voor een kindje 2012
+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@Aardbei; fijn dat je het wat meer los kunt laten. Ik merk het zelf ook wel, d at ik dan zelf meer ontspannen ben en dat de tijd ook veel sneller gaat!
@Nillis; denk niet dat mijn cyclus regelmatiger wordt, want dan zou ik nu over tijd zijn..Maar wie weet heeft het iets invloed! Vond het wel een super fijn idee dat je in ieder geval de goede tijd weet! Dat is wel erg gokken bij zo'n onregelmatige cyclus.
Heerlijk 5 vrije dagen, ook een beetje voorjaarsvakantie!
@Love; ik werk nu 32 uur. En nog wel eens extra hihi Sowieso bij die 32 uur heb ik nog wel eens overuren...Maar ik wil proberen om ook af en toe op tijd naar huis te gaan! DAt geeft mezelf ook wel rust! En dat ik zoals nu nog ff kan hardlopen na het werk
Ik denk dat ik dit weekend ga testen dan ben ik weer vrij
@Filoria; jij gaat ook zondag testen, misschien ik ook wel
@Sabje; vervelend!
@Stitch;l wat leuk dat je hier even langs komt Hopelijk wordt je onzekerheid snel minder!!
@Boekenwurm; ja ik hoor van meer mensen dat krampen een goede reden kunnen hebben, maar zovoelt het dan niet haha... Heb echt een avond gehad dat ik ahd van morgen ben ik echt ongesteld. Maar tot nu toe niet.
@all; zo weer een dagje gewerkt. Bevalt erg ggoed, wel pittig nu ik deze week alleen ben.
Maar wel erg leuk! Mijn leidinggevende is beetje bezorgd om mij, omdat het allemaal zo veel is en het vrijdag zo laat was. Maar goed, ik krijg nu wel betere begeleiding en dat voelt wel fijn!
Morgen teamvergadering zou ik eerst ook leiden, maar zijn veel inbraken in de wijk enz. dus nu komt de leidinggevende erbij en die wilde hem ook wel leiden, dus ergens vind ik het wel fijn. Kan ik me nog wat meer inlezen in de structuur en het idee van die vergadering (is een methode waarbij je half uur vergaderd elke week en allemaal staat...) Voelde eerst wel stom, maar nu geeft het mij wel rust dat ik me daar niet meer in hoef te verdiepen en ik heb om 14.00u ook weer een nieuwe vergadering voor mij dan...
Aan de andere kant denk ik misshcien moet ik zelf ook maar even doorpakken Lekker blijven twijfelen....
Maar goed om die inbraken is het fijn dat zij er bij is in ieder geval, want het geeft onwijs veel onrust in het team.
Verder nog steeds geen ongesteldheid!!
@Nillis; denk niet dat mijn cyclus regelmatiger wordt, want dan zou ik nu over tijd zijn..Maar wie weet heeft het iets invloed! Vond het wel een super fijn idee dat je in ieder geval de goede tijd weet! Dat is wel erg gokken bij zo'n onregelmatige cyclus.
Heerlijk 5 vrije dagen, ook een beetje voorjaarsvakantie!
@Love; ik werk nu 32 uur. En nog wel eens extra hihi Sowieso bij die 32 uur heb ik nog wel eens overuren...Maar ik wil proberen om ook af en toe op tijd naar huis te gaan! DAt geeft mezelf ook wel rust! En dat ik zoals nu nog ff kan hardlopen na het werk
Ik denk dat ik dit weekend ga testen dan ben ik weer vrij
@Filoria; jij gaat ook zondag testen, misschien ik ook wel
@Sabje; vervelend!
@Stitch;l wat leuk dat je hier even langs komt Hopelijk wordt je onzekerheid snel minder!!
@Boekenwurm; ja ik hoor van meer mensen dat krampen een goede reden kunnen hebben, maar zovoelt het dan niet haha... Heb echt een avond gehad dat ik ahd van morgen ben ik echt ongesteld. Maar tot nu toe niet.
@all; zo weer een dagje gewerkt. Bevalt erg ggoed, wel pittig nu ik deze week alleen ben.
Maar wel erg leuk! Mijn leidinggevende is beetje bezorgd om mij, omdat het allemaal zo veel is en het vrijdag zo laat was. Maar goed, ik krijg nu wel betere begeleiding en dat voelt wel fijn!
Morgen teamvergadering zou ik eerst ook leiden, maar zijn veel inbraken in de wijk enz. dus nu komt de leidinggevende erbij en die wilde hem ook wel leiden, dus ergens vind ik het wel fijn. Kan ik me nog wat meer inlezen in de structuur en het idee van die vergadering (is een methode waarbij je half uur vergaderd elke week en allemaal staat...) Voelde eerst wel stom, maar nu geeft het mij wel rust dat ik me daar niet meer in hoef te verdiepen en ik heb om 14.00u ook weer een nieuwe vergadering voor mij dan...
Aan de andere kant denk ik misshcien moet ik zelf ook maar even doorpakken Lekker blijven twijfelen....
Maar goed om die inbraken is het fijn dat zij er bij is in ieder geval, want het geeft onwijs veel onrust in het team.
Verder nog steeds geen ongesteldheid!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Toch ongesteld geworden..
Hopelijk maandag naar de HA ben er helemaal klaar mee!
Man staat er gelukkig helemaal achter! Hij gaat afspraak maken!
Ben zoo bang dat er iets niet goed is met ons!!!
En gewoooon verdrietig! Weeeeeer niet!
SleepingBeauty- Kletskop
SB wat balen!!! Snap je gevoel helemaal. Misschien een geruststelling: wij zijn al bijna twee jaar bezig, maar er is toch niks mis! We zijn gewoon niet supervruchtbaar. Hopelijk is dat bij julie ook zo en mag je Clomid gaan gebruiken of krijg je op een andere manier hulp. Maar goed, eerst de eerste afspraak maar eens afwachten natuurlijk. Knuffel voor jou meid
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Oke er is nog hoop dus ;-)
Weet ik ook wel maar is gewoon spannend als je de stap maakt
Heb ook geen idee wat ze de eerste x gaan doen of de HA iig iets doet?
Weet ik ook wel maar is gewoon spannend als je de stap maakt
Heb ook geen idee wat ze de eerste x gaan doen of de HA iig iets doet?
SleepingBeauty- Kletskop
Het verschilt erg. Soms adviseert de huisarts wat langer te blijven proberen. Vaak krijg je direct een doorverwijzing voor de gynaecoloog. De gyn zal je man waarschijnlijk vragen om wat zaad in te leveren en bij jou een (inwendige) echo maken en bloed afnemen. Goed dat jullie actie ondernemen en sterkte met het doorkomen van je menstruatie
Filoria- Ratel
SleepingBeauty schreef:Toch ongesteld geworden..
Heel begrijpelijk SB die angst. Dat had ik ook, en heb ik eigenlijk nog steeds. We dachten te weten waarom ik niet ongesteld word maar nu mijn schildklierwaarde goed is en ik nog steeds niet ongesteld ben geworden, vrees ik ook weer voor het ergste.
Terwijl ik toch al een inwendig onderzoek heb gehad en we weten dat het niet bij mijn vriend ligt.
Maar ja, shit happens zeg ik dan maar.
Maandag weten we hopelijk meer.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Sleepingbeauty: Oh nee wat balen meid! Ik hoop dat je duisarts wat voor je kan doen!
En wat apart, een staande vergadering, is dat zodat het allemaal niet te lang duurt?
Shally: Voor jou hoop ik dat jullie maandag een stuk meer duidelijkheid krijgen!
All: De huishoudbeurs was wel leuk maar eigenlijk voor 90% hetzelfde als vorig jaar. Volgend jaar gaan we dan ook niet nog een keer. Misschien over een paar jaar De negenmaandenbeurs was ook gisteren, er liepen overal dames met kleine babytjes. Dan merk je toch wel weer erg dat je ook gewoon graag wilt!
En wat apart, een staande vergadering, is dat zodat het allemaal niet te lang duurt?
Shally: Voor jou hoop ik dat jullie maandag een stuk meer duidelijkheid krijgen!
All: De huishoudbeurs was wel leuk maar eigenlijk voor 90% hetzelfde als vorig jaar. Volgend jaar gaan we dan ook niet nog een keer. Misschien over een paar jaar De negenmaandenbeurs was ook gisteren, er liepen overal dames met kleine babytjes. Dan merk je toch wel weer erg dat je ook gewoon graag wilt!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
SB, wat balen zeg! Ik hoop dat de huisarts je gewoon doorstuurt, en dat jullie snel geholpen kunnen worden! Duurt bij jullie nu ook wel lang genoeg!
Filoria, nog 3 dagen!!! Spannend hoor, ik duim nog ff door!
Boekenwurm, hoe is het met jou?
Shally, heb je maandag een afspraak bij de gyn? Hopelijk krijgen jullie dan wat meer duidelijkheid!
Aardbei, helemaal niet pas over een paar jaar! Volgend jaar mag je gewoon lekker naar de negenmaandenbeurs hoor! (tenzij je hoogzwanger of net bevallen bent natuurlijk ) Jij mag ook al bijna testen toch? Ik duim ook voor jou!
All, gisteren intake gehad bij de gyn, en ze heeft ook nog gelijk een echo gemaakt. Guusje doet het goed, was goed gegroeid, en we hebben hem (of haar) zelfs zien bewegen! Was wel weer even een geruststelling, en die had ik toch wel nodig. Ik hoop dat jullie allemaal ook snel zo'n mooie echo mogen laten maken! Ik duim iig voor jullie!
Filoria, nog 3 dagen!!! Spannend hoor, ik duim nog ff door!
Boekenwurm, hoe is het met jou?
Shally, heb je maandag een afspraak bij de gyn? Hopelijk krijgen jullie dan wat meer duidelijkheid!
Aardbei, helemaal niet pas over een paar jaar! Volgend jaar mag je gewoon lekker naar de negenmaandenbeurs hoor! (tenzij je hoogzwanger of net bevallen bent natuurlijk ) Jij mag ook al bijna testen toch? Ik duim ook voor jou!
All, gisteren intake gehad bij de gyn, en ze heeft ook nog gelijk een echo gemaakt. Guusje doet het goed, was goed gegroeid, en we hebben hem (of haar) zelfs zien bewegen! Was wel weer even een geruststelling, en die had ik toch wel nodig. Ik hoop dat jullie allemaal ook snel zo'n mooie echo mogen laten maken! Ik duim iig voor jullie!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
@ Stitch: yep, eindelijk de afspraak op de fertiliteitspoli. Ik verwacht eigenlijk nog niks hoor want in de brief stond dat je eerst een gesprek hebt met een assistente en daarna pas naar de arts.
Maar van de week belde het ziekenhuis om de afspraak te verzetten naar 12 uur en toen had ze het erover dat ik de arts heb. Ook in de brief die ik gehad heb staat de naam van de arts.
We zien het wel, maandag weet ik in ieder geval meer en wat er evt gaat gebeuren.
Tot nu toe zie ik er eigenlijk nog helemaal niet tegen op. Ik weet, dat als ik de art heb, ik weer een inwendige echo krijg. Maar dat boeit me niet zo..dat zal niet de laatste keer zijn.
Wat fijn dat je Guusje weer goed hebt zien bewegen!!
Maar van de week belde het ziekenhuis om de afspraak te verzetten naar 12 uur en toen had ze het erover dat ik de arts heb. Ook in de brief die ik gehad heb staat de naam van de arts.
We zien het wel, maandag weet ik in ieder geval meer en wat er evt gaat gebeuren.
Tot nu toe zie ik er eigenlijk nog helemaal niet tegen op. Ik weet, dat als ik de art heb, ik weer een inwendige echo krijg. Maar dat boeit me niet zo..dat zal niet de laatste keer zijn.
Wat fijn dat je Guusje weer goed hebt zien bewegen!!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
SB: Balen dat je weer ongesteld bent. Hoop dat de huisarts iets voor je wil doen, maar als ik je onderschrift zie, zou ik daar niet gelijk op rekenen. Vijf maanden is nog niet bijzonder lang, al voelt het voor jou heel anders waarschijnlijk. Lijkt me erg lastig om steeds teleurgesteld te worden.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Filoria, wat ontzettend spannend! Ik ben heel erg voor je aan het duimen!
SB, wat balen weer. Snap dat je er even helemaal klaar mee bent. Hopelijk kan de huisarts wat voor jullie betekenen.
SB, wat balen weer. Snap dat je er even helemaal klaar mee bent. Hopelijk kan de huisarts wat voor jullie betekenen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Stitch: Ja oké, die beurs inderdaad misschien (hopelijk;) ) wel volgend jaar! Volgende week donderdag is mijn NOD maar wacht minstens tot zaterdag. Ben het zat om steeds teleurgesteld te zijn Heb ook geen testen in huis dus die ga ik zaterdag dan ook pas halen.
En wat fijn dat de echo goed was! Bijzonder hoor, dat jullie hem ook al zagen bewegen. Hoe voel je je verder? Buiten je vermoeidheid?
Shally: Ik hoop maar dat je de arts krijgt, is wel fijn dat je gelijk wordt onderzocht dan, had ik ook.
En wat fijn dat de echo goed was! Bijzonder hoor, dat jullie hem ook al zagen bewegen. Hoe voel je je verder? Buiten je vermoeidheid?
Shally: Ik hoop maar dat je de arts krijgt, is wel fijn dat je gelijk wordt onderzocht dan, had ik ook.
Aardbei- Prater
Sb wat ontzettend balen meid! Ik zou als ik jullie was nu ook echt de stap naar de huisarts zetten. Jullie zijn toch ook al ruim een jaar bezig en ook al gaat dat de laatste 5/6 maanden pas echt gericht, toch is ruim een jaar best lang vind ik. Probeer de moed erin te houden meid!
Stitch wat fijn een goede echo. En fijn dat je nu wat gerustgesteld bent. Nog een speciale reden voor het koosnaampje Guusje?
Shally succes bij de gyn! Hopelijk krijg je nu eindelijk een keer eens wat meer duidelijkheid. Denk je dat het probleem is opgelost en dan blijkt het toch iets anders te zijn blijkbaar, heel frusterend!
Hier weinig nieuws. Buikpijn is gelukkig zo goed als over. Dus ik hoop dat dat betekent dat de cyste weg is. Nu nog zo'n 2 a 3 weken wachten tot ik ongesteld word, wachten duurt lang!
Stitch wat fijn een goede echo. En fijn dat je nu wat gerustgesteld bent. Nog een speciale reden voor het koosnaampje Guusje?
Shally succes bij de gyn! Hopelijk krijg je nu eindelijk een keer eens wat meer duidelijkheid. Denk je dat het probleem is opgelost en dan blijkt het toch iets anders te zijn blijkbaar, heel frusterend!
Hier weinig nieuws. Buikpijn is gelukkig zo goed als over. Dus ik hoop dat dat betekent dat de cyste weg is. Nu nog zo'n 2 a 3 weken wachten tot ik ongesteld word, wachten duurt lang!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@SB, balen zeg . Hopelijk kan de HA jullie verder helpen,hoe lang zijn jullie nu bezig ?
Jeej je maakt aardig wat uren denk je ook aan jeelf ?
Hier beetje emotioneel , valt me op dat ik dat vaker heb rond de eiersprong hebben er meer daar last van?
Jeej je maakt aardig wat uren denk je ook aan jeelf ?
Hier beetje emotioneel , valt me op dat ik dat vaker heb rond de eiersprong hebben er meer daar last van?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
ff snel we zijn al wel langer bezig vanaf januari vorig jaar. In september ben ik meer op gaan letten qua cyclus en vruchtbare dagen een nu sinds deze periode ook de ovu test gebruikt!
SleepingBeauty- Kletskop
Nog geen tekenen van een ongesteldheid te bekennen hier
Net lekker boterkoek gebakken. Die ga ik zo samen met een vriendin opeten, met een kopje thee erbij en Wie is de Mol natuurlijk
Shally: ben benieuwd wat ze maandag precies gaan doen en zeggen! Hopelijk krijg je gauw iets om je menstruatie op te wekken. En is er verder niks aan de hand met je.
Aardbei: Herkenbaar. Ik heb tot Tomas 2,5 was tegenover een Prénatal winkel gewoond. Elke keer die baby's en hoogzwangere dames: dan gaat het wel kriebelen!
Stich: lief dat je hier nog even komt kijken soms! Wat fijn dat Guusje (mooie naam haha ) het goed doet! Ik mis je wel in dit topic, je schreef altijd leuke stukjes. Maar kom hier toch maar niet meer terug hoor
Snoes: dankje! Hoe is het met je zoon?
Boekenwurm: kan me voorstellen dat wachten lang duurt. Wat een teleurstelling he. Wanneer gaan ze kijken of de cyste weg is?
Love: ik heb ook wel eens gedacht dat ik bepaalde dingen merkte in mijn humeur (als ik een eisprong heb, als ik zwanger ben, als ik ongesteld moet worden etc. etc.) maar uiteindelijk valt er geen pijl op te trekken geloof ik. Ben gewoon veel hormonaal
SB: Ik wou net zeggen ja, jij bent al wel langer bezig. Die doorverwijzing krijg je vast meid, komt goed!
Net lekker boterkoek gebakken. Die ga ik zo samen met een vriendin opeten, met een kopje thee erbij en Wie is de Mol natuurlijk
Shally: ben benieuwd wat ze maandag precies gaan doen en zeggen! Hopelijk krijg je gauw iets om je menstruatie op te wekken. En is er verder niks aan de hand met je.
Aardbei: Herkenbaar. Ik heb tot Tomas 2,5 was tegenover een Prénatal winkel gewoond. Elke keer die baby's en hoogzwangere dames: dan gaat het wel kriebelen!
Stich: lief dat je hier nog even komt kijken soms! Wat fijn dat Guusje (mooie naam haha ) het goed doet! Ik mis je wel in dit topic, je schreef altijd leuke stukjes. Maar kom hier toch maar niet meer terug hoor
Snoes: dankje! Hoe is het met je zoon?
Boekenwurm: kan me voorstellen dat wachten lang duurt. Wat een teleurstelling he. Wanneer gaan ze kijken of de cyste weg is?
Love: ik heb ook wel eens gedacht dat ik bepaalde dingen merkte in mijn humeur (als ik een eisprong heb, als ik zwanger ben, als ik ongesteld moet worden etc. etc.) maar uiteindelijk valt er geen pijl op te trekken geloof ik. Ben gewoon veel hormonaal
SB: Ik wou net zeggen ja, jij bent al wel langer bezig. Die doorverwijzing krijg je vast meid, komt goed!
Filoria- Ratel
Spannend Filoria!
SB: als je al sinds januari 2012 bezig bent, is dat best wel lang ja. Dan zou ik ook om een doorverwijzing vragen.
SB: als je al sinds januari 2012 bezig bent, is dat best wel lang ja. Dan zou ik ook om een doorverwijzing vragen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@filoria, Jammie geniet van je boterkoek, krijg er spontaan zin in .
Ja bij mij is er momenteel ook geen pijl op te trekken, zowieso sinds ik ben gestopt met de pil lijk ik overal emotioneel op te reageren .
Spannend hoor, hopelijk blijft de ongesteldheid ook weg!
Ja bij mij is er momenteel ook geen pijl op te trekken, zowieso sinds ik ben gestopt met de pil lijk ik overal emotioneel op te reageren .
Spannend hoor, hopelijk blijft de ongesteldheid ook weg!
love- Kletskop
Twente is me iets te ver, anders kwam ik een stukje brengen, Love!
Filoria- Ratel
@ love, ik ben ook zo'n emotionele muts de laatste tijd! Dinsdag op het werk het 'kwaliteitenspel' gedaan. Kreeg gewoon wateroogjes van al die positieve kritieken..
@ SB, meer als een jaar is inderdaad wel lang genoeg om naar de huisarts te gaan. Hopelijk stuurt hij/zij je meteen door!
@filoria, laat die ongesteldheid maar lekker weg blijven, laat die positieve test maar snel komen. jij hebt Clomid 50 geslikt toch?
En lekker eigen gebakken koek! Heb je een leuke avond gehad met je vriendin?
@stitch, fijn dat je een goed echo gehad hebt en dat je, Guusje, (leuk koosnaampje trouwens) hebt zien bewegen! Hopelijk kunnen wij snel bij je aansluiten!
@shally, alvast succes voor komende maandag! Zo'n inwendige echo valt echt 100% mee, je voelt wel iets maar doet echt absoluut geen pijn.
Voor alle andere lieve dames een dikke knuffel! Hopelijk komt onze tijd heeel snel!
Gisteren laatste Provera gehad, nu maar weer wachten tot ik ongesteld word.
Vanavond een gezellig etentje gehad omdat een collega met verlof gaat. Ze gingen al bedenken wie de volgende gelukkigen zou zijn. 'Joli is de volgende, we weten het zeker!' pff was dat maar!!
Nu lekker weekend, heerlijk genieten met allemaal leuke plannen!
Alvast fijn weekend dames!
@ SB, meer als een jaar is inderdaad wel lang genoeg om naar de huisarts te gaan. Hopelijk stuurt hij/zij je meteen door!
@filoria, laat die ongesteldheid maar lekker weg blijven, laat die positieve test maar snel komen. jij hebt Clomid 50 geslikt toch?
En lekker eigen gebakken koek! Heb je een leuke avond gehad met je vriendin?
@stitch, fijn dat je een goed echo gehad hebt en dat je, Guusje, (leuk koosnaampje trouwens) hebt zien bewegen! Hopelijk kunnen wij snel bij je aansluiten!
@shally, alvast succes voor komende maandag! Zo'n inwendige echo valt echt 100% mee, je voelt wel iets maar doet echt absoluut geen pijn.
Voor alle andere lieve dames een dikke knuffel! Hopelijk komt onze tijd heeel snel!
Gisteren laatste Provera gehad, nu maar weer wachten tot ik ongesteld word.
Vanavond een gezellig etentje gehad omdat een collega met verlof gaat. Ze gingen al bedenken wie de volgende gelukkigen zou zijn. 'Joli is de volgende, we weten het zeker!' pff was dat maar!!
Nu lekker weekend, heerlijk genieten met allemaal leuke plannen!
Alvast fijn weekend dames!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Boekenwurm: Hoop ook dat het betekent dat de cyste weg is ja! En ja, wachten duurt inderdaad lang. Ik moet zeggen dat ik het ergens wel even 'fijn' vond, omdat je weet dat je nu nergens aan hoeft te denken. Je hoeft alleen maar te wachten op je menstruatie...
Love: Geen idee, heb het idee dat ik van die medicijnen sowieso emotioneler geworden ben...
Filoria: Wat fijn! Morgen testen toch?
Joli: Vervelend he, die opmerkingen! Jij mag dus al bijna weer beginnen aan de 100 mg. Ga voor je duimen dat die dosering wel aanslaat meid! Moet je op dag 3 beginnen?
Nillis en Stitch: Stel jullie gaan foto's plaatsen in het buikjestopic willen we hier wel even een berichtje hoor, dan kunnen we even meespieken Verder kom ik daar niet echt, word er veel te jaloers van!
All: Jullie nog plannen voor het weekend? Vanavond gaat mijn vriend met wat collega's wat drinken en komen er bij mij twee vrienden langs. Verder voor het eerst sinds weken even lekker niets op de agenda. Heerlijk!
Love: Geen idee, heb het idee dat ik van die medicijnen sowieso emotioneler geworden ben...
Filoria: Wat fijn! Morgen testen toch?
Joli: Vervelend he, die opmerkingen! Jij mag dus al bijna weer beginnen aan de 100 mg. Ga voor je duimen dat die dosering wel aanslaat meid! Moet je op dag 3 beginnen?
Nillis en Stitch: Stel jullie gaan foto's plaatsen in het buikjestopic willen we hier wel even een berichtje hoor, dan kunnen we even meespieken Verder kom ik daar niet echt, word er veel te jaloers van!
All: Jullie nog plannen voor het weekend? Vanavond gaat mijn vriend met wat collega's wat drinken en komen er bij mij twee vrienden langs. Verder voor het eerst sinds weken even lekker niets op de agenda. Heerlijk!
Aardbei- Prater
Aardbei zo ervaar ik het ook wel. Ik heb voor het eerst sinds maanden geen stress of drukte in m'n hoofd. Heb dagen dat ik er helemaal niet aan denk en ik voel me eigenlijk beter dan de afgelopen maanden. Dus wat dat betreft is het wel even goed. Maar ik hoop niet dat dit nog vaker gaat voorkomen, want dan is natuurlijk niet leuk meer.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@aardbei, klopt, op dag 3 t/m 7! Ben zo benieuwd. Denk niet dat deze dosis meteen perfect zijn werk gaat doen, aangezien 50 mg echt helemaal niks deed.. We wachten af!
Opmerkingen zijn inderdaad niet leuk, maar wel begrijpelijk.
Mijn man zijn nou alweer 4,5 maand getrouwd en iedereen weet dat ik ontzettend graag een kindje zou willen als we getrouwd waren. Hou nu maar steeds vol dat mijn man nog wil wachten.
Opmerkingen zijn inderdaad niet leuk, maar wel begrijpelijk.
Mijn man zijn nou alweer 4,5 maand getrouwd en iedereen weet dat ik ontzettend graag een kindje zou willen als we getrouwd waren. Hou nu maar steeds vol dat mijn man nog wil wachten.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Boekenwurm: Inderdaad, als het vaker voor gaat komen is dat natuurlijk niet leuk, maar een keertje rust in je kop is nu natuurlijk wel lekker.
Joli86: Dat zegt niet zoveel hoor, bij mij deed 100 mg ook echt helemaal niets en 150 mg slaat nu wel aan. Dus ik hoop het voor je
Joli86: Dat zegt niet zoveel hoor, bij mij deed 100 mg ook echt helemaal niets en 150 mg slaat nu wel aan. Dus ik hoop het voor je
Aardbei- Prater
Filoria schreef:Twente is me iets te ver, anders kwam ik een stukje brengen, Love!
Dat is nou jammer
love- Kletskop
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: