Wat vraag je voor overname vloer?
+11
Blond
Sneeuwvlok
Fortissimo
Toet
duckie
xxjojootjexx
strawberry
Susan
Tania
Pommes
Feline
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vraag je voor overname vloer?
Ik zou er zelf ook 75 tot 100 euro voor vragen. Je kan altijd 100 euro proberen, mocht ze dat teveel vinden met diegene onderhandelen.
Ik ben een paar jaar geleden ook wezen kijken bij een kamer in Arnhem. Daar vroeg het meisje 75 euro voor tapijttegels (afgrijselijk lelijke). De totale oppervlakte was 8 m2 . En een hoogslaper van de Ikea die nieuw 150 euro zijn daar wilde ze 125 euro voor.
Ik ben een paar jaar geleden ook wezen kijken bij een kamer in Arnhem. Daar vroeg het meisje 75 euro voor tapijttegels (afgrijselijk lelijke). De totale oppervlakte was 8 m2 . En een hoogslaper van de Ikea die nieuw 150 euro zijn daar wilde ze 125 euro voor.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Of de vloer in je nieuwe kamer leggen? Eventueel nog wat bij kopen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
ik lees nu eigenlijk pas dat je gaat doorverhuizing binnen hetzelfde huis, maar is die andere kamer dan zoveel groter heeft deze zoveel extra`s? Want als jij zoveel kosten/moeite in deze kamer hebt gestoken en in de andere kamer zal je waarschijnlijk ook weer kosten moeten steken, dan zou ik wel nadenken of het wel waard is.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Huidige kamer is 21m2 en die andere 32m2.
Grootste pluspunten: ik heb nu veel geluidsoverlast van de studenten naast me (zit een gipsen wandje tussen), als bovenbuurmeisje thuis is hoor ik haar heel goed. Ik heb 1 keukenkastje en daar moet alles in. Iedereen eet blijkbaar mijn spullen op wat echt een grote ergernis is. (5 van de 8 kamers hebben eigen keukenblok, 1 daarvan met gasfornuis)
Ik heb dan 2 grote ergernissen minder plus 12 m² aan extra ruimte!
Wil dolgraag op mezelf maar dat kan ik niet betalen.
Grootste pluspunten: ik heb nu veel geluidsoverlast van de studenten naast me (zit een gipsen wandje tussen), als bovenbuurmeisje thuis is hoor ik haar heel goed. Ik heb 1 keukenkastje en daar moet alles in. Iedereen eet blijkbaar mijn spullen op wat echt een grote ergernis is. (5 van de 8 kamers hebben eigen keukenblok, 1 daarvan met gasfornuis)
Ik heb dan 2 grote ergernissen minder plus 12 m² aan extra ruimte!
Wil dolgraag op mezelf maar dat kan ik niet betalen.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Ja, daar hebben jullie ook gelijk in hoor, dat ik er zelf voor gekozen heb om de kamer op te knappen. Maar er lag een tig jaar oud wit tapijt vol vlekken in dus ik moest ook wel haha.. En laminaat heb je niet veel goedkoper.
Ik hoop dat we samen tot een mooi bedrag komen waar beide partijen blij mee zijn. Ik denk dat ik het gewoon lastig vind omdat ik zelf zo trots ben op m'n kamer. Het is begrijpelijk dat mensen zo laag mogelijk bieden maar door emotie is dat soms best pijnlijk. Daarom verkoop ik ook maar nooit iets op marktplaats haha..
Haha, dat heb ik ook!
Ik had dat met een supermooi jurkje ook, dat stomme wijf bleef er steeds maar weer een euro afpingelen Toen heb ik gemaild dat ik hem nog liever in de kliko gooide dan de gedachte dat zijn hem ging dragen
Gast- Gast
Hahahaha reva!
Als ik een mooie betaalbare kamer zou vinden, als ik op zoek zou zijn, zou ik echt met liefde 100 euro voor de vloer betalen.
Als ik een mooie betaalbare kamer zou vinden, als ik op zoek zou zijn, zou ik echt met liefde 100 euro voor de vloer betalen.
Gast- Gast
Ik zou eerst navragen of diegene er interesse in heeft. Ik vind 75 euro wel een mooie prijs, hoger zou ik niet gaan gezien de oppervlakte
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou 100 proberen.
Wij hebben destijds onze vloer in het appartement wel voor veel geld verkocht.
Was een erg mooie en dure vloer van 1,5 jaar. Anders namen wij het mee, dat kon prima met die kwaliteit.
Maar de nieuwe bewoner vond hem ook erg mooi, hij was anders meer kwijt om een nieuwe te kopen en dan moest het er ook nog in.
Hebben nu in dit huis dezelfde vloer gekocht in de uitverkoop met v groef (had die andere niet) voor het geld dat we die oude verkocht hebben
Wij hebben destijds onze vloer in het appartement wel voor veel geld verkocht.
Was een erg mooie en dure vloer van 1,5 jaar. Anders namen wij het mee, dat kon prima met die kwaliteit.
Maar de nieuwe bewoner vond hem ook erg mooi, hij was anders meer kwijt om een nieuwe te kopen en dan moest het er ook nog in.
Hebben nu in dit huis dezelfde vloer gekocht in de uitverkoop met v groef (had die andere niet) voor het geld dat we die oude verkocht hebben
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Even een update.. Mijn nieuwe huisgenootje neemt hem voor 100 euro over. Ze is nog even langs geweest met haar vader en die wilde alles geloof ik wel overnemen haha.. Ga zondag even kijken wat ik mee kan nemen en wat ze eventueel over kan nemen!
Feline- Kletskop
Netjes bedrag hoor, ik heb op internet gelezen dat je laminaat in principe in 5-10 jaar afschrijft. En in het begin natuurlijk altijd harder. Dus 250 euro, zou je bijv de eerste jaren 20% van afschrijven, dan vind ik 150 echt de max.
En in Utrecht is het gwn eenmaal eerder regel dan uitzondering dat je de kamer neemt met overname dan zonder. Graag of niet.
En in Utrecht is het gwn eenmaal eerder regel dan uitzondering dat je de kamer neemt met overname dan zonder. Graag of niet.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oh, ik heb haar wel de keuze gegeven hoor.. Maar als ze hem niet over wilde kopen dan had ik hem eruit gehaald. Maar iedereen is blij nu geloof ik!
Feline- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke vloer is geschikt voor vloerverwarming?
» Wat voor plint vinden jullie mooi bij deze vloer?
» Wat vraag jij voor je verjaardag?
» voer voor de kat- vraag
» Voor de huizenbezitters, vraag over hypotheken.
» Wat voor plint vinden jullie mooi bij deze vloer?
» Wat vraag jij voor je verjaardag?
» voer voor de kat- vraag
» Voor de huizenbezitters, vraag over hypotheken.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: