Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty zo 17 feb 2013 - 10:59

Dank voor jullie duimen draaien smile

@weegschaal; ja heb wel het gevoel dat ik een goede keus gemaakt heb. Zeker nu ik mijn andere werk eenmaal afgesloten heb. Toen kon ik het ook loslaten... haha heel stom, maar zo voelde het echt!
Verder denk ik wel dat het hier beter is. Er wordt meer van mij verwacht en qua scholing is er ook veeel meer mogelijk!

@all
Ik had vandaag constant gevoel ongesteld te gaan worden, kramp in mijn buik.
Hoop dat het niet doorzet....
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 17 feb 2013 - 22:02

Linnie: Fijn dat jullie nu worden onderzocht hoor!

Filoria: Spannend hoor, ga duimen voor volgende week zondag!

Nillis: Van mij mag je alles vertellen hoor! Wij hebben jouw verhaal ook gevolgd, en positieve verhalen kunnen we hier altijd wel gebruiken smile

Sleepingbeauty: Ik hoop ook voor je dat het niet doorzet/doorgezet heeft!

Hier niet veel nieuws. Ik merk gelukkig dat ik er dit keer veeeeeel minder mee bezig met dan vorige rondes. Ik heb zelfs dagen dat ik er niet aan denk. Donderdag heb ik mijn eisprong gehad dus nu maar afwachten. Ik hoop dat die rust in mij een goed teken is!

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 zo 17 feb 2013 - 22:15

Aardbei, jij hebt toch ook een ronde gehad dat je een cyste had en dat je daardoor een maand moest overslaan? Had je daar toen ook veel klachten van? Ik heb echt ontzettend veel buikpijn en misselijkheidsvlagen namelijk.
SB ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is! Je gaat proberen nog even te wachten met testen he?
Filoria, spannend hoor! Nog een weekje geduld en dan hopelijk eindelijk goed nieuws voor jou!
Linnie, goed dat er nu stappen worden ondernomen. Natuurlijk had je het liever graag anders gezien maar er gebeurt nu in ieder geval wel wat. Hopelijk heeft het snel een goed resultaat!
Nilis, ik vind het altijd fijn om updates van jou te lezen. Jij bent als het ware een voorbeeld dat het na lang wachten tot goed kan komen. Dus lekker blijven meeschrijven hier hoor! Je hoort toch nog steeds bij ons clubje!
Weegschaal, ik heb dat met vakanties ook wel een beetje. Wij willen in juni graag een weekje naar Griekenland. Maar ik ben bang dat ik daardoor een ronde moet missen, omdat ik nu nog niet weet hoe en of m'n cyclus tegen die tijd verloopt. En omdat ik nu al een ronde moet missen en misschien komt dat nog wel vaker voor, wil ik dat risico liever niet ook nog eens door een vakantie lopen. Dus we twijfelen nu wat we moeten doen. Lastig he dat je ook nog eens met dat soort dingen rekening moet houden.

Nou ik ga weer aan het werk. Weinig nieuws hier verder. Tot later meiden!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 17 feb 2013 - 22:24

Ja ik had vorige ronde een cyste. Ik heb er eigenlijk niet veel last van gehad, maar die van mij was dan ook al geknapt toen ik er achter kwam. Dit zagen ze omdat er erg veel vocht achter mijn eierstok zat. Ze zagen het toen ik een week over tijd was en precies een week later kwam mijn menstruatie, toen mocht ik weer beginnen.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis ma 18 feb 2013 - 0:54

Lief van jullie dat jullie allemaal zo meeleven. En dat doe ik ook met jullie hoor. Ik wil jullie gewoon allemaal meenemen naar het andere topic, dus opschieten allemaal Wink

@ Boekenwurm, lastig he dat je nu ook nog weer rekening moet houden met cyclussen en vakantie. Hopelijk is het gewoon voor de tijd raak.

@ weegschaal, jij blijft gewoon in een onzekere situatie en ik hoop zo dat het binnenkort anders is voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888Hier valt het werken me zwaar. Gelukkig heb ik nu lekker 5 dagen vrij en neem dan ik zover mogelijk echt even tijd voor mezelf.

@ Aardbei, hopelijk komt het deze ronde helemaal goed. mijn duimen draaien.

@SB, fijn dat het werk zo goed bevalt en hopelijk zet de ongesteldheid niet door. Veel succes met wachten. Weet je al wanneer je wilt testen. Trouwens toen ik ovutesten ging gebruiken werden mijn cyclussen wel regelmatiger. Dus wie weet krijg jij dat ook.

@ Filoria, ik vind het zo spannend voor je. ik hoooooooooop zo op een positieve test. voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888

@ all, hier weinig bijzonders. Ben lekker aan het genieten van mijn 5 vrije dagen. Van het weekend is T over gegaan naar een nieuw groot bed en ze vind het heel leuk en slaapt er ook goed. Fijne dag iedereen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love ma 18 feb 2013 - 3:26

Hee meiden,

Ik ben net terug van heerlijk lang weekendje weg Very Happy ben heerlijk bij gekomen !
Hier weinig spannends verder, ga vanavond of morgenvroeg even bij lezen hier.
Zal dan even wat uitgebreider reageren.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal ma 18 feb 2013 - 5:31

@ Aardbei; Spannend weer dat wachten. Hoop ook echt dat die rust een goed teken is!

@ Boekenwurm; Ik zou in mijn geval dan ook de maand voor de vakantie even een pauze kunnen nemen, weet ik zeker dat ik op vakantie kan. Maar dat wil ik ook absoluut niet, elke verspilde maand is er weer een! Hoop dat jij straks gewoon op vakantie kan, dat het dan eindelijk gelukt is!

@ SB; Fijn dat je baan zo goed bevalt! En ik heb ook altijd menstruatiekrampen als ik net zwanger ben, dus ik blijf duimen!

@ Nillis; Pak je rust deze vrije dagen! Zit je nu wel op een groep met minder agressie, of word je nu een beetje ontzien?

@ love; Fijn dat je weer uitgerust bent!
Ik had vanmorgen, 3 weken na de curettage, een negatieve zwangerschapstest voor een kindje 2012 - Pagina 30 281626781Nog nooit zo snel gehad, de andere keren pas na 4-5 weken. Ik dacht 1,5 week geleden al een eisprong te voelen. En dat kan best zo zijn geweest, want ik heb sinds net bloedverlies. Volgende week de controle echo, dan hoop ik te weten te komen of het een menstruatie of tussentijdse bloeding is. Want dan gaan we op rijpende eitjes jacht Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love ma 18 feb 2013 - 6:11

@weegschaal, ja was heerlijk we hebben heerlijk uitgewaaid in Scheveningen.
@aardbei, hoop voor je dat het raak is. Hoe voel je je verder?
@boekenwurm, hopelijk kun je met een gerust hart op vakantie kan! Even lekker genieten, maar hoop dat het raak is voor die tijd !
@SB, wat fijn dat je baan bevalt ! Hoeveel uur ging je ook alweer werken? smile. Wanneer zou je evt kunnen testen , ik duim voor je !
@Nillis, doe maar lekker rustig aan en denk aan jezelf! Hoop voor je dat je minder agressie nu hebt, kost altijd wel veel energie (is mijn ervaring).
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria ma 18 feb 2013 - 21:11

Mzcharlotte: fijn lijkt me dat, dat je dingen kunt doen. Hulp zoeken, met je gewicht aan de slag, je verheugen op een vakantie... goed bezig hoor! Je komt er vast weer bovenop voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888
SB: heeft 't al doorgezet? Ik hoop het niet! Je zit nu rond de 33e dag of zo toch?
Aardbei: rust is altijd goed voor een kindje 2012 - Pagina 30 2474380249 Hoe voelde je je de vorige keer dat je zwanger was?
Boekenwurm: jij gaat ook alweer richting je vruchtbare dagen toch? Slik je Clomid nu? *ben het even kwijt Embarassed
Nillis: aaww wat wordt je kleine meid dan groot he? Leuk hoor. Fijn dat het goed met jullie gaat.
Love: ooh Scheveningen is mooi I love you Het was nog best oké weer voor strandwandelingen denk ik he?
Weegschaal: jeetje, dan is het alweer begonnen voor jullie! Vind je het zwanger worden nog een beetje op een leuke manier spannend? Ik kan me ook voorstellen dat alles zo'n negatieve lading krijgt, dat lijkt me naar.


Ik heb eergisteren wat bloed verloren na een (rustige voor een kindje 2012 - Pagina 30 2474380249) vrijpartij. De enige andere keer dat ik dat gehad heb was tijdens mijn laatste zwangerschap. De boel schijnt wat beter doorbloed te zijn als je zwanger bent? Dus ik ben hoopvol!
Aan de andere kant zei mijn man meteen: 'toen zat het uiteindelijk niet goed he?'
Dat zette me wel weer aan het denken... Ben toch bang dat een volgende zwangerschap veel minder zorgeloos zal zijn. Denk dat ik bij elk pijntje of beetje bloedverlies meteen op de kast zal zitten voor een kindje 2012 - Pagina 30 1371890812

Maar ondanks dat blijf ik hopen op een mooie positieve test zondag!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 ma 18 feb 2013 - 22:03

Filoria nee ik zit al een paar maanden aan de hormooninjecties alleen op dit moment moet ik (minimaal) een maand rusten houden ivm een cyste op m'n eierstok.
Nou dat geeft toch hoop dat je bloed hebt verloren, hoe raar dat ook klinkt! Nog een klein weekje in spanning zitten! IK duim voor je!
SB, en al nieuws?Very Happy Ik hoop echt deze week goed nieuws te lezen hier!!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei ma 18 feb 2013 - 22:14

Nillis: Lekker hoor, 5 dagen vrij! Geniet ervan! Ga jij nog naar de 9 maanden beurs deze week?
Weegschaal: Fijn dat je test negatief was! Ik snap alleen het volgende even niet... je denkt dat je eisprong anderhalve week geleden was, maar bij de echo gaan jullie op rijpende eitjesjacht? Of bedoel je dan eventueel de volgende ronde? Wanneer moet je trouwens ook alweer naar België?
Filoria: Pffff weet eigenlijk niet meer echt hoe ik me vorige keer voelde, maar was er toen volgens mij wel veel meer mee bezig. Ik weet nog dat de twee weken na mijn eisprong echt voorbij kropen, en dat heb ik nu serieus helemaal niet. En ik hoop ook dat dat bloedverlies een goed teken is! En dat hoeft natuurlijk helemaal niet te betekenen dat het dit keer ook mis gaat. Ik hoop met je mee voor zondag!
Love: Lekker dat je goed bent uitgerust. Waar waren jullie heen? Hoe ver in je cyclus zit jij nu? Weer rond je eisprong toch? Ik voel me verder wel prima, kan mijn zinnen goed verzetten smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  sabje di 19 feb 2013 - 1:23

Hier even een update. Ongesteldheid is zaterdagavond doorgezet. Een week te vroeg. Heb ik nog nooit gehad. Zondag heel de dag heel veel pijn gehad. Ook flinke huilbuien gehad want trek dit zo niet lang meer. Ben in staat om weer aan de pil te gaan, maar ja dan word ik helemaal niet zwanger. Volgende week ga ik naar de dokter (even wachten totdat mijn ongesteldheid over is). Hoop dat ik dan snel naar de gyn kan.
Net ook mijn kleine mannetje weer huilend bij de psz achter gelaten. Dus nu zitten de tranen ook erg hoog. Moest daar ook flink slikken. Fijn die hormonen.
Als ik naar de dokter ben geweest laat ik het wel even weten. Ga weer wat afstand nemen van dit topic, want heb het eigenlijk helemaal gehad met het zwanger worden.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jasmine di 19 feb 2013 - 1:33

Sabje: even een hug voor jou!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 19 feb 2013 - 3:38

@ sabje, dikke voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888Ben benieuwd wat de ha zegt.

@ Aardbei, ik ga niet naar de 9 maanden beurs. Nog nooit geweest.

@ weegschaal, ik werk nog wel op dezelfde groep, maar wordt goed ontzien en sta veel met de mannelijke collega's. Tot nu toe gaat het goed.

@ all, ik ga vanavond even een extra echo maken, omdat ik volgende week donderdag te lang vind met de onzekerheid die ik heb. Ik wordt helemaal gek van mezelf en kan gewoon niet blij zijn, daarnaast de moeheid en ellendig voelen, maakt wel heel erg dat ik totaal niet de nillis ben die ik normaal ben. En daar baal ik wel van. Zullen vast de hormonen zijn, maar die mogen van mij nu wel beter worden.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 19 feb 2013 - 4:07

Aaww Sabje en Nillis. Jullie zitten niet lekker in je vel begrijp ik. Knuffel hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 19 feb 2013 - 4:17

Nillis, heb het in het andere topic al gezegd, maar ik duim voor een mooie echo voor je straks! Hopelijk kan je je binnenkort weer wat zekerder voelen hug

Sabje, even een hele dikke hug voor jou! Ik kan me voorstellen dat er op deze manier helemaal geen lol meer is aan zwanger worden. Ik hoop dat de gynaecoloog je kan helpen, en dat je snel zwanger mag zijn!

Aardbei, wat lief dat je me nog niet vergeten bent hug Ik hoop voor je dat die rust een heel goed teken mag zijn! Had ik ook in de week voordat ik ging testen, dus ik ga heel hard voor je duimen!

Boekenwurm, wat balen dat je nu een verplichte maand rust moet houden. Hopelijk heeft het een gunstig effect op je lichaam, en raak je de volgende ronde gewoon zwanger!

Filoria, spannend hoor! Ik duim heel hard voor je, tot zover klinkt het goed allemaal!

Love, lekker dat je genoten hebt van jullie weekendje weg! En nu weer aan de slag! Wink

Weegschaal, wat 'goed' dat je test alweer zo snel negatief was. Pff, blijf een hele hoop respect voor je houden hoe sterk je hiermee om blijft gaan! Weet je al wat meer over je traject in belgie? hug

Sleeping beauty, hoe is het met jou? Nog niet ongesteld geworden? Spannend hoor, wanneer wil je gaan testen? Ik duim!

Mzcharlotte, fijn dat je een aantal leuke dingen hebt om naar uit te kijken! Hoe is het verder met je? Wat zijn nu de verdere stappen die jullie gaan ondernemen (als jullie dat doen tenminste) hug

Linnie, fijn dat de gynaecoloog gelijk stappen onderneemt, hopelijk krijgen jullie goed nieuws, en mag je snel zwanger zijn!

All, hoop dat ik iedereen een beetje gehad heb. Sorry dat ik al zolang niks meer van me heb laten horen Embarassed Heb echt al een paar weken nergens fut voor, en als ik niet aan het werk ben, lig ik bijna alleen maar te slapen Embarassed
We hebben afgelopen donderdag op valentijnsdag onze eerste echo gehad, en gelukkig zag alles er goed uit, en hebben we een kloppend hartje gezien. Helaas is mijn onzekerheid hierdoor niet echt minder geworden, en sinds gisteren eigenlijk alleen maar erger geworden. morgen intake bij de gyn, dus daar wil ik het wel even aangeven. En dan maar afwachten en hopen tot de termijnecho op 4 maart. pfff, nog 13 dagen....
Sorry, dat ik hier ook nog gelijk kom klagen, zitten jullie ook niet echt op te wachten natuurlijk. hug voor jullie allemaal, en hoop snel heel veel positieve testen te zien!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 19 feb 2013 - 7:24

@filoria , Ja we hebben echt geluk gehad met het weer en veel strand wandelingen gemaakt ! Jeej wat spannend zeg bij jou! Hoop echt dat je zwanger bent ! Duurt de week nu niet ontzettend lang voor je? Zou ik wel hebben iig :P

@aardbei , We waren heerlijk naar Scheveningen was erg fijn smile. Ik moet 5 maart ongesteld worden dus vanaf volgens oeiikgroei.nl vandaag tot vrijdag vruchtbaar , we gaan er vast gebruik van maken maar het word geen moeten voor een kindje 2012 - Pagina 30 561177. Fijn dat je wel je zinnen kan verzetten smile

@sabje, wat vervelend zeg een dikke knuffel voor jou voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888 kan me goed voorstellen dat je wat afstand dan neemt wel goed aan jezelf blijven denken !

@nillis, hoe is je echo gegaan? Wat vervelend zeg dat je je zo voelt voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 30 1371890812 Hopelijk heeft de echo je wat gerust gesteld en heb je niet teveel last van je hormonen verder.

@stich, ja we gaan zeker aan de slag Wink Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad !Hopelijk word je onzekerheid gauw wat minder, erg vervelend! En dan hopelijk vliegen de 13dagen voorbij! voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888

@linnie, fijn dat je gyn zo meedenkt hopelijk snel positief nieuws!

@SB, Woow hoop dat je snel positief test, wanneer ga je precies testen?

All, hier breken deze week mijn vruchtbare dagen aan dus maar zien of het deze ronde lukt !
Kan dan 5 maart testen dus nog even geduld hebben !
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 19 feb 2013 - 7:36

Jup, de week duurt lang!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 19 feb 2013 - 8:02

Ja dat lijkt mij ook wel! Hou je het nog een beetje vol dan?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 19 feb 2013 - 8:07

De vorige keer dat ik zwanger was heb ik 11 dagen na mijn eisprong al getest. Toen was de test nog helemaal wit. Op de 14e dag na mijn eisprong had ik pas een positieve test. Dus daar herinner ik mezelf aan als ik de neiging krijg om vroeg te testen!

Maar ik ben wel ongeduldig bounce
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Roos di 19 feb 2013 - 9:34

Spannend Filoria! Ik duim voor je :cheering:

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 19 feb 2013 - 19:03

Evo ego update haha nog niet ongesteld, wel kramp(jes) dat ik denk ik zal wel ongesteld worden...
denk dat ik tot dit weekend wacht, met testen moet nu toch veel werken.

Ga nu ook aan het werk. Goede dag allemaal!!!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 19 feb 2013 - 20:30

@ SB, spannend hoor, hoop dat de ongesteldheid niet doorzet.

@ all, echo was gisteren goed. Termijn klopt nog steeds precies. Ze hebben wel naast deze vruchtzak met kindje nog een vruchtzak of cyste gevonden. Dus of er was een tweeling in de maak en dat is niets verder geworden of er zit dus een cyste. Ze gaan volgende week donderdag tijdens de intake weer een echo maken. Kijken of het dan weg is, als dat zo is is er niets aan de hand en anders moet ik nog naar de gyn om uit te sluiten welke cyste en hoe en wat. Dus volgende week horen we meer. Ben voor nu weer gerustgesteld. Kan nog wel weer bloedverlies krijgen, doordat die andere vruchtzak weg gaat en er zat nog wat bloed, dus ik moest niet schrikken als dat gebeurde.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 19 feb 2013 - 20:52

Sabje: hug Ik hoop dat je snel bij de dokter terecht kan!

Nillis: Wat fijn dat de echo goed was, gelukkig ben je wat meer gerustgesteld nu! En ik hoop dat de cyste/vruchtzakje uit zichzelf weg is volgende week!

Stitch: Ik hoop ook maar dat die rust een goed teken is smile Succes bij de intake straks, en inderdaad gewoon maar aangeven dat je erg onzeker bent. Ik hoop maar dat dat snel over is en je lekker gaat genieten!

Love: Lekker een weekendje strand! Jullie hebben inderdaad geluk gehad met het weer. Succes de komende dagen maar smile

Filoria: Jezelf blijven herinneren hoor, anders maak je jezelf helemaal gek! (ken het jammer genoeg maar al te goed)

Sleepingbeauty: Spannend! Hoop dat het niet doorzet!

All: Ik ga vandaag met mijn moeder en zusje naar de huishoudbeurs. Ben weer benieuwd, ben vorig jaar voor het eerst geweest.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 19 feb 2013 - 21:22

Nillis, wel een opluchting dat er een goede verklaring is voor je bloedverlies laatst! En nu weet je ook dat het niets hoeft te betekenen als het weer gebeurt. Ik hoop dat je nu een beetje kunt gaan genieten van je bent gewoon zwanger en alles gaat goed met mini nillis!Very Happy
SB ik blijf voor je duimen hoor! Krampjes kunnen ook een andere reden hebben dus ik blijf hopen op een positieve test!!
Aardbei, veel plezier op de huishoudbeurs! IK ben er ook wel eens geweest en ik vond het altijd erg leuk!
Sabje wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopeljk kun je snel bij de dokter terecht!
Stitch ik ga voor je duimen dat je straks een goede echo hebt. Ik kan me best voorstellen dat je nog niet kunt genieten, maar hopelijk brengt een tweede goede echo daar verandering in. Hou je ons op de hoogte!
Love heel veel plezier deze dagen aan het strand! Je hebt er echt prachtig weer bij. Lekker uitwaaien en genieten van elkaar!
Filoria, nog 4 daagjes wachten, spannend meid!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum