voor een kindje 2012
+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Linnie: Wat vervelend elke keer die temeperatuurschommelingen. Veel succes bij de gyn en hoop dat hij/zij er een verklaring voor heeft. En ik hoop maar dat de bloedingen niet doorzetten en het wat anders is!
Weegschaal: Ik kan me zó niet voorstellen hoe verschrikkelijk rot jij je af en toe moet voelen. Tuurlijk voel ik me ook wel eens rot, maar ik denk dat dat nog niet eens in de buurt komt bij jou. In ieder geval wel fijn dat je je weer een beetje jezelf begint te voelen nu.
Shally: Inderdaad tijd zat, dus het poetsen heeft geen haast En gelukkig is mijn gyn gelijk in actie gekomen, ook al waren we nog maar een half jaar bezig. Maar erb zit inderdaad zoveel verschil tussen gynaecologen.
Sabje: Balen zeg! En wat gek dat het zo vroeg is ook, normaal gesproken is het bij jou toch best regelmatig?
Weegschaal: Ik kan me zó niet voorstellen hoe verschrikkelijk rot jij je af en toe moet voelen. Tuurlijk voel ik me ook wel eens rot, maar ik denk dat dat nog niet eens in de buurt komt bij jou. In ieder geval wel fijn dat je je weer een beetje jezelf begint te voelen nu.
Shally: Inderdaad tijd zat, dus het poetsen heeft geen haast En gelukkig is mijn gyn gelijk in actie gekomen, ook al waren we nog maar een half jaar bezig. Maar erb zit inderdaad zoveel verschil tussen gynaecologen.
Sabje: Balen zeg! En wat gek dat het zo vroeg is ook, normaal gesproken is het bij jou toch best regelmatig?
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | Miskraam |
Weegschaal | 27/27 | Maart 2011 | 1e | 5 miskramen |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Miskraam Clomid Schildklier med |
Aardbei | 26/26 | Januari 2012 | 1e | Clomid Miskraam |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
SleepingBeauty | 25/27 | Januari 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
ShallY | 27/28 | Augustus 2012 | 1e | Schildklier med |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Loes263 | 29/26 | Oktober 2012 | 1e | |
just me only me | 28/31 | Oktober 2012 | 1e | |
Joli86 | 26/29 | November 2012 | 1e | PCO |
love | 27/27 | November 2012 | 1e |
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@linnie;hoe was het bij de gyn?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook benieuwd, Linnie.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ook!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik ook
@ sabje, wat balen
@ sabje, wat balen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Sorry beetje laat, maar ben gelijk door gegaan met boodschappen doen en gelijk door naar mijn ouders in h.i.a.
Heb bloed moeten laten prikken.
Aangezien ik ongesteld ben geworden moet ik de 28e van februari en de 4e van maart terug komen om bloed te laten prikken hoe mijn progesteron is.
En mn vriend moet as maandag een potje inleveren.
En de 15e van maart moet ik dan weer bij de gynaecoloog terug komen.
Heb bloed moeten laten prikken.
Aangezien ik ongesteld ben geworden moet ik de 28e van februari en de 4e van maart terug komen om bloed te laten prikken hoe mijn progesteron is.
En mn vriend moet as maandag een potje inleveren.
En de 15e van maart moet ik dan weer bij de gynaecoloog terug komen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Fijn dat jullie onderzocht worden Linnie! Wat vindt je man ervan? Wel k* dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk zijn jullie met een beetje medische hulp gauw weer zwanger!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Balen dat je ongesteld bent geworden, Linnie, maar wel fijn dat er nu eindelijk concretere stappen worden ondernomen. Hopelijk ben je met een beetje hulp nu toch snel(ler) zwanger!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@ filoria: ik ben niet met jem getrouwd .
Lief van jullie. Ben ook blij dat er stappen worden ondernomen. Ik moet trouwens nog steeds temperaturen, maar dat vond ik niet erg om te doen. Vind het toch wel de fijnste methode om mn eisprong vast te stellen.
Lief van jullie. Ben ook blij dat er stappen worden ondernomen. Ik moet trouwens nog steeds temperaturen, maar dat vond ik niet erg om te doen. Vind het toch wel de fijnste methode om mn eisprong vast te stellen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Oh help, kunnen getrouwd / niet getrouwd ook in de tabel zetten? Ik vergeet t steeds.
Filoria- Ratel
Ik verlies oud bloed. Kan dat met een innesteling te maken hebben?
Filoria- Ratel
Volgens mij wel
mzcharlotte- Ratel
Filoria- Ratel
Spannend Filoria wanneer kun je testen?
nillis- Kletskop
Op mijn verjaardag volgende week zondag. Hoe is het met jou Nillis? Beetje van de schrik bekomen?
Filoria- Ratel
@ Linnie; Balen dat je weer ongesteld bent geworden. Maar fijn dat ze verder onderzoek gaan doen. Hoop dat ze jullie snel kunnen helpen. Je wacht al zeker veel te lang!!
@ Filoria; Wat spannend, ik duim voor je!
@ Sabje; Wat ontzettend jammer weer
Bedankt voor de lieve reacties meiden. Al vind ik mijn situatie echt niet 'erger' als die van jullie. Kanjers zijn jullie allemaal!
@ Filoria; Wat spannend, ik duim voor je!
@ Sabje; Wat ontzettend jammer weer
Bedankt voor de lieve reacties meiden. Al vind ik mijn situatie echt niet 'erger' als die van jullie. Kanjers zijn jullie allemaal!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@Shally, mijn nieuwe baan bevalt erg goed. Gister was ik voor het eerst alleen, wel collega's op de achtergrond. Maar dat is toch wel anders dan dat je een collega bij je op kantoor had.
@linnie; Balen voor jullie! Hoop zo dat je bij de gyn verder gaat komen!!
@Filoria; spannend!!!
@nillies; hoe gaat het met jou?
@all; hier ook weer een teken van leven Druk aan met werk, en het kost me ook erg veel energie! Ben echt moe 's avonds!
Maandag is het 2 weken geleden dat ik mijn eisprong had, dus we gaan een spannend weekje tegemoed!
Ik denk dat ik nog even wacht met testen, omdat ik wel vaker een lange cyclus heb. En opzich is maandag nog maar dag 30 van mijn cyclus.
Die moe heid wordt ik wel een beetje beu. 's Avonds voer ik echt geen klap meer uit, en voor mijn man ben ik ook niet echt gezellig
Zelfs vandaag heb ik 'bijna' niks gedaan en kan nu wel weer slapen!
Man is aan hetwerk, dus ik ga heerlijk mezelf op de bank installeren. Fijn weekend!
@linnie; Balen voor jullie! Hoop zo dat je bij de gyn verder gaat komen!!
@Filoria; spannend!!!
@nillies; hoe gaat het met jou?
@all; hier ook weer een teken van leven Druk aan met werk, en het kost me ook erg veel energie! Ben echt moe 's avonds!
Maandag is het 2 weken geleden dat ik mijn eisprong had, dus we gaan een spannend weekje tegemoed!
Ik denk dat ik nog even wacht met testen, omdat ik wel vaker een lange cyclus heb. En opzich is maandag nog maar dag 30 van mijn cyclus.
Die moe heid wordt ik wel een beetje beu. 's Avonds voer ik echt geen klap meer uit, en voor mijn man ben ik ook niet echt gezellig
Zelfs vandaag heb ik 'bijna' niks gedaan en kan nu wel weer slapen!
Man is aan hetwerk, dus ik ga heerlijk mezelf op de bank installeren. Fijn weekend!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Spannend SB! Wanneer ga je testen?
Filoria- Ratel
@ SB, spannend hoor. Ik hoop zo voor een positieve test. Mijn duimen draaien.
@ Linnie, fijn dat jullie nu onderzocht worden. Succes ermee en hopelijk ben je met een klein beetje hulp snel zwanger.
@ Filoria, zal een leuk kado zijn. Mijn duimen draaien. Het is erg rustig in het tot 12 weken topic, dus er mogen er wel wat meer komen schrijven.
@ all, hier alles wel goed en van de schrik bekomen, maar ben toch nog wel bang bij elk pijntje en bij het naar de wc gaan. Maar moet er een beejte vertrouwen in hebben. e 28e hebben we intake en weer echo bij de vk. En hopelijk is het snel zover, daarna mag ook iedereen het weten.
Jullie allemaal veel succes hier. Ik lees mee en schrijf soms wat, maar zal niet teveel over mij vertellen, want ik weet dat dat soms confronterend kan zijn.
@ Linnie, fijn dat jullie nu onderzocht worden. Succes ermee en hopelijk ben je met een klein beetje hulp snel zwanger.
@ Filoria, zal een leuk kado zijn. Mijn duimen draaien. Het is erg rustig in het tot 12 weken topic, dus er mogen er wel wat meer komen schrijven.
@ all, hier alles wel goed en van de schrik bekomen, maar ben toch nog wel bang bij elk pijntje en bij het naar de wc gaan. Maar moet er een beejte vertrouwen in hebben. e 28e hebben we intake en weer echo bij de vk. En hopelijk is het snel zover, daarna mag ook iedereen het weten.
Jullie allemaal veel succes hier. Ik lees mee en schrijf soms wat, maar zal niet teveel over mij vertellen, want ik weet dat dat soms confronterend kan zijn.
nillis- Kletskop
Het is vast helemaal goed Nillis, ik vertrouw erop. Je moet wel, ook voor mij . Ik lees je goede nieuws pas op 4 maart omdat ik die dagen in Londen zit!
Ik zit nu al in diepe spanning voor Filoria! Ik hoop zo hard dat ze zwanger is.
Ik zit nu al in diepe spanning voor Filoria! Ik hoop zo hard dat ze zwanger is.
mzcharlotte- Ratel
Wat lief van je! Ik gun het jou ook zo!
Filoria- Ratel
@ SB; Spannend zeg, mijn duimen draaien al! En kan me voorstellen dat een nieuwe baan veel energie vraagt. Heb je al wel het gevoel een goede keus te hebben gemaakt?
@ Nillis; Kan me voorstellen dat dit hele spannende weken zijn en blijven. Hoop dat de dagen voorbij mogen vliegen en je snel weer goed nieuws mag krijgen. Is het werken wel te doen?
@ mzcharlotte; Wat fijn dat je naar Londen gaat, goede afleiding! En binnenkort naar NY lees ik, goed vooruitzicht. Ook hier nog even een hele dikke voor je.
@ Nillis; Kan me voorstellen dat dit hele spannende weken zijn en blijven. Hoop dat de dagen voorbij mogen vliegen en je snel weer goed nieuws mag krijgen. Is het werken wel te doen?
@ mzcharlotte; Wat fijn dat je naar Londen gaat, goede afleiding! En binnenkort naar NY lees ik, goed vooruitzicht. Ook hier nog even een hele dikke voor je.
Weegschaal- Kletskop
Jullie zijn lieverds! Doelstellingen is my middlename, dus ja ik heb ervoor gezorgd dat ik een paar dingen heb om naar uit te kijken
mzcharlotte- Ratel
Echt heel goed van je!mzcharlotte schreef:Jullie zijn lieverds! Doelstellingen is my middlename, dus ja ik heb ervoor gezorgd dat ik een paar dingen heb om naar uit te kijken
Verder heel herkenbaar! Ook ik leef voornamelijk van vakantie naar vakantie. Ook andere leuke dingen kijk ik naar uit, maar omdat hier vaak zwangere vrouwen bij betrokken zijn zie ik daar soms iets tegenop. Het enige waar ik tegenaan loop is het feit dat ik nog geen vakanties durf te boeken. Ik heb nu een aantal keer een miskraam gehad vlak voor, tijdens of vlak na een miskraam/curettage. Dit durf ik alleen aan in landen met een goede gezondheidszorg. Dus boeken we alles maar last minute, want stel dat ik dan precies weer een miskraam heb... Dit vind ik ook een vervelende bijkomstigheid van mijn situatie, zo moet je zelfs met leuke dingen rekening houden!
Weegschaal- Kletskop
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: