Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verschil tussen je kindjes

5 plaatsers

Ga naar beneden

Verschil tussen je kindjes Empty Verschil tussen je kindjes

Bericht  Tania ma 12 maa 2012 - 23:21

Merkte jullie ook al zo snel dat jullie kindjes heel verschillend zijn? Mijn zoontje was onrustig, sliep overdag vrijwel niet of alleen bij mij en 'snachts alleen bij ons in bed. Gilde het uit als hij honger had en werd pas stil als hij een fles in z'n mond had.

M. is echt heel anders, het is een heel rustig tevreden meisje, slaapt veel (serieus, ik wist niet dat baby's zoveel konden slapen Very Happy ), blijft gewoon rustig liggen als ze boven in haar bedje wakker ligt en slaapt 'snachts in haar wiegje naast mijn bed. Als ze honger heeft begint ze te smakken en een beetje geluid te maken maar wacht gewoon lief op haar flesje. En nou maar hopen dat het zo blijft Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen je kindjes Empty Re: Verschil tussen je kindjes

Bericht  Susan ma 12 maa 2012 - 23:26

Ze zijn wel heel verschillend, maar toevallig zijn ze allebei niet van die geweldige slapers.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen je kindjes Empty Re: Verschil tussen je kindjes

Bericht  Tania ma 12 maa 2012 - 23:28

Susan schreef:Ze zijn wel heel verschillend, maar toevallig zijn ze allebei niet van die geweldige slapers.

Ik ga er ook nog niet vanuit dat het zo blijft. Ik heb met alle liefde al die uren en uren naast J. z'n bed gezeten maar als dat niet nog een keer hoeft hoor je mij niet klagen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen je kindjes Empty Re: Verschil tussen je kindjes

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 23:28

Als dat het verschil tussen jongens en meisjes is... Wil ik een meisje Laughing

Mijn kinderen zijn ook echt verschillend. De oudste trekt vanaf dag 1 gekke gezichtjes en is een grappig en pittig kind. De jongste is meer meegaander en rustiger. Ontwikkeld ook minder snel, is gewoon tevreden in zijn eigen wereldje. De oudste wil alleen maar meer met als gevolg veel frustraties. Qua eten zijn ze hetzelfde. Als ze honger hebben willen ze eten, en wel NU! Niet over 5 min, METEEN, en dat zal je horen ook Laughing.

Samen is het zo'n heerlijk duo I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen je kindjes Empty Re: Verschil tussen je kindjes

Bericht  pindaatje di 13 maa 2012 - 2:01

Heel herkenbaar wat je zegt!

Dochter sliep ook niet tot nauwelijks overdag totdat ze ongeveer een half jaar was, wou totaal niet in de box, gilde alles bijmekaar als ze daar in moest. Ook gieren als ze honger had, en niet eerder stil dan dat ze de fles kreeg. Ze moest altijd vermaakt worden, en wou nooit even zelf iets doen / spelen (toen ze wat ouder was dan he)

Zoon slaapt veel, ook overdag (wist ook niet dat baby's zoveel konden slapen overdag), is heerlijk relaxed, en kan gerust even in de box liggen, of gewoon lekker rond liggen te kijken, en als hij trek krijgt, begint hij smakgeluidjes te maken.. Als je niet snel genoeg komt, gaat ie wel huilen, maar niet in zo'n mate als dochter.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen je kindjes Empty Re: Verschil tussen je kindjes

Bericht  Printje di 13 maa 2012 - 2:01

ow dus er is nog hoop voor nmr 2 hahaha Wij hadden hier ook zo'n ontzttend slechte slaper.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen je kindjes Empty Re: Verschil tussen je kindjes

Bericht  Liadan di 13 maa 2012 - 9:48

Hier ook veel verschil tussen de kinderen. Onze dochter was rustiger en keek veel de kat uit de boom. Ze sliep 's nachts veel beter. Onze zoon heeft veel gehuild de eerste maanden, hij is heel actief, doet eerst voordat hij kijkt en slaapt heel slecht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschil tussen je kindjes Empty Re: Verschil tussen je kindjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum