravond net de laatste aflevering van seizoen 2 gezien!
Ik ben bij seizoen 3 aflevering 12 .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
@ love, nogmaals gefeliciteerd met je neefje! Leuke naam ook! Nu zal het bij jou nog meer gaan kriebelen denk ik.
Jij kon binnenkort al testen toch?
@shally, dat zou toch wel toevallig zijn dat bij een evt zwangerschap jullie een tweeling zouden krijgen. Bij Clomid is daar wel een hogere kans op, dus wie weet!
@ linnie, leuk zeg, gefeliciteerd!
Hier wachten op de 10de cd komende woensdag voor een echo, ben wel heel benieuwd!
Nog steeds weinig last van bijwerkingen gelukkig, maar een aantal keer dat ik even een drukkend gevoel op mijn liezen voelde.
Jij kon binnenkort al testen toch?
@shally, dat zou toch wel toevallig zijn dat bij een evt zwangerschap jullie een tweeling zouden krijgen. Bij Clomid is daar wel een hogere kans op, dus wie weet!
@ linnie, leuk zeg, gefeliciteerd!
Hier wachten op de 10de cd komende woensdag voor een echo, ben wel heel benieuwd!
Nog steeds weinig last van bijwerkingen gelukkig, maar een aantal keer dat ik even een drukkend gevoel op mijn liezen voelde.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
@Joli, ja erg leuk en het kriebelt het behoorlijk! Maar ik moet met 2 dagen ongesteld worden en kan dan vrijdag testen . Hoop dat je woensdag positief nieuws krijgt bij de echo.
@Linnie, wat voorn serie is dat dan?
Ik kijk sinds kort The Following en ben helemaal verslaafd! Hoe was het bij de tandarts?
Spannend hoor 11 dagen wachten... hopelijk goed nieuws!
Ik kijk sinds kort The Following en ben helemaal verslaafd! Hoe was het bij de tandarts?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
love schreef:@Joli, ja erg leuk en het kriebelt het behoorlijk! Maar ik moet met 2 dagen ongesteld worden en kan dan vrijdag testen . Hoop dat je woensdag positief nieuws krijgt bij de echo.
Ik had een controle afspraak kom ik daar, blijken ze me ingepland te hebben voor gaatjes vullen. Aangezien ik nogal doodsbang ben, moest ik van de schrik huilen. En ook nog eens een andere tandarts...
The walking dead gaat over zombies, die de wereld hebben over genomen. En een groepje mensen probeert daar te overleven. Erug spannend dus, en kan niet wachten tot ik de volgende aflevering kan kijken .
Linnie1985- Kletskop
@ Filoria: ik heb trouwens wel de pech dat ik en en schildklierpatient ben en pco heb. Maar we blijven positief!
@ Joli: de kans op een 2ling zit er natuurlijk in bij clomid maar ben er zelf ook 1 van een 2ling. Ach het maakt me niks uit.Als ik maar een keer zwanger mag raken (en blijven natuurlijk).
@ Linnie: Succes met wachten. Heb je dan over 11 dagen een afspraak bij de gyn of hoor je de uitslagen over de telefoon? En krijg je dan ook gelijk te horen wat de volgende stappen zijn?
@ Love: heb ik daar overheen gelezen hoe je neefje heet of heb je het hier niet verteld?
Een hele stomme vraag hoor maar zodra ik ongesteld word moet ik naar de poli bellen voor een afspraak om op dag 12 langs te komen voor een echo. Hoe ga ik dit zeggen aan de telefoon? Moet ik helemaal mijn verhaal doen, dat ik met clomid ga beginnen en op dag 12 een echo moet of kunnen ze dit zien in de computer waarom ik bel? Ik ben echt een muts maar ik maak me daar nu al druk om.Haha!
Nog steeds aan het wachten wanneer ik ongesteld ga worden. Ik voel me flink beroerd, gisteren heel vroeg naar bed gegaan omdat ik zo'n hoofdpijn had,dus ben benieuwd.
@ Joli: de kans op een 2ling zit er natuurlijk in bij clomid maar ben er zelf ook 1 van een 2ling. Ach het maakt me niks uit.Als ik maar een keer zwanger mag raken (en blijven natuurlijk).
@ Linnie: Succes met wachten. Heb je dan over 11 dagen een afspraak bij de gyn of hoor je de uitslagen over de telefoon? En krijg je dan ook gelijk te horen wat de volgende stappen zijn?
@ Love: heb ik daar overheen gelezen hoe je neefje heet of heb je het hier niet verteld?
Een hele stomme vraag hoor maar zodra ik ongesteld word moet ik naar de poli bellen voor een afspraak om op dag 12 langs te komen voor een echo. Hoe ga ik dit zeggen aan de telefoon? Moet ik helemaal mijn verhaal doen, dat ik met clomid ga beginnen en op dag 12 een echo moet of kunnen ze dit zien in de computer waarom ik bel? Ik ben echt een muts maar ik maak me daar nu al druk om.Haha!
Nog steeds aan het wachten wanneer ik ongesteld ga worden. Ik voel me flink beroerd, gisteren heel vroeg naar bed gegaan omdat ik zo'n hoofdpijn had,dus ben benieuwd.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Shally: Ik zou het wel even kort zeggen, zo van: Ik ben vandaag ongesteld geworden en nu moest ik bellen voor een echo. Welke dag enz dat zien ze daar wel maar dan weten ze in ieder geval waar ze naar moeten kijken.
Linnie: Leuk! Seizoen 2 vond ik wel wat langdradig, hoop dat dta dit seizoen wat minder is. Ik moet als ik het 's avonds kijk ook echt nog even wat anders op televisie kijken voordat ik naar bed ga, zo spannend vind ik het vaak. Voel me dan echt een muts!
Joli: Succes morgen bij je echo! Hoop dat er dit keer wat te zien is!
All: Ik heb 25 maart al een echo, over 3 weken dus al. Nouja.... 'al'.... Dat worden vast 3 lange weken
Linnie: Leuk! Seizoen 2 vond ik wel wat langdradig, hoop dat dta dit seizoen wat minder is. Ik moet als ik het 's avonds kijk ook echt nog even wat anders op televisie kijken voordat ik naar bed ga, zo spannend vind ik het vaak. Voel me dan echt een muts!
Joli: Succes morgen bij je echo! Hoop dat er dit keer wat te zien is!
All: Ik heb 25 maart al een echo, over 3 weken dus al. Nouja.... 'al'.... Dat worden vast 3 lange weken
Aardbei- Prater
@ ShallY: Ik heb de 15e een afspraak met de gyn, en krijg gelijk de uitslagen te horen en denk ook gelijk de volgende stappen. Nu nog 10 dagen geduld.
@ Aardbei: Je bent niet de enige, ik heb soms zelfs zombie dromen haha .
@ All: Ons jongste poesje is nu bij de dierenarts, ik mis haar nu al. Het is zo'n schatje en dondersteen, het is gewoon te rustig zonder haar. Al is het voor de oudste poes natuurlijk heerlijk . Mag haar om 14.15 weer op halen.
Je kan wel merken dat ik minder bezig ben met zwanger worden, ik kom er net achter dat ik alweer op dag 20 zit en over +/- 8 dagen ongesteld moet worden .
@ Aardbei: Je bent niet de enige, ik heb soms zelfs zombie dromen haha .
@ All: Ons jongste poesje is nu bij de dierenarts, ik mis haar nu al. Het is zo'n schatje en dondersteen, het is gewoon te rustig zonder haar. Al is het voor de oudste poes natuurlijk heerlijk . Mag haar om 14.15 weer op halen.
Je kan wel merken dat ik minder bezig ben met zwanger worden, ik kom er net achter dat ik alweer op dag 20 zit en over +/- 8 dagen ongesteld moet worden .
Linnie1985- Kletskop
@Linnie, Jeej wat vervelend zeg ! Ging het nog een beetje dan bij de tandarts?
Ok maar eens een aflevering downloaden dan en kijken of het wat is .
@SHally, ik had het op facebook staan maar hij heet J.orrit . Wat vervelend zeg dat je klachten hebt hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid.
All, ik moet volgens de planning morgen ongesteld worden en zou dan vrijdag kunnen testen. Nog geen tekenen van ongesteldheid.. Hoop zo dat het wegblijft en ga dan denk ik zaterdag testen want mijn vriend moet vrijdag erg vroeg eruit om te werken. Bovendien hebben we savonds een feestje en ben bang dat ik dan zo blij ben dat ik het van de daken schreeuw hihi. Maar vraag me af of ik me kan inhouden...
Ok maar eens een aflevering downloaden dan en kijken of het wat is .
@SHally, ik had het op facebook staan maar hij heet J.orrit . Wat vervelend zeg dat je klachten hebt hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid.
All, ik moet volgens de planning morgen ongesteld worden en zou dan vrijdag kunnen testen. Nog geen tekenen van ongesteldheid.. Hoop zo dat het wegblijft en ga dan denk ik zaterdag testen want mijn vriend moet vrijdag erg vroeg eruit om te werken. Bovendien hebben we savonds een feestje en ben bang dat ik dan zo blij ben dat ik het van de daken schreeuw hihi. Maar vraag me af of ik me kan inhouden...
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
@ Shally,dubbele kans dus op een dubbele baby
Over het bellen, hoi met Shally, ik wil graag een afspraak maken op cyclusdag 12 voor een echo, dat is dus op .......
@ love, spannend komende zaterdag! Hoop dat je ongesteldheid ook lekker weg blijft en dat je een mooie positieve test hebt!
@ linnie, hoe gaat het met je poesje? Erg ziek?
Morgen cd 10, echotijd!!
Over het bellen, hoi met Shally, ik wil graag een afspraak maken op cyclusdag 12 voor een echo, dat is dus op .......
@ love, spannend komende zaterdag! Hoop dat je ongesteldheid ook lekker weg blijft en dat je een mooie positieve test hebt!
@ linnie, hoe gaat het met je poesje? Erg ziek?
Morgen cd 10, echotijd!!
Joli86- Prater
Mwa ze is toch wel wat aan het bewegen hoor. Alleen jammer dat ze aan de wond ging likken, dus kon ik weer terug om een lampenkap te halen... En nu loopt er dus een lampenkap door het huis .
Linnie1985- Kletskop
ShallY schreef:@ Linnie: Wat leuk, gefeliciteerd!
Ik heb er wel een goed gevoel over dat het ons gaat lukken met clomid. En ik 'roep' al een hele tijd, dat als ik zwanger word, dat van een tweeling is! Haha, eerst maar eens zien of het allemaal gaat lukken.
Gisteren mijn laatste pil provera geslikt en heb sinds afgelopen nacht zo'n enorme buikpijn. Echt akelig. Maar zal er wel mee te maken hebben.
Dit riep ik dus ook al jaren. En ik wilde het ook zo graag. En zie mijn ticker.... .
Toen wij in het ziekenhuis terecht kwamen zei ik ook nog: 'Zie je wel, die tweeling komt er dus toch'.
Okee het was vele teleurstellingen later, maar die tweeling is er gekomen .
Succes!
@ Aardbei: Gefeliciteerd!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Haha grappig Lana dat heb bij jou ook echt uit kwam!!
ShallY- Prater
ShallY schreef:Haha grappig Lana dat heb bij jou ook echt uit kwam!!
+1!!
Joli86- Prater
@Joli: had je niet vandaag een echo?
ShallY- Prater
ShallY schreef:@Joli: had je niet vandaag een echo?
Klopt, alleen helaas nog niks te zien. Heel veel mini-eitjes dat wel.. Maar we zitten pas op dag 10, vrijdag weer terug voor een nieuwe echo!
Joli86- Prater
Goedenavond meiden, hier ben ik ook weer een keertje. Heb dit topic de laatste tijd wel enigszins gevolgd maar ben (bewust) niet erg actief geweest. Ook nog steeds weinig te melden hier. Ben inmiddels klaar met de duphaston dus zit nu op m'n ongesteldheid te wachten. Maandag leek het te beginnen, maar het zet nog niet echt door dus een echo laat nog eventjes op zich wachten. Kan niet wachten om weer met een nieuwe ronde te mogen beginnen dus hopelijk is de cyste weg!!
Shally nog gefeliciteerd met je neefje! Hoe gaat het nu met hem? Zou wel leuk zijn een tweeling he! Ik zou er superblij mee zijn ook al lijkt het me ook wel heftig. Als je de poli belt gewoon aangeven dat je een afspraak wilt maken voor een echo/follikelmeting op die en die datum. Dan weten ze daar genoeg.
Weegschaal, weten jullie al waar jullie heen willen op vakantie? Wel heerlijk zo'n vooruitzicht he. Even alles (proberen) te vergeten. Wij hebben inmiddels ook geboekt voor in augustus. Mocht ik tegen die tijd nog niet zwanger zijn en door de vakantie weer een maand moeten missen dan is dat jammer maar we hebben die vakantie dan toch echt even nodig dus hebben gewoon geboekt.
SB spannend hoor het testen van je man volgende week! Hopelijk komt er niks ergs uit en het is nog meer te hopen dat je je vruchtbare dagen deze week zo goed benut en dat je je nergens meer zorgen over hoeft te maken!
Linnie wat leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd! Al enig idee wanneer het gaat gebeuren?
Love, jij ook van harte gefeliciteerd met je neefje! Wat super leuk he! Ik heb ook drie neefjes, geweldig zijn ze! en wat spannend over drie dagen al testen! Nog geen tekenen van een ongesteldheid? Ik ga voor je duimen!
Aardbei, wat een supervooruitzicht zeg, eerst een kindje en een half jaar later trouwen. En wat heerlijk zo snel aan trouwjurken passen. Dat is volgens mij iets waar elke vrouw van droomt Voel je je verder goed? Ja ik moet wel aan de duphaston want ik word uit mezelf niet ongesteld dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg
Joli jammer dat er nog niks te zien was, maar dat is eigenlijk niets om je druk over te maken aangezien dag 10 nog wel erg vroeg is voor een echo. Bij mij beginnen ze meestal te meten op dag 11 of 12 en zelfs dan is er vaak nog niks te zien. Dus vol goede moed op naar vrijdag!
Filoria hoe gaat het met jou? Wanneer heb je een echo?
Nou volgens mij ben ik weer aardig bij. Ga nu lekker languit op de bank met een paar asprientjes want ben al dagen mega verkouden en erge hoofdpijn bah. Hopelijk tegen het weekend weer fit, aangezien we naar de theatertour van Blof gaan.
Fijne avond allemaal!
Shally nog gefeliciteerd met je neefje! Hoe gaat het nu met hem? Zou wel leuk zijn een tweeling he! Ik zou er superblij mee zijn ook al lijkt het me ook wel heftig. Als je de poli belt gewoon aangeven dat je een afspraak wilt maken voor een echo/follikelmeting op die en die datum. Dan weten ze daar genoeg.
Weegschaal, weten jullie al waar jullie heen willen op vakantie? Wel heerlijk zo'n vooruitzicht he. Even alles (proberen) te vergeten. Wij hebben inmiddels ook geboekt voor in augustus. Mocht ik tegen die tijd nog niet zwanger zijn en door de vakantie weer een maand moeten missen dan is dat jammer maar we hebben die vakantie dan toch echt even nodig dus hebben gewoon geboekt.
SB spannend hoor het testen van je man volgende week! Hopelijk komt er niks ergs uit en het is nog meer te hopen dat je je vruchtbare dagen deze week zo goed benut en dat je je nergens meer zorgen over hoeft te maken!
Linnie wat leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd! Al enig idee wanneer het gaat gebeuren?
Love, jij ook van harte gefeliciteerd met je neefje! Wat super leuk he! Ik heb ook drie neefjes, geweldig zijn ze! en wat spannend over drie dagen al testen! Nog geen tekenen van een ongesteldheid? Ik ga voor je duimen!
Aardbei, wat een supervooruitzicht zeg, eerst een kindje en een half jaar later trouwen. En wat heerlijk zo snel aan trouwjurken passen. Dat is volgens mij iets waar elke vrouw van droomt Voel je je verder goed? Ja ik moet wel aan de duphaston want ik word uit mezelf niet ongesteld dus dan kan ik wachten tot ik een ons weeg
Joli jammer dat er nog niks te zien was, maar dat is eigenlijk niets om je druk over te maken aangezien dag 10 nog wel erg vroeg is voor een echo. Bij mij beginnen ze meestal te meten op dag 11 of 12 en zelfs dan is er vaak nog niks te zien. Dus vol goede moed op naar vrijdag!
Filoria hoe gaat het met jou? Wanneer heb je een echo?
Nou volgens mij ben ik weer aardig bij. Ga nu lekker languit op de bank met een paar asprientjes want ben al dagen mega verkouden en erge hoofdpijn bah. Hopelijk tegen het weekend weer fit, aangezien we naar de theatertour van Blof gaan.
Fijne avond allemaal!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Lief dat je naar me vraagt Boekenwurm. Over drie weken heb ik een echo.
Meiden, ik ga niet meer zoveel meeschrijven hier (er komen hier onderhand meer zwangere dames dan meiden die nog 'aan het werk' zijn...) maar ik lees mee en leef met jullie mee!
Meiden, ik ga niet meer zoveel meeschrijven hier (er komen hier onderhand meer zwangere dames dan meiden die nog 'aan het werk' zijn...) maar ik lees mee en leef met jullie mee!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@joli:nog even afwachten dus.Hopelijk is er vrijdag meer te zien.
@boekenwurm: bedankt!alles gaat goed met mn neefje.
Word je na het slikken van provera eigenlijk altijd wel ongesteld?Ik zit nu op dag 4 maar ben het nog niet.Ik heb wel allemaal tekenen hoor zoals veel hoofdpijn en rugpijn. En ik verlies af en toe wat oud bloed.
@boekenwurm: bedankt!alles gaat goed met mn neefje.
Word je na het slikken van provera eigenlijk altijd wel ongesteld?Ik zit nu op dag 4 maar ben het nog niet.Ik heb wel allemaal tekenen hoor zoals veel hoofdpijn en rugpijn. En ik verlies af en toe wat oud bloed.
ShallY- Prater
Joli: Hoop dat er vrijdag meer te zien is meid!
Boekenwurm: Nee ik werd uit mezelf ook niet ongesteld, maar die cyste was bij mij ná mijn eisprong gekomen, dus moest ik wachten totdat ik zelf ongesteld werd omdat ik wel een eisprong had gehad. Maar bij jou was dat dus blijkbaar niet zo Ik voel me verder eigenlijk wel goed, heb eigenlijk niet echt ergens last van, behalve wat meer honger...
Shally: Ik werd altijd 2 of 3 dagen na het slikken van Provera of Duphaston ongesteld. Het is volgens mijn 'normaal' dat je pas na de 10 dagen slikken ongesteld wordt hoor, dus niet tijdens het slikken
Boekenwurm: Nee ik werd uit mezelf ook niet ongesteld, maar die cyste was bij mij ná mijn eisprong gekomen, dus moest ik wachten totdat ik zelf ongesteld werd omdat ik wel een eisprong had gehad. Maar bij jou was dat dus blijkbaar niet zo Ik voel me verder eigenlijk wel goed, heb eigenlijk niet echt ergens last van, behalve wat meer honger...
Shally: Ik werd altijd 2 of 3 dagen na het slikken van Provera of Duphaston ongesteld. Het is volgens mijn 'normaal' dat je pas na de 10 dagen slikken ongesteld wordt hoor, dus niet tijdens het slikken
Aardbei- Prater
Aardbei, ik had ook een eisprong gehad. Daarna werd ik ongesteld en kreeg ik een echo. Toen bleek dat er bij mij een cyste zat. Dus toen moest ik nog een keer ongesteld worden voordat ze weer zouden kijken. Dus dat moest opgewekt worden bij mij.
Shally, ik slik altijd duphaston. Ongeveer hetzelfde als provera. Ik ben er tot nu toe altijd nog ongesteld door geworden. Soms al 1 dag na afloop van de kuur, maar ook wel soms pas na een dag of 4 a 5. Op dit moment heb ik 21 dagen duphaston geslikt ivm een cyste en heb ik woensdag de laatste pil gehad. Ik heb al sinds maandag bruinverlies maar de echte ongesteldheid zet nog niet door. Dit hoort er gewoon bij dus ik zou me nog niet druk maken als ik jou was. Ik geloof dat je zelfs nog wel ruim een week na de kuur ongesteld kunt worden.
Shally, ik slik altijd duphaston. Ongeveer hetzelfde als provera. Ik ben er tot nu toe altijd nog ongesteld door geworden. Soms al 1 dag na afloop van de kuur, maar ook wel soms pas na een dag of 4 a 5. Op dit moment heb ik 21 dagen duphaston geslikt ivm een cyste en heb ik woensdag de laatste pil gehad. Ik heb al sinds maandag bruinverlies maar de echte ongesteldheid zet nog niet door. Dit hoort er gewoon bij dus ik zou me nog niet druk maken als ik jou was. Ik geloof dat je zelfs nog wel ruim een week na de kuur ongesteld kunt worden.
boekenwurm83- Prater
Ik dacht, dat zal ik wel weer hebben hoor..ook na het slikken van provera niet ongesteld worden maar inmiddels ben ik ongesteld geworden.
Zo even het ziekenhuis bellen voor een afspraak op dag 12.
Nu gaat het gewoon eindelijk wat gebeuren. Daar ben ik echt 'blij' om.
@Boekenwurm: Hopelijk ben je ook snel ongesteld en is de cyste weg. Want zoalang die niet weg is mag je niet verder?
Zo even het ziekenhuis bellen voor een afspraak op dag 12.
Nu gaat het gewoon eindelijk wat gebeuren. Daar ben ik echt 'blij' om.
@Boekenwurm: Hopelijk ben je ook snel ongesteld en is de cyste weg. Want zoalang die niet weg is mag je niet verder?
ShallY- Prater
Klopt die moet eerst weg zijn. Dus hopelijk is dat nu het geval maar het kan ook zo zijn dat het nog een paar maanden duurt
Ik zit ook een beetje met een dilemma. De ongesteldheid lijkt nu echt door te zetten maar helemaal helderrood is het nog niet. Zo gaat het de hele week al. Ik had eigenlijk al een afspraak voor afgelopen woensdag maar die heb ik afgezegd omdat het toch niet had doorgezt. Als het vandaag/morgen doorzet moet ik wel echt morgen een echo, want anders zou maandag alweer dag 4/5 zijn en is het te laat om met een nieuwe ronde injecties te beginnen. Dus toch maar weer op de gok een afspraak maken voor morgen met de kans dat ik het weer moet afzeggen? Als ik morgen nog afwacht dan is er misschien geen plaats meer voor mij. Pff wat een gedoe.
Shally fijn dat je ongesteld bent geworden. Moet je op dag 3 met clomid beginnen?
Ik zit ook een beetje met een dilemma. De ongesteldheid lijkt nu echt door te zetten maar helemaal helderrood is het nog niet. Zo gaat het de hele week al. Ik had eigenlijk al een afspraak voor afgelopen woensdag maar die heb ik afgezegd omdat het toch niet had doorgezt. Als het vandaag/morgen doorzet moet ik wel echt morgen een echo, want anders zou maandag alweer dag 4/5 zijn en is het te laat om met een nieuwe ronde injecties te beginnen. Dus toch maar weer op de gok een afspraak maken voor morgen met de kans dat ik het weer moet afzeggen? Als ik morgen nog afwacht dan is er misschien geen plaats meer voor mij. Pff wat een gedoe.
Shally fijn dat je ongesteld bent geworden. Moet je op dag 3 met clomid beginnen?
boekenwurm83- Prater
@Boekenwurm: lastig dillema. Ik zal denk ik toch maar een afspraak maken zodat je m alsnog kan afzeggen morgen. Maar jij moet dus terwijl je ongesteld bent voor een echo? Hmm lijkt me echt niet fijn.
Op dag 3 moet ik inderdaad beginnen met clomid.
Mijn zus zit in hetzelfde schuitje, zij is inmiddels begonnen met injecties omdat ze resistent geworden is voor clomid, dus als ik iets niet weet vraag ik het aan haar. Dat is dan wel weer prettig.
Op dag 3 moet ik inderdaad beginnen met clomid.
Mijn zus zit in hetzelfde schuitje, zij is inmiddels begonnen met injecties omdat ze resistent geworden is voor clomid, dus als ik iets niet weet vraag ik het aan haar. Dat is dan wel weer prettig.
ShallY- Prater
ja klopt een uitgangsecho heet dat. Dat is omdat ze eerst willen kijken of alles weer rustig is voordat ik aan een nieuwe ronde mag beginnen. Het is de eerste keer niet erg fijn, maar het went snel en voor de artsen is het heel normaal dus dat houd ik maar in m'n achterhoofd.
boekenwurm83- Prater
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: