UvA deeltijd master orthopedagogiek
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
UvA deeltijd master orthopedagogiek
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe ziet het eruit? Hoeveel kan je ernaast werken?
Uit hoeveel uur bestaat de stage?
Bedankt!
Uit hoeveel uur bestaat de stage?
Bedankt!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: UvA deeltijd master orthopedagogiek
Ik ben juist op zoek naar informatie over de minor orthopedagogiek (waarvan hij sowieso op UvA word gegeven) maar meer plekken zijn ook welkom
Gast- Gast
Zelf ben ik bezig met de master orthopedagogiek aan de UU maar ik denk dat het wel vergelijkbaar is. Bij ons loop je 2-4 dagen per week stage van september tot mei/juni en heb je 1 dag les. Daarnaast moet je dus je vakken voorbereiden, thesis schrijven, opdrachten maken etc. Het ligt een beetje aan je stageplek, hoeveel uren zij willen dat je aanwezig bent, maar meer dan 1 dag erbij werken is wel erg zwaar. Overigens volg ik zelf een speciaal traject waardoor ik de master over twee jaar verspreid, er moeten toch centjes binnenkomen .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Zelf ben ik bezig met de master orthopedagogiek aan de UU maar ik denk dat het wel vergelijkbaar is. Bij ons loop je 2-4 dagen per week stage van september tot mei/juni en heb je 1 dag les. Daarnaast moet je dus je vakken voorbereiden, thesis schrijven, opdrachten maken etc. Het ligt een beetje aan je stageplek, hoeveel uren zij willen dat je aanwezig bent, maar meer dan 1 dag erbij werken is wel erg zwaar. Overigens volg ik zelf een speciaal traject waardoor ik de master over twee jaar verspreid, er moeten toch centjes binnenkomen .
En hoeveel kan jij ernaast werken?
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Live Laugh Love schreef:Merai schreef:Zelf ben ik bezig met de master orthopedagogiek aan de UU maar ik denk dat het wel vergelijkbaar is. Bij ons loop je 2-4 dagen per week stage van september tot mei/juni en heb je 1 dag les. Daarnaast moet je dus je vakken voorbereiden, thesis schrijven, opdrachten maken etc. Het ligt een beetje aan je stageplek, hoeveel uren zij willen dat je aanwezig bent, maar meer dan 1 dag erbij werken is wel erg zwaar. Overigens volg ik zelf een speciaal traject waardoor ik de master over twee jaar verspreid, er moeten toch centjes binnenkomen .
En hoeveel kan jij ernaast werken?
Ik werk er nu maar 17 uur naast, twee volle dagen dus. Dat zouden er ook wel drie of zelfs vier kunnen zijn maar die keuze heb ik niet gemaakt.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
ik ook!Sannie89 schreef:Ik ben juist op zoek naar informatie over de minor orthopedagogiek
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:ik ook!Sannie89 schreef:Ik ben juist op zoek naar informatie over de minor orthopedagogiek
Hij is er op de uni van amsterdam, duurt alleen een jaar ipv halfjaar:(
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» premaster en master orthopedagogiek (ped. wetenschappen)
» SPH en/of orthopedagogiek gestudeerd - welk werk doe je nu?
» Deeltijd studie
» Deeltijd pabo
» Deeltijd pabo, ervaringen?
» SPH en/of orthopedagogiek gestudeerd - welk werk doe je nu?
» Deeltijd studie
» Deeltijd pabo
» Deeltijd pabo, ervaringen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: