Tips tegen huilen?
+3
Darius
loesje
Limburg85
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips tegen huilen?
R. huilt behoorlijk veel, ongeveer de helft tot 3/4 van de tijd. Misschien hebben jullie nog tips die we bij hem kunnen proberen?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tips tegen huilen?
reflux? spuugt hij?
wanneer huilt hij?
wanneer huilt hij?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
kun je wat meer vertellen?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hij huilt eigenlijk de hele dag tot de fles van 23.00 uur en dan slaapt die lekker tot de volgende ochtend 6.00/7.00 uur.
Overdag wil die bijna niet slapen, als die een keertje slaap is het maximaal 45 minuten terwijl hij wel slaap heeft en er ook echt tegen vecht.
De tijd dat hij niet huilt moet hij constant zoet gehouden worden door de wiebelen, lopen, wandelen, speen. Ook wil hij het liefst alleen maar bij mij zitten, bij een ander is die helemaal ontroostbaar.
Hij heeft al vanaf het begin last van krampjes, is wel minder geworden maar nog niet over en spugen doet hij ook maar is inmiddels ook iets minder geworden.
R. Is 3 weken te vroeg geboren en werd als prematuurtje beschouwd wegens zijn gewicht en hij is met de vacuumpomp gehaald.
Overdag wil die bijna niet slapen, als die een keertje slaap is het maximaal 45 minuten terwijl hij wel slaap heeft en er ook echt tegen vecht.
De tijd dat hij niet huilt moet hij constant zoet gehouden worden door de wiebelen, lopen, wandelen, speen. Ook wil hij het liefst alleen maar bij mij zitten, bij een ander is die helemaal ontroostbaar.
Hij heeft al vanaf het begin last van krampjes, is wel minder geworden maar nog niet over en spugen doet hij ook maar is inmiddels ook iets minder geworden.
R. Is 3 weken te vroeg geboren en werd als prematuurtje beschouwd wegens zijn gewicht en hij is met de vacuumpomp gehaald.
Limburg85- Ratel
probeer eens een osteopaat
WAt jij nu schrijft, klinkt bijna hetzelfde als hoe onze dochter was de eerste tijd, alleen hadden wij geen vacuumpomp bij de bevalling, wel ingeleid verder want super snel ging,
Wij zijn toen naar een osteopaat gegaan vanwege het vele huilen, ben er 2 x geweest , zij bleek een blokkade in haar hoofdje te hebben, na 1 behandeling hadden we al een heel ander kindje wat opeens veel en veel minder huilde.
Ik weet niet waar je in limburg ergens woont, maar in venlo zitten 2 goede osteopaten die erg goed zijn met kinderen
WAt jij nu schrijft, klinkt bijna hetzelfde als hoe onze dochter was de eerste tijd, alleen hadden wij geen vacuumpomp bij de bevalling, wel ingeleid verder want super snel ging,
Wij zijn toen naar een osteopaat gegaan vanwege het vele huilen, ben er 2 x geweest , zij bleek een blokkade in haar hoofdje te hebben, na 1 behandeling hadden we al een heel ander kindje wat opeens veel en veel minder huilde.
Ik weet niet waar je in limburg ergens woont, maar in venlo zitten 2 goede osteopaten die erg goed zijn met kinderen
Laatst aangepast door 1982Angel1982 op wo 15 jun 2011 - 23:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tijdens de zwangerschapscursus zijn wij gewaarschuwd dat als we met de vacuumpomp zouden bevallen en het kindje erg zou huilen dit kon wijzen op het kiss syndroom. door de kracht met de vacuumpomp kan het zijn dat er een wervel in zijn rug/ nekje verkeerd is gegaan. De beste manier om hierachter te komen was een osteopaat. dus dat is het eerste waar ik zelf mee zou beginnen...
vervelend zeg, dat lijkt me erg vermoeiend! gelukkig hebben jullie dan wel een redelijke nachtrust! heb je al een draagdoek geprobeerd? dan je hem makkelijk bij je kunt dragen maar wel je handen vrij hebt?
vervelend zeg, dat lijkt me erg vermoeiend! gelukkig hebben jullie dan wel een redelijke nachtrust! heb je al een draagdoek geprobeerd? dan je hem makkelijk bij je kunt dragen maar wel je handen vrij hebt?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
savonds krijgt hij dus de fles en hij slaapt: wat doe je hier anders dan overdag? En dan zou ik dat gaan toepassen. P.epijn slaapt ook overdag 2 / 3 uurtjes achter elkaar, maar alleen als ik hem de borst geef liggend in bed en daarna leg ik hem wakker in bed, slaapzakje aan en muziekje aan.
Doe ik het anders, moet ik hem ook in slaap wiebelen met de wandelwagen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Klinkt als hoe Kian is.
Ik zou ook met hem naar een osteopaat gaan, ik ben vandaag voor de 2e keer geweest en sinds zaterdag is hij ook af en toe een paar minuten tevreden. Het heeft hier dus niet meteen voor een grote verbetering gezorgd, maar ik heb wel het idee dat het iets helpt.
Verder helpt infacol hier wel goed tegen krampjes, maar dat heb je al geprobeerd.
Draagdoek helpt hier heel veel, hij slaapt als hij erin zit en ik heb mijn handen vrij.
Ik zou ook met hem naar een osteopaat gaan, ik ben vandaag voor de 2e keer geweest en sinds zaterdag is hij ook af en toe een paar minuten tevreden. Het heeft hier dus niet meteen voor een grote verbetering gezorgd, maar ik heb wel het idee dat het iets helpt.
Verder helpt infacol hier wel goed tegen krampjes, maar dat heb je al geprobeerd.
Draagdoek helpt hier heel veel, hij slaapt als hij erin zit en ik heb mijn handen vrij.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
koemelk allergie?
loesje- Kletskop
Bij ons heeft de homeopaat wonderen verricht. En daar ben ik haar nog steeds dankbaar voor
Gast- Gast
maar waarom slaapt hij dan wel de nachten goed door??loesje schreef:koemelk allergie?
Pien- Ratel
omdat hij dan geen of minder voeding krijgt. had mijn zoontje ook
en mijn zoontje heeft een liesbreuk gehad en toen sliep hij snachts ook goed maar overdag en vooral in de middag en avond was het krijsen.
en mijn zoontje heeft een liesbreuk gehad en toen sliep hij snachts ook goed maar overdag en vooral in de middag en avond was het krijsen.
Laatst aangepast door loesje op do 16 jun 2011 - 0:51; in totaal 1 keer bewerkt
loesje- Kletskop
Ik heb de symptomen van Kiss gelezen en komen heel veel dingen overeen, ik ga dan toch maar een osteopaat bellen. Kan dit samen met fysiotherapie? A.s. dinsdag moet ik namelijk voor het eerst met hem naar fysiotherapie wegens afplatting van zijn achterhoofd.
Limburg85- Ratel
loesje schreef:omdat hij dan geen of minder voeding krijgt. had mijn zoontje ook
Hoe zijn jullie daar achter gekomen? Maar bij zijn laatste fles krijgt hij meer voeding.
Limburg85- Ratel
Darius schreef:savonds krijgt hij dus de fles en hij slaapt: wat doe je hier anders dan overdag? En dan zou ik dat gaan toepassen. P.epijn slaapt ook overdag 2 / 3 uurtjes achter elkaar, maar alleen als ik hem de borst geef liggend in bed en daarna leg ik hem wakker in bed, slaapzakje aan en muziekje aan.
Helaas doen we niks anders bij de laatste voeding :-(, ik denk dat hij dan zo uitgeput is waardoor hij goed slaapt. Sowieso moeten we R. wakker in bed leggen, doen we dit slapend dan schrikt hij na 10 minuten wakker en is het direct weer krijsen.
Limburg85- Ratel
wij hebben pepti voeding gegeven op een gegeven moment (in overleg met huisarts)en hij had daardoor een stuk minder krampen.
loesje- Kletskop
Pien schreef:Tijdens de zwangerschapscursus zijn wij gewaarschuwd dat als we met de vacuumpomp zouden bevallen en het kindje erg zou huilen dit kon wijzen op het kiss syndroom. door de kracht met de vacuumpomp kan het zijn dat er een wervel in zijn rug/ nekje verkeerd is gegaan. De beste manier om hierachter te komen was een osteopaat. dus dat is het eerste waar ik zelf mee zou beginnen...
Ja draagdoek hebben we een tijdje terug geprobeerd maar niet echt een succes. Ik zou hem nu wel weer willen gebruiken maar we deze ligt thuis en we zitten midden in een verbouwing, vrijdag toch maar even langs huis rijden en kijken of ik er bij kan.
Limburg85- Ratel
heeft hij veel last met poepen of poepen scheten laten? dan kan het ook een liesbreuk zijn komt heel veel voor bij babys
loesje- Kletskop
1982Angel1982 schreef:probeer eens een osteopaat
Wij wonen in midden limburg maar Venlo is niet ver, zeker niet omdat we daar vlakbij familie hebben wonen. Zou je mij de adressen willen pm-en?
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:1982Angel1982 schreef:probeer eens een osteopaat
Wij wonen in midden limburg maar Venlo is niet ver, zeker niet omdat we daar vlakbij familie hebben wonen. Zou je mij de adressen willen pm-en?
pm komt eraan
Gast- Gast
Eén van de meiden van zwangerschapscursus heeft bij haar eerst een moeilijke zwangerschap gehad en een hele moeilijk zware bevalling met vacuumpomp, zij heeft ons echt op het hart gedrukt om goed op te letten voor het kiss syndroom, hun hebben tot hun zoontje 1.5 was doorgelopen met alle klachten, 1 keer bij de osteopaat geweest en er was toen al een hele verbetering!! het is dus echt het proberen waard vind ik zelf, ik weet nu al dat mocht er met onze kleine wat zijn, ik niet twijfel maar gelijk de osteopaat inschakel.
mocht er iets verkeerd zitten in zijn nekje/ rugje, kan ik me voorstellen dat de draagdoek voor hem niet heel erg lekker is in verband met de houding misschien. je zou eens kunnen kijken of je merkt dat het dan erger word of juist beter gaat.
offtopic, gaat het een beetje goed met de verbouwing??
mocht er iets verkeerd zitten in zijn nekje/ rugje, kan ik me voorstellen dat de draagdoek voor hem niet heel erg lekker is in verband met de houding misschien. je zou eens kunnen kijken of je merkt dat het dan erger word of juist beter gaat.
Pien- Ratel
Pien schreef:Eén van de meiden van zwangerschapscursus heeft bij haar eerst een moeilijke zwangerschap gehad en een hele moeilijk zware bevalling met vacuumpomp, zij heeft ons echt op het hart gedrukt om goed op te letten voor het kiss syndroom, hun hebben tot hun zoontje 1.5 was doorgelopen met alle klachten, 1 keer bij de osteopaat geweest en er was toen al een hele verbetering!! het is dus echt het proberen waard vind ik zelf, ik weet nu al dat mocht er met onze kleine wat zijn, ik niet twijfel maar gelijk de osteopaat inschakel.
Ik heb net gelijk gemaild voor een afspraak, kan het altijd proberen, dit is ook totaal niet fijn voor iedereen.
De verbouwing gaat op zich goed maar voor mijn gevoel schiet het totaal niet op, wil graag weer terug naar huis naar een eigen plek voor ons maar hopelijk is het einde van de maand klaar, i hope so want het begint bij zowel bij mijn man als bij mijn wel de tol te eisen.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:
Ik heb net gelijk gemaild voor een afspraak, kan het altijd proberen, dit is ook totaal niet fijn voor iedereen.
De verbouwing gaat op zich goed maar voor mijn gevoel schiet het totaal niet op, wil graag weer terug naar huis naar een eigen plek voor ons maar hopelijk is het einde van de maand klaar, i hope so want het begint bij zowel bij mijn man als bij mijn wel de tol te eisen.
hopelijk kun je snel terecht! misschien heeft je kleine mannetje wel pijn zonder dat je het door hebt, dan kun je beter maar gewoon proberen! ik meen hier een keer gelezen te hebben dat je ook een gedeelte vergoed krijgt van je ziekenfonds!
ik kan me voorstellen dat het verbouwen voor je gevoel niet opschiet, pas dan besef je hoe belangrijk een eigen plekje is!! succes ermee.
Pien- Ratel
Hier had ik in het begin ongeveer hetzelfde qua veel huilen en nauwelijks slapen overdag. Het is goed gekomen, maar waardoor precies weet ik niet helemaal zeker Omdat je zo graag wat wilt doen, zijn we hier vanalles tegelijk gaan proberen
We zijn begonnen met haar te laten slapen in een Puckababy, dat was al een verbetering qua slapen (ze sliep dan wat langer). Verder zijn we in overleg met de KA voeding gaan gebruiken tegen spugen en krampjes (ze had heel erg last van krampjes). Daarnaast deed ik ABC dophilus 1x per dag door de fles, ook goed tegen de krampjes. Ook zijn we naar de osteopaat geweest, 3x. En ik heb haar regelmatig in de draagdoek gedragen, vooral als ze overstuur was viel ze dan vaak wel in slaap. Wat er nou precies geholpen heeft is dus moeilijk te zeggen, mogelijk is het ook wel een combinatie. Maar misschien heb je er wat aan..
We zijn begonnen met haar te laten slapen in een Puckababy, dat was al een verbetering qua slapen (ze sliep dan wat langer). Verder zijn we in overleg met de KA voeding gaan gebruiken tegen spugen en krampjes (ze had heel erg last van krampjes). Daarnaast deed ik ABC dophilus 1x per dag door de fles, ook goed tegen de krampjes. Ook zijn we naar de osteopaat geweest, 3x. En ik heb haar regelmatig in de draagdoek gedragen, vooral als ze overstuur was viel ze dan vaak wel in slaap. Wat er nou precies geholpen heeft is dus moeilijk te zeggen, mogelijk is het ook wel een combinatie. Maar misschien heb je er wat aan..
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dit is heel erg herkenbaar. Z. had hetzelfde in het begin en huilde heel veel en wou haast niet slapen. Ook erg onrustig en toen ben ik begonnen met een Puckababy. Ik moet zeggen dat dat al een stuk beter ging. Ik ben ook 4x naar een chiropractor geweest voor een behandeling voor baby's die veel huilen. Helaas gaf dat geen resultaat. Z. heeft erg veel gespuugd (reflux) en we dachten dat dat ook een reden was omdat ze zoveel huilden. We zijn naar de KA geweest en die heeft ons Zantac voor baby's voorgeschreven. Het spugen werd iets minder.
We hebben zoveel dingen geprobeerd maar we zijn er nooit helemaal achtergekomen waarom ze zoveel gehuild heeft. Rond 3 á 3,5 maanden werd het steeds een vrolijker meisje en is nu helemaal vrolijk.
Dus wat ik je als tip kan meegeven is misschien toch een Puckababy uitproberen of idd een draagdoek. Succes!
We hebben zoveel dingen geprobeerd maar we zijn er nooit helemaal achtergekomen waarom ze zoveel gehuild heeft. Rond 3 á 3,5 maanden werd het steeds een vrolijker meisje en is nu helemaal vrolijk.
Dus wat ik je als tip kan meegeven is misschien toch een Puckababy uitproberen of idd een draagdoek. Succes!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tips bij huilen
» Tips tegen misselijkheid?
» Tips tegen berg
» Tips tegen liefdesverdriet
» Iemand nog tips? (Aversie tegen fles)
» Tips tegen misselijkheid?
» Tips tegen berg