Zuid Afrika trip
+2
Marsy28
Krullebol
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zuid Afrika trip
Een vriendin van mij gaat vrijwillgerswerk doen om en nabij kaapstad. In haar laatste maand vlieg ik die kant op en gaan we samen een rondreis maken. Super gaaf!
Dus nu, als we erheen gaan wat moeten we zeker niet missen?!
Dus nu, als we erheen gaan wat moeten we zeker niet missen?!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zuid Afrika trip
Leeuuk!
Een maand de tijd dus? Super! Ik heb een reis gemaakt van Johannesburg naar Kaapstad van een maand en dat was echt te gek. Van alle dingen die ik heb gezien zijn het Krugerpark, Swaziland, Lesotho, Kaapstad.. Nee wacht ik kan nu wel alles op gaan noemen maar echt zoveel dingen waren tof. Panoramaroute.. Alles. Veel plezier!
Een maand de tijd dus? Super! Ik heb een reis gemaakt van Johannesburg naar Kaapstad van een maand en dat was echt te gek. Van alle dingen die ik heb gezien zijn het Krugerpark, Swaziland, Lesotho, Kaapstad.. Nee wacht ik kan nu wel alles op gaan noemen maar echt zoveel dingen waren tof. Panoramaroute.. Alles. Veel plezier!
Gast- Gast
Thanks voor reactie. Enthousiasme spat er vanaf Dat zijn ook wel plekken waar wij naartoe willen, dus komt mooi uit
Nu toch maar eens langs de bieb voor een boek ofzo
Nu toch maar eens langs de bieb voor een boek ofzo
Krullebol- Prater
Bazbus is ideaal, zo heb ik ook heel zuid Afrika, Lesotho en Swaziland gezien. Helemaal te gek!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Jaaa dit topic ga ik ook volgen . Wij gaan eind mei waarschijnlijk voor drie weken. We willen van Johannesburg naar Durban rijden. van Durban vliegen naar Port Elizabeth, en dan met de auto rijden naar Kaapstad. Heb er nu al zoveel zin in! Naast natuurlijk safari's wil ik graag een witte haai duik doen. Denk ik.... Haha. En wat ook mooi schijnt te zijn is Hluhluwe national park. Dat ligt bij Durban ergens.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Ben inderdaad ook in Hluhluwe geweest, was een aanrader omdat Kruger park zo overvol is met toeristen.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Wat is het verschil met die Hluhluwe en krugerpark? Want te toeristisch vind ik ook niet zo leuk.En die bazbus willen we idd ook nemen!
Krullebol- Prater
Ik heb echt helemaal niemand gezien in het Krugerpark haha! We zaten en een resort aan de rand van het park en gingen dan met een safariauto het park in, maar ik heb echt misschien 3 auto's gezien in de 3x dat we op safari zijn geweest daar. En ik was in december, dat is toch wel een populaire tijd daar.
Maar HluHluwe is gewoon heel anders op de een of andere manier. En ik vond de grensovergang alleen al een heel avontuur. Haha er stond echt een enorme rij in de brandende zon, allemaal geinige gesprekken gevoerd met de medegrensovergangers. En opeens kwam er een of andere hoge pief die zei tegen mijn zus en mij: kom mee! Jullie mogen vooraan! En opeens waren we de grens over voor we met onze ogen konden knipperen haha.
Maar HluHluwe is gewoon heel anders op de een of andere manier. En ik vond de grensovergang alleen al een heel avontuur. Haha er stond echt een enorme rij in de brandende zon, allemaal geinige gesprekken gevoerd met de medegrensovergangers. En opeens kwam er een of andere hoge pief die zei tegen mijn zus en mij: kom mee! Jullie mogen vooraan! En opeens waren we de grens over voor we met onze ogen konden knipperen haha.
Gast- Gast
Haha Harrison, beter! Hebben jullie de big five kunnen spotten? Krullebol, misschien volg je het al, maar Wie is de mol? is dit keer in Zuid-Afrika!
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Oke dus nu staat HluHluwe ook op mijn schema Klopt Rizzo, wie is de mol is daar dus dat kijk ik ook samen met die vriendin. We hebben al wel besloten dat wij niet gaan bungijumpen
Krullebol- Prater
Kaapstad is echt geweldig!!! Ik heb daar een halfjaar gezeten, echt een geweldige tijd gehad.
De pinquins bij Simons Town, Robbeneiland, tafelberg beklimmen mag je echt niet missen Qua uitgaansgelegenheid heb je in het centrum op de 30e verdieping ofzo van ABSA gebouw een geweldige discotheek, je moet wel netjes gekleed gaan. Entree is iets van 60 Rand en kan je gigantische cocktails krijgen voor 25 Rand. In de buurt van Kaapstad heb je ook een park, maar die schijnt niet zo aan te raden te zijn. Ik liep stage in een hotel in Kaapstad en kregen vaak te horen dat tegenvalt.
Wat ik verder niet heb gedaan maar wat je ook nog kan doen: Bungeejumpen van de hoogste brug ter wereld.
De pinquins bij Simons Town, Robbeneiland, tafelberg beklimmen mag je echt niet missen Qua uitgaansgelegenheid heb je in het centrum op de 30e verdieping ofzo van ABSA gebouw een geweldige discotheek, je moet wel netjes gekleed gaan. Entree is iets van 60 Rand en kan je gigantische cocktails krijgen voor 25 Rand. In de buurt van Kaapstad heb je ook een park, maar die schijnt niet zo aan te raden te zijn. Ik liep stage in een hotel in Kaapstad en kregen vaak te horen dat tegenvalt.
Wat ik verder niet heb gedaan maar wat je ook nog kan doen: Bungeejumpen van de hoogste brug ter wereld.
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Gaaf, ik ben er zelf - nog - niet geweest, maar het lijkt me wel echt super! Veel plezier alvast
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zuid-Afrika
» 6 maanden naar Afrika, iemand ervaring/tips!?
» maledive, zuid afrika of midden amerika?
» Zuid-Afrika, regio Kaapstad: tips?
» City trip
» 6 maanden naar Afrika, iemand ervaring/tips!?
» maledive, zuid afrika of midden amerika?
» Zuid-Afrika, regio Kaapstad: tips?
» City trip
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: