Morgen naar de dokter.
+21
sterremaan
Pommes
Lonely Goatherd
Derpy
Sylvana
Caro
_Lana_
Pien
Luce
Lady4
Marin
LDJ
liesje
Burn
Carra
Snoes
Happinaz
sonly
Parisienne
Fortissimo
Charles
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Morgen naar de dokter.
Wat fijn dat de huisarts zo begripvol was en vindt je het ook niet erg fijn dat je wel signalen hebt van waar je bang voor was maar dat je nog 'op tijd' lijkt te zijn?
Ik snap heel goed dat je 'bang' bent voor het telefoontje wat komen gaat maar probeer er boven te staan en te verplaatsen. Dat moeten zij vanzelfsprekend ook naar jou doen. Je zegt zelf al dat ze problemen met de planning zullen gaan krijgen, dus dat kun je alvast benoemen dat je, je dat realiseert maar dat je echt niet anders kunt. Daarmee neem je het hen weg om dat nog eens te benadrukken.
Blijf bij jezelf en laat hun frustratie niet de jouwe worden!
Moeilijk, veel succes vandaag. En wees vooral HEEL trots op jezelf!
Ik snap heel goed dat je 'bang' bent voor het telefoontje wat komen gaat maar probeer er boven te staan en te verplaatsen. Dat moeten zij vanzelfsprekend ook naar jou doen. Je zegt zelf al dat ze problemen met de planning zullen gaan krijgen, dus dat kun je alvast benoemen dat je, je dat realiseert maar dat je echt niet anders kunt. Daarmee neem je het hen weg om dat nog eens te benadrukken.
Blijf bij jezelf en laat hun frustratie niet de jouwe worden!
Moeilijk, veel succes vandaag. En wees vooral HEEL trots op jezelf!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Wat fijn dat je goed bent geholpen en begrepen werd door de huisarts! Echt heel verstandig dat hij je voorlopig even niet laat werken, nu moet je eerst even een jezelf denken. Je zag er al zo tegenop om weer te gaan werken door wat er is gebeurd met je werk, dus dit geeft je hopelijk even een adempauze en de kans om eerst het probleem weg te nemen voordat je weer verder gaat.
Ik snap dat je heel zenuwachtig bent voor de reactie van je bazen, maar dit is gewoon even niet anders. Ik vind het alleen maar een hele verstandige beslissing om dat werk nog even uit te stellen. Laat je niet gek praten door hen!
Ik snap dat je heel zenuwachtig bent voor de reactie van je bazen, maar dit is gewoon even niet anders. Ik vind het alleen maar een hele verstandige beslissing om dat werk nog even uit te stellen. Laat je niet gek praten door hen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Charles, wat fijn dat je huisarts zo begripvol was. En je een fijn gesprek hebt gehad. En wat onwijs knap dat je gekozen hebt voor jezelf. En je een mail hebt gestuurd. Want, als een huisarts zegt is onverantwoord zou ik toch zijn raad opvolgen hoe moeilijk dat ook is. IK snap best, dat je je dan druk maakt over kan het wel enz enz. Maar je kunt pas goed werk leveren als je goed voor jezelf zorgt. Zeggen ze vaak, dus nu je eigen grenzen stellen. Een dikke
Dank jullie allemaal.
Ik zit nu thuis, een beetje verwonderd van mijn eigen keuze en ook erg opgelucht en toch ook erg zenuwachtig voor hoe het verder gaat. Moet in ieder geval vrijdag bij de arboarts komen en mijn baan staat gewoon sinds 10 min online als vacature....
Ik zit nu thuis, een beetje verwonderd van mijn eigen keuze en ook erg opgelucht en toch ook erg zenuwachtig voor hoe het verder gaat. Moet in ieder geval vrijdag bij de arboarts komen en mijn baan staat gewoon sinds 10 min online als vacature....
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Hebben ze al gebeld? Die opluchting zegt genoeg.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hebben ze al gebeld? Die opluchting zegt genoeg.
Ja vanmorgen direct eerst mijn baas aan de telefoon. Toen de HR manager. Die waren best begripvol. Toen twee belangrijke collega's, die gaven me groot gelijk. En toen nog de bullebak collega die flipte dat ik niet collegiaal bezig ben maargoed van hem ben ik het gewend.
Charles- Kletskop
Charles schreef:Dank jullie allemaal.
Oh ik lees het al
Heel veel sterkte in ieder geval met alles, goed aan jezelf en je gezinnetje denken, en hopelijk krijg je snel goede hulp!
Gast- Gast
Niks van die ene collega aantrekken. Dat je het al verwachtte zegt ook al genoeg.
Ga nu maar gewoon lekker uitrusten de komende tijd en aan jezelf werken. Je hebt genoeg meegemaakt de laatste tijd dacht ik zo.
Ga nu maar gewoon lekker uitrusten de komende tijd en aan jezelf werken. Je hebt genoeg meegemaakt de laatste tijd dacht ik zo.
Marin- Lady Post-a-lot
dat het een opluchting is zeg al genoeg Fijn dat je baas en directe collega`s zo begripvol reageerden (buiten die ene dan maar ach) Richt je nu maar op je gezinnetje, jezelf en je herstel. Dat werk komt wel weer!
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Wat goed dat je naar de ha bent gegaan,het erkennen is al een grote stap.Niks aantrekken van die ene collega,je had het al verwacht van hem,zegt meer over hem dus.
Neem er de tijd voor om alles op een rijtje te krijgen.
succes en sterkte.
Neem er de tijd voor om alles op een rijtje te krijgen.
succes en sterkte.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Dat je de stap naar de huisarts hebt gezet is al super goed. Fijn dat je nu opgelucht bent en neem vooral de tijd voor jezelf nu. Jij, je man en je prachtige kindjes zijn nu even het belangrijkst. Sterkte!
Gast- Gast
Charles schreef:Dank jullie allemaal.
Dat is confronterend. Ik zou bijna tijdelijk je baan willen doen, kun je hem daarna weer terug overnemen .
Wel fijn dat er wat begrip was. En die bullebak...nou ja daar heb ik eigenlijk geen woorden voor
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Charles schreef:Dank jullie allemaal.
Dat is confronterend. Ik zou bijna tijdelijk je baan willen doen, kun je hem daarna weer terug overnemen .
Wel fijn dat er wat begrip was. En die bullebak...nou ja daar heb ik eigenlijk geen woorden voor
Ach ja aan hem ben ik al jaren gewend. De eerste keer schrok ik me het leplazarus, inmiddels weet ik hoe hij het bedoeld, hij is niet zo kwaad als ie overkomt...alleen nog al een botterik...maar eigenlijk wel lief. En ik snap hem wel, hij moet opnieuw inplannen en ik kom er echt op de laatste druppel mee.
Charles- Kletskop
Charles schreef:Happinaz schreef:Charles schreef:Dank jullie allemaal.
Ach ja aan hem ben ik al jaren gewend. De eerste keer schrok ik me het leplazarus, inmiddels weet ik hoe hij het bedoeld, hij is niet zo kwaad als ie overkomt...alleen nog al een botterik...maar eigenlijk wel lief. En ik snap hem wel, hij moet opnieuw inplannen en ik kom er echt op de laatste druppel mee.
Mooi geredeneerd, zo is het ook. Nu eerst maar eens goed voor jezelf en je kindjes zorgen. Zie je na de Arbo wel weer verder!
Happinaz- Kletskop
Fijn dat het voor jou toch als een opluchting voelt. Maar wat raar dat jouw job nu als vacature online staat. Nouja, niet teveel bij nadenken nu maar even aan jezelf denken. Hopelijk voel je je snel weer beter
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien is de vacature wel voor tijdelijk, als ziektevervanging, dus daar zou ik me nog niet te druk om maken, dat komt vast wel goed. Maar ik heb het idee dat dat momenteel ook niet je grootste zorg is. Fijn in elk geval dat dit voor jou al goed voelt, in elk geval één last die eventjes van je schouders af is, kun je rustig verder met de rest, en de tijd voor jezelf en je twee knapperds nemen.
Gast- Gast
Nouja die vacature is idd logisch. Ze hebben als de bliksem iemand nodig die mijn taken gaan opvullen.Er staat bij dat de baan voor een half jaar is met misschien de mogelijkheid tot verlening.
Charles- Kletskop
Jammer dat het zo ver weg is
Marin- Lady Post-a-lot
Goed dat je de stap hebt genomen. Ik hoop dat je nu wat meer rust gaat krijgen en tijd voor jezelf om weer te herstellen en de oude Charles te worden.
Nu even de aandacht naar jou en je 2 prachtige kinderen, je werk komt later wel dat word wel geregeld.
Sterkte meid ik hoop dat je spoedig weer de oude bent.
Nu even de aandacht naar jou en je 2 prachtige kinderen, je werk komt later wel dat word wel geregeld.
Sterkte meid ik hoop dat je spoedig weer de oude bent.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Heeeel goed dat je naar de huisarts bent gegaan en voor jezelf hebt gekozen! Dat werken komt echt wel weer, jij (en je gezin) zijn nu het allerbelangrijkste.
Ik weet (een beetje) hoe je je voelt, ik heb na beide bevallingen ook een soort van (lichte) postnatale depressie gehad. Bij mij ging (en ik hoop gaat, ik moet maandag weer aan de slag) het juist weer beter toen ik weer aan het werk ging maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat nu even niet bol kunt werken.
Sterkte met alles en ik hoop dat je je snel beter zult voelen!
Ik weet (een beetje) hoe je je voelt, ik heb na beide bevallingen ook een soort van (lichte) postnatale depressie gehad. Bij mij ging (en ik hoop gaat, ik moet maandag weer aan de slag) het juist weer beter toen ik weer aan het werk ging maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat nu even niet bol kunt werken.
Sterkte met alles en ik hoop dat je je snel beter zult voelen!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Marin schreef:Jammer dat het zo ver weg is
+1!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Keelpijn: wanneer naar de dokter?
» Buikpijn, naar de dokter?
» Naar de dokter voor keelontsteking???
» Wanneer naar de dokter bij koorts?
» Ontstoken oog, wanneer naar de dokter?
» Buikpijn, naar de dokter?
» Naar de dokter voor keelontsteking???
» Wanneer naar de dokter bij koorts?
» Ontstoken oog, wanneer naar de dokter?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: