voor een kindje 2012
+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Gefeliciteerd aarbei!
@ stitch, het gaat wel hoor. Ben eindelijk na al dat eten welgeteld 1 kilo aangekomen, en die laat ik ook niet zo makkelijk weer gaan .
Gisteren bloed laten prikken voor progesteron en as maandag weer, en dan de 15e naar de gyn denk voor de uitslagen.
Heb sinds kort de verslaving candy crush, dus wel lekker beetje afleiding en minder denken aan zwanger worden.
@ stitch, het gaat wel hoor. Ben eindelijk na al dat eten welgeteld 1 kilo aangekomen, en die laat ik ook niet zo makkelijk weer gaan .
Gisteren bloed laten prikken voor progesteron en as maandag weer, en dan de 15e naar de gyn denk voor de uitslagen.
Heb sinds kort de verslaving candy crush, dus wel lekker beetje afleiding en minder denken aan zwanger worden.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Aardbei gefeliciteerd!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Aardbei: Gefeliciteerd!!
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
@ Aardbei: Gefeliciteerd!
Thnx voor de felicitaties!! De bevalling is goed gegaan. Ze konden al direct dr vliezen breken en toen kwamen de weeën al vrij snel. Ze heeft op en duur wel een pompje gehad omdat ze heel veel rugweeën had die ze niet goed kon opvangen. Ze heeft er nog geen 4 uur over gedaan en na 3x persen was hij er al!
Het is echt een super lief manneke!!
Thnx voor de felicitaties!! De bevalling is goed gegaan. Ze konden al direct dr vliezen breken en toen kwamen de weeën al vrij snel. Ze heeft op en duur wel een pompje gehad omdat ze heel veel rugweeën had die ze niet goed kon opvangen. Ze heeft er nog geen 4 uur over gedaan en na 3x persen was hij er al!
Het is echt een super lief manneke!!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Aardbei, wat leuk gefeliciteerd!!!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Lejow: Haha dan zullen jullie vast ook een heel leuk aanrecht hebben En in mijn tickers staan dat ik over 1 jaar en 3 maanden ga trouwen en dat ik 4 weken en 3 dagen zwanger ben
Filoria: Mijn vriend was superblij! We staarden eerst beiden 2 of 3 seconden echt zo naar die test van: Waaaaaaaat? Echt?
Snoes: Oh bah wat naar dat hij dit nu ook weer heeft. Ik hoop dat hij zich snel beter zal voelen.
Stitch: Is de taart gelukt?
Linnie: Fijn dat je aangekomen bent! Ben benieuwd wat er uit je uitslagen komt.
All: De rest ook bedankt voor de felicitaties natuurlijk!!!
Filoria: Mijn vriend was superblij! We staarden eerst beiden 2 of 3 seconden echt zo naar die test van: Waaaaaaaat? Echt?
Snoes: Oh bah wat naar dat hij dit nu ook weer heeft. Ik hoop dat hij zich snel beter zal voelen.
Stitch: Is de taart gelukt?
Linnie: Fijn dat je aangekomen bent! Ben benieuwd wat er uit je uitslagen komt.
All: De rest ook bedankt voor de felicitaties natuurlijk!!!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aardbei yoehoeee van harte gefeliciteerd meid
Het is je zo gegund! Geniet van dit fantastische nieuws en hopelijk krijg je een zorgeloze en klachtenloze zwangerschap!
All, ik zal morgen even op iedereen reageren. Heb van de week amper tijd gehad om hier te kijken, laat staan reageren. Hier nog steeds weinig nieuws. Volgende week woensdag laatste pilletje duphaston en dan hopelijk snel ongesteld en dan maar hopen dat die cyste weg is en we weer verder kunnen.
Het is je zo gegund! Geniet van dit fantastische nieuws en hopelijk krijg je een zorgeloze en klachtenloze zwangerschap!
All, ik zal morgen even op iedereen reageren. Heb van de week amper tijd gehad om hier te kijken, laat staan reageren. Hier nog steeds weinig nieuws. Volgende week woensdag laatste pilletje duphaston en dan hopelijk snel ongesteld en dan maar hopen dat die cyste weg is en we weer verder kunnen.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Boekenwurm: ik hoop met je mee dat jullie gauw weer verder kunnen!
Stitch: volgens mij heb je me nu een keer of vier gefeliciteerd haha
Shally: jeetje 3 keer persen... dan zal het geen tienponder zijn, of wel? Maar leuk zeg, een neefje erbij
Je tickers werken trouwens niet omdat je de HTML-code hebt gepakt in plaats van de UBB code.
Stitch: volgens mij heb je me nu een keer of vier gefeliciteerd haha
Shally: jeetje 3 keer persen... dan zal het geen tienponder zijn, of wel? Maar leuk zeg, een neefje erbij
Aaw dan gaan jullie dus trouwen met een baby van een half jaar oud erbij (als alles goed gaat) Wauw.Aardbei schreef:in mijn tickers staan dat ik over 1 jaar en 3 maanden ga trouwen en dat ik 4 weken en 3 dagen zwanger ben
Je tickers werken trouwens niet omdat je de HTML-code hebt gepakt in plaats van de UBB code.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wat een superfijn nieuws, Aardbei! Ik had stiekem ook wel een voorgevoel dat je zwanger was!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@ Aardbei; Gefeliciteerd!! Ik had er ook al een goed gevoel bij, super
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Weegschaal | 27/28 | Maart 2011 | 1e | 5 miskramen |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Zwanger! |
SleepingBeauty | 25/27 | Januari 2012 | 1e | |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Aardbei | 26/26 | Januari 2012 | 1e | Zwanger! |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Razz_ | 28/? | Juli 2012 | 2e | PCO |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | Schildklier med |
just me only me | 28/31 | Oktober 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Loes263 | 29/26 | Oktober 2012 | 1e | |
love | 27/27 | November 2012 | 1e | |
Joli86 | 26/29 | November 2012 | 1e | PCO |
Weegschaal- Kletskop
@ Nillis, Stitch, Filoria, Aardbei; Ik wil ook met jullie meeschrijven!! Waarom nam ik ook alweer een pauze?!
@ Linnie, SleepingBeauty, Boekenwurm, Sabje, ShallY; Nu is het ook echt tijd voor jullie om zwanger te worden!! voor het lange wachten.
Mijn eisprong is eergisteren geweest. Toen mijn gyn dinsdag een rijp eitje zag dacht ik deze keer niks te gaan voelen. Maar uiteindelijk is die donderdag op vrijdagnacht zeer duidelijk voelend gesprongen. Als ik over 2 weken ongesteld word durf ik mijn vakantie te boeken. Je leest dat zaad 5 dagen in het lichaam kan overleven, ik ga er niet vanuit maar je weet het maar nooit.
@ Linnie, SleepingBeauty, Boekenwurm, Sabje, ShallY; Nu is het ook echt tijd voor jullie om zwanger te worden!! voor het lange wachten.
Mijn eisprong is eergisteren geweest. Toen mijn gyn dinsdag een rijp eitje zag dacht ik deze keer niks te gaan voelen. Maar uiteindelijk is die donderdag op vrijdagnacht zeer duidelijk voelend gesprongen. Als ik over 2 weken ongesteld word durf ik mijn vakantie te boeken. Je leest dat zaad 5 dagen in het lichaam kan overleven, ik ga er niet vanuit maar je weet het maar nooit.
Weegschaal- Kletskop
Die vakantie heb je zo verdiend! Waar willen jullie naartoe? En daarna kom je gewoon alsnog met ons meeschrijven.
Filoria- Ratel
@ weegschaal,ik wil ook dat je je bij ons komt melden hoor. Veel succes en waar willen jullie heen in april
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Weegschaal, Ik hoop ook dat je snel met ons mag komen meeschrijven. En daar gaan ze in België gewoon voor zorgen! Hopelijk lukt het om straks lekker van jullie vakantie te genieten!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Aardbei gefeliciteerd!
Weegschaal lief van je! Natuurlijk hoor jij daar ook bij!
@all; Hier gaat het goed lekker aan het werk. Vind al die zwangerschappen wel congronterend...
Ook in mijn ongeving... Mja we blijven hopen eerste stap naar arts is gezet. Komende week mijn vruchtbre dagen en volgende wk maandag test van mijn man! Ben bang dat er wat uitkomt opzich, zn cholesterol is ook verhoogd, bloed geprikt vd week.
Spannend! Ben blij dat ik nu afleiding heb aan mijn nieuwe baan.
Weegschaal lief van je! Natuurlijk hoor jij daar ook bij!
@all; Hier gaat het goed lekker aan het werk. Vind al die zwangerschappen wel congronterend...
Ook in mijn ongeving... Mja we blijven hopen eerste stap naar arts is gezet. Komende week mijn vruchtbre dagen en volgende wk maandag test van mijn man! Ben bang dat er wat uitkomt opzich, zn cholesterol is ook verhoogd, bloed geprikt vd week.
Spannend! Ben blij dat ik nu afleiding heb aan mijn nieuwe baan.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Leuk, toen we een strand/bos/duin wandeling aan het maken waren, had mn vriend het over trouwen. Dus binnenkort is het mijn man! We houden het wel gewoon heel simpel, geen trouwjurk en dan gratis op maandag.
En dan met familie uit eten om het te vieren.
Ook zou het trouwen gunstiger zijn als we een kind hebben ivm erkenning vader.
En dan met familie uit eten om het te vieren.
Ook zou het trouwen gunstiger zijn als we een kind hebben ivm erkenning vader.
Linnie1985- Kletskop
Wat leuk Linnie, gefeliciteerd!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Linnie: Wat leuk, gefeliciteerd!
@ Weegschaal: ik vind het ook wel eens tijd voor de overgebleven meiden in dit topic om zwanger te worden! En daar gaan we gewoon met z'n allen voor !
Ik heb er wel een goed gevoel over dat het ons gaat lukken met clomid. En ik 'roep' al een hele tijd, dat als ik zwanger word, dat van een tweeling is! Haha, eerst maar eens zien of het allemaal gaat lukken.
Gisteren mijn laatste pil provera geslikt en heb sinds afgelopen nacht zo'n enorme buikpijn. Echt akelig. Maar zal er wel mee te maken hebben.
Verder ben ik veel bij mijn zus en mijn neefjes ! Hij is zooo lief, en zooo klein
@ Weegschaal: ik vind het ook wel eens tijd voor de overgebleven meiden in dit topic om zwanger te worden! En daar gaan we gewoon met z'n allen voor !
Ik heb er wel een goed gevoel over dat het ons gaat lukken met clomid. En ik 'roep' al een hele tijd, dat als ik zwanger word, dat van een tweeling is! Haha, eerst maar eens zien of het allemaal gaat lukken.
Gisteren mijn laatste pil provera geslikt en heb sinds afgelopen nacht zo'n enorme buikpijn. Echt akelig. Maar zal er wel mee te maken hebben.
Verder ben ik veel bij mijn zus en mijn neefjes ! Hij is zooo lief, en zooo klein
ShallY- Prater
@Aardbei , gefeliciteerd !!! Wat een geweldig nieuws.
Ik zal van de week even uitgebreid reageren op iedereen, ben net thuis en we zijn zaterdag of zondagnacht oom en tante geworden van een prachtig neefje . Bevalling was erg heftig geweest, ingeknipt, uitgescheurd , vacuumpomp Ik kreeg er wel even de bibbers van. Maar het is een prachtig kindje !
Ik zal van de week even uitgebreid reageren op iedereen, ben net thuis en we zijn zaterdag of zondagnacht oom en tante geworden van een prachtig neefje . Bevalling was erg heftig geweest, ingeknipt, uitgescheurd , vacuumpomp Ik kreeg er wel even de bibbers van. Maar het is een prachtig kindje !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Shally, hier een schildklierpatient die de eerste ronde met Clomid meteen zwanger was. Gaat jou ook gebeuren, vind ik! En meteen een tweeling zou wel tof zijn ja
Filoria- Ratel
@ Love: Gefeliciteerd met je neefje!
@ Filoria: Dat zou wel super zijn, de eerste ronde meteen zwanger. Maar daar ga ik dan ook weer niet van uit (kan het altijd meevallen )
@ Filoria: Dat zou wel super zijn, de eerste ronde meteen zwanger. Maar daar ga ik dan ook weer niet van uit (kan het altijd meevallen )
ShallY- Prater
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!
Boekenwurm: Ik had helemaal niet door dat je aan de duphaston moest joh, vast overheen gelezen. Ik moest namelijk gewoon wachten op mijn menstruatie zonder medicijnen toen met die cyste.
Filoria: Oh echt? Deden ze het nooit bij mij? Ik zie ze namelijk zelf wel gewoon, wat gek! En ja inderdaad! Mijn vriend vroeg me in september toen we op vakantie waren en we dus al 9 maanden bezig waren. Ik zei ook al, handige timing We hebben toen de datum maar erg ver naar voren geschoven omdat we natuurlijk helemaal niet wisten hoe het zou gaan lopen. Grote kans dat ik natuurlijk ook binnen nu en 3 maanden ofzo ook al voor een trouwjurk moet gaan kijken, omdat er soms een heel lange levertijd op zit. En met een dikke buik passen schiet natuurlijk niet op
Weegschaal: Jij moet inderdaad ook maar snel mee komen schrijven hoor! Hoop dat je traject in Belgie snel resultaat levert.
Linnie: Wat leuk, gefeliciteerd!
Love: Gefeliciteerd, tante!
Boekenwurm: Ik had helemaal niet door dat je aan de duphaston moest joh, vast overheen gelezen. Ik moest namelijk gewoon wachten op mijn menstruatie zonder medicijnen toen met die cyste.
Filoria: Oh echt? Deden ze het nooit bij mij? Ik zie ze namelijk zelf wel gewoon, wat gek! En ja inderdaad! Mijn vriend vroeg me in september toen we op vakantie waren en we dus al 9 maanden bezig waren. Ik zei ook al, handige timing We hebben toen de datum maar erg ver naar voren geschoven omdat we natuurlijk helemaal niet wisten hoe het zou gaan lopen. Grote kans dat ik natuurlijk ook binnen nu en 3 maanden ofzo ook al voor een trouwjurk moet gaan kijken, omdat er soms een heel lange levertijd op zit. En met een dikke buik passen schiet natuurlijk niet op
Weegschaal: Jij moet inderdaad ook maar snel mee komen schrijven hoor! Hoop dat je traject in Belgie snel resultaat levert.
Linnie: Wat leuk, gefeliciteerd!
Love: Gefeliciteerd, tante!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Leuk Aardbei, nu al voor een trouwjurk kijken! En je tickers zag ik nooit inderdaad. Nu wel!
Filoria- Ratel
Pff net voor de laatste keer bloed laten prikken, en dan 11 dagen wachten tot ik de uitslagen van de gyn krijg...
Vandaag ook nog eens naar de tandarts, bah. Maar eerst even lekker relaxen/griezelen met een nieuwe aflevering van The Walking Dead!
Vandaag ook nog eens naar de tandarts, bah. Maar eerst even lekker relaxen/griezelen met een nieuwe aflevering van The Walking Dead!
Linnie1985- Kletskop
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: