Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen naar de dokter.

+21
sterremaan
Pommes
Lonely Goatherd
Derpy
Sylvana
Caro
_Lana_
Pien
Luce
Lady4
Marin
LDJ
liesje
Burn
Carra
Snoes
Happinaz
sonly
Parisienne
Fortissimo
Charles
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Happinaz do 10 jan 2013 - 22:48

Wat fijn dat de huisarts zo begripvol was en vindt je het ook niet erg fijn dat je wel signalen hebt van waar je bang voor was maar dat je nog 'op tijd' lijkt te zijn?

Ik snap heel goed dat je 'bang' bent voor het telefoontje wat komen gaat maar probeer er boven te staan en te verplaatsen. Dat moeten zij vanzelfsprekend ook naar jou doen. Je zegt zelf al dat ze problemen met de planning zullen gaan krijgen, dus dat kun je alvast benoemen dat je, je dat realiseert maar dat je echt niet anders kunt. Daarmee neem je het hen weg om dat nog eens te benadrukken.
Blijf bij jezelf en laat hun frustratie niet de jouwe worden!

Moeilijk, veel succes vandaag. En wees vooral HEEL trots op jezelf!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 23:28

Wat fijn dat je goed bent geholpen en begrepen werd door de huisarts! Echt heel verstandig dat hij je voorlopig even niet laat werken, nu moet je eerst even een jezelf denken. Je zag er al zo tegenop om weer te gaan werken door wat er is gebeurd met je werk, dus dit geeft je hopelijk even een adempauze en de kans om eerst het probleem weg te nemen voordat je weer verder gaat.
Ik snap dat je heel zenuwachtig bent voor de reactie van je bazen, maar dit is gewoon even niet anders. Ik vind het alleen maar een hele verstandige beslissing om dat werk nog even uit te stellen. Laat je niet gek praten door hen!

hug
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  sterremaan vr 11 jan 2013 - 2:27

Charles, wat fijn dat je huisarts zo begripvol was. En je een fijn gesprek hebt gehad. En wat onwijs knap dat je gekozen hebt voor jezelf. En je een mail hebt gestuurd. Want, als een huisarts zegt is onverantwoord zou ik toch zijn raad opvolgen hoe moeilijk dat ook is. IK snap best, dat je je dan druk maakt over kan het wel enz enz. Maar je kunt pas goed werk leveren als je goed voor jezelf zorgt. Zeggen ze vaak, dus nu je eigen grenzen stellen. Een dikke Morgen naar de dokter. - Pagina 2 699888
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Charles vr 11 jan 2013 - 2:56

Dank jullie allemaal.

Ik zit nu thuis, een beetje verwonderd van mijn eigen keuze en ook erg opgelucht en toch ook erg zenuwachtig voor hoe het verder gaat. Moet in ieder geval vrijdag bij de arboarts komen en mijn baan staat gewoon sinds 10 min online als vacature....
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Marin vr 11 jan 2013 - 2:58

Hebben ze al gebeld? Die opluchting zegt genoeg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Charles vr 11 jan 2013 - 3:01

Marin schreef:Hebben ze al gebeld? Die opluchting zegt genoeg.

Ja vanmorgen direct eerst mijn baas aan de telefoon. Toen de HR manager. Die waren best begripvol. Toen twee belangrijke collega's, die gaven me groot gelijk. En toen nog de bullebak collega die flipte dat ik niet collegiaal bezig ben maargoed van hem ben ik het gewend. laughcry
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 3:02

Charles schreef:Dank jullie allemaal.

Ik zit nu thuis, een beetje verwonderd van mijn eigen keuze en ook erg opgelucht en toch ook erg zenuwachtig voor hoe het verder gaat. Moet in ieder geval vrijdag bij de arboarts komen en mijn baan staat gewoon sinds 10 min online als vacature....

Bedoel je dat ze je nog niet gebeld hebben, maar al wel een vacature hebben geplaatst?
Oh ik lees het al smile


Heel veel sterkte in ieder geval met alles, goed aan jezelf en je gezinnetje denken, en hopelijk krijg je snel goede hulp!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Marin vr 11 jan 2013 - 3:04

Niks van die ene collega aantrekken. Dat je het al verwachtte zegt ook al genoeg.

Ga nu maar gewoon lekker uitrusten de komende tijd en aan jezelf werken. Je hebt genoeg meegemaakt de laatste tijd dacht ik zo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Pommes vr 11 jan 2013 - 3:21

dat het een opluchting is zeg al genoeg smile Fijn dat je baas en directe collega`s zo begripvol reageerden (buiten die ene dan maar ach) Richt je nu maar op je gezinnetje, jezelf en je herstel. Dat werk komt wel weer! hug
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  mauwmauw vr 11 jan 2013 - 3:46

Wat goed dat je naar de ha bent gegaan,het erkennen is al een grote stap.Niks aantrekken van die ene collega,je had het al verwacht van hem,zegt meer over hem dus.
Neem er de tijd voor om alles op een rijtje te krijgen.

succes en sterkte.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 4:03

Dat je de stap naar de huisarts hebt gezet is al super goed. Fijn dat je nu opgelucht bent en neem vooral de tijd voor jezelf nu. Jij, je man en je prachtige kindjes zijn nu even het belangrijkst. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Happinaz vr 11 jan 2013 - 4:15

Charles schreef:Dank jullie allemaal.

Ik zit nu thuis, een beetje verwonderd van mijn eigen keuze en ook erg opgelucht en toch ook erg zenuwachtig voor hoe het verder gaat. Moet in ieder geval vrijdag bij de arboarts komen en mijn baan staat gewoon sinds 10 min online als vacature....

Dat is confronterend. Ik zou bijna tijdelijk je baan willen doen, kun je hem daarna weer terug overnemen Morgen naar de dokter. - Pagina 2 3079029344.
Wel fijn dat er wat begrip was. En die bullebak...nou ja daar heb ik eigenlijk geen woorden voor Rolling Eyes
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Charles vr 11 jan 2013 - 4:22

Happinaz schreef:
Charles schreef:Dank jullie allemaal.

Ik zit nu thuis, een beetje verwonderd van mijn eigen keuze en ook erg opgelucht en toch ook erg zenuwachtig voor hoe het verder gaat. Moet in ieder geval vrijdag bij de arboarts komen en mijn baan staat gewoon sinds 10 min online als vacature....

Dat is confronterend. Ik zou bijna tijdelijk je baan willen doen, kun je hem daarna weer terug overnemen Morgen naar de dokter. - Pagina 2 3079029344.
Wel fijn dat er wat begrip was. En die bullebak...nou ja daar heb ik eigenlijk geen woorden voor Rolling Eyes

Ach ja aan hem ben ik al jaren gewend. De eerste keer schrok ik me het leplazarus, inmiddels weet ik hoe hij het bedoeld, hij is niet zo kwaad als ie overkomt...alleen nog al een botterik...maar eigenlijk wel lief. En ik snap hem wel, hij moet opnieuw inplannen en ik kom er echt op de laatste druppel mee.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Happinaz vr 11 jan 2013 - 4:31

Charles schreef:
Happinaz schreef:
Charles schreef:Dank jullie allemaal.

Ik zit nu thuis, een beetje verwonderd van mijn eigen keuze en ook erg opgelucht en toch ook erg zenuwachtig voor hoe het verder gaat. Moet in ieder geval vrijdag bij de arboarts komen en mijn baan staat gewoon sinds 10 min online als vacature....

Dat is confronterend. Ik zou bijna tijdelijk je baan willen doen, kun je hem daarna weer terug overnemen Morgen naar de dokter. - Pagina 2 3079029344.
Wel fijn dat er wat begrip was. En die bullebak...nou ja daar heb ik eigenlijk geen woorden voor Rolling Eyes

Ach ja aan hem ben ik al jaren gewend. De eerste keer schrok ik me het leplazarus, inmiddels weet ik hoe hij het bedoeld, hij is niet zo kwaad als ie overkomt...alleen nog al een botterik...maar eigenlijk wel lief. En ik snap hem wel, hij moet opnieuw inplannen en ik kom er echt op de laatste druppel mee.

Mooi geredeneerd, zo is het ook. Nu eerst maar eens goed voor jezelf en je kindjes zorgen. Zie je na de Arbo wel weer verder!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Snoes vr 11 jan 2013 - 10:04

Fijn dat het voor jou toch als een opluchting voelt. Maar wat raar dat jouw job nu als vacature online staat. Nouja, niet teveel bij nadenken nu maar even aan jezelf denken. Hopelijk voel je je snel weer beter hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 10:24

Misschien is de vacature wel voor tijdelijk, als ziektevervanging, dus daar zou ik me nog niet te druk om maken, dat komt vast wel goed. Maar ik heb het idee dat dat momenteel ook niet je grootste zorg is. Fijn in elk geval dat dit voor jou al goed voelt, in elk geval één last die eventjes van je schouders af is, kun je rustig verder met de rest, en de tijd voor jezelf en je twee knapperds nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Charles vr 11 jan 2013 - 10:54

Nouja die vacature is idd logisch. Ze hebben als de bliksem iemand nodig die mijn taken gaan opvullen.Er staat bij dat de baan voor een half jaar is met misschien de mogelijkheid tot verlening.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Marin vr 11 jan 2013 - 11:00

Jammer dat het zo ver weg is Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Stuiterbal vr 11 jan 2013 - 11:32

Goed dat je de stap hebt genomen. Ik hoop dat je nu wat meer rust gaat krijgen en tijd voor jezelf om weer te herstellen en de oude Charles te worden.
Nu even de aandacht naar jou en je 2 prachtige kinderen, je werk komt later wel dat word wel geregeld.

Sterkte meid ik hoop dat je spoedig weer de oude bent.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Pandora vr 11 jan 2013 - 23:13

Heeeel goed dat je naar de huisarts bent gegaan en voor jezelf hebt gekozen! Dat werken komt echt wel weer, jij (en je gezin) zijn nu het allerbelangrijkste.

Ik weet (een beetje) hoe je je voelt, ik heb na beide bevallingen ook een soort van (lichte) postnatale depressie gehad. Bij mij ging (en ik hoop gaat, ik moet maandag weer aan de slag) het juist weer beter toen ik weer aan het werk ging maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat nu even niet bol kunt werken.

Sterkte met alles en ik hoop dat je je snel beter zult voelen!Morgen naar de dokter. - Pagina 2 699888
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Zora za 12 jan 2013 - 0:21

Marin schreef:Jammer dat het zo ver weg is Wink

+1! smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen naar de dokter. - Pagina 2 Empty Re: Morgen naar de dokter.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum