Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 wo 23 jan 2013 - 10:10

Annie24 schreef:Linnie; je kan ook niet verwachten dat je opeens kilo's aankomt hé Wink Ik heb ook bij een dieetiste gelopen om aan te komen en was blij met elke kilo die er per maand! bijkwam. Ik moest mijn hele eetpatroon omgooien, maar met de tips van de dieetiste kwam ik een heel eind en vierden we elke maand een klein feestje als er weer 1 kilo bijzat.

Haha ik weet het, maar iedere avond is het best n teleurstelling als ik nog op hetzelfde gewicht zit. En vriendjelief zorgt er voor dat ik wat meer eet dan ik opgeschept heb, en (klinkt misschien stom) ben toch wel een beetje trots als ik het op heb Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annie24 wo 23 jan 2013 - 10:41

Linnie1985 schreef:
Annie24 schreef:Linnie; je kan ook niet verwachten dat je opeens kilo's aankomt hé Wink Ik heb ook bij een dieetiste gelopen om aan te komen en was blij met elke kilo die er per maand! bijkwam. Ik moest mijn hele eetpatroon omgooien, maar met de tips van de dieetiste kwam ik een heel eind en vierden we elke maand een klein feestje als er weer 1 kilo bijzat.

Haha ik weet het, maar iedere avond is het best n teleurstelling als ik nog op hetzelfde gewicht zit. En vriendjelief zorgt er voor dat ik wat meer eet dan ik opgeschept heb, en (klinkt misschien stom) ben toch wel een beetje trots als ik het op heb Laughing.

Ik had dat ook hoor: was supertrots als ik 's avonds op de bank tegen mijn vriend zat te vertellen wat ik allemaal op had. Bij mij zat het hem in het overslaan van het ontbijt en het dubbel beleggen van mijn brood. Ik ben dus gaan ontbijten 's morgens en ben bruin ipv wit brood gaan eten met bv niet 1 plak kaas, maar 2 plakken kaas en niet 3 plakjes gekookte worst, maar 6 plakjes gekookte worst. Daarnaast élke avond een toetje in de vorm van bv volle yoghurt en minstens 1 liter volle melk drinken per dag.

Inmiddels doe ik nog steeds hetzelfde, al kom ik er nu niet meer van aan, maar...ik val ook niet meer af, dus het is goed zoals het nu is.\

Mensen zeggen wel eens dat afvallen moeilijk is, maar aankomen als je het wel wil, maar niet lukt is net zo vervelend.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 wo 23 jan 2013 - 10:53

Annie24 schreef:
Linnie1985 schreef:
Annie24 schreef:Linnie; je kan ook niet verwachten dat je opeens kilo's aankomt hé Wink Ik heb ook bij een dieetiste gelopen om aan te komen en was blij met elke kilo die er per maand! bijkwam. Ik moest mijn hele eetpatroon omgooien, maar met de tips van de dieetiste kwam ik een heel eind en vierden we elke maand een klein feestje als er weer 1 kilo bijzat.

Haha ik weet het, maar iedere avond is het best n teleurstelling als ik nog op hetzelfde gewicht zit. En vriendjelief zorgt er voor dat ik wat meer eet dan ik opgeschept heb, en (klinkt misschien stom) ben toch wel een beetje trots als ik het op heb Laughing.

Ik had dat ook hoor: was supertrots als ik 's avonds op de bank tegen mijn vriend zat te vertellen wat ik allemaal op had. Bij mij zat het hem in het overslaan van het ontbijt en het dubbel beleggen van mijn brood. Ik ben dus gaan ontbijten 's morgens en ben bruin ipv wit brood gaan eten met bv niet 1 plak kaas, maar 2 plakken kaas en niet 3 plakjes gekookte worst, maar 6 plakjes gekookte worst. Daarnaast élke avond een toetje in de vorm van bv volle yoghurt en minstens 1 liter volle melk drinken per dag.

Inmiddels doe ik nog steeds hetzelfde, al kom ik er nu niet meer van aan, maar...ik val ook niet meer af, dus het is goed zoals het nu is.\

Mensen zeggen wel eens dat afvallen moeilijk is, maar aankomen als je het wel wil, maar niet lukt is net zo vervelend.

Idd, en veel mensen snappen dat niet.
Vandaag ook aardig wat gegeten. Cornflakes met volle melk, 's middags 4 bruine boterhammen met tomaat, daarna nog een ontbijtreep van kellogs en die zijn jummie! 'S avonds die nieuwe noedels van de tv, en een glas volle melk en bij de koffie nog zo'n ontbijtreep.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  sabje do 24 jan 2013 - 2:24

Filoria:Nee kan nu ook niet werken. Is nu net op de 2 dagen dat ik moet werken voor een kindje 2012 - Pagina 17 1371890812.

Het heeft nog niet goed doorgezet, maar al wel wat bloedverlies. Lig dus ook al in bed. Tot nu toe gaat het best redelijk met de buikpijn. Ben dus bang dat ik morgen de heftige buikpijn krijg. Het is nu net op de de 2 dagen dat ik werk. Wel een voordeel is dat ik zo oppas heb voor M.ax.
Gisteren besloten om toch maar naar de dokter te gaan. Ik houd dit zo niet langer vol met de buikpijn. Moet hij me maar naar de gyn doorsturen. Ben nu ook een jaar gestopt. Wil toch graag gerustelling dat het nog allemaal goed zit in mijn buik. Heb toch echt veels te lang bruinslijmverlies. Deze maand maar een dag of 4 niet.
Bij M.ax ben ik rond de 7 maanden ook naar de gyn geweest voor de buikpijn, maar toen had ik niet dit slijmverlies. Dus maak me in mijn achterhoofd toch wel een beetje zorgen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 3:23

Verstandig Sabje. Wat zei de gyn de vorige keer?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love do 24 jan 2013 - 6:34

Filoria schreef:Love, ga eens wat spannends meemaken joh! voor een kindje 2012 - Pagina 17 1578173417

Zal 50 tinten erbij pakken kijken of vriendlief wat kinky' s wil mee maken.. voor een kindje 2012 - Pagina 17 253468018

Dan heb ik pas wat spannends te vertellen voor een kindje 2012 - Pagina 17 827601 voor een kindje 2012 - Pagina 17 3079029344
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  sabje do 24 jan 2013 - 7:30

Filoria schreef:Verstandig Sabje. Wat zei de gyn de vorige keer?

Heb toen een (inwendige) echo gehad en zag alles er goed uit. Medicijnen die ik slikte was ook goed. Ze gaf als tip om een thermobroek aan te trekken. Zou kunnen helpen door de warmte. Helpt dus niet.
Ik mocht na 4 maanden weer terug komen als ik nog niet zwanger was. Wij waren toen ongeveer 7/8 maanden bezig. Ik was toen met 10 maanden zwanger, dus het was niet nodig.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 8:16

Sabje: goed idee om terug te gaan dan ja. Hoop dat ze nog een andere verklaring kan vinden zodat je weet wat je eraan kunt doen voor een kindje 2012 - Pagina 17 699888

love schreef:
Filoria schreef:Love, ga eens wat spannends meemaken joh! voor een kindje 2012 - Pagina 17 1578173417

Zal 50 tinten erbij pakken kijken of vriendlief wat kinky' s wil mee maken.. voor een kindje 2012 - Pagina 17 253468018
Haha ik moet meteen hier aan denken:
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 24 jan 2013 - 9:03

@Stitch; Spannend hoor en zeker een leuke datum de 14e. HOpen dat dan alles goed is en je echt kunt gaan genieten!

@filoria; balen van je zwangerschapstest!

@Sabje; wat vervelend dat je er zo beroerd van bent!

@Linnie; Lijkt me heel lastig als je moet aankomen...Zie het ook wel eens bij mensen om mij heen en op mijn werk, dat kost vaak net zoveel moeite als afvallen..

@all; hier gaat het weer beter! De ongesteldheid is voorbij! Ovulatie testen zijn binnen.
Kan je die testen ook met ochtendurine gebruiken? Ik lees veelal dat je ze beter 'smiddags kunt doen, maar ik werk straks vaker overdag...
Dacht ik kan ze mooi doen voor ik aan het werk ga...

En als het positief is dan heb je ongeveer na 24 uur je ei-sprong?
Wel spannend! Hoop dat het deze ronde eens goed mag gaan Wink

Ik ben verder hard bezig om niet ziek te worden. Morgen gaan we naar groot concert en ik wil toch echt niet ziek zijn dan! Dus ik ga zo snel op de bank nog ff stomen/neussprayen, pcm eten..
Vanmiddag voelde ik me ook al kats beroerd! Al mijn holtes zitten vol en ik hoest al de hele week!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 9:32

Met ochtendurine kun je vals positief testen SB, omdat je concentratie LH dan verhoogd is. Je kunt beter op een vast tijdstip later op de dag testen. Bijvoorbeeld voor het avondeten of zo.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 9:33

Beterschap trouwens! Naar welk concert ga je?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 do 24 jan 2013 - 9:50

Filoria, jammer meid van je negatieve test! Maar zo lang je nog niet ongesteld bent is er nog iets hoop toch!
Sabje, wat baaalen meid! Maar goed dat je er nu werk van gaat maken want het is echt niet normaal dat je zo veel last hebt hebt van je menstruatie!
Sb, ,waar ga je naartoe?? Ik ben gister bij de vrienden van de amstel geweest, was echt gaaf!! Als het aankomende maand niet raak is ga je dan een afspraak maken bij de huisarts?
Linnie, wat vervelend dat je zo'n moeite hebt met aankomen. Lastig dat mensen niet snappen hoe moeilijk dat kan zijn. Ben je al eens bij een dietiste geweest?

Ik ben gister bij de vrienden van de amstel geweest. Even een avondje alles vergeten. Het was helemaal geweldig. Alleen maar topartiesten zoals Marco Borsato, Blof, Ilse de Lange, Kane, Nick en Simon, enz. Dus even lekker uitgeleefd.
Ik vandaag eindelijk een goede echo gehad voor een kindje 2012 - Pagina 17 281626781Een eitje van 17 mm en 13,5 mm. Dus dat gaat deze maand zeker doorzetten. Zaterdag moet ik voor een laatste echo en dan waarschijnlijk ook meteen een pregnyl injectie. Ik ben zooo blij. Dus vriend en ik gaan zo bezig met het huiswerk dat ik vanmorgen heb meegekregen haha. Slaap lekker allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 9:57

Goed bezig Boekenwurm! Eindelijk goed nieuws! cheers Ik ben inderdaad nog niet ongesteld, dus het kàn nog.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 24 jan 2013 - 10:01

r@filoria dankje dat had ik nog niet bedacht.
@boekenwurn ga ook naar vriendrn van amstel :-) Ben erg benieuwd!
Hoop echt niet ziek te worden...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 24 jan 2013 - 10:02

r@filoria dankje dat had ik nog niet bedacht.
@boekenwurn ga ook naar vriendrn van amstel :-) Ben erg benieuwd!
Hoop echt niet ziek te worden...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 18:15

Ongesteld.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 24 jan 2013 - 18:46

Balen Filoria!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! do 24 jan 2013 - 19:40

@SB: fijn dat de testen binnen zijn! Hopeljik zorgen ze voor goed nieuws volgende maand!! en niet ziek worden hoor! Welk concert ga je heen?

@Filoria: balen toch ongesteld! Sad

@Boekenwurm: Fijn, Klinkt als goed nieuws van je eitjes!! Al weet ik niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat. Hoe groot moeten ze minimaal zijn voordat ze kunnen springen?



@all: tja hier nog steeds niet helemaal fit. Alles doet inmiddels zeer van het hoesten. Rug, nek, borst. Niet leuk meer. Maar ja, gaat vanzelf weer over zeggen ze he....

verder niet veel te melden eigenlijk.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 do 24 jan 2013 - 21:04

Filoria baaalen meidvoor een kindje 2012 - Pagina 17 699888

Aagje, een eitje moet zo'n 20 mm zijn voor het gaat springen. Als een eitje groter is dan 12 mm dan kun je er eigenlijk wel zeker van zijn dat ie ook door gaat groeien en uiteindelijk gaat springen. Dus in principe zou ik over een dag of 2 wel een eisprong kunnen hebben aangezien er al eentje van 17 mm bij zit.

Weet iemand eigenlijk hoe dat in z'n werk gaat bij meerdere eitjes? Ik heb er een van 17 mm en een van 13,5 mm. Ze kunnen allebei springen maar gebeurt dat dan ook tegelijkertijd? Want dat zou die ene eigenlijk nog te klein zijn toch. Hmm misschien een vraag voor de gyn aangezien ik morgen toch weer een echo heb.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 do 24 jan 2013 - 21:42

Weer even een berichtje van mij, afgelopen week wel meegelezen maar voor mijn gevoel moest ik even niet meer actief posten, was er weer té veel mee bezig.

Maar ik heb weer nieuws, ik ben weer ongesteld geworden! De provera heeft netjes zijn werk gedaan. Gister had ik nog wat 'oud bloed' sorry voor de details, maar vanochtend heeft t toch doorgezet. Meteen naar het zkh gebeld en moet komende maandag gaan bloedprikken en de maandag daarna heb ik dan de eerste echo. Gelukkig waren deze allebei op maandag en ben ik niet vervelend en hoef geen roosters in de war te schoppen. Ben voortaan de maandagochtenden namelijk vrij. Nu zondag dus beginnen met de Clomid.

@ filoria, balen dat je ongesteld geworden bent!

@ boekenwurm, ben benieuwd naar het antwoord van de gyn wat er gebeurd met 2 grote eitjes die allebei kunnen springen! Zit jij trouwens in dezelfde behandelingen als ik?

@ Aagje, beterschap!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 do 24 jan 2013 - 22:23

x-justme-x schreef:

@ boekenwurm, ben benieuwd naar het antwoord van de gyn wat er gebeurd met 2 grote eitjes die allebei kunnen springen! Zit jij trouwens in dezelfde behandelingen als ik?


De behandeling waar jij nu mee begint heb ik achter de rug. Heb clomid 50, vervolgens 100 en vervolgen 150 gehad maar dat sloeg allemaal niet aan. Ik ben daarna met Fostimon injecties begonnen en zit nu in ronde 2.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 22:32

Justme, ik start zondag ook met Clomid. Is het voor jou ook de eerste ronde met medicatie?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 do 24 jan 2013 - 22:55

@ boekenwurm: hoop voor jou dat de injecties nu wel aan gaan slaan!

@ filoria: toevallig, precies op dezelfde dag! Zit inderdaad in de eerste ronde met 50 mg. Op hoeveel mg zit jij nu? En hoeveel rondes ben jij al bezig?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 25 jan 2013 - 0:57

Toevallig inderdaad. Hier ook 50mg. Krijg je echo's ter controle en zo? Ik niet, de gyn vindt dat overdreven geloof ik, maar ik heb dan ook geen PCOS (jij wel toch?) Ik ben al bijna twee jaar bezig, dus dat zijn aardig wat rondes - zonder Clomid allemaal. De vorige keer dat ik met Clomid zou beginnen raakte ik op de valreep nog 'uit mezelf' zwanger. Dat is helaas een miskraam geworden. Hoe lang zijn jullie aan het hopen op een kindje nu (waar is die tabel als je m nodig hebt haha)?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch vr 25 jan 2013 - 1:35

Filoria, balen dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk zorgt de clomid deze keer voor een hele mooie test aan het einde van de maand! hug
Was idd bang voor de test van moeders voor moeders, maar die angst was (gelukkig) ongegrond! Very Happy We beginnen er nu iets meer in te geloven, maar wachten wel eerst even de echo af. Nog 3 weken...

Boekenwurm, fijn dat de echo nu wel resultaat liet zien! Ik hoop dat ze mooi mogen groeien en springen! Goed je best doen dus!

X-justme-x, fijn dat je nu kan beginnen met de clomid. Hopelijk heeft het bij jou ook het goede resultaat!

Aagje, beterschap!

Sleeping beauty, jij ook beterschap, en heel veel plezier bij de vrienden van amstel live! Dat lijkt me zo gaaf om een keer naar toe te gaan!

Sabje, ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen. Het is al zo'n teleurstelling als je weer ongesteld wordt, maar als je er dan ook nog zo ontzettend beroerd van bent is het nog veel erger. hug

Linnie, hopelijk lukt het om wat meer aan te komen. Lijkt me idd niet fijn als je graag wat kilo's aan wilt komen, en het lukt niet. Kan me voorstellen dat mensen in je omgeving dat vaak ook niet begrijpen hoe moeilijk dat kan zijn. hug

Love, moeders voor moeders zamelt urine in van zwangeren in 6-16 weken van de zwangerschap. Hier halen ze dan het hcg uit, om medicijnen te maken voor vrouwen die niet zelf zwanger kunnen raken (als ik het goed heb pregnyl) Nu dus de komende 10 weken in een potje plassen laughcry
Hoe is het verder met jou?

Aardbei, hoe is het nu met je??? hug hug hug Heb je al iets meer duidelijkheid gekregen van de gyn?

All, stom dat ik hier niet meer 'hoor'. Voel me ook (nog) niet echt op mijn plaats in het andere topic, en ik mis jullie gewoon!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum