Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UvA deeltijd master orthopedagogiek

3 plaatsers

Ga naar beneden

UvA deeltijd master orthopedagogiek Empty UvA deeltijd master orthopedagogiek

Bericht  Live Laugh Love za 12 feb 2011 - 2:08

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe ziet het eruit? Hoeveel kan je ernaast werken?
Uit hoeveel uur bestaat de stage?

Bedankt!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

UvA deeltijd master orthopedagogiek Empty Re: UvA deeltijd master orthopedagogiek

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 5:07

Ik ben juist op zoek naar informatie over de minor orthopedagogiek (waarvan hij sowieso op UvA word gegeven) maar meer plekken zijn ook welkom

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

UvA deeltijd master orthopedagogiek Empty Re: UvA deeltijd master orthopedagogiek

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 8:53

Zelf ben ik bezig met de master orthopedagogiek aan de UU maar ik denk dat het wel vergelijkbaar is. Bij ons loop je 2-4 dagen per week stage van september tot mei/juni en heb je 1 dag les. Daarnaast moet je dus je vakken voorbereiden, thesis schrijven, opdrachten maken etc. Het ligt een beetje aan je stageplek, hoeveel uren zij willen dat je aanwezig bent, maar meer dan 1 dag erbij werken is wel erg zwaar. Overigens volg ik zelf een speciaal traject waardoor ik de master over twee jaar verspreid, er moeten toch centjes binnenkomen Wink.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

UvA deeltijd master orthopedagogiek Empty Re: UvA deeltijd master orthopedagogiek

Bericht  Live Laugh Love za 12 feb 2011 - 23:35

Merai schreef:Zelf ben ik bezig met de master orthopedagogiek aan de UU maar ik denk dat het wel vergelijkbaar is. Bij ons loop je 2-4 dagen per week stage van september tot mei/juni en heb je 1 dag les. Daarnaast moet je dus je vakken voorbereiden, thesis schrijven, opdrachten maken etc. Het ligt een beetje aan je stageplek, hoeveel uren zij willen dat je aanwezig bent, maar meer dan 1 dag erbij werken is wel erg zwaar. Overigens volg ik zelf een speciaal traject waardoor ik de master over twee jaar verspreid, er moeten toch centjes binnenkomen Wink.

En hoeveel kan jij ernaast werken?
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

UvA deeltijd master orthopedagogiek Empty Re: UvA deeltijd master orthopedagogiek

Bericht  Merai zo 13 feb 2011 - 1:28

Live Laugh Love schreef:
Merai schreef:Zelf ben ik bezig met de master orthopedagogiek aan de UU maar ik denk dat het wel vergelijkbaar is. Bij ons loop je 2-4 dagen per week stage van september tot mei/juni en heb je 1 dag les. Daarnaast moet je dus je vakken voorbereiden, thesis schrijven, opdrachten maken etc. Het ligt een beetje aan je stageplek, hoeveel uren zij willen dat je aanwezig bent, maar meer dan 1 dag erbij werken is wel erg zwaar. Overigens volg ik zelf een speciaal traject waardoor ik de master over twee jaar verspreid, er moeten toch centjes binnenkomen Wink.

En hoeveel kan jij ernaast werken?

Ik werk er nu maar 17 uur naast, twee volle dagen dus. Dat zouden er ook wel drie of zelfs vier kunnen zijn maar die keuze heb ik niet gemaakt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

UvA deeltijd master orthopedagogiek Empty Re: UvA deeltijd master orthopedagogiek

Bericht  Filoria vr 18 feb 2011 - 10:29

Sannie89 schreef:Ik ben juist op zoek naar informatie over de minor orthopedagogiek
ik ook!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

UvA deeltijd master orthopedagogiek Empty Re: UvA deeltijd master orthopedagogiek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:06

Filoria schreef:
Sannie89 schreef:Ik ben juist op zoek naar informatie over de minor orthopedagogiek
ik ook!

Hij is er op de uni van amsterdam, duurt alleen een jaar ipv halfjaar:(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

UvA deeltijd master orthopedagogiek Empty Re: UvA deeltijd master orthopedagogiek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum