Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria ma 21 jan 2013 - 21:57

Kom net bij de gyn vandaan. We hebben een actieplan. Vanaf mijn volgende menstruatie ga ik 6 maanden lang een lage dosering Clomid slikken (zonder echo's etc, alleen een enkele controle) en als ik dan nog niet zwanger ben ga ik naar de fertiliteitspoli. Die is in een ziekenhuis dat lastig te bereiken is voor mij (langs de snelweg en ik heb geen rijbewijs), dus hoop dat het niet zo ver komt!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY ma 21 jan 2013 - 22:13

Suc6 filoria!! Hopelijk is de de fertiliteitspoli niet nodig.

Maaruhh..je kon toch 1 dezer dagen testen? Of is het al uit gesloten dat je nu zwanger zou kunnen zijn?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! ma 21 jan 2013 - 22:44

@ Linnie: wat balen zeg dat je nu aan het afvallen bent terwijl je dat juist niet wil! Misschien is praten met een dietiste wel een goed plan?

@ filoria: ik hoop voor je dat je niet naar een fertiliteitspoli hoeft, en dat het snel raak mag zijn!

@ Aardbei: Jammer dat je geen goed nieuws hebt gekregen! Sad

@all: ik blijf pijn in mijn onderbuik houden. steken en vage krampen. Sinds vanmorgen zit ik ook helemaal onder de puistjes, dus ik verwacht volgende week gewoon ongesteld te worden.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria ma 21 jan 2013 - 22:59

Zou jammer zijn Aagje! @Shally: ik zou nu zwanger kunnen zijn ja, maar heb al heel licht bruinverlies dua ik denk het niet.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 22 jan 2013 - 0:07

@ aardbei, wat naar en nu dus weer afwachten voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888Geniet nog lekker van de wijntjes want de volgende 9 maand kan het niet meer voor een kindje 2012 - Pagina 16 253468018 voor een kindje 2012 - Pagina 16 253468018 voor een kindje 2012 - Pagina 16 253468018

@ Boekenwurm, wat balen hopelijk slaat de nieuwe dosering aan. Wanneer heb je nu weer een echo?

@ Filoria, ik hoop voor je dat je het fertiliteitstraject niet in hoeft. voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 22 jan 2013 - 1:11

@boekenwurm; wat vervelend dat de medicatie niets heeft gedaan! Hopelijk volgende x beter! Sterkte meid. Wat moet het voor jou soms ook frustrerend zijn!
Hopelijk gaat het dit jaar ons jaar worden Wink

@Sabje; spannend!

@Aardbei; balen zeg! Tjonge! Sterkte!

@Linnie; vervelend dat je je zo rot voelt, dat doet zeker ook geen goed aan je gewicht. Ik ken het in mijn omgeving ook wel, dat meiden soms moeilijk aan kunnen komen terwijl dat eigenlijk wel zou "moeten"

@filoria; spannend voor jou! Fijn denk ik dat jullie nu een plan hebben! Succes hopelijk gaat het goed komen!

@Nillis; Hoe gaat het? Voel je je goed?

@all:
Hier geen nieuws. Gisteren weer gewerkt en voel me weer een stuk beter 'geestelijk' dan. Lichamelijk ben ik flink verkouden en flink aan het hoesten en voel ik me echt bagger. Maar ben lekker 2 dagen vrij dus doe het rustig aan heb ik gezegd Wink
Voel me vooral beroerd als ik wat moet doen, als ik rustig zit valt het mee..

Ga zo schaatsen en wil straks nog even testen bestellen. Put daar nu toch wel hoop uit en dat geeft me weer wat moet voor deze ronde. Anders gaan we naar huisarts volgende maand. Mijn man gaf het zelf aan!

Ik heb hem laten lezen, wat hij zou kunnen doen zeg maar uit voorzorg en hij is er nu echt goed mee bezig.
Hij had altijd zijn telefoon in zijn broek en daar is hij zich nu mee bewust van, ook zit hij aan de tafel met de laptop, terwijl hij dat altijd op schoot deed!! 'Lees toch dat al die warme killing is' hihi
Afvallen is lastig, we proberen gezond te eten (wat over het algemeen lukt), we zijn meer gaan lopen/wandelen.

Het lucht mij heel erg op dat hij er wel gewoon zijn best voor doet! En afvallen is gewoon heel moeilijk! Maar ik vind het fijn dat hij er nu bij nadenkt en toch zijn beste wil doen. Al zou ik misscihen grotere stappen willen zien. Ik moet me vooral inhouden niet te gaan pushen, dat werkt alleen averechts.

Ook heerlijk dat ik hier van me af kan praten. Heb 1 vriendin die ongeveer het zeflde heeft meegemaakt hebben we wel eens over gehad. Maar nu is ze hoogzwanger, dus staat haar hoofd ook ergens anders na en ik vind haar mooie buik soms confronterend Embarassed Ik gun het ze echt hoor, maar op de moeilijke momenten kan ik het niet goed hebben!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! di 22 jan 2013 - 1:38

SB : wat fijn dat je vriend er zo goed mee omgaat! Ik snap dat je haar buik zo confronterend vind, helemaal omdat jullie hetzelfde hebben (meegemaakt). Hoop voor je dat jij ook snel zo een mooie buik mag hebben!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 22 jan 2013 - 1:39

Filoria: Ik denk niet dat ze het gezien hebben, ze hebben er in ieder geval niets over gezegd tegen me. Ik hoop dat de lage dosering zijn werk doet bij je en dat je niet naar dat andere ziekenhuis hoeft!

Love: Nee volgens mij gaan ze niets doen en lost het zich vanzelf op, hij is al gesprongen dus meer kunnen ze denk ik niet. Moet ook zeggen dat ik een beetje overdonderd was gisteren en dat de vragen allemaal pas ná het gesprek kwamen...

Inge: Fijn dat je huisarts in ieder geval wel al aangeeft dat je langs kunt komen als het weer zo lang duurt

Linnie: Lastig hoor, dat je zo met je gewicht zit. Ik heb dat probleem eigenlijk nooit gehad dus weet er ook niet zoveel van.

Snoes: Ik heb eigenlijk geen idee of het kwaam kan. Was een beetje overdonderd en later kwamen er pas allemaal vragen. Ik ga sowieso nog even bellen, ook als ik wel binnen nu en een week ongesteld word. Ben namelijk ook wel benieuwd of dat dan volgende ronde geen effect heeft op de medicijnen.

Sleepingbeauty: Fijn dat je man er toch wat bewuster mee bezig is nu. En je zult denk ik niet te hard moeten pushen. Hij doet nu in ieder geval al iets, de rest bouwt later wel op. Ik begin het ook wel steeds moeilijker te vinden hoor, al die babytjes die geboren worden en al die bolle buiken
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! di 22 jan 2013 - 1:50

Hoe doen jullie dat eigenlijk met rauwe dingen eten en alcohol? Vanaf de eisprong niet meer, of pas als er een positieve test is?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 22 jan 2013 - 2:21

De twee keer dat ik een eisprong gehad heb at ik wel rauwe dingen. Dat kan volgens mij geen kwaad. Alcohol heb ik wel laten staan. Je hebt de eerste zes weken in een zwangerschap nog geen bloedband volgens mij, maar volgens mij ligt de kans op een mk wel ietsje hoger als je alcohol drinkt. Ik neem wat dat betreft geen enkel risico.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  slaatje di 22 jan 2013 - 5:03

Alcohol zou ik proberen niet te drinken. De rest van de dingen niet eten, zou ik echt pas achtewege laten op het moment dat je een positieve zwangerschapstest in handen hebt.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Samantha di 22 jan 2013 - 5:11

Ik zit nu ook in de wachtweken. Drinken doe ik al amper dus dat heb ik vanaf het moment dat wij ervoor gingen al gelaten. Rauw vlees enzo laat ik na de eisprong ook. Ik weet dat het niet hoeft maar het gaat eigenlijk automatisch. Vaak op de dag dat ik dan ongesteld word haal ik weer biefstuk etc.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! di 22 jan 2013 - 5:14

Ik drink ook eigenlijk nooit, maar hou te veel van biefstuk en carpaccio om het nu al te laten staan! Wink

Bah ik voel me echt beroerd, en duizelig! Elke keer als ik opsta dan val ik zowat neer. Vanavond maar even een ontspannend bad nemen
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 9:52

Ik drink af en toe, vanaf twee weken na menstruatie niet meer tot aan de volgende menstruatie. Datzelfde geldt voor carpaccio en filet american, vind dat echt zoooo lekker! Als ik ooit zwanger ben ga ik dat echt missen denk ik!

Hoelang moet je nog tot je kunt testen Aagje?

Ik zit nu op dag 33, vind het irritant dat ik nog niet precies weet hoelang mijn cyclus is, vorige keer was deze 41 dagen, maar kan nu natuurlijk weer heel anders zijn. Hoop in ieder geval dat ik voor carnaval of positief test of ongesteld ben (de eerste het liefst natuurlijk!). Merk dat ik nu al een slag om de arm hou door te zeggen dat ik niet zo'n zin heb in carnaval dit jaar..normaal gaan we met carnaval toch wel 3 dagen naar de kroeg en wordt er aardig wat weggedronken.

Gaat er van jullie nog iemand carnaval vieren? Of komen jullie niet uit het zuiden des lands?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 22 jan 2013 - 10:14

just me only me schreef:Ik drink af en toe, vanaf twee weken na menstruatie niet meer tot aan de volgende menstruatie. Datzelfde geldt voor carpaccio en filet american, vind dat echt zoooo lekker! Als ik ooit zwanger ben ga ik dat echt missen denk ik!

Hoelang moet je nog tot je kunt testen Aagje?

Ik zit nu op dag 33, vind het irritant dat ik nog niet precies weet hoelang mijn cyclus is, vorige keer was deze 41 dagen, maar kan nu natuurlijk weer heel anders zijn. Hoop in ieder geval dat ik voor carnaval of positief test of ongesteld ben (de eerste het liefst natuurlijk!). Merk dat ik nu al een slag om de arm hou door te zeggen dat ik niet zo'n zin heb in carnaval dit jaar..normaal gaan we met carnaval toch wel 3 dagen naar de kroeg en wordt er aardig wat weggedronken.

Gaat er van jullie nog iemand carnaval vieren? Of komen jullie niet uit het zuiden des lands?

Dat kan je dmv temperaturen goed zien, wanneer je je eisprong hebt, je ongesteld word. Vind ik toch wel makkelijk en kan ik er rekening mee houden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! di 22 jan 2013 - 19:13

@jmom: irritant is dat he als je niet weet hoe ver je bent in je cyclus! Ik hoop dat je positief test voor carnaval en anders gewoon weet waar je aan toe bent !

Ik weet niet precies, ik verwacht ergens (eind) volgende week, rond de 30 misschien! Ik zie het wel.

Ik woon in het westen, ik vier geen carnaval maar mijn dochter wel op het kdv Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 22 jan 2013 - 21:20

Even kort, zit nu op mijn telefoon, onderweg naar het werk.

Aardbei, wat een klotenieuws zeg! Ik had zo anders gehoopt voor je! hug ik hoop heel hard dat he volgende maand wel een mooie test mag hebben.

Sleepingbeauty, ook even een knuffel voor jou! hug zou bij jullie nou ook wel eens tijd worden inderdaad!

All, ben elke dag pas laat weer thuis, dus helaas weinig aanwezig op het forum. Heb maandag de gyn gebeld, mag 14 februari komen voor een echo. Ben dan waarschijnlijk tussen de 7 en de 8 weken. Eerder mocht ook, maar vond het zelf een prettiger idee om iets langer te wachten, ivm eventuele hartactie. Ze gaf nl ook aan dat met 6 weken ongeveer het hartje gaat kloppen, maar als je dan dus iets minder ver bent, of het hartje gaat iets later kloppen dat je dan gelijk heel erg in de onzekerheid zit. En valentijnsdag vind ik ook wel een mooie dag Wink hopelijk onze mooiste valentijnsdag ooit smile
De 20ste heb ik dan intake bij de gyn, en dan kijken we of ik bij haar blijf, of naar de verloskundige ga. Het maakt mij niet zo heel veel uit.
En zondag mijn moeder en haar vriend verteld dat ze opa en oma worden! (Zij wisten ook van de mk, de rest vertellen we het later pas) dat was bijna nog leuker dan de positirve test zelf.
Morgen komt de vrouw van moeders voor moeders, ben echt al superbang voor die test, maar we zullen zien.

Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  sabje wo 23 jan 2013 - 0:12

En toen waren daar de eerste tekenen van een volgende ongesteldheid . Nu afwachten wanneer het doorzet. Ben er even helemaal klaar mee en dan moet ik de buikpijn en het platliggen in bed nog krijgen.Mad
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! wo 23 jan 2013 - 0:15

Sabje, wat vervelend zeg!! hug
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love wo 23 jan 2013 - 2:56

Aardbei schreef:Filoria: Ik denk niet dat ze het gezien hebben, ze hebben er in ieder geval niets over gezegd tegen me. Ik hoop dat de lage dosering zijn werk doet bij je en dat je niet naar dat andere ziekenhuis hoeft!

Love: Nee volgens mij gaan ze niets doen en lost het zich vanzelf op, hij is al gesprongen dus meer kunnen ze denk ik niet. Moet ook zeggen dat ik een beetje overdonderd was gisteren en dat de vragen allemaal pas ná het gesprek kwamen...

Inge: Fijn dat je huisarts in ieder geval wel al aangeeft dat je langs kunt komen als het weer zo lang duurt

Linnie: Lastig hoor, dat je zo met je gewicht zit. Ik heb dat probleem eigenlijk nooit gehad dus weet er ook niet zoveel van.

Snoes: Ik heb eigenlijk geen idee of het kwaam kan. Was een beetje overdonderd en later kwamen er pas allemaal vragen. Ik ga sowieso nog even bellen, ook als ik wel binnen nu en een week ongesteld word. Ben namelijk ook wel benieuwd of dat dan volgende ronde geen effect heeft op de medicijnen.

Sleepingbeauty: Fijn dat je man er toch wat bewuster mee bezig is nu. En je zult denk ik niet te hard moeten pushen. Hij doet nu in ieder geval al iets, de rest bouwt later wel op. Ik begin het ook wel steeds moeilijker te vinden hoor, al die babytjes die geboren worden en al die bolle buiken

Kan me voorstellen dat je dan helemaal overdonderd bent, heb je al wel antwoorden op je vragen gekregen dan? voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria wo 23 jan 2013 - 3:03

sabje schreef:En toen waren daar de eerste tekenen van een volgende ongesteldheid . Nu afwachten wanneer het doorzet. Ben er even helemaal klaar mee en dan moet ik de buikpijn en het platliggen in bed nog krijgen.Mad
voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888Arme jij! Laat het maar gauw doorzetten dan voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888Kun je wel werken als je je zo voelt?

Hier ook geen hoop op een zwangerschap: vanochtend een negatieve test, ik voel me belabberd en denk dat mijn menstruatie er ook aan zit te komen.

Aardbei: kan me ook helemaal voorstellen dat je overdonderd bent. Dit soort nieuws verwacht je gewoon niet. En dan inderdaad al die mensen om je heen bij wie het wel lukt. Onze tijd komt gewoon nog!
Aagje: haha KDV's zijn ook gek op feestjes he? Geen idee of ze het op Tomas' school vieren. Het is een vrij brave, christelijke school dus ik heb zo'n idee dat ze daar niet van de carnaval zijn.
Stitch: waar ben je bang voor meid, dat de test van MvM niet duidelijk genoeg is? Tuurlijk niet, jij hebt over 8 maanden een gezonde baby in je armen voor een kindje 2012 - Pagina 16 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love wo 23 jan 2013 - 3:12

Wat vervelend zeg sapje Neutral voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888

Stitch dat maakt valentijnsdag wel erg speciaal ! voor een kindje 2012 - Pagina 16 561177
Spannend hoor, wat houd precies moeders voor moeders in? Heb daar nog nooit eerder van gehoord.

All, hier weinig spannends te melden eigenlijk.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria wo 23 jan 2013 - 3:16

Love, ga eens wat spannends meemaken joh! voor een kindje 2012 - Pagina 16 1578173417
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 wo 23 jan 2013 - 9:51

Sow het gaat gelukkig weer wat beter met me. Wel heb ik me ziek gemeld, ben steeds ontzettend moe, en aangezien ik er ff doorheen zat heb ik even wat tijd voor mezelf nodig.
Eten gaat gelukkig beter, en ben mezelf aan het leren 's ochtends te eten, tot nu toe lukt het. Wel blijf ik nog hangen op een gewicht tussen de 53/54 kilo.

Mijn vriend zei pas geleden nog dattie eindelijk ook wel eens vader wil worden en zich zorgen maakt ivm eten. Gisteren op bed tegen hem gezegd dat we het dan om de dag moeten doen om een grotere kans te hebben. Sinds ik 2 jaar geleden gestopt ben met de pil heb ik wat vaker meer zin in sex dan hij Embarassed.

Meer meiden die dat ook hebben, of ligt dat aan mij Question

Hoe is het verder met jullie?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annie24 wo 23 jan 2013 - 9:57

Linnie; je kan ook niet verwachten dat je opeens kilo's aankomt hé Wink Ik heb ook bij een dieetiste gelopen om aan te komen en was blij met elke kilo die er per maand! bijkwam. Ik moest mijn hele eetpatroon omgooien, maar met de tips van de dieetiste kwam ik een heel eind en vierden we elke maand een klein feestje als er weer 1 kilo bijzat.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum