Tips bij huilen
+10
L!ND@
Flower_L
Urban Naked
Sylvana
Pommes
lente
Sun88
Liadan
Aimee
Limburg85
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tips bij huilen
Misschien hebben jullie nog tips bij het huilen van je baby welk wij nog niet hebben geprobeerd.
R. huilt grotendeels van de dag en is hierbij ook erg onrustig. Inmiddels kan ik wel zeggen dat ik er gek van word, zeker omdat hier nog 1 tot 2 kinderen rond lopen die ook aandacht nodig hebben en aan het huishouden kom ik helemaal niet toe zo :-(.
R. huilt grotendeels van de dag en is hierbij ook erg onrustig. Inmiddels kan ik wel zeggen dat ik er gek van word, zeker omdat hier nog 1 tot 2 kinderen rond lopen die ook aandacht nodig hebben en aan het huishouden kom ik helemaal niet toe zo :-(.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tips bij huilen
Draagdoek?
Of vasthouden met buik op je arm? Zo zeg maar:
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hier hielp de draagdoek heel veel. Wij zijn 5 keer met onze zoon naar een osteopaat geweest, helaas hielp dat hier niet, maar dat kan je ook nog proberen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier hetzelfde verhaal, met 5 weken osteopaat bezocht, heeft geholpen. Helaas sinds deze week weer meer huilen maar niet zoveel als in het begin.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Aimee schreef:Draagdoek?
+1
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Hier is het momenteel alleen goed als ik zing of neurie. Als ik sssshhhht doe of hem in diverse houdingen houd is het nooit goed. Ik moet hem recht houden, beetje hobbelen en dan neuriën/zingen.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Draagstoel heb ik gisteren 2x geprobeerd, het leek alsof hem heel wat werd aan gedaan zo krijsde hij hierbij.
Hij slaapt inmiddels op z'n buik, dat help al iets, andere voedingen, verschillende spenen maar geen 1 wil die, de pink, verschillende houdingen met drinken en dragen en volgens mij vergeet ik nog meer dingen.
Ze zeiden dat het hoogte punt met 6 weken is geweest maar daar lijkt het niet op.
Hij spuugt steeds meer, melk komt omhoog als hij op z'n rug ligt en herkauwt, poept ontzettend veel/vaak.
Hij slaapt inmiddels op z'n buik, dat help al iets, andere voedingen, verschillende spenen maar geen 1 wil die, de pink, verschillende houdingen met drinken en dragen en volgens mij vergeet ik nog meer dingen.
Ze zeiden dat het hoogte punt met 6 weken is geweest maar daar lijkt het niet op.
Hij spuugt steeds meer, melk komt omhoog als hij op z'n rug ligt en herkauwt, poept ontzettend veel/vaak.
Limburg85- Ratel
Heeft hij dan niet last van de melk die omhoog komt (reflux)?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Heeft ie geen last van reflux dan? Dat was hier de oorzaak van de onrust en het vele huilen.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Onze dochter dronk heel goed uit flessen van dr Brown's. Ze had daardoor veel minder krampjes!
Gast- Gast
Slaapt hij wel genoeg?
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
lijkt op reflux, is hij rustiger wanneer hij iets meer rechtop zit?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:lijkt op reflux, is hij rustiger wanneer hij iets meer rechtop zit?
+1
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Urban Naked schreef:Slaapt hij wel genoeg?
Nee en dit zal ook een oorzaak zijn van het vele gehuil, hij raakt te moe, overprikkeld en gaat zich zelf nog meer in de weg zitten maar als hij in bed gelegd word of waar dan ook is het ook snel huilen. Hij wil nergens slapen behalve bij ons en dan nog is het niet lang dat die slaapt.
Limburg85- Ratel
Flower_L schreef:lijkt op reflux, is hij rustiger wanneer hij iets meer rechtop zit?
In het begin leek dat wel te helpen vooral op de buik leggen op hem op de buik tegen je aanhouden maar sinds 2 dagen is helemaal niks meer goed.
Limburg85- Ratel
Klinkt als reflux inderdaad. En inbakeren dan? Helpt hier ook heel goed.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wat vermoeiend voor jullie! Misschien helpt de puckababy?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
L!ND@ schreef:Klinkt als reflux inderdaad. En inbakeren dan? Helpt hier ook heel goed.
In het begin, tot 4 weken dacht ik, hebben we em straks in een doek gerold ivm niet op temperatuur kunnen houden maar merkte niet echt verschil. Zou inbakeren heel anders zijn dan strak in een doek?
Limburg85- Ratel
Ja sneu he, hij zal zich dan ook niet zo fijn voelen. Vervelend voor jullie! Mijn zoontje en m'n neefje hadden ook een periode waarin er veel gehuild werd, nadat ze in een redelijk strakke routine gezet zijn werd het steeds minder. Dus met vaste slaap- en eettijden. Duurde even voor ze 'gereset' waren maar het ging daarna super.Limburg85 schreef:Urban Naked schreef:Slaapt hij wel genoeg?
Nee en dit zal ook een oorzaak zijn van het vele gehuil, hij raakt te moe, overprikkeld en gaat zich zelf nog meer in de weg zitten maar als hij in bed gelegd word of waar dan ook is het ook snel huilen. Hij wil nergens slapen behalve bij ons en dan nog is het niet lang dat die slaapt.
Maar als jouw zoontje moeite heeft met melk die omhoog komt heeft hij gewoon een extra probleem, sneu zeg. Daar wete ik helaas niks over.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
jouw bevalling ging toch vliegensvlug...misschien dat hij daar iets aan over heeft gehouden? Dat hoor je ook weleens.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
In principe zal dat hetzelfde hebben gewerkt denk ik. Als zijn armpjes ook in de doeken zaten?Limburg85 schreef:L!ND@ schreef:Klinkt als reflux inderdaad. En inbakeren dan? Helpt hier ook heel goed.
In het begin, tot 4 weken dacht ik, hebben we em straks in een doek gerold ivm niet op temperatuur kunnen houden maar merkte niet echt verschil. Zou inbakeren heel anders zijn dan strak in een doek?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Flower_L schreef:jouw bevalling ging toch vliegensvlug...misschien dat hij daar iets aan over heeft gehouden? Dat hoor je ook weleens.
Hmm ja, ben je al bij een osteopaat geweest Limburg?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Urban Naked schreef:Ja sneu he, hij zal zich dan ook niet zo fijn voelen. Vervelend voor jullie! Mijn zoontje en m'n neefje hadden ook een periode waarin er veel gehuild werd, nadat ze in een redelijk strakke routine gezet zijn werd het steeds minder. Dus met vaste slaap- en eettijden. Duurde even voor ze 'gereset' waren maar het ging daarna super.Limburg85 schreef:Urban Naked schreef:Slaapt hij wel genoeg?
Maar als jouw zoontje moeite heeft met melk die omhoog komt heeft hij gewoon een extra probleem, sneu zeg. Daar wete ik helaas niks over.
Hij krijgt hier op vaste tijden eten en als die dan slaapt in bed maar zodra die daar komt is het wakker of als die wakker is na de fles dan knuffelen, box etc tot hij moe is en dan naar bed, niet dat het vaak effect heeft maar wil het wel blijven proberen zodat hij kan leren wat het schema is. Maar hij is vaak klaar wakker en dan lukt het niet om hem in bed te krijgen.
Wat voor strak schema hebben jullie nu?
Maandag ga ik maar weer eens naar het inloopspreekuur van het cb en als ik daar niet wijzer van word maar een afspraak bij de huisarts maken en de osyheopaat kunnen we altijd proberen.
Limburg85- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: